-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Заправка та відновлення картриджів
Заправка та відновлення картриджів до принтерів. Специфікація по картриджам знаходиться у файлі "розрахунок картр 2016". УВАЖНО ознайомтесь з такими файлами: - умови та порядок визначення вартості пропозиції та Послуг.doc - вимоги заправка картриджів 2016.doc - розрахунок картр 2016.doc - договір карт 2016.doc
Торги відмінено
25 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 250.00 UAH
мін. крок: 1% або 250.00 UAH
Період уточнення:
25.07.2016 11:13 - 27.07.2016 18:00
Відповідь надана
Вимоги ТД !!!
Номер:
d96e8911d0fd42ddb65db022f86837ca
Дата опублікування:
25.07.2016 12:30
Опис:
В документации стоит требование - 2.8. Учасник повинен надати копію сертифікату УкрСЕПРО на окремі види Послуг.
По перше: Повідомляємо, що правові та економічні основи системи сертифікації на території України визначені Декретом Кабінету Міністрів України від 10.05.93 № 45-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» (надалі - Декрет).
Відповідно до розділу IV Стаття 13 Декрету сертифікація продукції в Україні (державній системі сертифікації) поділяється на обов’язкову та добровільну.
Обов'язковій сертифікації підлягає продукція, яка включена до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні (далі - Перелік), затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01.02.2005, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України за №466/10746 від 04.05.2005.
На сьогодні продукція, зокрема лазерні та струменеві принтери, плотери копіювальні апарати, багатофункціональні пристрої, картриджі для друкувальних і копіювальних пристроїв, тонер для лазерного друку; чорнила для струменевих принтерів не включені до Переліку, і відповідно не підлягають обов'язковій сертифікації в державній системі сертифікації.
По друге: 2.8. Сертифікати УкрСЕПРО на окремі види Послуг не надаються в державній системі сертифікації України !
Просимо - внести відповідні зміни до Тендерної документації !
Відповідь:
Завантажено - оновлені вимоги щодо закупівлі.