• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Металопластикові вікна та двері для Гармацького ЗЗСО І-ІІ ст. - ЗДО

Завершена

110 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 550.00 UAH
Період уточнення: 04.11.2022 16:16 - 09.11.2022 00:00
Відповідь надана

!!!!

Номер: 110487dfd5c146209b5fb074de957a57
Дата опублікування: 05.11.2022 23:18
Опис: Якщо роботи на висоті так і пропишіть !!! Роботи на висоті 5м, 10 м ....?
Відповідь: Технічні вимоги Замовника до предмету закупівлі, наведено у Додатку 3 до Тендерної документації.
Дата відповіді: 08.11.2022 17:08
Відповідь надана

1

Номер: ab59381e04574f3c8c03f14c3c8555c9
Дата опублікування: 05.11.2022 23:17
Опис: 6.1. Обов’язковою вимогою є проведення уточнюючих замірів кожного прорізу та виготовлення конструкцій по фактично уточненим розмірам. Для підтвердження здійснення замірів і фактичного виявлення обсягів робіт на об’єкті у складі тендерної документації кожен учасник подає Акт огляду об’єкта з підписом представника відділу освіти Барської міської ради за встановленою формою (Додаток 1). Для чого ? ПЕРЕМОЖЕЦЬ ПЕРЕД ВИГОТОВЛЕННЯМ обов'язково робить замір !!! В Технічному все описано зрозуміло .Навіщо Вам шоб всі потенційні учасники надавали ВАМ АКТ огляду !!! ПРОПИШІТЬ ВСІ ВАШІ УМОВИ !!! Зробіть фото та виложіть на майданчик !
Відповідь: Вимога огляду об’єкту до закінчення строку подання тендерних пропозицій не є дискримінаційною, оскільки у Замовника відсутні працівники, які здатні провести професійні заміри та креслення. В свою чергу, учасники, які планують брати участь у закупівлі повинні мати працівників і відповідні знання. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. В даному випадку вимога щодо попереднього обстеження об’єкта поширюється абсолютно на всіх бажаючих взяти участь у процедурі закупівлі в тому числі іногородніх учасників, та не надає жодному з них будь-яких переваг. Вимога про обов'язковий виїзд фахівця на місце поставки для уточнення розмірів вікон, обумовлена також необхідністю отримати деталізовану інформацію про об'єкт задля якісного монтажу, демонтажу, та завдання найменшої шкоди відкосам приміщень,
Дата відповіді: 08.11.2022 17:09
Відповідь надана

УТОЧНЕННЯ

Номер: ee3254fc33a3488b851e8c8356709505
Дата опублікування: 05.11.2022 23:15
Опис: Чи потрібен дотягувач для штульпової двері позиція №2 ?
Відповідь: Так, дотягувач потрібен
Дата відповіді: 08.11.2022 17:08
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 951828a0ebd040f0afbd512394b5fd41
Дата опублікування: 05.11.2022 23:12
Опис: Чи передбачає дана закупівля ДК 021:2015: 44221100-6 Вікна, ДК 021:2015: 44221200-7 Двері --- монтаж?
Відповідь: Дана закупівля передбачає монтаж
Дата відповіді: 08.11.2022 17:07
Відповідь надана

Зауваження

Номер: 3cb7ab6040e74e97a2885a10d670082e
Дата опублікування: 05.11.2022 23:11
Опис: В додатку 3 пункт 6.1 : Обов’язковою вимогою є проведення уточнюючих замірів кожного прорізу та виготовлення конструкцій по фактично уточненим розмірам. Для підтвердження здійснення замірів і фактичного виявлення обсягів робіт на об’єкті у складі тендерної документації кожен учасник подає Акт огляду об’єкта з підписом представника відділу освіти Барської міської ради за встановленою формою (Додаток 1). Додаток 1 Акт огляду об’єкта «_____» _______ 2022 р. Представник Учасника ____(назва Учасника)_ _(ПІП представника учасника)__, здійснив огляд об’єкту ___(назва закладу)___, який розташований за адресою _(адреса закладу)__, закупівлі Металопластикові вікна та двері для Гармацького ЗЗСО І-ІІ ст. – ЗДО (ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби). Представник Замовника (Відділ освіти Барської міської ради) __________________________________________ підтверджує здійснення огляду. Підписи сторін: Від учасника _____________ ______________ (підпис) ПІБ представника) Від Замовника _____________ ______________ (підпис) (ПІБ представника) Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі.Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі , шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про : проведення уточнюючих замірів кожного прорізу та виготовлення конструкцій по фактично уточненим розмірам. Для підтвердження здійснення замірів і фактичного виявлення обсягів робіт на об’єкті у складі тендерної документації кожен учасник подає Акт огляду об’єкта з підписом представника відділу освіти Барської міської ради за встановленою формою (Додаток 1). до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового виїзду представника для уточнення розмірів, кріпильних та супутніх матеріалів, складання, поставки, перевірки їх функціонування на об’єкт в період уточнень , була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Вимога огляду об’єкту до закінчення строку подання тендерних пропозицій не є дискримінаційною, оскільки у Замовника відсутні працівники, які здатні провести професійні заміри та креслення. В свою чергу, учасники, які планують брати участь у закупівлі повинні мати працівників і відповідні знання. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. В даному випадку вимога щодо попереднього обстеження об’єкта поширюється абсолютно на всіх бажаючих взяти участь у процедурі закупівлі в тому числі іногородніх учасників, та не надає жодному з них будь-яких переваг. Вимога про обов'язковий виїзд фахівця на місце поставки для уточнення розмірів вікон, обумовлена також необхідністю отримати деталізовану інформацію про об'єкт задля якісного монтажу, демонтажу, та завдання найменшої шкоди відкосам приміщень,
Дата відповіді: 08.11.2022 17:07