-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
3.2. Технічні умови та вимоги: - Цілодобового спостереження на предмет спрацювання сигналу "тривога" на об'єкті; - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання, розташованих на об'єкті; Характеристика об’єкта: 1. Загальна площа території – 493 кв.м; 2. Кількість окремостоячих будівель – 1 шт.; 3. Кількість пожежних сповіщувачів димових – 21 шт.; 4. Кількість пожежніх сповіщувачів ручних – 2 шт; 5. Кількість та модель приладу пожежної сигналізації – Тірас 8П1- 1шт.; 6. Тип зв’язку з пультом нагляду – GPRS. Термін надання послуг протягом (січень– грудень) 2018 р.
Торги відмінено
10 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 200.00 UAH
мін. крок: 2% або 200.00 UAH
Період уточнення:
09.01.2018 14:36 - 11.01.2018 11:00
Відповідь надана
Предмет закупівлі
Номер:
b6411b8d6f7147e48332da574fd5ab07
Дата опублікування:
10.01.2018 09:34
Опис:
Код класифікатора предмету закупівлі: ДК 021:2015: 50413200-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання. Назва закупівлі "Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання"
В описі зазначено, що за допомогою приладу здійснюється цілодобове спостередення за роботою системи протипожежного захисту, системи доставки сигналу "тривога" на об'єкті по GPRS каналу.
Замовник, просимо визначитись Вам необхідний ремонт, технічне обслуговування та спостереження за пожежною сигналізацією чи лише спостереження на пульті централізованого нагляду на предмет спрацювання сигналу "триввога" на об'єкті по GPRS каналу?
Відповідь:
Нам потрібно технічне обслуговування , при необхідності ремонт та цілодобове спостереження за пожежною сигналізацією на пульті централізованого нагляду на предмет спрацювання сигналу "тривога" на об'єкті по GPRS каналу.
Дата відповіді:
10.01.2018 11:37
Відповідь надана
Документи
Номер:
8baa9c8cee2d46818115513d3aaa3a40
Дата опублікування:
09.01.2018 15:26
Опис:
Доброго дня! Які документи необхідно подати учаснику. Окрім плану мереж в ТД більш нічего немає.
Відповідь:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому форматі PDF) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- виписку, витяг Державної реєстраційної служби України з єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб – підприємців ;
- свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ), або свідоцтво про сплату єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
- документи, що підтверджують повноваження особи на укладення договору;
- завірену підписом та печаткою учасника довідку, яка містить контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, розрахункових реквізитів учасника, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон.);
- Копію ліцензії МНС;
- заповнену форму пропозиції згідно Додатку №1;
Після закінчення аукціону учасники та кандидат в переможці, пропозиція якого знаходиться в статусі «кандидат очікує рішення», повинен протягом 1 наступного робочого дня прикріпити в систему (в сканованому вигляді форматі PDF) документи, які вимагаються Замовником:
- специфікацію з цінами з якими Учасник переміг на аукціоні ;
Дата відповіді:
10.01.2018 11:32
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
203f907541ee43ed97c02445e165fd76
Дата опублікування:
09.01.2018 15:02
Опис:
Чи буде надано тендерну докуметацію до допорогової закупівлі для визначення кваліфікаційних критеріїв?
Відповідь:
Так, буде надано.
Дата відповіді:
10.01.2018 11:28