• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з доступу до використання підручників, навчально-методичних посібників в електронному вигляді учням загальноосвітніх навчальних закладів Миколаївської області)

Торги відмінено

13 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 50 000.00 UAH
Період уточнення: 16.11.2017 11:58 - 19.12.2017 09:00
Відповідь надана

строк дії ліцензії

Номер: 7722297186024887bd96bdc4d1deea5c
Дата опублікування: 05.12.2017 15:12
Опис: Доброго дня! Надайте, будь-ласка роз'яснення, щодо застосування/ не застосування норми Постанови Кабінету міністрів України від 10.09.2003р. №1433 "Про затвердження Порядку використання комп'ютерних програм в органах виконавчої влади", абзац другий пункту 6: "Умови використання комп’ютерних програм з метою створення і (або) використання інформаційно-аналітичних систем або державних електронних реєстрів повинні передбачати, що строком ліцензії є строк чинності виключних майнових прав інтелектуальної власності на відповідну комп’ютерну програму". В пункті 1.9. проекту договору зазначено : "Строк використання Сервісів та/або Матеріалів 365 днів з дня підписання цього Договору." Відповідно до статті 28 Закону України "Про авторське право" авторське право діє протягом усього життя автора і 70 років після його смерті.
Відповідь: Предметом закупівлі не є майнове право інтелектуальної власності, а послуга з доступу до використання підручників, навчально-методичних посібників в електронному вигляді учням загальноосвітніх навчальних закладів Миколаївської області. В проекті договору використання Сервісів та/або Матеріалів 365 днів з дня підписання договору стосується саме послуги. Відповідно до п 1.1. проекту договору Постачальник зобов’язується надати Споживачу послуги (КЕКВ 2282) за кодом ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з доступу до використання підручників, навчально-методичних посібників в електронному вигляді учням загальноосвітніх навчальних закладів Миколаївської області) (далі – Послуги, Сервіси та/або Матеріали). Відповідно до п. 1.2. проекту договору Постачальник надає Споживачу невиключне майнове право користування системою електронних інтерактивних підручників з правом передачі права користування учням загальноосвітніх навчальних закладів Миколаївської області, при цьому майнові та авторські права на об’єкт інтелектуальної власності (систему електронних підручників) залишаються у розробника (Постачальника). Відповідно до п. 1.5. Споживач не отримує права власності або авторського права на Програмне забезпечення . Програмне забезпечення залишається власністю Постачальника. Враховуючи зазначене, норми Постанови Кабінету міністрів України від 10.09.2003р. №1433 "Про затвердження Порядку використання комп'ютерних програм в органах виконавчої влади" не застосовуються.
Дата відповіді: 08.12.2017 11:29
Відповідь надана

гриф Міністерства освіти і науки України

Номер: 63a1737f67184815a61643139a39ae6c
Дата опублікування: 05.12.2017 12:53
Опис: Поясніть, будь-ласка чого саме стосується вимога щодо наявності "Наявність грифу «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» або Свідоцтва від МОН "Використання в закладах освіти України дозволяється" в технічних вимогах до предмету закупівлі? Підручників? Чи програмних продуктів учасника?
Відповідь: гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» отримується після того, як система буде розроблена та протестована (згідно з наказом Міністерства освіти та науки № 537 від 17.06.2008 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України»). Надається у складі пропозиції.
Дата відповіді: 08.12.2017 11:28
Відповідь надана

ціну в проекті договору ставити?

Номер: 9f3966146310486498ced557f3b925dd
Дата опублікування: 05.12.2017 10:33
Опис: Ціну в проекті договору ставити? Враховуючи, що на період прекваліфікації ціна не повинна висвітлюватись
Відповідь: Питання поставлене не коректно.
Дата відповіді: 08.12.2017 11:26
Відповідь надана

Чи є закупівля розобкою?

Номер: 41cc748ad0a74b398489048519c6a09f
Дата опублікування: 04.12.2017 12:19
Опис: Добрий день! 1. Скажіть, будь-ласка, чи є дані послуги розробкою? 2. Наведіть календарний план надання послуг, що є предметом даної закупівлі. 3. Скажіть, будь-ласка, коли буде відповідь на попередній перелік запитань з 15-ти пунктів? Тому, що ви фактично не відповіли на поставлені запитання, ваше повідомлення про майбутні зміни не є роз'ясненням відповідно до статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі". І якщо зміни до тендерної документації будуть внесені після 08.12.17, то додаткові запитання від замовників стосовно внесених змін вже не можна буде задавати!
Відповідь: 1) Пункт з документації: Наявність підтвердження надання Учаснику торгів прав на використання навчальних видань (підручників), які належать видавництву, з метою їх розміщення на інтерактивному ресурсі – платформі електронних підручників та поширення електронних інтерактивних підручників серед необмеженого кола осіб. Наявність не менше 300 підручників, відповідно до переліку підручників, які використовуються закладами (Додаток 7). Запитання: На якому саме етапі процедури потрібно надати підтвердження прав на використання підручників ? (Разом з пропозицією, до початку проведення робіт з розробки ПЗ, під час прийомки-здачі робіт) ? Відповідь: Разом з пропозицією. 2) Пункт з документації: Наявність або Свідоцтва від МОН "Використання в закладах освіти України дозволяється" Запитання: На якому етапі робіт планується отримання такого свідоцтва? (За логікою не раніше, аніж система буде розроблена та протестована). Відповідь: гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» отримується після того, як система буде розроблена та протестована (згідно з наказом Міністерства освіти та науки №537 від 17.06.2008 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України»). Надається у складі пропозиції. 3) Пункт з документації: Повноцінна підтримка роботи користувачів з обмеженими можливостями. Запитання: А саме з якими вадами (зір, слух, пошкодження верхніх кінцівок, вади руху, психічні, психологічні вади) ? Відповідь: Для повноцінної роботи в системі достатньо бути користувачем ПК чи мобільних застосунків. Для таких груп певні сервіси вже вбудовані в операційні системи, це треба врахувати при розробці. 4) Пункт з документації: Доступ до електронних підручників для всіх учнів загальноосвітніх навчальних закладів Миколаївської області (1-11 класи). Запитання: Контингент потрібно якось визначати (або обмежувати) програмно? (У іншому випадку це суто організаційне питання або питання з галузі SEO). Відповідь: Згідно технічного завдання в системі передбачається декілька груп користувачів (учні, вчителя, батьки, адміністрація шкіл, робітники Департаменту освіти). Це передбачає визначення групи користувача, для надання сервісів, відповідних до його групи. Питання сформульовано не зовсім коректно. 5) Пункт з документації: Можливість використання інтерактивних елементів (запитання/відповідь, зміст, закладки, конспектування). Запитання: Відео чат не входить до перелічених? (Сподіваємося, що так, бо для забезпечення 108 300 користувачів (наприклад ~10% в онлайні = 10000) відео зв’язком потребує надміцного обладнання). Текстовий онлайн чат учень – вчитель чи потрібний ? Відповідь: Опис, щодо інтерактивних можливостей системи, буде зроблено в деталізованому ТЗ. Текстовий онлайн чат учень – вчитель потрібний. 6) Пункт з документації: Функціональність електронного розкладу з онлайн доступом для користувачів системи. Запитання: Мається на увазі електронний розклад занять у школах ? Відповідь: Так, мається на увазі електронний розклад занять у школах. 7) Пункт з документації: Технічна підтримка користувачів протягом року. Запитання: Які саме користувачі маються на увазі ? УЧНІ або ПЕРСОНАЛ, який буде наповнювати систему підручниками, вносити розклад, спілкуватися з учнями тощо ? Відповідь: У зв’язку з тим, що є різні види користувачів, то необхідна технічна підтримка кожної групи відповідно до потреб кожної з них буде зроблено в деталізованому ТЗ. 8) Пункт з документації: Термін дії консультаційних послуг та технічної підтримки щодо використання системи може розпочатись 01 січня 2018 та продовжуватись протягом 2018 року незалежно від того, робочий чи вихідний день. Запитання: Що саме планується підтримувати з 1.01.2018 ? (Чи має система працювати саме з 1.01.2018). Про які саме консультаційні послуги ведеться ? Потрібно розшифрувати. Додаткові питання Відповідь: Питання терміну дії консультаційних послуг та технічної підтримки буде відкориговано. Консультатційні послуги стосуються для забезпечення коректної та безперебійної роботи системи забезпечення безпроблемного завантаження необхідного програмного забезпечення Кінцевими споживачами, та технічну підтримку Кінцевих споживачів в частині інсталяції та активації Програмного забезпечення. 9) Чи правильна така схема користування (за термінами договору): Споживач має доступ до усіх функцій системи, включаючи адміністрування доступу кінцевих споживачів, статистику використання сервісу. Кінцеві споживачі (працівники закладів освіти) мають доступ до внесення підручників, розкладу занять, відповідей на запитання учнів. Користувачі (учні , батьки) мають доступ до перегляду та скачування підручників, можуть задавати запитання, зберігати у електронному кабінеті налаштування, конспекти, закладки, завантажувати та зберігати файли тощо). Відповідь: Розподіл функціонала системи між групами користувачів буде деталізовано в ТЗ. 10) Підручники, зазначені у додатку 1 договору, вносить у систему підрядник ? Відповідь: Так. 11) Чи передбачено створення та ухвалення детального технічного завдання? Чи потрібно додання до пропозиції детального технічного завдання? Відповідь: У тендерній документації вказані технічні вимоги до роботи системи. 12) Чи можуть роботи бути виконані, прийняті та оплачені за етапами (у наданому договорі таке не передбачено, чи можливо внести відповідні зміни)? Відповідь: дане питання є виключним правом Замовника. 13) На якому обладнанні передбачається розташування серверної частини ПЗ? Якщо Замовник має таке обладнання, то потрібно додати характеристики обладнання до вимог. Якщо передбачається використання обладнання Виконавця, то таке треба визначити у договорі. Бо предметом договору тоді буде експлуатація програмно – апаратного комплексу, а не тільки програмного забезпечення. Відповідь: На обладнанні виконавця, при цьому треба врахувати вимоги з продуктивності, надійності та планової кількості одночасно працюючих користувачів. Предметом закупівлі є доступ до працюючої системи, тому забезпечення функціонування системи покладено на постачальника і не є частиною технічних вимог тендерної документації. 14) Чи передбачається обов’язкове створення унікального програмного забезпечення або можливе використання наявного ПЗ (можливо, придбання ліцензійного) з адаптацією під технічне завдання? Відповідь: Питання задано не коректно. Система має працювати з стандартним ПЗ як на компьютерах так і на мобільних пристроях використовуючи основні операційні системи (iOs, Android, Windows, MacOS). 15) Чи потрібно додавати до пропозиції наявні ліцензії на ПЗ, яке планується до використовування у якості платформи або у якості інструментів для створення ПЗ? Відповідь: Не потрібно. Платформа має використовувати ПО розроблене постачальником. Скажіть, будь-ласка, чи є дані послуги розробкою? 2. Наведіть календарний план надання послуг, що є предметом даної закупівлі. 3. Скажіть, будь-ласка, коли буде відповідь на попередній перелік запитань з 15-ти пунктів? Тому, що ви фактично не відповіли на поставлені запитання, ваше повідомлення про майбутні зміни не є роз'ясненням відповідно до статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі". І якщо зміни до тендерної документації будуть внесені після 08.12.17, то додаткові запитання від замовників стосовно внесених змін вже не можна буде задавати! Відповідь: Предметом закупівлі є Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з доступу до використання підручників, навчально-методичних посібників в електронному вигляді учням загальноосвітніх навчальних закладів Миколаївської області). Розробляти чи не розробляти календарний план надання послуг є виключним правом Замовника.
Дата відповіді: 07.12.2017 15:49
Відповідь надана

ДК 021: 2015: 72260000-5 Послуги, пов`язані з програмним забезпеченням (послуги з доступу до використання підручників, навчально- методичних посібників в електронному вигляді учням загальноосвітніх навчальних закладів Миколаївської області)

Номер: 8e022395d6834765af8be6a6705e03af
Дата опублікування: 22.11.2017 12:14
Опис: Питання до тендерної документації 1) Пункт з документації: Наявність підтвердження надання Учаснику торгів прав на використання навчальних видань (підручників), які належать видавництву, з метою їх розміщення на інтерактивному ресурсі – платформі електронних підручників та поширення електронних інтерактивних підручників серед необмеженого кола осіб. Наявність не менше 300 підручників, відповідно до переліку підручників, які використовуються закладами (Додаток 7). Запитання: На якому саме етапі процедури потрібно надати підтвердження прав на використання підручників ? (Разом з пропозицією, до початку проведення робіт з розробки ПЗ, під час прийомки-здачі робіт) ? 2) Пункт з документації: Наявність грифу «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» або Свідоцтва від МОН "Використання в закладах освіти України дозволяється" Запитання: На якому етапі робіт планується отримання такого свідоцтва? (За логікою не раніше, аніж система буде розроблена та протестована). 3) Пункт з документації: Повноцінна підтримка роботи користувачів з обмеженими можливостями. Запитання: А саме з якими вадами (зір, слух, пошкодження верхніх кінцівок, вади руху, психічні, психологічні вади) ? 4) Пункт з документації: Доступ до електронних підручників для всіх учнів загальноосвітніх навчальних закладів Миколаївської області (1-11 класи). Запитання: Контингент потрібно якось визначати (або обмежувати) програмно? (У іншому випадку це суто організаційне питання або питання з галузі SEO). 5) Пункт з документації: Можливість використання інтерактивних елементів (запитання/відповідь, зміст, закладки, конспектування). Запитання: Відео чат не входить до перелічених? (Сподіваємося, що так, бо для забезпечення 108 300 користувачів (наприклад ~10% в онлайні = 10000) відео зв’язком потребує надміцного обладнання). Текстовий онлайн чат учень – вчитель чи потрібний ? 6) Пункт з документації: Функціональність електронного розкладу з онлайн доступом для користувачів системи. Запитання: Мається на увазі електронний розклад занять у школах ? 7) Пункт з документації: Технічна підтримка користувачів протягом року. Запитання: Які саме користувачі маються на увазі ? УЧНІ або ПЕРСОНАЛ, який буде наповнювати систему підручниками, вносити розклад, спілкуватися з учнями тощо ? 8) Пункт з документації: Термін дії консультаційних послуг та технічної підтримки щодо використання системи може розпочатись 01 січня 2018 та продовжуватись протягом 2018 року незалежно від того, робочий чи вихідний день. Запитання: Що саме планується підтримувати з 1.01.2018 ? (Чи має система працювати саме з 1.01.2018). Про які саме консультаційні послуги ведеться ? Потрібно розшифрувати. Додаткові питання 9) Чи правильна така схема користування (за термінами договору): Споживач має доступ до усіх функцій системи, включаючи адміністрування доступу кінцевих споживачів, статистику використання сервісу. Кінцеві споживачі (працівники закладів освіти) мають доступ до внесення підручників, розкладу занять, відповідей на запитання учнів. Користувачі (учні , батьки) мають доступ до перегляду та скачування підручників, можуть задавати запитання, зберігати у електронному кабінеті налаштування, конспекти, закладки, завантажувати та зберігати файли тощо). 10) Підручники, зазначені у додатку 1 договору, вносить у систему підрядник ? 11) Чи передбачено створення та ухвалення детального технічного завдання ? Чи потрібно додання до пропозиції детального технічного завдання ? 12) Чи можуть роботи бути виконані, прийняті та оплачені за етапами (у наданому договорі таке не передбачено, чи можливо внести відповідні зміни)? 13) На якому обладнанні передбачається розташування серверної частини ПЗ ? Якщо Замовник має таке обладнання, то потрібно додати характеристики обладнання до вимог. Якщо передбачається використання обладнання Виконавця, то таке треба визначити у договорі. Бо предметом договору тоді буде експлуатація програмно – апаратного комплексу, а не тільки програмного забезпечення. 14) Чи передбачається обов’язкове створення унікального програмного забезпечення або можливе використання наявного ПЗ (можливо, придбання ліцензійного) з адаптацією під технічне завдання? 15) Чи потрібно додавати до пропозиції наявні ліцензії на ПЗ, яке планується до використовування у якості платформи або у якості інструментів для створення ПЗ?
Відповідь: Звернення розглянуто на засіданні тендерного комітету 24.11.2017 (протокол № 15). Враховуючи обсяг запитань, викладених у зверненні, та керуючись пунктом 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», члени тендерного комітету вирішили, що за результатами детального вивчення питань, буде внесено зміни до тендерної документації у визначені Законом України «Про публічні закупівлі» терміни.
Дата відповіді: 24.11.2017 12:41