-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги постачання комп’ютерної програми «KBS. Облік бюджетної установи на 30 користувачів»
Торги відмінено
202 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 020.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 020.00 UAH
Період уточнення:
02.11.2022 15:59 - 09.11.2022 00:00
Відповідь надана
Правомірність та підстави проведення відкритих торгів по закупівлі програмного забезпечення для автоматизованого ведення бухгалтерського обліку, здійснення фінансового аналізу та планування, розрахунку заробітної плати і ведення кадрового обліку, підготовки регламентованої звітності
Номер:
176ded14a3eb486b966ef03860042bfd
Дата опублікування:
08.11.2022 18:25
Опис:
Доброго дня!
Відповідно до абз. 3 Вашої технічної специфікації (Додаток 3 до тендерної документації): “Об’єктом надання послуг є програмне забезпечення для автоматизованого ведення бухгалтерського обліку, здійснення фінансового аналізу та планування, розрахунку заробітної плати і ведення кадрового обліку, підготовки регламентованої звітності «KBS. Облік бюджетної установи на 30 користувачів» (далі – Програмне забезпечення) з наступними функціональними можливостями: - Фінансовий облік; - Облік договорів; - Облік грошових коштів, зобов’язань; - Облік матеріальних цінностей; - Бухгалтерський облік взаєморозрахунків; - Заробітна плата та кадри; - Звітність”.
З врахуванням вищезазначеного, просимо Вас надати пояснення щодо правомірності та підстав проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2022-11-02-011487-a за предметом - Послуги постачання комп’ютерної програми «KBS. Облік бюджетної установи на 30 користувачів», з врахуванням того, що даний функціонал уже реалізований на Вашому підприємстві та успішно функціонує в програмному забезпеченні “Комплексна система автоматизації підприємства “IS-pro”, а саме: Фінансовий облік (реалізовано в модулі “Керування фінансовими розрахунками”), Облік договорів (Реалізовано в модулі “Облік Договорів”), Облік грошових коштів, зобов’язань (реалізовано в модулі “Керування фінансовими розрахунками” та підсистеми “Облік грошових кошів, розрахунки з контрагентами”), Облік матеріальних цінностей (реалізовано в модулі “Логістика” підсистема облік запасів), Бухгалтерський облік взаєморозрахунків (реалізовано в модулі розрахунки з контрагентами підсистема картотека обліку взаєморозрахунків), Заробітна плата та кадри (реалізовано в модулі “Облік праці та заробітної плати”), Звітність” (реалізовано в модулі “Головна книга” підсистема регламентована звітність).
Договора на підтвердження функціонування програмного забезпечення “Комплексна система автоматизації підприємства “IS-pro” в Управлінні справами Апарату Верховної Ради України, які укладені між ТОВ “ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС” та Управління справами Апарату Верховної Ради України:
Договір про надання послуг №64 від 30.09.2022 року;
Договір (супровід) № 224 від 06.12.2021 року;
Договір (супровід) № 217 від 16.12.2020 року;
Договір (супровід)№ 270 від 17.12.2019 року;
Договір (супровід) № 167 від 11.12.2017 року (та інші).
Відповідь:
Шановний учасник, згідно з пунктом 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Дане запитання не стосується роз’яснень змісту тендерної документації та взагалі даного тендеру, натомість мова іде про функціонування інших інформаційних систем Замовника, які не є предметом даної закупівлі
Дата відповіді:
11.11.2022 11:36
Відповідь надана
Закупівля ПЗ, що не відповідає критеріям захищеності інформації державних інформаційних ресурсів
Номер:
940c3b0633794fbfa12147fd809dc664
Дата опублікування:
08.11.2022 14:41
Опис:
Шановний Замовнику, звертаємо увагу на те, що в процесі аналізу Вашої тендерної документації, очевидним став той факт, що в оприлюдненій вами технічній документації та назві закупівлі міститься пряме посилання на цілком конкретне програмне забезпечення, а саме «KBS. Облік бюджетної установи».
Програмне забезпечення «KBS. Облік бюджетної установи» та його впровадження в органах даржавної влади є порушенням державних вимог та стандартів, що випливає з наступного.
Відповідно до Положення про технічний захист інформації в Україні, затвердженого Указом Президента України від 27.09.1999 р. №1229 (далі - Положення) технічний захист інформації здійснюється щодо органів державної влади, органів місцевого самоврядування, органів управління Збройних Сил України та інших військових формувань, утворених згідно із законодавством України, відповідних підприємств, установ, організацій.
Інформація, яка є власністю держави, або інформація з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, повинна оброблятися в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах із застосуванням комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю. Підтвердження відповідності здійснюється за результатами державної експертизи в порядку, встановленому законодавством.
Для створення комплексної системи захисту інформації, яка є власністю держави, або інформації з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, використовуються засоби захисту інформації, які мають сертифікат відповідності або позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері технічного та/або криптографічного захисту інформації. Підтвердження відповідності та проведення державної експертизи цих засобів здійснюються в порядку, встановленому законодавством.
Перейшовши за наступним посиланням Дежавної служби спеціального звязку та захисту інформації України - https://cip.gov.ua/ua/news/zasobi-tzi-yaki-mayut-ekspertnii-visnovok-pro-vidpovidnist-do-vimog-tekhnichnogo-zakhistu-informaciyi Ви зможете пересвідчитись, що програмне забезпечення (продукт) - «KBS. Облік бюджетної установи» не має сертифіката відповідності або позитивного експертного висновоку за результатами державної експертизи у сфері технічного захисту інформації.
Таким чином, впровадження програмного забезпечення (продукту) - «КBS. Облік бюджетної установи» в державних органах є неправомірним.
Не дивлячись на те, що в технічній документації є згадка про еквівалент, ми вважаємо неприпустимим брати за основу (як зразок) програмний несертифікований продукт, який ніяким чином не може бути встановлений на вашому підприємстві.
Враховуючи зазначене вище, просимо Вас прибрати із назв публічної закупівлі та тендерної документації в цілому будь-яку згадку про даний несертифікований продукт, оскільки він як юридично і фізично не має права на функціонування в державних органах влади.
Маємо надію, що Ви приймете правильне рішення та не допустите закупівлю та впровадження несертифікованого програмного забезпечення «КBS. Облік бюджетної установи» в порушення державних норм та стандартів.
Відповідь:
Шановний учасник, Управління справами Апарату Верховної Ради України дякує за проявлену пильність в процесі аналізу тендерної документації та повідомляє наступне.
Програмне забезпечення «KBS. Облік бюджетної установи» – не є засобом ТЗІ (технічних засобів, основним функціональним призначенням яких є захист інформації від загроз витоку, порушення цілісності та блокування; технічних засобів, в яких додатково до основного призначення передбачено функції захисту інформації; засобів, які призначені, спеціально розроблені або пристосовані для пошуку закладних пристроїв і які створюють загрозу для інформації; засобів, які спеціально розроблені або пристосовані для оцінювання захищеності інформації), відповідність яких вимогам нормативних документів з питань ТЗІ повинно бути засвідчено сертифікатом відповідності або позитивним експертним висновком, одержаними у порядку, який встановлено нормативно-правовими актами: Правилами проведення робіт із сертифікації засобів захисту інформації, затвердженими спільним наказом Адміністрації Держспецзв'язку та Держспоживстандарту України від 25.04.2007 № 75/91 і зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 14.05.2007 за № 498/13765, та Положенням про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації, затвердженим наказом Адміністрації Держспецзв'язку України від 16.05.2007 № 93 і зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.07.2007 р. за № 820/14087.
У зв’язку з зазначеним вище програмне забезпечення «KBS. Облік бюджетної установи» не потребує обов’язкової сертифікації, а його впровадження в органах державної влади не є порушенням державних вимог та стандартів, а вимога щодо її наявності буде мати ознаки дискримінації Учасників закупівлі
Дата відповіді:
11.11.2022 11:36