• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ультрафіолетова система дезінфекції приміщень (Опромінювач бактерицидний ультрафіолетовий екранований бактерицидний із жалюзі) (ДК 021:2015 - 31510000-4 Електричні лампи розжарення, Код НК 024:2019 62893 - Ультрафіолетова система дезінфекції приміщень)

Завершена

1 464 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 323.75 UAH
Період уточнення: 02.11.2022 10:42 - 03.12.2022 00:00
Відповідь надана

Питання

Номер: d24d70386e9244c982f2588282a3622e
Дата опублікування: 04.11.2022 16:57
Опис: Чи стане причиною для відхилення пропозиція учасника котрий надасть опромінювач на розрахований на більше ніж 30 кв.м. ?
Відповідь: Уточніть будь ласка запитання?
Дата відповіді: 07.11.2022 16:10
Відповідь надана

Уточненн 2 щодо площі покриття

Номер: e8a99ed1a53641bbae4ce378857521db
Дата опублікування: 04.11.2022 16:12
Опис: Якщо вашою метою дійсно є раціональне використання коштів, та якщо Ви не вважаєте свої вимоги більш значущими з юридичної точки зору по відношенню до наказів МОЗ та КМУ, та якщо у вас на меті не має наміру обрання переможцем конкретного виробника, вимагаємо відкорегувати вимогу відповідно до наказу. Так як така вимога є причиною не подання пропозиції учаниками з аналогічним товаром, з вигіднішою ціною (а для Замовника, судячи з наданої відповіді, це важливо) та який відповідно до наказу має площу покриття до 20 кв. м. (відповідно ні чим не порушуючи чинне законодавство)
Відповідь: Умови закупівлі визначені тендерною документацією. Ефективність – це співвідношення між затратами та отриманим результатом. Чим менша буде площа приміщення, тим більш ефективно буде використовуватися екранований опромінювач через вищу інтенсивність ультрафіолетового випромінення в приміщенні. Але приміщення мають різну площу і конфігурацію. Наприклад: якщо приміщення має площу 22 м2 то за Вашими вимогами ми повинні встановити 2 опромінювачі по 30 Вт. А чи буде це раціонально з економічної точки зору та з точки зору показників безпеки? Мабуть що ні. Тому вимоги Наказу МОЗ № 882 від 6 травня 2021 року носять не обов’язковий, а рекомендаційний характер. І дають можливість закладам визначати кількість опромінювачів з метою їх ефективного використання в залежності від площі і конфігурації з урахуванням рекомендацій визначених в Наказі МОЗ № 882 від 6 травня 2021 року.
Дата відповіді: 07.11.2022 16:09
Відповідь надана

уточнення

Номер: 6d426e9ffb434637a4f95a8c92a7aba0
Дата опублікування: 04.11.2022 16:02
Опис: Чи стане причиною для відхилення пропозиція учасника, котрий надасть опромінювач потужністю 30 Вт. розрахований макс. до 20 кв.м., при цьому такий опромінювач повністю відповідає вимозі Наказу МОЗ №882 від 6 травня 2021 року?
Відповідь: Добрий день. Умови закупівлі визначені тендерною документацією. Опромінювач потужністю в 30 Вт, якраз і відповідає вимозі з розрахунку 1 Вт потужності УФБ лампи на 1 м³. Зрозуміло, що чим менша буде площа приміщення, тим більш ефективно буде використовуватися екранований опромінювач. Тому, Опромінювач потужністю в 30 Вт, апріорі розрахований на площу знезараження до 30 м2 і чим менша буде площа приміщення де він використовується, тим більше буде вплив на мікроорганізми по знезаранню, але при цьому треба враховувати, що чим менша площа приміщення для потужних опромінювачів тим більше ризиків недотримання вимог безпеки при застосуванні ультрафіолету. Отже, застосування таких опроміню повинно передбачати розумний баланс між потужністю та площею знезараження, тому вимоги Наказу МОЗ № 882 від 6 травня 2021 року носять не обов’язковий, а рекомендаційний характер.
Дата відповіді: 07.11.2022 16:08
Відповідь надана

Просимо надати пояснення

Номер: 86939be26a4e4ae798ef4f7d36a4e9ab
Дата опублікування: 03.11.2022 14:25
Опис: Просимо роз’яснити важливу медико технічних вимогу до документації Замовника. Опромінювач повинен бути розрахований на приміщення площею до 30 м2. Чи стане причиною для відхилення пропозиція учасника, котрий надасть опромінювач потужністю 30 Вт. розрахований макс. до 20 кв.м., при цьому такий опромінювач повністю відповідає вимозі Наказу МОЗ №882 від 6 травня 2021 року, а саме п.15 Наказу: Орієнтовна кількість екранованих УФБ опромінювачів визначається з розрахунку 1 пристрій номінальною потужністю 30 Вт на 18-20 м2 площі приміщення? А також, чи не є така вимога порушенням вищезгаданого наказу? Вважаємо за потрібне відредагувати дану вимогу у відповідності до наказу МОЗ.
Відповідь: Добрий день. Вимога п.15 Наказу МОЗ №882 визначає орієнтовну кількість опромінювачів для кожного окремого приміщення з розрахунку не менше 1 Вт потужності УФБ лампи на 1 м³ об’єму приміщення. Після проведення розрахунків відповідно до Наказу МОЗ №882 та з метою раціонального використання коштів, для нас оптимальним буде закупівля опромінювачів, які розраховані на 30 м.кв.
Дата відповіді: 04.11.2022 15:31
Відповідь надана

Диримінаційна вимога

Номер: eb2816b826304fd59c1f293b9761daf4
Дата опублікування: 03.11.2022 14:03
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! ДОДАТОК 2 до тендерної документації містить вимогу, котра дозволяє прийняти участь у закупівлі лише одному виробнику ТОВ ЮВІ-Блейз, а саме пунк 9 таблиці МТВ (Сфера застосування: Підтвердження застосування в присутності людей висновком санітарно-епідеміологічної експертизи: медична практика, для проведення у присутності людей знезараження верхньої зони приміщень з підвищеним ризиком поширення захворювань, що передаються повітряно-крапельним та повітряним шляхом). Така вимога звужує коло потенційних учасників лише до одного, що є грубим порушенням ЗУ Про Публічні Закупівлі. Підтвердження застосування у присутності людей знезараження верхньої зони приміщень з підвищеним ризиком поширення захворювань, а також відповідний запис може бути відображено як у паспорті на виріб/інструкції з використання, так і у сертифікаті якості та/або паспорті якості , так і у Висновку СЕС, що є правом самого виробника, тоді як Замовником визначено, що дана інформація повинна бути зазначена конкретно у Висновку СЕС, саме так як зазначено у документі виробника ТОВ ЮВІ-Блейз, що і є прямим проявом обмеження кола учасників. Варто зазначити, що чинним законодавстов не передбачений зміт записів у висновках СЕС, у тому числі в частині - Сфера застосування, такий текст узгоджується органом експертизи разом із замовником експертизи, саме тому записи у документах різних виробників можуть відрізнятися. Виробники аналогічного товару, котрі мають Висновок СЕС на свою продукцію, виданий відповідною установою, але в котрих не міститься конкретний вираз «медична практика, для проведення у присутності людей знезараження верхньої зони приміщень з підвищеним ризиком поширення захворювань, що передаються повітряно-крапельним та повітряним шляхом» лишаються можливості прийняти участь у Закупівлі. На сьогодняшній день конкуренцію виробнику ТОВ ЮВІ-Блейз можуть зіставити ТОВ «Бактосфера» та НВПП Медпромсервіс. Кожен з них має висновок СЕС на свою продукцію, але у жодного з них не має конкретного запису «медична практика, для проведення у присутності людей знезараження верхньої зони приміщень з підвищеним ризиком поширення захворювань, що передаються повітряно-крапельним та повітряним шляхом». Разом з тим опромінювачі цих виробників розраховані для використання у медичних закладах (мають декларацію про відповідність ВИМОГАМ ТЕХНІЧНОГО РЕГЛАМЕНТУ ЩОДО МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ ЗАТВЕРДЖЕНОГО ПКМ УКРАЇНИ ВІД 2 ЖОВТНЯ 2013 РОКУ № 753) та призначені для знезараження верхньої зони приміщень з підвищеним ризиком поширення захворювань, що передаються повітряно-крапельним та повітряним шляхом, про що зазначено у інших документах виробників, але в той же час, маючи відповідні позначки але дещо в іншому вигляді, ці виробники не допущені до участі через таку обмежувальну вимогу. Варто зауважити, що дана дискримінаційна вимога дзеркально відображена (дублюється) вимогами пункту 1 у таблиці МТВ, які мають бути підтверджені посиланням на сторінку та назву відповного підтверджуючого документу, яким може бути згідно оголошення сертифікат якості та/або паспортом якості, інструкція (паспорт, тощо) з використання, до якого претензій не маємо. Просимо Вас надати докази того, що дану вимогу може виконати ще хоча б оди виробник, або ж, для створення конкурентного середовища, а також для розширення кола учасників в даній Закупівлі, просимо Замовника видалити дану вимогу.
Відповідь: Добрий день. Екрановані бактерицидні опромінювачі - є приладами підвищеної небезпеки, так як при не досконалій конструкції може бути ураження УФ. Для нас надзвичайно важливо, щоб прилад ефективно знезаражував повітря в присутності людей, а саме головне - щоб був безпечним для пацієнтів, відвідувачів та персоналу. На лікуванні перебувають хворі з різними інфекційними захворюваннями (туберкульоз, ВІЛ-інфекція), в тому числі важкі хворі на SARs COV-2, які отримують кисневу терапію і не можуть бути переміщені на час проведення знезараження. Кожен виробник має право звернутись до органів державної санітарно-епідеміологічної експертизи з метою підтвердження можливості використання в присутності людей. Саме проведення санітарно-епідеміологічної експертизи компетентним органом, а не заключення виробника, підтверджує безпечність опромінювачів, а вказана сфера застосування: знезараження повітря в присутності людей, свідчить що проведені всі необхідні дослідження для підтвердження безпеки та свідчить що замовником експертизи, було акцентовано увагу саме на показниках інтенсивності випромінювання УФ в зоні постійного перебування людей. Тому, дану вимогу дискримінаційною не вважаємо, а навпаки це має бути має бути обов’язкова умова при закупівлі приладів з ризиками такого класу.
Дата відповіді: 04.11.2022 15:26
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 5255e1d234c845c4897bcdd1352373e9
Дата опублікування: 02.11.2022 13:20
Опис: Доброго дня. Згідно оголошення: На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт / поставки товару, визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі....Прохання роз'яснити: пердметом закупівлі є товар, даний товар не підлягає ліцензуванню, отже ліцензію згідно чинного законодавства можна не надавати, тому документом, що підтверджує право використання учасником технологій може бути патент, виходить, що згідно вищезгаданої вимоги, учасники, які не є володільцями патенту ме мають права приймати участь у закупівлі? Лише винахідники допущені до участі, вірно? Така вимога являється обмежувальною для потенційних учасників та порушує ЗУ про публічні закупівлі, а саме: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо видалити таку дискримінаційну вимогу, так як предметом закупівлі є поставка товару, постачальником в даній закупівлі може виступати і дилер, і партнер, і представник виробника (винахідника, котрий вже має відповідний документ на право володіння технології виробництва конкретного товару).
Відповідь: Добрий день. у Додатку 1 Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям на підтвердження Наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій пунктом 1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Уточнення, а саме "На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт / поставки товару, визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі." Товар, який ми хочемо придбати не підлягає ліцензуванню, отже ліцензію згідно чинного законодавства можна не надавати, тому документом, що підтверджує право використання учасником технологій може бути інший документ, який підтверджує статус взаємодії з виробником (дилер, партнер, представник виробника) На підтвердження цього пункту також можна надати Гарантійний лист. Також зауважую, що ви маєте намір взяти участь у Відкритих торгах з особливостями, а не у спрощеній закупівлі, як зазначено у вашому питанні. Дана вимога не являється обмежувальною для потенційних учасників та не порушує Закон України "Про публічні закупівлі"
Дата відповіді: 02.11.2022 14:53