• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів

Завершена

229 685.84 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 148.43 UAH
Період уточнення: 01.11.2022 10:37 - 11.11.2022 00:00
Відповідь надана

ЩОДО ПУНКТУ 2 ДОДАТКУ 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Номер: b265550da7744190b8a1c75e50188421
Дата опублікування: 03.11.2022 17:08
Опис: Шановний Замовник! Просимо надати розьяснення Вами вимагаеться: "На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (консультанти) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори". ПРОСИМО надати розьяснення вираз - (консультанти), що мається на увазі? Також просимо видалити вимогу, щодо наданні "наказів про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори" в умовах воєного стану Вважаемо не доцільним розміщувати персональні дані робітників. Також звертаемо Вашу увагу на те, що постанова 1178 п 45 дає право Замовнику не застосовувати кваліфікаційні критерії ст16 Закону. Дякуемо
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідаємо на Ваше Запитання, що «консультант», що це кваліфікований спеціаліст у галузі товарознавства, який досконально володє інформацією про якість товару, що потрібен Замовнику та може надати інформацію про взаємозамінні товари. З приводу наступного питання, повідомляємо, що у відповідності до п. 2 ч. 2 ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Вказаний критерій характеризує здатність учасника забезпечити належне виконання поставки товару необхідними людськими ресурсами. Дана складова кваліфікаційного критерію - це власне наявність працівників, тобто обов’язок Учасника у своїй тендерній пропозиції зазначити конкретних існуючих осіб, які відповідають критеріям замовника. В разі отримання від учасника документального письмового підтвердження того, що в разі укладення з ним договору про закупівлю, він забезпечить укомплектування свого штату працівниками, яких вимагає замовник, при фактичній відсутності таких працівників «тут і зараз», є підставою для відхилення тендерної пропозиції такого замовника через невідповідність кваліфікаційному критерію. І на останок, звертаємо Вашу увагу на те, що п.45 Постанови 1178 передбачає можливість Замовнику застосовувати чи не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону» На право Замовника, а не на вимогу Учасника.
Дата відповіді: 07.11.2022 09:19
Відповідь надана

ЩОДО ЗМІН ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Номер: 197d167d89e04cc18e67cb90d8e7a225
Дата опублікування: 03.11.2022 17:00
Опис: ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК! Ваша процедура обьявлена відповідно до Постанови 1178, де Замовник має право відповідно до п.45 постанови не застосовувати до учасників кваліфікаційні критерії, визначенні ст16 Закону. ПРОТЕ ВАМИ встановлені вимоги дискримінаційні вимоги в частині додатку№1 п.1 , а саме: "З метою скорочення експлуатаційних витрат Замовника, дотримання принципу максимальної економії та ефективності - розташування матеріально-технічної бази підприємства чи складські приміщення Учасника повинні розташовуватись в межах міста Полтави та Полтавського району". ВИДАЛИТЬ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ "в межах міста Полтави та Полтавського району". Дякуємо.
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі, замовником розглянуто вашу вимогу та внесено відповідні зміни до тендерної документації, якими забезпечуються виконання мети вашого звернення. Зміни до тендерної документації оприлюднено у відповідності до вимог, що визначені другою частиною статті 24 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Дата відповіді: 04.11.2022 08:17
Відповідь надана

ЩОДО ВІДПОВІДІ

Номер: 2d559f496e924956854f3738d2d432f9
Дата опублікування: 02.11.2022 16:09
Опис: ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК! ХВАТИТЬ ЛІРИКИ "Вчасно доставлені запасні частини на підприємство для ремонту спец транспорту є запорукою забезпечення основного виду діяльності замовника, а саме збирання, вивезення та зберігання твердих побутових відходів у громади без затримки та простою" ВИ ЩО ЗАБУЛИ, ЩО МОЖЛИВО РАЗОВА ПОСТАВКА ВСЕЙ НОМЕКЛАТУРИ ПРОТЯГОМ 24 ГОДИНИ, ТА ЗАБЕЗПЕЧУЙТЕ СВОЮ ДІЯЛЬНІСТЬ! УБЕРИТЬ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ЩОДО м. ПОЛТАВИ та ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ. ТАКЖЕ НАДАЙТЕ РОЗЬЯСНЕННЯ ЧОМУ РАЙОНУ А НЕ ОБЛАСТІ?
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі, замовником розглянуто вашу вимогу та внесено відповідні зміни до тендерної документації, якими забезпечуються виконання мети вашого звернення. Зміни до тендерної документації оприлюднено у відповідності до вимог, що визначені другою частиною статті 24 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Дата відповіді: 03.11.2022 12:51
Відповідь надана

ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ

Номер: 03f1ad29259d412dabafc33d83eb5025
Дата опублікування: 02.11.2022 13:56
Опис: Шановний Замовник! ВАША ВІДПОВІДЬ :"повідомляємо, що дана вимога не є дискримінаційною, адже у місті Полтава та у Полтавському районі існує достатньо контрагентів, що поставляють даний товар. Перед публікацією оголошення даної закупівлі, Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 провело попередні ринкові консультації для аналізу ринку товарів що належать до групи «34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів» задля того, щоб дотриматись принципу добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Надано на нашу адресу більше трьох комерційних пропозицій". ПРОСИМО НАДАТИ РОЗЬЯСНЕННЯ ПО ПЕРШЕ: ВАШЕ ПІДПРИЄМСТВО НЕ ЗАЦІКАВЛЕНО В КОНКУРЕНЦІЇ ЩОДО ІНШИХ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ КРІМ ВАШЕГО РЕГІОНУ? ПО ДРУГЕ: НАЯВНІСТЬ ПРОПОЗИЦІЇ ТІЛЬКИ З ВАШЕГО РЕГІОНУ НЕ ДАЄ ВАМ ПРАВО ВСТАНОВЛЮВАТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ЩОДО МІСТА ТА РАЙОННУ!!! ПО ТРЕТЕ: ВИ ОБМЕЖУЄТЕ КОЛО УЧАСНИКІВ,ЯКІ МАЮТЬ МОЖЛИВІСТЬ ЗАПРОПОНУВАТИ ТОВАР ТА ЗДІЙСНИТИ КОНКУРЕНЦІЮ ПІД ЧАС ТОРГІВ. ДЕ ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ? ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК ТАКЕ ВРАЖЕННЯ ЩО ВИ ВЖЕ МАЄТЕ ПОСТАЧАЛЬНИКА ТА НЕ ЗАЦІКАВЛЕНІ В ПРОВЕДЕННІ ПРОЗОРОЇ ЗАКУПІВЛІ
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі, замовником розглянуто вашу вимогу та внесено відповідні зміни до тендерної документації, якими забезпечуються виконання мети вашого звернення. Зміни до тендерної документації оприлюднено у відповідності до вимог, що визначені другою частиною статті 24 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Дата відповіді: 03.11.2022 12:51
Відповідь надана

ЩОДО скорочення експлуатаційних витрат Замовника

Номер: 550a79538d1a445baf37b0559c44662b
Дата опублікування: 02.11.2022 09:07
Опис: Тендерна документація містить: "З метою скорочення експлуатаційних витрат Замовника, дотримання принципу максимальної економії та ефективності - розташування матеріально-технічної бази підприємства/складські приміщення Учасника повинні розташовуватись в межах міста Полтави та Полтавського район"" ПРОСИМО НАДАТИ РОЗЬЯСНЕННЯ, ЯКИМ ЧИНОМ СКОРОЧУЮТЬСЯ ЕКСПЛУАТАЦІЙНІ ВИТРАТИ ЗАМОВНИКА та ДОТРИМУЮТЬСЯ ПРИНЦИПИ МАКСИМАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЇ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ, ЯКЩО Доставка Товару зі складу (магазину) Продавця здійснюється СИЛАМИ та за РАХУНОК Продавця протягом 24 годин після відправлення заявки на відвантаження?
Відповідь: 2) На Ваше питання щодо «Доставки Товару зі складу (магазину) Продавця здійснюється силами та за рахунок Продавця протягом 24 годин після відправлення заявки на відвантаження» повідомляємо наступне. Зараз у складний для нашої країни час наше підприємство здійснює безперебійно вчасно збирання та вивіз сміття в м. Полтава та Полтавській ОТГ. Вчасно доставлені запасні частини на підприємство для ремонту спец транспорту є запорукою забезпечення основного виду діяльності замовника, а саме збирання, вивезення та зберігання твердих побутових відходів у громади без затримки та простою. Тому ця вимога до ТД забезпечує максимальну економію та ефективність праці підприємства, отже скорочуються експлуатаційні витрати Замовника. Згідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дата відповіді: 02.11.2022 15:35
Відповідь надана

Щодо дискримінаційних вимог

Номер: 700668f5f74a46babcf1dfeca03bb187
Дата опублікування: 02.11.2022 08:58
Опис: Шановний Замовник! Вами вимагаеться наявність складу (магазина) в МЕЖАХ міста Полтави та Полтавського району! Вимагаемо видалить цю вимогу, оскільки "Доставка Товару зі складу (магазину) Продавця здійснюється силами та за рахунок Продавця протягом 24 годин після відправлення заявки на відвантаження", це можливо здійснити з інших областей України".
Відповідь: Враховуючи Ваше звернення, щодо усунення, як на Ваш, погляд дискримінаційних вимог тендерної документації щодо наявності бази в м. Полтава та Полтавському районі, повідомляємо, що дана вимога не є дискримінаційною, адже у місті Полтава та у Полтавському районі існує достатньо контрагентів, що поставляють даний товар. На підставі ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Перед публікацією оголошення даної закупівлі, Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 провело попередні ринкові консультації для аналізу ринку товарів що належать до групи «34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів» задля того, щоб дотриматись принципу добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Надано на нашу адресу більше трьох комерційних пропозицій. Отже, наша вимога в ТД щодо наявності складу (магазина) в межах міста Полтави та Полтавського району стосовно закупівлі товарів що належать до групи «34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів», не може бути дискримінаційна, адже розрахована на велике коло учасників.
Дата відповіді: 02.11.2022 13:23