-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
33192000-2 Меблі медичного призначення. Стіл для приладів. Шафа медична. Шафа лабораторна. Стіл лабораторний (однотумбовий). Столик маніпуляційний мод. СМ-1 (пересувний, 1 стільниця, 2 полиці).
Торги не відбулися
228 149.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 140.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 140.75 UAH
Період уточнення:
28.10.2022 11:27 - 02.11.2022 00:00
Відповідь надана
Шановний Замовнику, уточніть будь ласка, це суто договірні торги ? Чи ви дозволите іншим учасникам прийняти участь ?
Номер:
10644823f3ac46aca4fab6548ebf3842
Дата опублікування:
01.11.2022 09:54
Опис:
Шановний Замовнику, Ви нічого не плутаєте ? Ви закуповуєте медичні меблі, чи складові з яких вони складаються ? Чи не здається Вам, що якість медичних меблів та придатність їх до використанні встановлюється Постановою КМУ №753 від 2 жовтня 2013 року, а не Вашими вимогами до клею, складу ДСП, складу кріпильних матеріалів , тощо. Якщо Ви вважаєте що дозвільні документи що надаються ДЕРЖАВНИМИ УСТАНОВАМИ про відповідність медичних меблів до вимог чинного законодавства є недійсними, та такими що не відповідають встановленим нормам, то вибачте, а яким чином Ви можете встановлювати дані критерії та практично "сертифікувати" меблі ? Ви настільки намагаєтесь створити договірні торги, що абсолютно попрали чинне законодавства, Постанову КМУ №753 та інші нормативні акти. У вас хватає зухвальства подавати у відкриті торги вимоги які ВІДКРИТО ПОРУШУЮТЬ конкуренцію та чхають на всі законодавчі акти та постанови Кабінету міністрів України, Державні метрологічні та Санітарно Епідеміологічні лабораторії, центри та ін. Ви вважаєте що вимагаючи : - Надати в складі пропозиції звіт про санітарно-гігієнічну оцінку на матеріали кріплень (обов’язково наявність радіологічних та санітарно-хімічних досліджень);
- Надати в складі пропозиції копії висновків державної санітарно-гігієнічної експертизи на матеріали виготовлення;
-Надати в складі пропозиції висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на комплектуючі до меблів з обов’язковою відповідністю ДСТУ EN 527-3:2008.
- Надати в складі пропозиції сертифікат відповідності на пластикову фурнітуру.
- Надати в складі пропозиції висновки державної санітарно-гігієнічної експертизи з обов’язковою відповідністю медичним вимогам: рівні міграції хімічних речовин атмосфері повітря (ДР,мг/м3, не більше): формальдегіду – 0,003; фенолу 0,003; рівень запаху – не більше 2-х балів відповідно до ДСанПіН 8.2.1-181-2012 «Полімерні та полімервмісні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги». Надати в складі пропозиції копії чинних на дату розкриття пропозиції сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, ISO 28000:2007,
Ви не порушуєте та не нівеліруєте вимоги ПКМУ № 753 від 2 жовтня 2013 року ??????????
То йдіть далі, та вимагайте сертифікат радіологічних досліджень виплавки металу , з якого зроблені кріплення, вимагайте висновок СЕС на пластфікатори та інгібітори з яких виготовлені пластикові кріплення! Вимагайте наявність сертифікатів та підтвердження СЕС про відсутність пилових частин розміром 0,05мкм при розпилі деревини при отриманні складових для ДСП і так далі!
Ви хоч раз бачили , щоб в комплекті з медичними меблями йшли дані сертифікати та документи ?
Згідно чинних вимог та діючого законодавства , у тому числі відповідно Постанови Кабінету міністрів Україні № 753 від 2 жовтня 2013 року , на медичний виріб надаєтся паспорт ( Керівництво з експлуатації), Висновок СЕС - НА МЕБЛІ а не складові, Декларація відповідності технічному регламенту щодо медичних виробів - НА МЕБЛІ а не складові, Декларація відповідсності системи управляння якості ISO - НА МЕБЛІ а не складові ! Ваші вимоги - 100 відсоткове блокування конкуренції , та спрага перемоги певного виробника ( учасника). Ми абсолютно впевнені, у вас відсутній жоден з акредитованих державої спеціалістів, які мають ліцензію на контроль чи проведення радіологічного контролю матеріалів, відсутні спеціалісти проведення оцінки рівня міграції хімічних речовин атмосфері повітря (ДР,мг/м3, не більше): формальдегіду – 0,003; фенолу 0,003; рівень запаху – не більше 2-х балів відповідно до ДСанПіН 8.2.1-181-2012 «Полімерні та полімервмісні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги».
Вимагємо приведення документації торгів до відповідності Постанови КМУ № 753 від 2 жовтня 2013 року, згідно яких, ВСІ МЕДИЧНІ ВИРОБИ повинні відповідати саме вимогам що вказані в постанові.
На даний час на підтвердження відповідності меблів медичних чинному законодавству необхідно:
1. Декларація відповідності технічному регламенту щодо медичних виробів (надана Виробником)
2. Сертифікат відповідності системи управління якістю ( наданий відповідним державним органом або органом сертифікацію, що має відповідний дозвіл отриманий в Державному органі з оцінки та метрології)
3. висновок СЕС на меблі !!!! а не на складові, Ви не будете виготовляти меблі, дані документи Ви не маєте ніякого права вимагати !
4. Паспорт на виріб ( або Керівництво з експлуатації, чи монтажу)
ВСЕ !
Вимагаємо дотримання діючої Постанови КМУ №753 від 2 жовтня 2013 року.
Та дотримання чесної та прозорої конкуренції.
Відповідь:
Доброго дня шановний Учаснику! Ми з повагою відносимося до усіх учасників нашого тендеру, однак стосовно Вашого запитання слід зазначити наступне.
Тендерна документація Замовника складена відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 № 992-VIІІ «Про публічні закупівлі», а саме з врахуванням вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 вказаного Закону, яким передбачено, що «Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності, технічних i споживчих характеристик товару загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ тощо) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації.
Сертифікат ISO - це міжнародний стандарт управління якістю підприємств, розроблений спеціально для промисловості медичних виробів. Даний стандарт встановлює вимоги до системи менеджменту (управління) якістю, які можуть бути використані організацією, участю у виконанні одного чи кількох етапів життєвого циклу медичних виробів, включаючи проектування та розробку, виробництво, зберігання та поставку, установку, технічне обслуговування, остаточний випуск з експлуатації і використання медичних виробів. Тобто, цей сертифікат підтверджує, що виробник є безпосереднім виробником саме медичних виробів. Ми вважаємо, що краща якість медичного обладнання має бути у виробника, який має відповідний сертифікат.
Враховуючи, що Замовник закуповує меблі медичного призначення, які є нестандартними, то Замовник просить Учасників надати Сертифікат системи управління якістю ІSO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність виробника вимогам міжнародного стандарту ІSO 9001, діючого в Україні. Стандарт ІSO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 1. Національного стандарту України ДСТУ ІSO 9001:2015 (ІSO 9001:2015, ІDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ІSO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги та товари кращої якості та у відповідності з вимогами діючої нормативно-правової документації, та не містить жодних дискримінаційних елементів. Також, пункт 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон №922) визначає, що в тендерній документації, серед іншого, повинні міститися такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону №922. Відповідно до статті 23 Закону № 922 технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Сертифікат ISO - документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам. Для замовника наявність сертифікату відповідності в постачальника є одним зі способів підтвердження якості товарів і послуг.
Також Замовник просить надати сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 зважаючи на те що, цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного керування. Враховуючи, що медичні меблі будуть використовуватися в медичному закладі де перебуватимуть різні пацієнти (наприклад, з алергією, хронічними захворюваннями, бронхіальною астмою тощо), то даний Стандарт можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити і виконувати екологічну політику та завдання, ураховуючи правові й інші вимоги, щоб в подальшому не викликати інші захворювання як у працівників, які безпосередньо будуть працювати, так і у відвідувачів/пацієнтів, які будуть перебувати в приміщення з даними медичними меблями.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на всю продукцію свідчить про те, що за результатами державної санітарно-епідеміологічної експертизи меблів для обладнання лабораторій та медичних установ відповідають встановленим медичним критеріям безпеки/показникам, які встановлені відповідно до Державних санітарних норм та правил «Полімерні та полімервмісні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у виробництві меблів. Зокрема, Гігієнічні вимоги затверджені Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29.12.2012 року №1139 та згідно з вимогами "Инструкции по санитарно-гигиенической оценке полимерных материалов, предназначенных для применения в строительстве и производстве мебели", затвердженої заступником Головного державного санітарного лікаря СРСР від 12 серпня 1991 року № 6035 А-91.
Національний стандарт України ДСТУ ISO 28000:2007 "Системи управління безпекою ланцюга постачання" розроблено у відповідь на потребу ринку у стандарті щодо управління безпекою постачання та підтвердження іміджу надійного постачальника продукції. Встановлюючи вищезазначену вимогу щодо надання учасниками тендеру у складі їх пропозицій копії Сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачань, ми маємо намір переконатися у надійності учасника як перспективного партнера, який прагне здійснювати свою діяльність у відповідності до міжнародних стандартів якості і бути надійним партнером для нашого закладу.
Крім того, слід зазначити, що зважаючи на те, що Замовник планує придбати меблі, які є нестандартними, тому просить надання від Учасників документів і на матеріали їх виготовлення, що в свою чергу не є перешкоджанням чесної та прозорої конкуренції, а є лише критерієм оцінки якості та безпечності товару, який постачається.
Постанова Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» регламентує вимоги щодо саме виробів. Зокрема, ч. 2 Розділу Загальна частина Технічного регламенту щодо медичних виробів дає визначення, що «медичний виріб - будь-який інструмент, апарат, прилад, пристрій, програмне забезпечення, матеріал або інший виріб, що застосовуються як окремо, так і в поєднанні між собою (включаючи програмне забезпечення, передбачене виробником для застосування спеціально для діагностичних та/або терапевтичних цілей та необхідне для належного функціонування медичного виробу), призначені виробником для застосування з метою забезпечення діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення перебігу хвороби пацієнта в разі захворювання, діагностики, моніторингу, лікування, полегшення стану пацієнта в разі травми чи інвалідності або їх компенсації, дослідження, заміни, видозмінювання або підтримування анатомії чи фізіологічного процесу, контролю процесу запліднення та основна передбачувана дія яких в організмі або на організм людини не досягається за допомогою фармакологічних, імунологічних або метаболічних засобів, але функціонуванню яких такі засоби можуть сприяти». Отже, вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» не регулюють питання щодо медичних меблів чи їх частин, комплектуючих, тощо.
Зокрема, Наказ Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Полімерні та полімервмісні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги» від 29.12.2012 № 1139 регулює питання та встановлює вимоги щодо медичних меблів чи їх компонентів, а саме:
«3.8. Матеріали, що застосовуються для виробництва меблів, які будуть використовуватися для меблювання приміщень закладів охорони здоров’я, навчальних закладів, підприємств харчової промисловості, об’єктів ресторанного господарства та інших будівель, у яких необхідно здійснювати режим прибирання вологим способом і дезінфекцію, повинні бути стійкими до дезінфекційних засобів і вологи та не повинні стимулювати ріст бактеріальної мікрофлори.
5.2. Сировина та хімічні компоненти, які застосовуються у виробництві полімерних і полімервмісних матеріалів для будівництва та меблів, повинні мати висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи».
Таким чином, меблі, які матимуть відповідні сертифікати та висновки відповідають вимогам діючого санітарного законодавства України і за умови дотримання вимог цих сертифікатів та висновків ці меблі можуть бути використані у заявленій сфері застосування, тобто у медичному закладі.
Крім того, повідомляємо, що у разі неподання будь-яких документів, які передбачені цією документацією, Учасник має право надати інший документ, який підтвердить якість, відповідність нормам чинного законодавства та безпечність даного виробу чи деталі чи частини тощо, разом із поясненнями у довільній формі про те, що він не повинен надавати такі документи згідно з законодавством України, посилаючись на відповідну норму законодавства чи інший документ, який регламентує це питання (або надати відповідну сторінку електронного ресурсу де чітко зазначено це в законодавстві України). І ці документи та лист буде обов’язково розглянутий при вивченні тендерної документації Учасника.
Дата відповіді:
03.11.2022 16:36