-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Монтаж та установка пожежної сигналізації лікувального корпусу ( Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей та системи передавання тривожних сповіщень на об’єкті: Комунального некомерційного підприємства "Бердичівська міська лікарня" Бердичівської міської ради, розміщеного за адресою: Житомирська область, м. Бердичів, вул. Здоров'я, 1)
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій ніж передбачено абзацом другим мові, учасник надає переклад цього документу на українській мові. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він подає свою тендерну пропозицію з обов’язковим перекладом на українську мову із нотаріально засвідченим підписом перекладача.
Торги відмінено
1 550 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 750.00 UAH
Період уточнення:
28.10.2022 09:48 - 02.11.2022 00:00
Відповідь надана
До чого тут ДБН Д.1.1-1-2000 Правила визначення вартості будівництва
Номер:
8cec79870e044d669b192f6df9c09510
Дата опублікування:
31.10.2022 13:03
Опис:
Шановний Замовнику ви внесли не вірні зміни до тендерної документації ДБН Д.1.1-1-2000 Правила визначення вартості будівництва втратив чинність ше 01.01.2014 р. Повідомляємо вам, що 08.11.2021 — за наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 № 281 та Мінрегіоном були затверджені нові кошторисні норми України у будівництві, розрахунок будівельно монтажних робіт повинен розраховуватися на підставі «Настанови з визначення вартості будівництва»
Відповідь:
Доброго дня!!! У разі необхідності відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації!
Дякуємо вам за запитання!
Дата відповіді:
31.10.2022 14:41
Відповідь надана
Акт огляду
Номер:
9ee8f40ac34e42eba5a82323ff2e5983
Дата опублікування:
31.10.2022 12:20
Опис:
Ознайомившись з оголошенням Замовника, виявлено умови які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принципи недискримінації серед учасників, а саме: Додаток №4 Учаснику потрібно: обов’язково оглянути об’єкт замовника та у складі тендерної пропозиції надати Акт огляду об’єкту (Для більш детального ознайомлення з обсягами робіт (послуг) та умовами їх виконання Учасник повинен здійснити обов’язковий огляд об’єкту, за попереднім письмовим зверненням до керівника організації Замовника).. Встановлена вимога не відповідає нормам Закону і в свою чергу порушує принципи здійснення закупівлі, недискримінації учасників та необ'єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників в подальшому. Дану вимогу можна характеризувати, як попередні перемовини учасників із Замовником. Вимога щодо надання протоколу обстеження об'єкта з підписом Замовника є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників. Оскільки Замовник має можливість підписати відповідні лпротоколи лише обраними безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у процедурі закупівлі. Тобто Замовник таким чином здійснює упереджений відбір учасників. Тому вважаємо що дана вимога є дискримінаційною, так як керівник Замовника, може з незалежних від учасника причин не затвердити акт огляду об'єкту, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об'єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, що в подальшому стане причиною відхилення тендерної пропозиції. Даною вимогою Замовник фактично позбавляє права участі в закупівлі Учасників, які знаходяться на великій відстані від об'єкту. На сьогодні в Україні запроваджено військовий стан та комендантську годину. Також дана вимога є незаконною та дискримінаційною з тих причин, що Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати протокол з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об'єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає не конфіденційною. Хоча відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не повинен знати перелік Учасників, які подають свої пропозиції, до моменту їх розкриття. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за та такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Приберіть дану вимогу або будемо змушені звернутися в АМКУ.
Відповідь:
Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта, та іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт.
Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного надання послуг з Монтажу та установка пожежної сигналізації лікувального корпусу (ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги з монтажу, установки пожежної сигналізації (Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей та системи передавання тривожних сповіщень на об’єкті: Комунального некомерційного підприємства "Бердичівська міська лікарня" Бердичівської міської ради, розміщеного за адресою: Житомирська область, м. Бердичів, вул. Здоров'я, 1), з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою, а Оголошення відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг складеним у відповідності до в Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Замовник ніяким чином не порушив вимоги частини третьої статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту. Крім того, згідно вимог оголошення відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуги у складі документів своєї пропозиції учасники надають кошторис, складений згідно технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі та обстеження об’єкту.
Дата відповіді:
01.11.2022 22:13
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
feb5408428db4a7da98955d71ed70f02
Дата опублікування:
31.10.2022 12:14
Опис:
Згідно умов тендерної документації, Замовником вимагається надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки. Інформуємо Вас, що дана Декларація – це документ, що надає право на початок роботи новоутворених підприємств, чи початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) без отримання документа дозвільного характеру. Порядок подання і реєстрації декларації та її форма затверджені постановою КМУ від 05.06.2013 № 440 (далі — Порядок). У зв’язку з приведенням цього нормативного акту у відповідність до Законів України «Про адміністративні послуги» та «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами — підприємцями», у лютому 2018 року в нього були внесені відповідні зміни (постанова Кабміну № 80). Порядком передбачено, що декларація відповідності не подається: • у разі використання торговельних місць, кіосків та контейнерів, якщо їх розміщено на ринку відповідно до схеми, погодженої з органом державного пожежного нагляду; • орендарем об’єкта нерухомості (особою, яка використовує об’єкт нерухомості за цивільно-правовим договором, що не передбачає перехід права власності на такий об’єкт) за умови, що декларацію на об’єкт нерухомості зареєстровано його власником; • у разі використання об’єктів, що в установленому законодавством порядку приймаються в експлуатацію після завершення будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту. Крім того, ч.4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» містить таку норму: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.» Згідно з чим вимагаємо видалити таку вимогу з тендерної документації або зазначити, що такий документ надається лише учасниками, які відповідають критеріям отримання такого документу. Дії замовника в частині встановлення в оголошені наведеної вище вимоги порушують вимоги про недискримінацію учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Відповідь:
Декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання надається відповідно до вимог чинного законодавства України. Декларування відповідності матеріально-технічної бази стану проводиться відповідно до нормативних вимог і правил:
Кодекс цивільного захисту України ст. 57;
Постанова Кабінету Міністрів України від 5 червень 2013 № 440 «Про затвердження Порядку подання та реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки» (зі змінами);
Постанова Кабінету Міністрів України від 20 травня 2015 «Про внесення змін до Порядку надання та реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки».
Дата відповіді:
01.11.2022 22:12
Відповідь надана
Дискримінація стосовно досвіду роботи
Номер:
8890810d91164886965e1ddfdeda4d40
Дата опублікування:
31.10.2022 11:30
Опис:
У документації наявна вимога надати "Досвід роботи підприємства учасника на ринку послуг протипожежного захисту не менше 3 років (довідка в довільній формі з зазначенням № договорів, дати укладання, предмету, найменування Замовника, адреса Замовника , контактний телефон), підтвердити копіями договорів зазначених в довідці, актами виконаних послуг" Чому саме 3? Чим Учасники, які мають провадження 2 роки чи навіть, які були створені тільки у 2022 році відрізняються від інших? Учасники можуть за рік роботи мати більший досвід виконання робіт, аніж ті, що мають досвід 3 роки і отримали ліцензію раніше. Вимагаємо не звужувати коло потенційних учасників такими дискримінаційними вимогами. Вимагаємо внести зміни до документації
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учасник!! Відповідно до частини третьої пункту 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) передбачає, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, а при проведенні процедури торгів з обмеженою участю — усі кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону.
Одним із таких критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Оскільки законодавство не містить визначення терміна «аналогічний договір» і в тендерній документації замовник самостійно встановлює вимоги, зокрема, яким чином учасники повинні підтвердити досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Закон не передбачає вимоги чи обмежень щодо дати або періоду укладення аналогічного договору, тим більше, не містить жодного орієнтиру - не менше 3 років.
Замовник зазначає, що прямі норми Закону вказують, як на ту обставину, що аналогічні договори мають бути виконані так і на можливість встановлювати кількість таких договорів на розсуд Замовника.
Замовник зазначає, що кваліфікаційна вимога – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є важливою, адже сфера публічних закупівель та особливості розпорядження державними коштами потребує певної надійності та досвідченості від постачальників.
Замовник зазначає, що слід звернути увагу на той факт, що порушення в наданні послуг з Монтажу та установка пожежної сигналізації лікувального корпусу (ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги з монтажу, установки пожежної сигналізації (Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей та системи передавання тривожних сповіщень на об’єкті: Комунального некомерційного підприємства "Бердичівська міська лікарня" Бердичівської міської ради, розміщеного за адресою: Житомирська область, м. Бердичів, вул. Здоров'я, 1) є неприпустимим.
Отже Замовник будучи закладом критичної інфраструктури потребує виконання послуг кваліфікованими та досвідченими постачальниками в розумінні частини третьої пункту 2 статті 16 Закону.
Дата відповіді:
01.11.2022 22:11