-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дорожні знаки (ДК 021:2015 код 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання)
Завершена
195 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 950.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 950.00 UAH
Період уточнення:
27.10.2022 11:30 - 04.11.2022 00:00
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
38e1077ac3b14d5e9cd3e495488ecaf7
Дата опублікування:
02.11.2022 16:58
Опис:
Шановний Замовник, відповідно до 7.2. проекту договору у новій редакції « У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов‘язань щодо поставки товару Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 50 % від суми договору». Ніхто з потенційних учасників закупівлі не має наміру порушувати умови договору із замовником. Однак, зважаючи на складну ситуацію, яка склалася в нашій країні через військову агресію російської федерації, недоцільно відкидати можливість порушення строків своєчасного виконання поставки товару. Ми погоджуємося з тим, що проект договору передбачає відповідальність Постачальника за несвоєчасне виконання зобов‘язань щодо поставки товару однак, вважаємо, що в умовах війни такий розмір штрафу необгрунтовано завищений і порушує принципи розумності та справедливості, передбачені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Так, відповідно до п. 5.1. проекту договору поставка Товару здійснюється Продавцем на склад Покупця в м. Києві, окремими партіями згідно виробничих потреб Замовника протягом 5-ти днів з дня надання заявки. Тобто, Замовник може замовити навіть одну одиницю товару і, у випадку, якщо Постачальник не здійснить своєчасну поставку 1 одиниці товару, він повинен буде сплатити штраф у розмірі 50% від ціни договору. Такий розмір відповідальності є несправедливим та необгрунтованим. Зважаючи на це просимо Замовника внести зміни до п. 7.2. проекту договору та встановити розмір штрафу – 50% від вартості несвоєчасно поставленого товару. Дякуємо за розуміння
Відповідь:
Замовник, як одна із відповідальних сторін, турбується про забезпечення потреб підприємства та безперебійної його роботи, великий шлях пройдено, щоб оголосити публічну закупівлю, натомість нерідко зустрічається така категорія учасників, які намагаються взяти участь у якомога більшій кількості закупівель із почуттям: «а раптом я виграю, а там щось вигадаємо», без впевненості у своїй можливості добросовісно виконати умови договору. Договір є правочином, у якому кожна сторона добровільно бере на себе певні права та обов’язки по відношенню до іншої сторони. Факт підписання Договору означає взяття сторонами на себе зобов’язань, що визначені в такому договорі. ч. 7 ст. 231 ГКУ передбачає, що розмір штрафних санкцій, що застосовуються у внутрішньогосподарських відносинах за порушення зобов'язань, визначається відповідним суб'єктом господарювання - господарською організацією.
Утім, воєнний стан не звільняє від обов’язку виконання зобов’язань, взятих за укладеним договором про закупівлю, і врешті-решт воєнний стан може завершитись, а договір про закупівлю, ще буде чинним, тому доцільно враховувати штрафи, санкції, пеню тощо, це дозволить убезпечити замовника від багатьох неприємностей.
Маючи негативний досвід співпраці з недобросовісним постачальником Замовник в праві захищати та відстоювати свої права та інтереси. Якщо Ви потенційний учасник збираєтесь постачати товар тоді чого Вам хвилюватись. Приймайте участь та постачайте. Бажаємо успіху
Дата відповіді:
03.11.2022 15:53
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
c005ff8d41ca4984a7c14245889a1d47
Дата опублікування:
31.10.2022 20:46
Опис:
Шановний замовник, відповідно до п. 8.1. проекту договору Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо).
Листом від 28.02.2022 року № 2024/02.0-7.1 ТПП засвідчила форс-мажорні обставини - військову агресію російської федерації проти України та підтвердила, що зазначені обставини з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення є надзвичайними, невідворотними та об'єктивними обставинами для суб'єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору.
Тобто, з формулювання пункту 8.1. проекту договору випливає, що посилатись на війну в Україні як на форс-мажорну обставину сторони договору не можуть, оскільки дана обставина на час укладання договору вже існує. Таке формулювання п. 8.1. є необгрунтованим, оскільки існує велика вірогідність того, що військові дії( у тому числі повторний наступ на столицю України), можуть тим чи іншим чином вплинути на здатність виконувати умови договору як Постачальником,, так і Замовником. І залишити п.8.1. у тій редакції, що є наразі, є не доцільним ,нелогічним та невигідним жодній із сторін договору. Враховуючи вищезазначене, просимо внести зміни до п. 8.1. та виключити з неї формулювання «які не існували під час укладання договору».
Відповідь:
Відповідно до частини 2 статті 14-1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» від 02.12.1997 № 671/97-ВР форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) є надзвичайні та невідворотні обставини, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору (контракту, угоди тощо), обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, а саме: загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, введення комендантської години, карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, експропріація, примусове вилучення, захоплення підприємств, реквізиція, громадська демонстрація, блокада, страйк, аварія, протиправні дії третіх осіб, пожежа, вибух, тривалі перерви в роботі транспорту, регламентовані умовами відповідних рішень та актами державних органів влади, закриття морських проток, ембарго, заборона (обмеження) експорту/імпорту тощо, а також викликані винятковими погодними умовами і стихійним лихом, а саме: епідемія, сильний шторм, циклон, ураган, торнадо, буревій, повінь, нагромадження снігу, ожеледь, град, заморозки, замерзання моря, проток, портів, перевалів, землетрус, блискавка, пожежа, посуха, просідання і зсув ґрунту, інші стихійні лиха тощо.
Виходячи з норм Цивільного та Господарського кодексів України, враховуючи умови, визначені договором, сторона такого договору може бути звільнена за невиконання або неналежне виконання умов договору у зв’язку з обставинами непереборної сили.
Торгово-промислова палата України листом від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 засвідчила форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію російської федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану відповідно до Указу № 64/2022. Враховуючи це, ТПП України підтвердила, що зазначені обставини з 24.02.2022 до їх офіційного закінчення є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб’єктів господарської діяльності та / або фізичних осіб по договору, окремим податковим та / чи іншим зобов’язанням / обов’язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання, відповідно, яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).
Враховуючи чинне законодавство в цілому, форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) засвідчуються виключно сертифікатом, який має містити інформацію, зокрема, щодо:
1. заявника як сторони по договору, у якої виникли обставини непереборної сили;
2. ідентифікації договору, виконання якого стало неможливим через наявність зазначених обставин;
3. дослідження наявності виникнення обставин, що унеможливлюють виконання конкретного зобов’язання за укладеним договором / договором про закупівлю;
4. належного суб’єкта засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) — регіональної ТПП чи ТПП України.
Утім, воєнний стан не звільняє від обов’язку виконання зобов’язань, взятих за укладеним договором про закупівлю, і врешті-решт воєнний стан може завершитись, а договір про закупівлю, ще буде чинним.
Дата відповіді:
01.11.2022 10:04
Відповідь надана
проект договору
Номер:
c241a87fecb242569f507934c054a7ba
Дата опублікування:
31.10.2022 20:32
Опис:
Шановний Замовник, п. 7.2. проекту договору передбачає, що у разі невиконання зобов‘язань за цим Договором Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 50 % від суми договору. Вважаємо такий розмір штрафу необгрунтовано завищеним, а дану умову такою, що ставить учасників закупівлі у заздалегідь невигідне становище та порушує принципи розумності та справедливості, передбачені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Окрім того, що вказаний у п.7.2. проекту договору штраф є завищеним, не зрозуміло за яке саме порушення умов договору замовник планує його застосовувати, адже текст договору містить детальний опис який розмір штрафних санкцій за яке порушення умов договору буде застосовуватись до постачальника. враховуючи зазначене просимо прибрати даний пункт з проекту договору.
Відповідь:
До проекту договору, пункт 7,2 буде внесено зміни
Дата відповіді:
01.11.2022 10:03
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
f8c481c846d4431b9efbbebca915cf47
Дата опублікування:
31.10.2022 20:17
Опис:
Шановний замовник, звертаємо Вашу увагу на те, що проект договору, викладений у додатку 4, має два пункти під одним номером, а саме під номером 2.4. і. Окрім того, вказані пункти містять суперечливі вимоги до Постачальника. Зокрема, пункт 2.4. договору передбачає, що Постачальник зобов’язується замінити неякісний товар товаром належної якості за свій рахунок протягом трьох робочих днів з моменту отримання письмового повідомлення Замовника про виявлені недоліки (дефекти). У той же час наступний пункт під тим же номером 2.4. містить вимогу замінити неякісний товар протягом двох календарних днів. Просимо Замовника прибрати невідповідності. Дякуємо
Відповідь:
До проекту договору, викладений у додатку 4, пункт 2.4 буде внесено зміни
Дата відповіді:
01.11.2022 10:02
Відповідь надана
Технічні вимоги
Номер:
dbbdf17409b247dd90a3aee8969749f0
Дата опублікування:
31.10.2022 19:13
Опис:
Шановний Замовник. Відповідно до вимог додатку № 2 до тендерної документації підприємство-виробник на лицьовій стороні маски дорожнього знаку нановить цифровим друком назву підприємства або логотип компанії, розміром тексту 0,5-1,0 мм, що забезпечує Замовнику можливість надавати інформацію щодо балансоутримання дороги, де встановлено дорожній знак. Звертаємо Вашу увагу, що нанесення тексту тим розміром шрифту, який вимагає замовник не те що не забезпечить можливість ідентифікувати, а зробить неможливим зчитування тексту такого розміру. Літери розміром 0,5-1,0 мм. у міських умовах при природному освітленні без допомоги спеціальних збільшувальних приладів зчитати неможливо. Тому, просимо Замовника проаналізувати надану нами інформацію та внести зміни до тендерної документації, змінивши розмір шрифру інформації, яку має нанести виробник. Дякуємо
Відповідь:
До вимог додатку № 2 до тендерної документації буде внесено зміни.
Дата відповіді:
01.11.2022 10:00