-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт освітлення локомотиворемонтного цеху ін. №10001
Завершена
1 296 147.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 480.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 480.74 UAH
Період уточнення:
22.10.2022 13:08 - 27.10.2022 10:00
Відповідь надана
щодо Документального підтвердження відповідності вимогам тендерної документації
Номер:
2f656a1961574494804c04825bf5dffa
Дата опублікування:
26.10.2022 17:19
Опис:
Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу, що Учасник, згідно п.9 Додатку №1 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «Поточний ремонт освітлення локомотиворемонтного цеху ін. №10001, ЛЛРЗ на вул. Залізнична 1а в м. Львів», повинен обов’язково відвідати об’єкт, скласти акт огляду об'єкту з представником Замовника та надати сканкопії акту у складі своєї пропозиції.
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд заздалегідь. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Взагалі, вимога щодо огляду є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Також додатково повідомляємо, що вимога документації щодо обов’язкового огляду об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до документації та видалити дану вимогу.
Відповідь:
Шановний Учаснику! У відповідь повідомляємо наступне. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, тому дана вимога не є дискримінаційною. Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісних Учасників. Також повідомляємо, що на ПрАТ "ЛЛРЗ" не поширюється дія Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата відповіді:
27.10.2022 16:49
Відповідь надана
щодо технічних вимог до світильників
Номер:
9aa9d9c9004246b692e262b177c4a204
Дата опублікування:
24.10.2022 15:06
Опис:
Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу, що в тендері номер у Prozorro UA-2022-10-22-000177-a, на виконання поточного ремонту освітлення локомотиворемонтного цеху ін. №10001, технічної вимогою до світлодіодних світильників є наявність алюмінієвого відбивача купольної форми. У сучасних світильниках світовий потік формується первинною та вторинною оптикою, що є набагато технологічніше. У зв'язку з цим просимо видалити вимогу, в якій зазначено що розсіювач має форму купола.
Відповідь:
Доброго дня!
Конструкція, кількості та технічні параметри світлодіодних світильників визначені проектним розрахунком освітленості цеху та енергоефективності даних заходів, тому зміна конструкції та характеристик неможлива.
Дата відповіді:
25.10.2022 09:50