• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (манні, пшеничні/артек, вівсяні, гречані, пшоно шліфоване, борошно пшеничне в/г, рис лущений) на 2018 рік

Завершена

247 333.91 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 742.00 UAH
Період уточнення: 12.12.2017 13:53 - 17.12.2017 15:00
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 6aa59f85e5ef4134b44d2f610f2ff4dc
Дата опублікування: 15.12.2017 17:37
Опис: В останньому абзаці, речення: "Договір про перевезення і тому подібні договори не надають замовнику права на на користування автотранспортом, а лише право, за необхідністю, користуватися услугами цього перевізника", читати: "Договір про перевезення і тому подібні договори не надають Учаснику права на на користування автотранспортом, а лише право, за необхідністю, користуванися услугами цього перевізника". Дякуємо
Відповідь: До ТД внесено зміни, просимо учасників торгів при підготовці своїх пропозицій врахувати зміни(надати всі документи: зазначені і в кваліфікаційних і всі документи з "інші документи").
Дата відповіді: 19.12.2017 18:52
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: bc7570977d4c48ce99a924421e9b0693
Дата опублікування: 15.12.2017 17:24
Опис: Доброго дня. Напевно, Ви неправильно зрозуміли суть зауваження про те, що на сьогоднішній день, згідно Згідно із Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпеки та якості харчових продуктів» в редакції від 22.07.2914 р. 1602-VII, з вересня 2016 року набрав чинності розділ VII, в тому числі ст. 43 та ст. 44 якими встановлені гігієнічні вимоги (повний перелік) до рухомих та/або тимчасових потужностей та до транспортних засобів, в котрому відсутнє таке поняття, та сам документ, який ви називаєте - санітарний паспорт. Уважніше прочитайте даний Закон (ст. 43 та ст. 44), і ви зрозумієте, що такого документу, починаючи з вересня 2016 року по Закону не існує. Тобто, вимагати його від Учасника ви не маєте права. А якщо так, то Ви повинні вказати інший документ, яким Учасник підтвердить факти санобробки автомобілів. Пропонуємо Вам звернутись за роз'ясненням до Держспоживслужби, бажано письмово, як це зробили ми, і Ви отримаєте ту саму відповідь котра вказана в нашому зверненні і наведена вище. Подруге. Ми не отримали від Вас відповідь по п. 4. «Наявність фінансової спроможності учасника» вказано на необхідність надання учасниками Копії форми №1 «Баланс» за останній звітній період та Довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видану не раніше як за 10 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Будь ласка, роз'ясніть нам на якій підставі Ви, територіально знаходячись на території України, виконуєте вимоги закону який вже не дійсний на території України. Втретє. частина 2 Статті 16 діючого Закону України "Про публічні закупівлі містьть норму з вичерпним переліком кваліфікаційних критеріїв, одниз котрих є - наявність обладнання та матеріально-технічної бази. тобто зрозуміючи цю норму по букві закону, Учасник повинен мати свої, або орендовані склади, автотранспорт і т.п. Договір про перевезення і тому подібні договори не надають замовнику права на користування автотранспортом, а лише право, за необхідністю, користуватися услугами цього перевізника. Таким чином, Учасник, який використовує услуги перевізника не виконає вимогу ч.2 ст.16 Закону про наявність у нього матеріально-технічної бази. Дякуємо.
Відповідь: До ТД внесено зміни, просимо учасників торгів при підготовці своїх пропозицій врахувати зміни(надати всі документи: зазначені і в кваліфікаційних і всі документи з "інші документи").
Дата відповіді: 19.12.2017 18:52
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 61c8d042f93d487aa0508fe5a9fb1814
Дата опублікування: 15.12.2017 10:26
Опис: Шановна Тетяна Юріївна! Ми проаналізували Вашу тендерну документацію за процедурою «ВІДКРИТІ ТОРГИ», яка опублікована на площадці prozorro відділом освіти волноваської раждержадміністрації Донецької області, але у нас виникло ряд запитань з приводу її змісту та тлумачення багатьох вимог, які в неї містяться. Тобто, на підставі яких законів України чи підзаконних актів складалася тендерна документація, яка в собі містить незрозумілі вимоги до учасників, та навіть вимоги, що суперечать діючому Закону України «Про публічні закупівлі». Хочемо звернути Вашу увагу на помилки та невідповідності, які ставлять під сумнів не тільки правильність складання тендерної документації, а і ймовірність учасників стати переможцем виконав, деякі вимоги. В Інструкції з підготовки тендерної пропозиції в розділі 4 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги»: п. 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: -Довідка про транспортні засоби, які будуть залучатися для виконання умов договору з постачання продуктів харчування (продовольчої сировини). Вимога, яка Вами прописана передбачає наявність власного або орендованого транспорту, що підтверджується наданням правовстановлюючих документів на цей транспорт, або договорів оренди на автотранспорт, але ж ніяк не передбачає використання послуг Перевізника у якого взагалі може не бути автотранспорту. Таким чином, для виконання кваліфікаційної вимоги передбаченої ч. 2 ст. 16 Закону, послуги Перевізника використовуватися не можуть. п. 4. «Наявність фінансової спроможності учасника» вказано на необхідність надання учасниками Копії форми №1 «Баланс» за останній звітній період та Довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видану не раніше як за 10 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Хочемо зауважити, що ці вимоги містились в частині другій ст. 16 «Кваліфікаційні критерії» (наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами)) Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про здійснення державних закупівель», який на сьогоднішній день втратив чинність. Зверніть увагу, що згідно з частиною другою статті 16 «Кваліфікаційні критерії» (наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору) діючого Закону України «Про публічні закупівлі» така вимога відсутня, та вимагати її виконання від учасників процедури закупівлі суперечить діючому Закону України «Про публічні закупівлі», та згідно з п. 2 ст. 22 Закону (де іде відсилка до ст. 16 Закону), не може бути прописана в тендерній документації. В розділі 5 «Інформація про необхідні якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» вказано: водій, експедитор та інші особи, що одержують перевозять продукти повинні мати про собі - документ про санітарну обробку автотранспорта згідно вимог законодавства України. В тендерній документації необхідно роз’яснити, що мається на увазі під фразою документ про санітарну обробку автотранспорта згідно вимог законодавства України, тобто, яким документом учасник повинен підтвердити санітарну обробку автотранспорту. Згідно із Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпеки та якості харчових продуктів» в редакції від 22.07.2914 р. 1602-VII, з вересня 2016 року набрав чинності розділ VII, в тому числі ст. 43 та ст. 44 якими встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та до транспортних засобів. Оформлення санітарних паспортів (де до вересня 2016 року проставлялися відмітки про проходження санітарної обробки) на транспортні засоби цими статтями не передбачено. На тій же підставі, раніш видані санітарні паспорти компетентним органом, що їх видав не подовжуються. Таким чином, вказаний пункт не конкретизує документ, що є на Вашу думку підтвердженням проходження такої процедури, що може привести до неправомірного відхилення пропозиції учасника. Просимо уважно прочитати ст. 17 Закону «Відмова в участі у процедурі закупівлі». Частина перша: Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та забов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: 1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі; 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; 4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); 5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника; 8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"; 10) юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Тепер уважно читаємо Додаток 1 Тендерної документації «Порядок та перелік документів для переможця процедури закупівлі», згідно якого переможець торгів повинен надати нарочно (правильно нарочним – тобто посильним, нарочно означає - в жарт) наступні документи і далі по тексту: п. 2. Документ про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, п. 3. Документ про службову (посадову) особу учасника, яку уповноважену учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення, п. 5 Документ про службову (посадову) особу яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або погашено у встановленому законом порядку, п. 6 Документ про учасника, що визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура. В прописаних Вами пунктах перед словами: внесено, притягнуто, була засуджена, відсутня частка НЕ, що перегортає смисл Ваших вимог на прямо протилежний та іде в розріз зі ст. 17 Закону, тобто, застосовуючи граматичне тлумачення закону, переможець торгів повинен надати Вам документи, які підтверджують, що у відношенні нього є підстави для його відхилення згідно зі ст. 17 Закону. На підставі вищевикладеного, з повагою до Вас, звертаємось з проханням переглянути опубліковану тендерну документацію, так як викладена не відповідає нормам Закону, та містить вимоги, котрі учаснику виконати неможливо.
Відповідь: Доброго дня. Звертаємо Вашу увагу на те, що вимога надавати інформацію про послуги перевізникапозначена зірочкою і є не обов'язкова при наявності власного автотранспорту, але якщо немає власного автотранспорту потрібно зазначатиінформацію про транспортні засоби перевізника, щоб Замовник мав змогу бачити чи відповідає автотранспорт перевізника умовам договору. Документ про сан.обробку автотранспорту видається Держпродспоживслужбою та називається санітарний паспорт. Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна документація може містити додаткові вимоги, які Замовник вважає за необхідне до неї внести. До додатку 1 буде внесено зміни
Дата відповіді: 15.12.2017 15:44