• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Монтаж та установлення охоронної сигналізації на об’єкті

Торги відмінено

284 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 420.00 UAH
Період уточнення: 20.10.2022 18:58 - 26.10.2022 01:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги до учасників

Номер: d94a1526f7114b38941795166fead914
Дата опублікування: 21.10.2022 09:18
Опис: Шановний Замовнику у ТД наявна наступна вимога: "Критерій 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), що є аналогічним за предметом закупівлі, подібний за змістом та своєю правовою природою - Під аналогічним договором необхідно розуміти договір з аналогічним предметом закупівлі відповідно до (ДК021:2015 - 45310000-3) укладений із Замовниками в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», який зазначено в даній тендерній документації. - Для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 1-ого) до тендерної пропозиції Учасника мають бути долучена копія повністю виконаного договору з всіма його додатками, який був укладений протягом 2020-2022років, а також відгуком від замовника до даного договору, який виданий не раніше дати оголошення даної процедури закупівлі". Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки немає особливої форми відгуку, який повинен надаватись замовниками. Відгук добровільно надається Замовником після якісного виконання робіт Виконавцем. Відповідно ст. 526 ЦК зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору. Аналіз положень ст. 527, 530, 532 ЦК України дозволяє зробити висновок, що поняття належного виконання зобов'язання охоплює виконання його належними суб'єктами, у належному місці, в належний строк (термін), щодо належного предмета та належним способом. Крім того, Відгук видається після виконання договору, а не у будь-який час коли нам заманеться, для того, щоб брати участь у торгах. Ми не можемо примусити замовників, для участі у закупівлях, кожен раз видавати нам новий відгук з новим змістом. І що буде, якщо Замовник не захоче нам надавати новий відгук з оновленою датою, хоча в нас вже є від нього відгук, проте з датою раніше дати оголошення закупівлі? То ви рекомендуєте через це не приймати участь у Вашій закупівлі? Чим відрізняється відгук з однаковим змістом, проте з різною датою? Просимо видалити дану вимогу, оскільки вона є дискримінаційною. Якщо цього зроблено не буде, ми будемо вимушені звернутись до АМК.
Відповідь: Шановний учаснику! Щодо Вами вимоги інформуємо, що у відповідності до положень ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вправі самостійно визначати спосіб документального підтвердження, в тому числі і такого критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Умова щодо надання аналогічних договорів з встановленими вартісними показниками, які є наближеними до обсягу закупівлі , надає можливість замовнику захисту від недобросовісних учасників, які неспроможні виконати роботи належної якості та в обумовлений термін. Додатково, звертаємо Вашу увагу на те, що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) вже розглядала аналогічні питання. Як приклад, розгляд скарги ТОВ "Стиль-Декор" від 27.02.2018 №UA-2018-02-02-003154-b.c4 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі UA-2018-02-02-003154-b в частині встановлення дискримінаційних умов щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. У скарзі, зокрема, йдеться про встановлення Замовником кваліфікаційного критерію в частині досвіду виконання аналогічних договорів у розмірі 100% від обсягів закупівлі. За результатами розгляду скарги Колегія прийняла рішення №2550-р/пк-пз від 21.03.2018, яким відмовила ТОВ "Стиль-Декор" у задоволенні його скарги чим визнала дії замовника вищевказаних торгів, в частині встановлення відповідних кваліфікаційних вимог, такими, що повністю відповідають вимогам Закону. Аналогічну правова позиція викладена в Постанові Київського апеляційного адміністративного суду від 15.09.2016 у справі №712/4434/16-а за позовом ТОВ «Фірма «Технокомплекс» до департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради. Судом встановлено, що дії департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради щодо встановлення в документації такого кваліфікаційного критерію до учасників як подання документів, що підтверджують його кваліфікацію, а саме: оригінал позитивного відгуку щодо постачання аналогічного товару на суму не менше ніж 80% від цінової пропозиції учасника, а також копію договору постачання цього товару за відгуком, завірену учасником (фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці) відповідають вимогам законодавства України. З огляду на вищевикладене, вважаємо, що документація складена у відповідності до ст.22 Закону та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дата відповіді: 22.10.2022 13:09
Відповідь надана

Хабарники

Номер: e4c4097e458b437d9da08ceebf249f02
Дата опублікування: 21.10.2022 09:15
Опис: Шановний хабарниковий замовник. Нагадуємо Вам, що за злочини скоєні у період дії військового стану, розцінюються інакше. "ШАновна" уповноважена особо, Ковдрин Людмило, 380971648117,ljudmula17@gmail.com СХАМЕНІТЬСЯ, не будьте посміховиськом на всю країну!!! Приберіть усе лайно із документації та зі своєї голови!
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що нами як Замовником дотримано усіх принципів зазначених у статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть взяти участь у процедурі закупівель.
Дата відповіді: 22.10.2022 13:16
Відповідь надана

Корумпований замовник

Номер: a40f563240f84f0391d54a6a96cb814d
Дата опублікування: 21.10.2022 09:12
Опис: Шановний Замовник. Вами встановлено дискримінаційні вимоги у даній закупівлі з метою, щоб виграв учасник з яким у Вас домовленість. Зазначаємо, що корупційні злочини вчинені у військовий час, кваліфікуються інакше. Також, радимо Вам проаналізувати чому саме невідбулася у Вас аналогічна закупівля UA-2022-10-03-007213-a. Опа, і всі карти розкрито, а саме тепер усім відомо з ким у Вас домовленість. Схаменіться, приберіть дискримінаційні вимоги, необмежуйте коло потенційних учасників. У іншому випадку, матимете клопіт із контролюючо-перевіряючими органами та громадськими організаціями, куди вже направили запити стосовно даної закупівлі!
Відповідь: Шановний Учасник, відповідно до статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі»: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. З вашого звернення про наявності дискримінації і вимозі її прибрати незрозуміло - де саме і в чому ви вбачаєте корупцію і дискримінаційні вимоги у даній закупівлі?
Дата відповіді: 22.10.2022 13:15
Відповідь надана

Дискримінаційно-корумпований учасник

Номер: 5d2d36d6687d4b75a7e054891f86f806
Дата опублікування: 21.10.2022 08:58
Опис: Шановний Замовник. Вами встановлено дискримінаційні вимоги до учасників, а саме: "Замовник вчиняє всі можливі дії щодо охорони здоров’я та безпеки праці на об’єктах, якості наданих послуг тощо. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікати відповідності, видані відповідним органом сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації та /або інші документи, які підтверджують якість наступного товару: система охоронної сигналізації при наданні послуг зі встановлення охоронної сигналізації . Якщо учасник не є виробником, надати лист гарантію про відносини з виробником на продукцію, яка є предметом закупівлі." Відповідно до чинного Законодавства України сертифікаціє не є обов'язковою, а виробники не зобов'язані надавати подібних листів, також учасники можуть купляти дане обладнання у посередників, тож вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу. Встановлені Вами дискримінаційні вимоги у даній закупівлі з метою, щоб виграв учасник з яким у Вас домовленість. Зазначаємо, що корупційні злочини вчинені у військовий час, кваліфікуються інакше. Схаменіться, приберіть дискримінаційні вимоги, необмежуйте коло потенційних учасників. У іншому випадку, матимете клопіт із контролюючо-перевіряючими органами та громадськими організаціями, куди вже направили запити стосовно даної закупівлі!
Відповідь: Шановний Учасник у Додатку № 3 прописано наступне: «Замовник вчиняє всі можливі дії щодо охорони здоров’я та безпеки праці на об’єктах, якості наданих послуг тощо. В зв’язку з чим просить Учасників у складі тендерної пропозиції надати сертифікати відповідності, видані відповідним органом сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації та/або інші документи які підтверджують якість наступного товару: система охоронної сигналізації для надання послуг з монтажу та установлення охоронної сигналізації на об’єкті: Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 18 Тернопільської міської ради Тернопільської області. Якщо учасник не є виробником, надати лист гарантію про відносини з виробником на продукцію, яка є предметом закупівлі.» Тобто вимагається не виключно сертифікат якості, а може бути й інший документ, що підтверджує якість системи охоронної сигналізації. Звертаємо Вашу увагу, що поняття дискримінації у застосуванні до процедур закупівель – це суб’єктивне ставлення Замовника торгів до Учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених чинним законодавством прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об’єктивно виправданими. З огляду на вищенаведене, Вами не було ґрунтовно доведено неможливість виконання наведеної умови Тендерної документації, а саме: «В зв’язку з чим просить Учасників у складі тендерної пропозиції надати сертифікати відповідності, видані відповідним органом сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації та/або інші документи які підтверджують якість наступного товару: система охоронної сигналізації для надання послуг з монтажу та установлення охоронної сигналізації на об’єкті: Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 18 Тернопільської міської ради Тернопільської області. Якщо учасник не є виробником, надати лист гарантію про відносини з виробником на продукцію, яка є предметом закупівлі.» Також Вами не надано документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Тендерної документації порушує Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі даної закупівлі. Окремо зазначаємо, що вищезгадана умова Тендерної документації ґрунтується на основі ст.22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 22.10.2022 13:11
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги до учасників

Номер: f3f87b7065a3451d8a23a2f8a031bfda
Дата опублікування: 21.10.2022 08:58
Опис: Шановний Замовник. Вами встановлено дискримінаційну вимогу до учасників, а саме: "Замовник вчиняє всі можливі дії щодо охорони здоров’я та безпеки праці на об’єктах, якості наданих послуг тощо. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікати відповідності, видані відповідним органом сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації та /або інші документи, які підтверджують якість наступного товару: система охоронної сигналізації при наданні послуг зі встановлення охоронної сигналізації . " Відповідно до чинного Законодавства України сертифікаціє не є обов'язковою. Вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу, а у разі ігнорування звернемося у відповідні інстанції."
Відповідь: Шановний Учасник у Додатку № 3 прописано наступне: «Замовник вчиняє всі можливі дії щодо охорони здоров’я та безпеки праці на об’єктах, якості наданих послуг тощо. В зв’язку з чим просить Учасників у складі тендерної пропозиції надати сертифікати відповідності, видані відповідним органом сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації та/або інші документи які підтверджують якість наступного товару: система охоронної сигналізації для надання послуг з монтажу та установлення охоронної сигналізації на об’єкті: Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 18 Тернопільської міської ради Тернопільської області. Якщо учасник не є виробником, надати лист гарантію про відносини з виробником на продукцію, яка є предметом закупівлі.» Тобто вимагається не виключно сертифікат якості, а може бути й інший документ, що підтверджує якість системи охоронної сигналізації. Звертаємо Вашу увагу, що поняття дискримінації у застосуванні до процедур закупівель – це суб’єктивне ставлення Замовника торгів до Учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених чинним законодавством прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об’єктивно виправданими. З огляду на вищенаведене, Вами не було ґрунтовно доведено неможливість виконання наведеної умови Тендерної документації, а саме: «В зв’язку з чим просить Учасників у складі тендерної пропозиції надати сертифікати відповідності, видані відповідним органом сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації та/або інші документи які підтверджують якість наступного товару: система охоронної сигналізації для надання послуг з монтажу та установлення охоронної сигналізації на об’єкті: Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 18 Тернопільської міської ради Тернопільської області. Якщо учасник не є виробником, надати лист гарантію про відносини з виробником на продукцію, яка є предметом закупівлі.» Також Вами не надано документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Тендерної документації порушує Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі даної закупівлі. Окремо зазначаємо, що вищезгадана умова Тендерної документації ґрунтується на основі ст.22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 22.10.2022 13:12
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги до учасників

Номер: 4b84dca883ed41d9a97310b47d1fdac1
Дата опублікування: 21.10.2022 08:57
Опис: Якщо учасник не є виробником, надати лист гарантію про відносини з виробником на продукцію, яка є предметом закупівлі - що це??? Виробники не зобов'язані надавати жодних листів. Дайте посилання на норми чинного законодавства, якими ми як потенційні учасники можемо примусити виробника надати даний лист! Приберіть дане безглуздя та необмежуйте коло потенційних учасників!!!
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо що в процесі затвердження Тендерної документації, нами як Замовником дотримано усіх принципів зазначених у статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно ваших тверджень про дискримінаційні умови, згідно яких «Якщо учасник не є виробником, надати лист гарантію про відносини з виробником на продукцію, яка є предметом закупівлі.» Повідомляємо що дана вимога була сформована якраз задля дотримання основних принципів ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність. Даний лист гарантія свідчить про пряму співпрацю з виробником, та про доставку якісних матеріалів, які пройшли відповідні тестування та їхнє виготовлення відбувалось за дотриманням усіх норм діючого законодавства України, що сприяють ефективності. Додатково повідомляємо, що даний лист дає зрозуміти замовнику, що поставка товару буде здійснюватись безпосередньо від виробника, а не від інших підприємств, які не являються їх виробниками, та враховують власний інтерес, що спричинить максимальну економію. Також, взявши до уваги абзац 1 пункту 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» Стосовно сертифікації повідомляємо, що трактування нашої вимоги зазначено у пункті 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.»
Дата відповіді: 22.10.2022 13:14
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги до учасників

Номер: 4b5beb478907442fa52676a3a19c5978
Дата опублікування: 21.10.2022 08:57
Опис: Шановний Замовник. ВАми встановлено дискримінаційну вимогу до учасників, а саме:"Якщо учасник не є виробником, надати лист гарантію про відносини з виробником на продукцію, яка є предметом закупівлі." Повідомляємо Вам, що дані листи виробники надають лише тоді, коли товар купляється на пряму у них. Якщо дане обладнання придбати у посередника, то неможливо отримати такий лист. Отже, вважаємо дану вимогу дискримінаційною по відношенню до всіх учасників та такою що обмежує коло потенційних учасників і призводить Замовника до порушення законодавства в тому числі і максимальної економії. На підставі цього, ВИМАГАЄМО прибрати дану дискримінаційну вимогу. Дана дискримінаційна вимога у даній закупівлі встановлена вами свідомо та навмисно, з метою, щоб виграв учасник з яким у Вас домовленість. Зазначаємо, що корупційні злочини вчинені у військовий час, кваліфікуються інакше. Додатково Зазначаємо, що у разі ігнорування, ми будемо змушені звернутися в АМКУ та передати всю наявну інформацію у відповідні контролюючі органи та до громадських організацій.
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо що в процесі затвердження Тендерної документації, нами як Замовником дотримано усіх принципів зазначених у статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно ваших тверджень про дискримінаційні умови, згідно яких «Якщо учасник не є виробником, надати лист гарантію про відносини з виробником на продукцію, яка є предметом закупівлі.» Повідомляємо що дана вимога була сформована якраз задля дотримання основних принципів ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність. Даний лист гарантія свідчить про пряму співпрацю з виробником, та про доставку якісних матеріалів, які пройшли відповідні тестування та їхнє виготовлення відбувалось за дотриманням усіх норм діючого законодавства України, що сприяють ефективності. Додатково повідомляємо, що даний лист дає зрозуміти замовнику, що поставка товару буде здійснюватись безпосередньо від виробника, а не від інших підприємств, які не являються їх виробниками, та враховують власний інтерес, що спричинить максимальну економію. Також, взявши до уваги абзац 1 пункту 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» Стосовно сертифікації повідомляємо, що трактування нашої вимоги зазначено у пункті 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.»
Дата відповіді: 22.10.2022 13:23