• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт із встановленням системи протипожежного захисту (у складі автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та передавання тривожних сповіщень) будівлі Філії - Зеленопільська гімназія Червонозабійницького ліцею Глеюватської сільської ради за адресою: Україна, 53041, Дніпропетровська область, Криворізький район, село Зелене Поле, вулиця Південна, будинок 44.

Торги не відбулися

425 079.93 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 125.40 UAH
Період уточнення: 17.10.2022 11:43 - 21.10.2022 00:00
Відповідь надана

незаконна вимога

Номер: eccd4e996b8d4968ad7eeee6b8ad0044
Дата опублікування: 19.10.2022 16:38
Опис: Вимога: З метою недопущення непередбачених витрат (додаткових робіт та ін.) учаснику необхідно, в період уточнення інформації про закупівлю, перед поданням комерційної пропозиції, здійснити візуальний огляд об’єкту та робочого проекту об’єкта, який підлягає ремонту. Можливість ознайомлення із зазначеними обсягами та видами капітального ремонту буде надана Замовником за адресою Замовника в узгоджений час. Учасник повинен надати акт огляду об’єкту та ознайомлення з робочим проектом по об`єкту за підписом представника Замовника та представника Учасника з підписом та відбитком печатки (за наявності). Попередній огляд об’єкту та робочого проекту об’єкта, який підлягає ремонту здійснюється у робочі дні замовника: з понеділка по четвер – з 8:00 до 17:00 год, п’ятниця – з 8:00 до 16:00 год. Для можливості проведення попереднього огляду об’єкту та проектної документації учасники спрощеної закупівлі мають звернутися до уповноваженої особи Замовника, засоби зв’язку: 0976995385 Катерина ПАХОМОВА, 0977075519 Раїса НЕЧИПОРЕНКО, е-mail: ekaterinapachomova@ukr.net. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд заздалегідь. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Окрім того, в принципі вимога щодо обовязкового проведення огляду є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Видаліть дану вимогу та внесіть відповідні зміни
Відповідь: Шановний учаснику! Дякую за запитання. Детально вивчивши умови Вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із оголошення про проведення спрощеною закупівлі вимоги щодо надання учасниками акту огляду об’єкту та ознайомлення з робочим проектом по об`єкту за підписом представника Замовника та представника Учасника з підписом та відбитком печатки (за наявності). В даному випадку огляд об’єкту в період уточнення інформації про закупівлю, обумовлено для потенційних Учасників як період за який у повному об’ємі буде можливість оглянути обсяги виконання майбутніх робіт на об’єкті та завчасній підготовці своєї пропозиції. Прагнемо зазначити, що об’єктом виконання робіт є Філія - Зеленопільська гімназія Червонозабійницького ліцею Глеюватської сільської ради, заклад освіти, який забезпечує загальносередньою освітою учнів, а отже Замовник прагне, щоб роботи, які будуть виконані Учасником відповідатимуть найвищій якості та всім вимогам законодавства в сфері капітального ремонту. Також, огляд об’єкта в період уточнення інформації про закупівлю дає можливість потенційним Учасникам удостовіритися в обсягах робіт, належно сформувати кошторисну документацію, цінову пропозицію, а також у випадку наявності будь-яких запитань після здійснення огляду, поставити запитання на електронному майданчику, адже ми, як Замовник, керуємося Законом України «Про публічні закупівлі» (закупівля розпочата до набрання чинності Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»), й прагнемо дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; недискримінацію учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. У зв’язку із скороченими строками проведення спрощеної закупівлі та відсутності нормативного регулювання щодо обмеження терміну певними часовими рамками періоду для такого огляду об’єкта Замовником встановлено відповідну вимогу – тобто, для своєчасної та належної підготовки пропозиції Учасником. Відповідно до ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошені про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Ваше твердження щодо дискримінації вимог та суттєвого обмеження кола учасників не містить обґрунтованих доводів та базується на суб’єктивному припущенні. Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником надано достатньо часу для відвідування об’єкту саме в період уточнень, гарантовано доступ до нього та підписання відповідного Акту огляду. Таким чином відсутні підстави, щодо внесення змін до оголошення в цій частині. Щодо конфіденційності інформації, Замовник не розповсюджує інформацію про потенційних учасників, які виявили бажання взяти участь у закупівлі та погодили з Замовником акту огляду об’єкту та ознайомлення з робочим проектом по об`єкту. Щодо того, що замовник може не підписати акту огляду об’єкту та ознайомлення з робочим проектом по об`єкту повідомляємо, що виходячи із встановлення даної вимоги в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, Замовник жодним чином не налаштований уникати або шукати причини для не здійснення даного огляду. Замовник не має на меті перешкоджати потенційним Учасникам в обстеженні об’єкту, оцінки обсягу робіт, здійсненні необхідних замірів тощо. Крім того, після обстеження об’єкта Учасник може прийняти рішення не приймати участь у закупівлі, в зв’язку із неможливістю надання визначених Замовником робіт та/або інших, незалежних від Замовника причин. Ваше зауваження щодо понесених збитків з ще не отриманих прибутків є некоректним, оскільки, подаючи свою пропозицію на певну закупівлю, учасники також сплачують плату, але це не є гарантією перемоги в закупівлі, укладення договору, отримання прибутку. Крім того, відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд. Вимога, щодо надання акту огляду об’єкту дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт та ознайомитися з робочим проектом об’єкта для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію. Таким чином дана вимога не порушує права Учасників, що беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. Дана закупівля є спрощеною закупівлею та принципи здійснення закупівель дотримані відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку цінових пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дата відповіді: 20.10.2022 09:52
Відповідь надана

ДСТУ EN ISO 9001:2018

Номер: c0b0a8f5a79c4dc4a41183ce39c90bda
Дата опублікування: 19.10.2022 11:45
Опис: Вимога: Учасник повинен мати систему управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), про що Учасником надаються завірену копію відповідного сертифікату, виданого органом, акредитованим Національним агентством з акредитації України. Надайте будь ласка пояснення, чи не буде вважатися помилкою, та не призвиде до дискваліфікації надання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 замість сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018, оскільки дані сертифікати є тотожними. Дякуємо
Відповідь: Шановний Учасник, Замовник повідомляє наступне, сертифікати типу ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) і ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), видавались у різний час. В наказі Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 30.11.2018 № 454 «Про прийняття та відновлення дії національних стандартів» вказано наступне: - прийняти національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 05 грудня 2018 року. Даним наказом є приведення національного сертифікату України типу ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), до європейських і міжнародних стандартів, а саме сертифікату нового типу ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Згідно вищевказаного наказу, ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT)- це оновлена версія, що гармонізує в собі національні стандарти з міжнародними та європейськими уніфікаціями. Згідно українських та міжнародних домовленостей про співпрацю Національних і Міжнародних стандартів, Україна несе відповідальність за правочинні дії стосовно впровадження іноземних стандартів на території нашої країни. Сертифікат типу ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та сертифікат типу ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), обидва, як сертифікати - самостійні один від одного. Так як, роботи будуть проводитись на території закладу загальносередньої освіти, Замовник повинен дотримуватись високих вимог і стандартів від майбутніх учасників. Тому, Замовником встановлене рішення, мати найкомпетентніших учасників, що мають сертифікати міжнародного стандарту, який передбачено в законодавстві згідно наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 30.11.2018 № 454 «Про прийняття та відновлення дії національних стандартів».
Дата відповіді: 20.10.2022 09:19