-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вироби медичного призначення (20 найменувань)
Торги не відбулися
1 856 030.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 280.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 280.15 UAH
Період уточнення:
14.10.2022 09:14 - 21.10.2022 01:00
Відповідь надана
Вироби медичного призначення (20 найменувань). Закупівля:UA-2022-10-14-000731-a / на ProZorro / на DoZorro
Номер:
62af1c88bbfa47fca343e3bfb6f61216
Дата опублікування:
18.10.2022 10:13
Опис:
ТОВ "ЕКСТРУЗІЯ В РУСІ" код 40741490.
Звертаємося з наступного питання.
Розглянули зміст Тендеру: Закупівля:UA-2022-10-14-000731-a / на ProZorro / на DoZorro.
Готови прийняти участь у тендері за позіцією:
Турнікет кровоспинний тип CAT, SWAT (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 32322 Турнікет, ручний), кількість 1500 штук.
Просимо розглянути можливість поділення поставки за тендером на декілька лотів.
У тому числі визначити окремий лот Турнікет кровоспинний тип CAT, SWAT (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 32322 Турнікет, ручний), кількість 1500 штук.
Наше підприємство є виробником Кровоспінних джгутів "Дія" які мають відповідну реєстрацію та є повними аналогами Турніків кровоспинних типу CAT (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 32322 Турнікет, ручний), На даний час за умовами договорів з Благодійними організаціями поставляємо Кровоспінні джгути замовникам.
Просимо повідомити про прийняте рішення стосовно визначення окремого лоту Турнікет кровоспинний тип CAT, SWAT (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 32322 Турнікет, ручний), кількість 1500 штук.
Відповідь:
Закупівля товарів за предметом закупівлі «Вироби медичного призначення (20 найменувань)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33140000-3: Медичні матеріали» здійснюється на підставі наявної обґрунтованої потреби.
Згідно з п.22 ч.1 ст.1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (далі – Порядок). Згідно з п.5 Порядку замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно до вищевикладеного, для замовника визначено право, а не обов'язок ділити предмет закупівлі на частини (лоти), а альтернатива вибору визначення чи не визначення частин предмета закупівлі залишається за замовником.
Відповідно до статті 5 Закону публічні закупівлі здійснюються за принципами, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Встановлення вимог з ініціативи учасника щодо проведення процедури закупівлі суперечить принципам здійснення публічних закупівель.
Замовником дотримано вимоги встановлені законодавством в частині визначення предмету закупівлі. Вимога щодо здійснення такого поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти) порушує права та законні інтереси Замовника, які прямо передбачені Законом.
Виходячи із вищевикладеного, в Замовника відсутня потреба та можливість поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти).
Дата відповіді:
19.10.2022 09:16