-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт з відновлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення, блискавкозахисту у будівлі Павлоградського міського ліцею за адресою: вул. Західнодонбаська, 29-а, м. Павлоград Дніпропетровської області"
Торги не відбулися
1 919 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 595.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 595.00 UAH
Період уточнення:
12.10.2022 15:50 - 07.11.2022 00:00
Відповідь надана
Вимога щодо огляду (Пункт 6.1.1. проекту Договору) є незаконною та дискримінаційною
Номер:
b3ea17ce1ca4476c9b9e5c2718f64276
Дата опублікування:
17.10.2022 11:31
Опис:
Пункт 6.1.1. проекту Договору: "З метою ознайомлення з обсягами робіт на об’єкті та правильного складання кошторисної документації Учасник торгів надає в складі тендерної пропозиції акт oгляду об’єкту в довільній формі за підписом Керівника закладу, в якому проводяться роботи, з інформацією, що Учасником закупівлі об’єкт було оглянуто." Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з відміткою представника замовника. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз.
Відповідь:
Відповідно до ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» У тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Відповідно до ч.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Кожен учасник має право звернутися на об’єкт, оглянути його і скласти акт огляду, дана вимога жодним чином не обмежую право учасника на участь у закупівлі і не порушує вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
19.10.2022 14:54
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
37a8bb50c7bd4db6adc061c3a38fd914
Дата опублікування:
14.10.2022 16:00
Опис:
Вимога: Лист(и)-відгук(и) від контрагента за договором(ами), повинен містити інформацію щодо номеру, дати договору, ціни договору, переліку накладних/актів прийому-передачі виконаних робіт (наданих послуг) і П.І.Б. та номеру телефону контактної особи замовника (споживача). Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки немає особливої форми відгуку, який повинен надаватись замовниками. Відгук добровільно надається Замовником після якісного виконання робіт Виконавцем.
Відповідно ст. 526 ЦК зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору.
Аналіз положень ст. 527, 530, 532 ЦК України дозволяє зробити висновок, що поняття належного виконання зобов'язання охоплює виконання його належними суб'єктами, у належному місці, в належний строк (термін), щодо належного предмета та належним способом.
Замовник при наданні відгуку може вказувати про належне виконання договору, сам договір, строки, проте аж ніяк не зобов'язаний надавати інформацію про відсутність претензій та рекомендації іншим Замовникам та зазначати перелік накладних/актів прийому-передачі виконаних робіт (наданих послуг), оскільки сам факт надання відгуку вже підтверджує відсутність претензій та виконання договору якісно, а також є інструментом рекомендації послуг Виконавця для інших Замовників.
Крім того, Відгук видається після виконання договору, а не у будь-який час коли нам заманеться, для того, щоб брати участь у торгах.
Ми не можемо примусити замовників, для участі у закупівлях, кожен раз видавати нам новий відгук з новим змістом. І що буде, якщо Замовник не захоче нам надавати новий відгук з оновленою датою та інофрмацією, яку вимагаєте ви, хоча в нас вже є від нього відгук, проте з іншою інформаціює, яка підтверджує якісне виконання договору? То ви рекомендуєте через це не приймати участь у Вашій закупівлі?
Просимо видалити дану вимогу, оскільки вона є дискримінаційною.
Якщо цього зроблено не буде, ми будемо вимушені звернутись до АМК.
Відповідь:
Відповідно до ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» У тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до п.3 ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Також чинним законодавством не встановлено перелік документів, який замовник зобов’язаний вимагати на підтвердження зазначеного критерії, це встановлюється замовником самостійно. Кожен учасник може звернутися до свого контрагента та отримати відгук, вважаємо, що вимога жодним чином не обмежує права учасників.
Дата відповіді:
19.10.2022 14:46
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
63cfb164ff6542dd958205261fe70264
Дата опублікування:
14.10.2022 15:56
Опис:
Встановлена вимога: Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) (не менше 1-го)за предметом закупівлі договору(ів) ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. У сфері публічних закупівель відсутнє законодавче закріплення, а також розуміння визначення аналогічного договору, тож кожен замовник підходить до кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» досить суб’єктивно, тобто тлумачить по-різному і не завжди ґрунтується на положеннях законодавства. Так як чинне галузеве законодавство не містить дефініцію поняття «аналогічний договір», то звернімося до Словника української мови: в 11 томах. — Том 1, 1970. — Стор. 42., де дається визначення Аналогічний –який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий.
Тобто аналогічним договором слід вважати договір, де предметом може бути аналогічні (подібні, схожі) роботи та послуги. Із цього визначення можна також зробити висновок, що аналогічний — це не одне і те ж саме, що тотожний чи ідентичний. У той же час замовники в тендерній документації доволі часто встановлюють вимогу щодо надання аналогічного договору на закупівлю ідентичного або тотожного предметові закупівлі.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Виходячи з даної норми, законодавцем не визначено вимоги щодо надання аналогічного договору з ідентичним предметом закупівлі, в тому числі з вимогою про конкретний код ДК 021:2015. Виходячи з даної норми Учасник, для документального підтвердження інформації про його відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме досвіду виконання аналогічного договору, має надати аналогічний договір, а не конкретний договір. Видадіть дану вимогу щодо конкретного зазначення коду ДК 021:2015 св аналогічному договірі та внесіть відповідні зміни. В іншому випадку, ми будемо змушені звернутись до органу оскарження АМКУ за захистом своїх інтересів.
Відповідь:
Відповідно до ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» У тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до п.3 ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі є ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Таким чином вимога повністю відповідає ЗУ «Про публічні закупівілі».
Дата відповіді:
19.10.2022 14:43
Відповідь надана
незаконна вимога
Номер:
6c72e4af795148a78db2d24cbdd6b504
Дата опублікування:
14.10.2022 15:25
Опис:
Вимога: Орендодавець(і), лізонгодавець(і) та інші особи, які є стороною(ами) наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору(ів) оренди, лізингу чи інших документів що підтверджують право власності тощо мають посвідчити копію документу(ів), що надається Учасником для підтвердження права власності на матеріально технічну базу зазначену в довідці (тобто мають бути посвідчені власником матеріально технічної бази. Шановний Замовнику, надайте, будь ласка обгрунтування даної вимоги? На підставі чого та якого нормативно-правового акту Ви її встановили? Якщо учасник надає в складі пропозиції на підтвердження вимоги щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази договір оренди чи користування і тд., для чого він повинен надавати ці документи, посвідчені Орендодавцем, лізингодавцем і тд? Надається документ (договір), який підписний цим же Орендодавцем!!! Що ще потрібно? Чому це не є доказом? Дана вимога необгрунтована, непотрібна і безглузда! Внесіть зміни, видаліть її і не створюйте дискримінаційних умов для участі.
Відповідь:
Відповідно до ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» У тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до ч.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Звертаємо Вашу увагу, що зазначений кваліфікаційний критерій встановлено відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Також чинним законодавством не встановлено перелік документів, який замовник зобов’язаний вимагати на підтвердження зазначеного критерії, це встановлюється замовником самостійно. Наголошуємо, що поданням зазначених документів учасник підтверджує наявність в нього матеріально-технічної бази в тому числі згоду та усвідомлення її власника щодо наміру учасника використовувати її для виконання умов договору.
Дата відповіді:
19.10.2022 14:38
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
57fd03ed222842a7b7503e4cef04ef88
Дата опублікування:
13.10.2022 12:23
Опис:
Приберіть необхідність надання ліцензії на АВК. Пдірядники можуть користуватися іншими кошторисними програмами!
Відповідь:
Доброго дня! Наша установа працює з ліцензійною програмою АВК, тому ми просимо надати кошторисну документацію в програмному комплексі АВК-5 останьої версії для подальшого контролю та перевірки.
Дата відповіді:
13.10.2022 13:43