• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Послуги з ремонту та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) системою адресної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей для ЗЗСО № 26 за адресою: вул. Любомира Гузара, 32 Солом’янського району м. Києва. (ДК 021:2015 код 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб)»

Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169. Строк надання послуг: до моменту скасування або припинення воєнного стану, введеного відповідно до Указу президента України № 64/2022 від 24.02.2022, але не пізніше 31.12.2022.

Завершена

1 693 259.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 466.29 UAH
Період уточнення: 11.10.2022 11:44 - 17.10.2022 00:00
Відповідь надана

Декларація з пожежної безпеки-дискримінаційна вимога!!!

Номер: 3cdd93908d6e43bdb01981cbd7abc02f
Дата опублікування: 14.10.2022 17:08
Опис: Шановний замовнику хочено ще раз зазначити!!!!!!!! Порядком передбачено, що декларація відповідності не подається: • у разі використання торговельних місць, кіосків та контейнерів, якщо їх розміщено на ринку відповідно до схеми, погодженої з органом державного пожежного нагляду; • орендарем об’єкта нерухомості (особою, яка використовує об’єкт нерухомості за цивільно-правовим договором, що не передбачає перехід права власності на такий об’єкт) за умови, що декларацію на об’єкт нерухомості зареєстровано його власником; • у разі використання об’єктів, що в установленому законодавством порядку приймаються в експлуатацію після завершення будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту. Крім того, ч.4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» містить таку норму: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.» Вами свідомо обмежується коло потенційних учасників та конкуренція. У надзвичайно складний для держави час ви нехтуєте основними принципами проведення закупівель!!!!
Відповідь: Шановний Учасник! Вимога щодо надання у складі своєї пропозиції Декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстрована відповідно до чинного законодавств, вимагається на підтвердження КВАЛІФІКАЦІЙНОГО КРИТЕРІЮ щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Будь-який суб’єкт господарювання не обмежений у праві отримати таку декларацію,згідно чинного законодавства. Водночас, протипожежна декларація є документом, що дає право на початок роботи новоутворених підприємств або початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин). Звертаємо Вашу увагу, що згідно Ст. 175-2. Кодексу України про адміністративні правопорушення - початок роботи новоутворених підприємств або початок використання суб'єктом господарювання об'єктів нерухомості без зареєстрованої декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства у сфері пожежної безпеки, для яких подання такої декларації є обов'язковим - тягне за собою накладення штрафу на громадян - суб'єктів підприємницької діяльності і посадових осіб - від ста п’ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Просимо, не здійснювати тиск на Замовника. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 16.10.2022 16:17
Відповідь надана

ДСТУ ISO 50001:2020

Номер: cc2dbe853352481b98e9f3b206e0a104
Дата опублікування: 14.10.2022 16:53
Опис: Шановний замовник! Вважаємо вимогу щодо надання документу, який підтверджує впровадження на підприємстві системи енергетичного менеджменту, яка забезпечує постійне покращення у сфері якості, безпеки та охорони навколишнього середовища, а саме сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання», виданий органом сертифікації чи інший аналогічний сертифікат, отриманий на підставі діючого на даний час нормативного документу дискримінаційної. Відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", та Кодексу цивільного захисту України, господарська діяльність з надання послуг виконання робіт протипожежного призначення здійснюється на підставі отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робі протипожежного призначення. Отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Таким чином Замовник не має права вимагати документи, які не є обов'язковими під час здійснення діяльності. Вичерпний та законний перед к вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначають Ліцензійні умови, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"; Шановний замовник, яке відношення впровадження на підприємстві системи енергетичного менеджменту, яке МОЖЛИВО буде забезпечувати покращення у сфері якості, безпеки та охорони навколишнього середовища, має відношення до того, чи якісно будуть виконані роботи? Звертаємо вашу увагу, що категорія робіт в оголошеній вами спрощеній процедурі закупівлі - 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб, а роботи що будуть виконуватися це влаштування системи адресної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей для ЗЗСО!!!! Хочемо зазначити, що у тексті самих стандартів у розділі « Сфера застосування» також зазначено: «Цей стандарт організація може використовувати». Знову ж таки «МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ'ЯЗАНІ». Тобто ми бачимо, що дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб'єкта господарювання, а не обов'язок. А все що не є обов'язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінацї учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. З та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Встановлюючи вимоги щодо надання цього сертифікату, Ви, як замовник лобіює інтереси учасника Процедури закупівлі, який має відповідні документи. Відповідно до п.4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Враховуючи викладене, з метою дотримання необхідних принципів здійснення закупівель вимагаємо внести зміни до оголошення видаливши вимогу щодо надання сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання», що створюють дискримінаційні вимоги.
Відповідь: Шановний Учасник! Звертаємо Вашу увагу, що жоден нормативно-правовий акт України не містить виключного переліку вимог/умов/документів, які Замовник повинен та /або має право встановлювати чи вимагати в умовах оголошення про спрощену закупівлю. Крім того, згідно законодавства, в оголошенні про спрощену публічну закупівлю, може зазначатися інша інформація, ніж та, що вказана у ст.,14 ЗУ «Про публічні закупівлі».Отже, Замовник має право вимагати документ , які є підтвердженням якісних послуг від кваліфікованого учасника, який дотримується стандартів, норм та правил, діючих в Україні та спрямованих на удосконалення наданих ним послуг. Законодавством не передбачено обмежень щодо отримання зазначеного сертифікату. Будь-який Учасник - суб’єкт господарювання може звернутися до відповідної організації, кількість яких досить значна в Україні, та отримати відповідний сертифікат. Наявність сертифікату ДСТУ ISO 50001, підтверджує можливості організації учасника створити системи і процеси, необхідні для постійного поліпшення енергетичної результативності, охоплюючи енергетичну ефективність, використання енергії та споживання енергії. Просимо Вас ознайомитися з Рішенням АМКУ № 5363-р/пк-пз від 09.08.2022 , де Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель визначила, що сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 не є дискримінаційною вимогою. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 16.10.2022 16:12
Відповідь надана

Акти виконаних робіт

Номер: 6316aff5aaeb4aa182c75d55ff0a268e
Дата опублікування: 13.10.2022 08:44
Опис: Згідно Оголошення Замовника вимагається надання підтвердження виконання аналогічного договору такими документами: копію договору, зазначеного у довідці, акти наданих послуг (виконаних робіт) та копію листа-відгуку від контрагента підписаний керівником, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента. Постає питання, чому Замовник вимагає надання акту наданих послуг (виконання робіт), якщо згідно з Наказом № 237/5 від 21.06.2002 «Про затвердження типових форм первинних документів з обліку в будівництві» є затверджені типові форми первинних облікових документів у будівництві - це № КБ-2в "Акт приймання виконаних підрядних робіт" та № КБ-3 "Довідка про вартість виконаних підрядних робіт", що додаються, і запровадити їх застосування з 1 липня 2002 року. Ці типові форми поширюються: - №КБ-2в - на будівельні підприємства та будівельні структурні підрозділи підприємств усіх видів економічної діяльності незалежно від форм власності, що виконують будівельні та монтажні роботи, роботи з капітального та поточного ремонту будівель і споруд та інші підрядні роботи із залученням бюджетних коштів або коштів підприємств, установ та організацій державної форми власності; - № КБ-3 - на усі будівельні підприємства та будівельні структурні підрозділи підприємств усіх видів економічної діяльності незалежно від форм власності, що виконують будівельні та монтажні роботи, роботи з капітального та поточного ремонту будівель і споруд та інші підрядні роботи за рахунок усіх джерел фінансування. Але при цьому Замовник ігнорує вимоги даного наказу та не вказує надання саме такої форми акту.
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником внесено зміни до умов закупівлі
Дата відповіді: 14.10.2022 15:16
Відповідь надана

Дикримінаційні вимоги

Номер: a75035e8d46f494988eef19e1d0eb64b
Дата опублікування: 13.10.2022 08:43
Опис: Замовником вимагається на підтвердження стажу роботи Керівника робіт надати послужний список. Повідомляємо, що відповідно до Розділу ІV. «Порядку формування та ведення особових справ осіб рядового і начальницького складу», Наказу про затвердження Інструкції з організації обліку кадрів у Державній кримінально-виконавчій службі України № 2771/5 від 30.08.2017 р. є чітке визначення Послужного списку, а саме: Послужний список - це документ, що відображає проходження служби особою рядового чи начальницького складу. Послужний список складається на підставі паспортних відомостей, анкети, автобіографії, військового квитка, документів про освіту, трудової книжки та інших документів кандидата на службу. Дане поняття конкретно визначає, що цей список складається тільки для військовослужбовців або осіб, які працюють в правоохоронних органах!!!!! Не всі Учасники мають та не зобов’язані мати Керівника робіт, який може підтвердити стаж роботи на офіцерських і керівних посадах, тому і надати такий документ не можуть. Крім того, відповідно до кадрових вимог п. 14 та п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (надалі – Постанова) зазначено: 14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. Таким чином, Постановою ніяк не передбачається наявність у керівника послужного списку! Тому встановлення вимоги щодо надання у складі пропозиції послужного списку на керівника є дискримінаційною та суперечить законодавству України. Шановний Замовнику, хочемо Вам нагадати, що Стаття 5 Закону № 922 регламентує принципи (правила), за якими повинні відбуватися публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція, рівне ставлення до учасників, об’єктивність та неупередженість визначення переможця, не допущення корупційних дій та зловживань, які Ви всі порушуєте, висуваючи дану вимогу!!!! Натомість, на виконання цієї вимоги можна надати Трудову книжку, в якій вказаний стаж роботи працівника. Нагадаємо, що Трудова книжка – це основним документом про трудову діяльність працівника, який підтверджує страж роботи, а також дає змогу власнику при прийнятті на роботу мати уяву про досвід роботи працівника (визначення, яке опубліковано на офіційному сайті Міністерства Юстиції України https://minjust.gov.ua/m/str_7148 ). Також зазначаємо ч.4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» містить таку норму: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.» Просимо прибрати дану вимогу з оголошення!!
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником внесено зміни до умов закупівлі
Дата відповіді: 14.10.2022 15:16
Відповідь надана

Шановний Замовнику просимо прибрати з умов закупівлі дискримінаційні вимоги, які суттєво звужують коло учасників та не дають змогу провести закупівлю прозоро та чесно!!!

Номер: a5f4393096b042a1af46abd6368e575e
Дата опублікування: 13.10.2022 08:41
Опис: Ви вимагаєте від Учасників надання декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстровану відповідно до чинного законодавства. Інформуємо Вас, що дана Декларація – це документ, що надає право на початок роботи новоутворених підприємств, чи початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) без отримання документа дозвільного характеру. Порядок подання і реєстрації декларації та її форма затверджені постановою КМУ від 05.06.2013 № 440 (далі — Порядок). У зв’язку з приведенням цього нормативного акту у відповідність до Законів України «Про адміністративні послуги» та «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами — підприємцями», у лютому 2018 року в нього були внесені відповідні зміни (постанова Кабміну № 80). Порядком передбачено, що декларація відповідності не подається: • у разі використання торговельних місць, кіосків та контейнерів, якщо їх розміщено на ринку відповідно до схеми, погодженої з органом державного пожежного нагляду; • орендарем об’єкта нерухомості (особою, яка використовує об’єкт нерухомості за цивільно-правовим договором, що не передбачає перехід права власності на такий об’єкт) за умови, що декларацію на об’єкт нерухомості зареєстровано його власником; • у разі використання об’єктів, що в установленому законодавством порядку приймаються в експлуатацію після завершення будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту. Крім того, ч.4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» містить таку норму: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.» Згідно з чим вимагаємо видалити таку вимогу з тендерної документації або зазначити, що такий документ надається лише учасниками, які відповідають критеріям отримання такого документу. Дії замовника в частині встановлення в оголошені наведеної вище вимоги порушують вимоги про недискримінацію учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовник формує умови оголошення самостійно, керуючись при цьому Законом України Про публічні закупівлі, та нормами чинного законодавства. Згідно ст. 14 Закону : в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Закон не визначає виключного переліку документів, які Замовник має право вимагати в Учасників, з метою підтвердження їх кваліфікаційних критеріїв та отримання якісних послуг. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 5 червня 2013 р. № 440 Про порядок подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, декларація дає право на початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) (далі - об’єкти нерухомості). У відповідності до п. 2 Статті 57 КОДЕКСУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ: початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) здійснюється суб’єктом господарювання на підставі поданої декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі - декларація), а для суб’єктів господарювання з високим ступенем ризику - також за наявності позитивного висновку за результатами оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об’єкта чи приміщення (далі - оцінка протипожежного стану). Оцінка протипожежного стану проводиться суб’єктом господарювання, який одержав відповідну ліцензію. Де, висновок за результатами оцінки протипожежного стану оформляється та надається суб’єктом господарювання, який проводив оцінку протипожежного стану. Позитивний висновок за результатами оцінки протипожежного стану надається до початку роботи новоутворених підприємств, до початку використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості, за відсутності фактів порушення правил пожежної безпеки та діє до реєстрації декларації. Таким чином, протипожежна декларація є документом, що дає право на початок роботи новоутворених підприємств або початок використання суб'єктом господарювання об'єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин). Отже, вимога про реєстрацію декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на приміщення повністю відповідає законодавству України. Також згідно з п. 6 ПКМУ №852 від 23.11.2016, де вказано, що Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг) відповідно рівня підготовки. Отже, Вимога не лише не суперечить чинному законодавству, а й дозволяє пересвідчитись у реальності потенційного виконавця, спроможності виконувати роботи в повному обсязі. Таким чином, ми, як Замовник встановили вимоги, які не заборонені законодавством з метою отримання якісних послуг від добросовісного Учасника. Така вимога не є дискримінаційною, адже її може виконати будь-який Учасник за власним бажанням з метою участі у закупівлі.
Дата відповіді: 14.10.2022 14:10