-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
молочні продукти різні
Сметана 20%, кефір 2,5%, йогурт 2,5%(0,2 кг)
Завершена
144 975.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.4% або 2 029.65 UAH
мін. крок: 1.4% або 2 029.65 UAH
Період уточнення:
28.12.2017 12:48 - 03.01.2018 13:00
Відповідь надана
Щодо технічних вимог
Номер:
4e8f3bc3e7884e70a919632e18fb09bb
Дата опублікування:
28.12.2017 19:16
Опис:
Вимога щодо того, що кефір має бути жирністю саме 2,5% та фасований саме у поліетиленовий пакет лише по 1 кг, що відповідає санітарним вимогам, термін придатності саме 5 діб є дискримінаційним. Можливо Учасники мають можливість запропонувати кефір більшою жирністю, що не є гіршою харпктеристикою товару, а кращою. Також Учасники мають повне право запропонувати кефір у іншій тарі та меншої фасовки меншим чи більшим терміном придатності.
Вимога про те, що сметана має бути саме жирністю 20%, а не більше та фасована вагою саме 1кг, термін придатності саме 5 діб також є дискимінаційною.
Вимога щодо постачання Йогурту, жирністю саме 2,5%, без можливості запропонувати йогурт із більшим вмістом фасований в стаканчик саме по 0,2 кг. є дискримінаційною. Можливо Учасники мають можливість запропонувати сметану вищої жирності, що є кращим та у меншій тарі з більшим терміном придатності. Складається враження що документація прописана під конкретного Учасника!!! Просимо усунути не конкурентноздатні та дискримінаійні вимоги до Учасників та внести відповідні зміни до документації!!!!
Відповідь:
Відповідно до п.6.3. Порядку здійснення допорогових закупівель під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Отже, на нашу думку, як Замовника, прописування у вимогах до потенційних учасників фасування до товару та відсотків жирності не є дискримінацією учасників, а лише вказує на потреби Замовника при закупівлі даної групи товару. Додатково повідомляємо про те, що при вивченні ринку молочної продукції було встановлено, що продукцію даного фасування можуть запропонувати достатня кількість постачальників, що не суперечить п.6.2. Порядку здійснення допорогових закупівель.
Дата відповіді:
02.01.2018 08:16
Відповідь надана
Щодо документів що засвідчують якість
Номер:
6ee5018741bf46c19b113fa015b6edc2
Дата опублікування:
28.12.2017 19:14
Опис:
На даний момент було істотно змінено регулювання відносин, пов’язаних з безпечністю харчових продуктів, а саме прийнято Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» від 22 липня 2014 року за № 1602- VII, а також Закон України « Про безпечність та якість харчових продуктів» від 1997 року викладено у новій редакції: ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Згідно п.7 ст.37 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів: «Документом, який повинен супроводжувати об’єкти санітарних заходів в обігу, крім випадків, передбачених цим Законом, є товарно-транспортна накладна. Встановлення вимог щодо наявності додаткових документів, що повинні супроводжувати харчові продукти в обігу, здійснюється виключно шляхом внесення змін до цього Закону».
Також на даний час вимоги всіх підзаконних та відомчих актів в частині щодо необхідності наявності документів, що підтверджують якість і безпеку продуктів харчування ( висновки держсанепідекспертизи на харчові продукти, декларації відповідності, сертифікати тощо) втратили силу.
Просимо виключити подання у складі пропозиції Учасника наступних документів: висновок СЕС, декларації виробника, свідоцтво про атестацію контрольно-виробничої лабораторії, експертні висновки за показниками: антибіотики, мікробіологічні дослідження, токсичні елементи, пестициди, радіонукліди
Відповідь:
Згідно закону україни "Про якість та безпеку харчових продуктів та сировини" від 06.09.2005р згідно ст 21 виробник сільськогосподарської продукції, призначеної для споживання людиною, повинен видавати декларацію виробника. Згідно даної статті Закону виробник повинен мати документальні докази дійсності його декларації. Такими доказами є: протоколи досліджень, проведених акредитованою лабораторією, експлуатаційні дозволи та документи про результати державного контролю та державного нагляду санітарного та/або ветеринарної служби відповідно.
2)Оскільки декларація виробника видається безпосередім виробником, та завіряється печаткою виробника, тому у документації прописана відповідна норма, згідно якої така лабораторія повинна мати атестат акредитації.
Дата відповіді:
02.01.2018 08:11
Відповідь надана
Щодо вимоги подати у складі конкурсної пропозиції документа, що дискимінує права Учасників-не виробників
Номер:
abb7c9ecdcca447c8e61db60fed0c7dd
Дата опублікування:
28.12.2017 19:12
Опис:
Ви вимагаєте від Учасників подати у складі пропозиуції наступний документ: свідоцтво про атестацію контрольно-виробничої лабораторії. Цей документ є власністю виробника, і виробник не зобов'язаний надавати його третім особам. Тому для Учасників не виробників дана вимога є дискримінаційною. Просимо усунути її шляхом внесенням змін до документації
Відповідь:
Згідно Закону України "Про якість та безпеку харчових продуктів та сировини" від 06.09.2005р згідно ст 21 виробник сільськоргосподарської продукції, призначеної для споживання людиною, повинен видавати декларацію виробника. Згідно даної статті Закону "виробник повинен мати документальні докази дійсності його декларації. Такими доказами є: протоколи досліджень, провдених акредитованою лабораторією., експлуатаційні дозволи та документи про результати державного контролю та державного нагляду санітарного та/або ветеринарної служби відповідно.
2)Оскільки деклрація виробника видається безпосередім виробником, та завіряється печаткою виробника, тому у документації прописана відповідна норма згідно якої така лабораторія повинна мати атестат акредитації.
Дата відповіді:
02.01.2018 08:17