• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М’ясопродукти (сосиски вищого ґатунку)

Торги відмінено

641 067.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 205.34 UAH
Період уточнення: 07.12.2017 10:46 - 12.12.2017 11:30
Відповідь надана

3

Номер: 4044a3f8f4744b6991b77dd1a9c8e269
Дата опублікування: 07.12.2017 13:25
Опис: так Ви можете включати іншу інформацію відповідно до законодавства, але таке погодження не передбачено Законодавством, ми декілька разів звертались до відповідних органів при чому тут дослідження лабораторій до погодження
Відповідь: п.13 Спільного Наказу МОЗ та МОН «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» від 01.06.2005 № 242/329 визначає, що перелік постачальників продуктів харчування та продовольчої сировини визначається рішеннями тендерних комітетів (комісій) за погодженням з територіальною установою держпромспоживслужбою. Під час прийняття рішень тендерними комітетами (комісіями) надається перевага постачальникам з прямими поставками та поставками з найменшою кількістю посередників. п.14. Спільного Наказу МОЗ та МОН «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» від 01.06.2005 № 242/329 визначає, Відповідальність за безпеку і якість продуктів харчування та продовольчої сировини, готової продукції покладається на постачальника, організацію (підприємство), що забезпечують харчування учнів, або керівника закладу, якщо працівники харчоблоку входять до штатного розпису закладу, відповідно до Закону України "Про якість та безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини" ( 771/97-ВР ). В свою чергу ст.20 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР покладає обов’язок на операторів ринку відповідати за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності. Тобто, в законодавстві прописано – що треба забезпечити. п.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначає, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідним до неї включити. Згідно п.4 ст. 16 ЗУ Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII: Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином, враховуючи специфіку поставки продуктів харчування для дітей, тендерний комітет не відхиляє тендерну пропозицію ( п.4 ст. 16 ЗУ Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII), але виникає юридична колізія щодо прийняття продуктів харчування та продовольчої сировини керівниками закладів на підставі Спільного Наказу МОЗ та МОН «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» від 01.06.2005 № 242/329, відповідно до вимог якого існує законодавчо закріплена підстава для відмови в прийнятті вказаних продуктів харчування уповноваженими особами.
Дата відповіді: 08.12.2017 15:04
Відповідь надана

2

Номер: cbae5682836645bebc13a5b1b7cdad7c
Дата опублікування: 07.12.2017 11:35
Опис: - Копію Листа – погодження на постачання харчових продуктів та продовольчої сировини в дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади міст та районів Донецької області на 2018 рік; НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО ЗАКОНОДАВСТВОМ
Відповідь: П. 13 Наказу «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» від 01.06.2005 № 242/329 визначає, що перелік постачальників продуктів харчування та продовольчої сировини визначається рішеннями тендерних комітетів (комісій) за погодженням з територіальною установою Держпродспоживслужбою. Під час прийняття рішень тендерними комітетами (комісіями) надається перевага постачальникам з прямими поставками та поставками з найменшою кількістю посередників. П.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначає, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідним до неї включити. В свою чергу ст.20 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР покладає обов’язок на операторів ринку відповідати за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності. Тобто, в законодавстві прописано – що треба забезпечити. Оператор ринку сам визначає – як це зробити, а ст.11 передбачає уповноважені лабораторії, які проводять дослідження та дає право замовляти ті чи інші дослідження операторами ринку, тобто продукти харчування повинні досліджуватись в уповноваженій лабораторії і протоколи досліджень можуть бути видані будь-яким уповноваженим компетентним органом акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження, передбачені чинним законодавством для того чи іншого виду продукції.
Дата відповіді: 07.12.2017 13:20
Відповідь надана

1

Номер: 1de3aa5ec7634f51965802b413e26c01
Дата опублікування: 07.12.2017 11:29
Опис: стан)” та копія “Звіту про фінансові результати (Звіту про сукупний дохід)” (для юридичних осіб) за 2016 р та/або за останній звітний період 2017 р. або копія “Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва” (для юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за 2016 р та/або останній звітний період 2017 рік з відміткою органу статистики або з підтверджуючими документами про прийняття електронної звітності засобами зв’язку; не передбачено законодавством
Відповідь: в тендерну документацію внесено відповідні зміни
Дата відповіді: 07.12.2017 13:19