• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (Встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в приміщеннях Комунального некомерційного підприємства Самбірської міської ради «Самбірська центральна лікарня» за адресою: м. Самбір, вул. Шпитальна, 14)

Завершена

475 735.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 378.68 UAH
Період уточнення: 06.10.2022 15:27 - 12.10.2022 00:00
Відповідь надана

огляд

Номер: 63b46e6439bd49178847dbf4a238d2b1
Дата опублікування: 11.10.2022 17:54
Опис: Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд заздалегідь. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Взагалі, вимога щодо огляду є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Також додатково повідомляємо, що вимога документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до документації та видалити дану вимогу
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! Звертаємо вашу увагу, що предметом закупівлі є: ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації Вимога щодо огляду приміщення та підписання акту є цілком логічною та законною, оскільки кожен учасник перед тим як взяти участь у тендері повинен зрозуміти масштаби робіт та доцільність участі, а також разі виявлення невідповідності технічного завдання і фактичних об’ємів послуг/матеріалів/обладнання, сповістити замовника для внесення відповідних змін. Також повідомляємо, що згідно ч.7 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. А також Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів. Тобто проведення огляду в період уточнень зумовлене специфікою проведення спрощеної процедури закупівлі. А саме задля того, шоб Учасники мали можливість звернутися до Замовника через електронну систему закупівель за роз‘ясненнями. А Замовник, у разі необхідності, міг внести зміни.
Дата відповіді: 12.10.2022 13:17
Відповідь надана

Сертифікат цифрової грамотності

Номер: 3962a1f5736342e7b7c09b7a0806b969
Дата опублікування: 11.10.2022 17:51
Опис: В пункті 4.4 ТД надано інформацію про процедуру внесення змін, надання роз'яснень щодо предмета закупівлі Замовником. В цьому пункті наявне речення "Додатково надається сертифікат цифрової грамотності". Якщо сертифікат цифрової грамотності надається Замовником разом з документацією то звертаємо вашу увагу на відсутність такого документу. Якщо це речення не стосується надання Замовником такого документу, з огляду на незрозуміле формулювання просимо надати наступні роз'яснення стосовного цього пункту: Чи є це вимогою щодо надання учасниками такого документу? Які законодавчі підстави такої вимоги? Такий сертифікат може бути будь-якого змісту та виданий будь-якою установою? Яке відношення до процедури внесення змін, надання роз'яснень щодо предмета закупівлі має такий сертифікат?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! Повідомляємо, що речення «додатково надається сертифікат цифрової грамотності» стосується учасників процедури. Даний сертифікат може бути виданий будь-яким органом, який вправі перевіряти знання та видавати такі сертифікати. Повідомляємо, що документація розроблена згідно вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства. Вищезазначений сертифікат може отримати будь-яка особа, яка склала екзамен і за його результатами отримала сертифікат. Дана вимога підтверджує цифрову грамотність учасника і усвідомлення всіх, зроблених ним, цифрових дій.
Дата відповіді: 12.10.2022 13:18