-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень харчоблоку Роменської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 11 Роменської міської ради Сумської області за адресою: вул. Горького, 234, м. Ромни, Сумська обл.»
Завершена
296 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 482.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 482.50 UAH
Період уточнення:
05.10.2022 17:10 - 11.10.2022 12:00
Відповідь надана
атестована за ISO/IEC17025:2017 лабораторія, яка має право здійснювати випробування грунтів
Номер:
3af948965d984e2bb87ab0b0a906b07f
Дата опублікування:
10.10.2022 15:32
Опис:
Замовник вимагає: атестована за ISO/IEC17025:2017 лабораторія, яка має право здійснювати випробування грунтів. Дана вимога є неправомірною оскільки відповідна лабораторія може мати свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. Отже вимагаємо передбачити можливість залучення геотехнічної лабораторії, яка має свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005
Відповідь:
Дякуємо, що звернули увагу на нашу Закупівлю! Відповідно до стандарту ISO/IEC17025:2017 передбачено, що цей стандарт розроблено з метою сприяння довірі до роботи лабораторій. Цей Стандарт містить вимоги до лабораторій, щоб вони могли продемонструвати, що вони працюють компетентно і здатні отримувати достовірні результати. Даний стандарт є загальним і визначає можливості і відповідність лабораторії загалом, при цьому стандарт ДСТУ ISO 10012:2005 установлює вимоги і містить настанови щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання, яке використовують для підтримання і демонстрування відповідності метрологічним вимогам. Тобто стандарт ДСТУ ISO 10012:2005 визначає стандартизацію вимірювального обладнання. Відповідно стандарт ISO/IEC17025:2017 є загальним та охоплює більшу сферу діяльності лабораторій. Зазначена вимога, жодним чином не порушує права потенційних учасників.
Дата відповіді:
11.10.2022 14:54
Відповідь надана
ліцензії на використання програмного комплексу АВК, або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків, видана на учасника закупівлі.
Номер:
7c6ac82b9f634eb8af3140158e2d46a3
Дата опублікування:
10.10.2022 15:32
Опис:
Замовник вимагає наявність учасника ліцензії на використання програмного комплексу АВК, або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків, видана на учасника закупівлі. Вимога щодо того, що дана програма видана на учасника закупівлі є неправомірною, дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та максимізує ціну договору. Чому учасник не може заключити договір з установою, яка має відповідну програму та надає послуги з і складання кошторису з використання АВК? Вимагаємо передбачити можливість залучення відповідних програм за договором оренди чи надання послуг
Відповідь:
Дякуємо, що звернули увагу на нашу Закупівлю! Вимога оголошення щодо наявності ліцензії АВК виданої на ім’я учасника сформована з метою забезпечення виконання робіт якісно та в строк. Враховуючи, що даний програмний комплекс використовується учасником у власній діяльності без права передачі третім особам задля уникнення надання учасниками завідомо не належних документів, оголошення містить дану вимогу. Зазначене програмне забезпечення перебуває в загальному доступі всі учасники мають можливість придбати даний програмний комплекс, що не обмежує жодного із потенційно можливих учасників закупівлі.
Дата відповіді:
11.10.2022 14:51
Відповідь надана
ліцензійної програми для розрахунку кошторисів вартості проектно-вишукувальних робіт, видана на учасника закупівлі.
Номер:
ac8c9a3c0ab74368ae8337270c5164b4
Дата опублікування:
10.10.2022 15:31
Опис:
Замовник вимагає: наявність в учасника ліцензійної програми для розрахунку кошторисів вартості проектно-вишукувальних робіт, видана на учасника закупівлі. Наголошуємо, що жодний нормативний документ не регламентує обов'язкове використання програм для здійснення розрахунків даних кошторисів. Учасники мають право здійснювати дані розрахунки в ручному режимі використовуючи наявні збірники. Отже, просимо прибрати вимогу щодо наявності в учасника та надання відповідного підтвердження ліцензійної програми для розрахунку кошторисів вартості проектно-вишукувальних робіт, видана на учасника закупівлі.
Відповідь:
Дякуємо, що звернули увагу на нашу Закупівлю! Відповідно до Листа №9/5-1279 від 26.12.2008 Міністерства регіонального розвитку та будівництва України визначено перелік рекомендованих програмних комплексів, що можуть використовуватися при визначенні вартості як будівельних так і проектних робіт.
Дана вимога була сформована з метою пересвідчення можливості Учасника виконати роботи якісно та в належний строк, оскільки використання програмних комплексів сприяє вищезазначеному. Разом з цим відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відповідно, керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» учасник має право не надавати документи, що не передбачені для них відповідно до норм чинного законодавства, з наданням листа пояснення, що містить посилання на відповідні норми чинного законодавства, що визначають відсутність необхідності в отриманні таких документів.
Дата відповіді:
11.10.2022 14:49
Відповідь надана
Інженер-проектувальник, інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення життя і здоров'я людини, захисту навколишнього природного середовища
Номер:
b97ef60f2244434c80d0998a4de6f0d6
Дата опублікування:
10.10.2022 15:30
Опис:
Замовник вимагає: "- Обов’язкова наявність сертифікованих спеціалістів з наданням копії кваліфікаційних сертифікатів наступних напрямків: - архітектурне об’ємне проектування, - інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості, - інженерно-будівельне проектування у частині технології будівельного виробництва, - інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації, - інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, - інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки, - інженерно-будівельне проектування у частині інженерних вишукувань, - інженер- геодезист." ЧОМУ ВИ НЕ ВИМАГАЄТЕ НАЯВНІСТЬ В УЧАСНИКА "інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення життя і здоров'я людини, захисту навколишнього природного середовища"??? Даний спеціаліст в обов'язковому порядку повинен залучатися до робіт, що передбачені завдання на проектування!!!!! Чи може такого спеціаліста немає в потенційного виконавця під якого ви оголосили дану закупівлю?!!!?
Відповідь:
Дякуємо, що звернули увагу на нашу Закупівлю! Відповідно до вимог оголошення Учасник не обмежений у наданні працівників, що необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі. У разі необхідності залучення до виконання робіт сертифікованого працівника, що не зазначений у вимогах оголошення Учасник має можливість надати інформацію про наявність останнього. Звертаємо увагу, що відповідно до Настанови щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях передбачено: Дотримання загально визначених етичних норм поведінки, виявлення ввічливості та поваги між всіма суб’єктами сфери закупівель, недопущення словесних образ, погроз та залякувань.
Дата відповіді:
11.10.2022 14:45
Відповідь надана
Завдання
Номер:
784304a0e9eb45ccac8e2e6c33537d22
Дата опублікування:
10.10.2022 15:29
Опис:
Який будівельний об'єм об'єкту проектування (приміщень харчоблоку Роменської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 11 Роменської міської ради Сумської області за адресою: вул. Горького, 234, м. Ромни, Сумська обл.)??? Де плани будівлі?
Відповідь:
Дякуємо, що звернули увагу на нашу Закупівлю! Дана інформація буде надана виконавцю робіт за результатами процедури закупівлі.
Дата відповіді:
11.10.2022 14:42
Відповідь надана
клас наслідків
Номер:
c21a4af3b7dd4508b0313dd5999f29a5
Дата опублікування:
05.10.2022 17:15
Опис:
який клас наслідків об,єкту?
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо, що звернули увагу на нашу Закупівлю! Клас наслідків (відповідальності) об'єкта визначається згідно вимог ДСТУ 8855:2019. По даному об'єкту - СС2.
Дата відповіді:
06.10.2022 11:05