-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
3811 Навігаційні прилади (Закупівля стаціонарних станцій радіоконтролю на базі цифрових приймачів діапазону частот 30-3000 (6000) МГц)
Завершена
11 450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 114 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 114 500.00 UAH
Період уточнення:
14.09.2017 12:43 - 13.10.2017 17:30
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
ba833555224e4cb9b8f14f7d1923e279
Дата опублікування:
09.10.2017 16:33
Опис:
Питання
1. До п. 3.1 Рекомендаціями ITU рекомендовано робочий діапазон для стаціонарних об’єктів до 3000 МГц, РЕЗ що підлягають ТРК стаціонарною підсистемою у діапазоні вищім за 3000 МГц також практично немає, тоді як у ТВ верхня границя частотного діапазону ССРК виписана не чітко «Стаціонарна станція радіоконтролю повинна виконувати в режимі 24/7 пошук, виявлення та інструментальне оцінювання параметрів радіовипромінювання радіоелектронних засобів (РЕЗ), що працюють в діапазоні частот від 30 МГц до 3000 МГц (або до 6000 МГц)». Просимо визначити значення «до 3000 або до 6000 МГц» т. к. це пов’язано із вибором типу конструкції ( indoor або outdoor), типу приймача та антенної системи.
2. Розділом 3.3 Довідника ITU 2011 визначена рекомендована класична схема цифрового приймача, який підходить для здійснення більшості завдань з РЧМ, у будь-якій країні світу. Під визначенням «модуль приймання і обробки даних (приймач, пристрої обробки тощо)» у п. 3.2 мається на увазі, що крім цифрового приймача може застосовуватися інші сенсорні рішення, які не входять до рекомендацій ITU, або, що мається на увазі під «пристроями обробки».
3. Режими дистанційного керування визначені п.3.3 ТВ забезпечуються більшістю сучасних ССРК. Питання лише у протоколах обміну між ССРК та центральним (регіональним) пунктами керування.
Для реалізації п.3.3 достатньо мати у розпорядженні постачальника описи протоколів обміну даними, які, на сьогодні, мають лише розробник та власник (Замовник), що ставить учасників аукціону на цей предмет закупівлі у нерівне положення та ставить під сумнів саму процедуру «відкритих торгів», які позиціонують для цього предмету закупівлі.
На якому етапі учасники, або переможець отримають доступ до протоколів обміну у наступному обсязі:
- загальний опис обміну даними;
- формати обміну даних та їх версії, які стандартизовані;
- опис команд та полів даних, із описом можливих варіантів значень;
- інші необхідні дані, шо можуть використовуватися у ПЗ, що повинно обмінюватися даними між ССРК та АСРМ?
4. Динамічний діапазон приймача – не менше 80 дБ, визначений п.4.1 немає посилання на величини, а саме відносно до чого відносяться ці 80 дБ?
Така ж ситуація із іншими значеннями, а саме:
- рівень точки перетину 3-го порядку (IP3) приймача – не менше 10 дБм, є актуальним лише для приймачів, рекомендованих п3.3 Довідника ITU 2011, а як для сенсорів?
- значення «подавлення завад на ПЧ – не менше 80 дБ, та подавлення завад від дзеркального каналу – не менше 80 дБ» для ССРК актуальні лише у випадку коли є інформація про відповідність місця розміщення РКП, на якому планується встановлювати ССРК рекомендаціям ITU для стаціонарних об’єктів із забезпечення умов ЕМС та напруженості електромагнітного поля.
Просимо уточнити технічні вимоги до цифрових приймачів.
5. Зважаючи на вимогу до калібрування антен та кабелів визначених п. 4.2.3 ТВ «…повинні мати свідоцтва про калібрування по наступним частотам: 32 МГц; 1001 МГц; 2999 МГц», антенна система повинна бути поставлена у діапазоні 30-3000МГц, або у діапазоні 3000-6000МГц не планується проводити інструментальну оцінку? Просимо роз’яснити це питання?
6. Вимоги до системи електроживлення виробу, визначені п.4.3 не містять даних про сигналізацію на центральний (регіональний) пост керування про зникнення (перебій) напруги та відновлення працездатності ССРК. Також немає вимог про необхідність охоронної та пожежної сигналізації для ССРК, якими обладнано більшість сучасних ССРК. Просимо роз’яснити це питання.
7. Пунктом 4.4.1 визначено, що «конструкція АФС виявлення повинна забезпечувати її розміщення та кріплення на щогловому пристрої на даху будинку в межах горизонтального майданчика розмірами не більше 4×4 м (без урахування розтяжок) або, за окремою вимогою ЗАМОВНИКА, безпосередньо на вежі (щоглі)» Це дві принципово різні конструкції для кріплення АФС. Просимо визначитися, яку саме конструкцію необхідно запропонувати на «даху на площадці 4х4» або «на вежі».
8. Пункт 4.4.4 містить суттєве протиріччя. Існує дві платформи розвитку ССРК indoor (всередені приміщення – дешева але така що потребує великих накладних витрат при експлуатації) та outdoor (більш дорога, автономна, зовнішня, яка не потребує великих витрат на оренду та утримання). Об’єднати їх неможливо. (Або дешеве обладнання із великими витратами на утримання або відносно дороге із малими накладними витратами).
Просимо повідомити, яку платформу ви обираєте. Також просимо, в залежності від вибору внести відповідні корективи до розділу 4.4.
9. Розділ 5 Договору (ПОСТАЧАННЯ ТА МОНТАЖ ТОВАРУ) суттєво протирічить п.9.1 ТВ. Неможливо поставити товар на склад за юридичною адресой Замовника та одночасно змонтувати його на визначеному Замовником об’єкті, провести іспити, включення, інсталяцію, реєстрацію у системі. Просимо визначити порядок здачі роботи у ТВ та Договорі
10. Пунктом 9.2 визначено, що «Об’єми робіт, терміни їх виконання та відповідальні виконавці повинні бути наведені у календарному плані до Договору», тоді як у самому проекті Договору посилань на такий додаток немає. Просимо пояснити про що йдеться
11. Для бюджетування проекту та розрахунків вартості предмету закупівлі необхідно розрахувати транспортні витрати та витрати на відрядження у межах України, для цього необхідно знати місця розміщення ССРК, хоча б з точністю до населеного пункту. Просимо надати відповідні дані .
12. В ТД у додатку 3 в пункті 9.1 вказано що ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює монтаж/розміщення обладнання ССРК, на об’єкті, що надає ЗАМОВНИК. За яким проектом виконуються роботи? Хто виконує проекти? Чи необхідно оформлювати паспорти об’єктів де планується розміщувати ССРК та опублікувати перелік дозвільних документів відповідних державних органів, які необхідно надавати замовнику після здачі ССРК.
13. Як відомо програмне забезпечення АСРМ замовника є його власністю. Враховуючи цей факт, для оцінки вартості розробки програмного забезпечення що задовольняє умовам ТД у додатку 3 в пункті 5, необхідно отримати опис протоколів обміну даними з програмним забезпеченням РС-157Р(32/64) АСРМ замовника в котрі входять:
- Загальний опис обміну даними
- Формати обміну даних та їх версії які стандартизовані
- Опис всіх команд та полів даних з описом можливих варіантів значень.
- Та інші необхідні данні шо можуть використовуваться в ПЗ що повинно працювати на ССРК.
Просимо надати відповідні матеріали.
14. В ТД не вказано за якими рекомендаціями МСЄ або методиками вимірювання прийнятами на державному рівні повинне працювати програмне забеспечення та виріб в цілому.
Відповідь:
Добрый день!
На запитання 1, 3, 5, 8, 9, 10, 13 учасника будуть внесені зміни до Додатку 3 Тендерної документації, Додатку 1 до Договору (Додатку 5 Тендерної документації).
Відповідь на запитання 2:
У Довіднику (на рис. 3.3-2, стор. 158) приводиться лише типова блок-схема цифрового приймача, яка на практиці може змінюватися розробником приймача під потрібні варіанти апаратно-програмних рішень (докладніше, див. п.3.3.3 та п.3.6.2 Довідника);
По-друге, у п.3.2 ТЗ Замовником використано вираз «пристрої обробки тощо» саме для врахування різних варіантів рішень, які забезпечують високий рівень автоматизації виконання завдань ССРК.
Залежно від конкретного рішення, «пристроями обробки» (у апаратному чи програмному варіантах виконання) можуть бути:
зовнішні модулі (схеми) фільтрації, демодуляції, точної настройки;
процесори – для подальшої обробки цифрового сигналу з виходу приймача та/або його реєстрації/запису;
модулі управління і відображення даних тощо.
Відповідь на запитання 4:
Згідно визначення (ГОСТ 24375-80 Радиосвязь. Термины и определения) динамічний діапазон (приймача) – це відношення максимальної амплітуди вхідного сигналу (приймача), за якої спотворення сигналу досягають максимально допустимого значення, до чутливості (приймача). Додаткових пояснень (посилань тощо) в ТЗ ця технічна характеристика приймача не потребує.
Інші згадані характеристики приймача, зокрема, рівень точки перетину 3-го порядку (IP3) приймача, подавлення завад на ПЧ, подавлення завад від дзеркального каналу, у Довіднику МСЕ 2011 р., табл.3.3-1, стор.161) також приводяться без додаткових пояснень та не потребують врахування інформації про місце розміщення ССРК.
Загально необхідні вимоги до технічних характеристик цифрових приймачів викладені в п.4.1 ТЗ.
Відповідь на запитання 6:
Загальні вимоги до системи електроживлення наведені в п.4.3 ТЗ. Крім того, в п.3.3 вимагається "забезпечувати автоматичне відновлення працездатності та продовження виконання завдань у разі переривання електропостачання". Інші вимоги Замовником не виставляються.
Питання організації забезпечення охоронної та пожежної сигналізації не стосуються предмету цієї закупівлі.
Відповідь на запитання 7:
Для виконання вимог пункту 4.4.1 ТЗ потенційний постачальник повинен передбачити конструкцію кріплення АФС ССРК, яка здатна забезпечити розміщення АФС як на даху будинку, так і безпосередньо на вежі (щоглі).
Відповідь на запитання 11:
Питання транспортування ССРК до місць розміщення вирішуються силами Замовника.
Інформація щодо місць розміщення ССРК є конфіденційною і буде надана після укладання договору.
Постачальнику потрібно запланувати 9 відряджень в межах України.
Відповідь на запитання 12:
Питання щодо проектування розміщення ССРК відносяться до компетенції Замовника.
Відповідь на запитання 14:
В таблиці п.5.14 ТЗ приведено перелік рекомендацій МСЕ-R, згідно з якими виконуються відповідні завдання ССРК.
Дата відповіді:
12.10.2017 16:32
Відповідь надана
Запитання що до технічних вимог
Номер:
0aa0c7ff50f74cccb10093aac09669df
Дата опублікування:
09.10.2017 13:42
Опис:
Доброго дня.
Запитання 1. У пунктах 1.1, 3.1,4.1, та 4.2.2 вказані вимоги, що не мають чіткого визначення діапазону роботи цифрового приймача та АФС. Визначення «що працюють в діапазоні частот від 30 МГц до 3000 МГц (або до 6000 МГц)» може суттєво вплинути на остаточну вартість обладнання.
Запитання 2. У пунктах 3.2,4.4.4 та 7.1 відсутні вимоги до класу захисту IPXX outdoor виконання обладнання. Варіант виконання(корпусування) обладнання може суттєво випливати на його остаточну вартість.
Запитання 3. У пункті 5.1 функціональних вимог зазначено збереження архіву вимірів, зокрема пеленгів. В той же час технічні вимоги до АФС п.4.2.2 визначать «Діаграма направленості в азимутальній площині – всенаправлена.». Яким методом ССРК самостійно має створювати пеленги?
Запитання 4. ТЗ не містить технічних специфікацій що до протоколу обміну завданнями та потоковими даними з зазначеним РС-157Р(32/64)
Відповідь:
Добрий день! На запитання 1, 2, 3, 4 учасника будуть внесені зміни до Додатку 3 Тендерної документації, Додатку 1 до Договору (Додатку 5 Тендерної документації).
Дата відповіді:
12.10.2017 16:31
Відповідь надана
Загальне запитання
Номер:
0a80bd286ef74800824d599e10c5d3af
Дата опублікування:
06.10.2017 17:29
Опис:
Доброго дня!
На сайті ДП УДЦР повідомлено про зміну його юридичної адреси. Нова адреса УДЦР: 03179, Київ, проспект Перемоги, 151.
Чи вірно ми розуміємо, що саме цю нову юридичну адресу треба вказувати в банківській гарантії (забезпеченні тендерної пропозиції Учасника) як адресу Бенефіціару?
Відповідь:
Так, дійсно, в банківській гарантії (забезпеченні тендерної пропозиції Учасника) як адресу Бенефіціара необхідно вказувати адресу: УДЦР: 03179, м.Київ, проспект Перемоги, 151
Дата відповіді:
11.10.2017 14:19
Відповідь надана
Питання щодо забезпечення тендерної пропозиції
Номер:
294b25d3063f49699f201d49aab06306
Дата опублікування:
04.10.2017 14:27
Опис:
Добрий день!
Запитання 1.
В п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що:
«Тендерна пропозиція подається (в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
…
8) Електронна банківська гарантія, з накладеним електронно-цифровим підписом (далі – ЕЦП) відповідальної особи банку у розмірі 114 500,00 (сто чотирнадцять тисяч п’ятсот грн. 00 коп.). Електронна банківська гарантія подається з накладеним ЕЦП на момент початку аукціону.»
В оголошенні про закупівлю зазначено:
«Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 19.10.2017 17:30
Дата початку аукціону - 24.11.2017 11:01»
Прохання пояснити в який час треба надати електронну банківську гарантію: разом з усіма документами тендерної пропозиції до кінцевого строку їх подання, тобто до 19.10.2017р., або на момент початку аукціону, тобто до 24.11.2017р.?
Запитання 2.
В п. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено:
«Строк дії забезпечення: 90 днів з дати розкриття тендерної пропозиції».
Також в п. 1 ст. 27 Закону «Про публічні закупівлі» зазначено:
«У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі».
Якщо строк дії забезпечення: 90 днів з дати розкриття тендерної пропозиції, то, з огляду на п. 1 ст. 27 Закону «Про публічні закупівлі», як буде вірно:
першим днем дії забезпечення повинна бути дата 19.10.2017р. чи 20.10.2017р.?,
останнім днем – 16.01.2018р. чи 17.01.2018р.?
Запитання 3.
Чи може строк забезпечення тендерної пропозиції перевищувати 90 днів з дати розкриття тендерної пропозиції?
Відповідь:
Добрий день! Відповідь на запитання 1. Відповідно до п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації до складу тендерної пропозиції, крім інших документів та інформації, входить і електронна банківська гарантія, з накладеним електронно-цифровим підписом відповідальної особи банку у розмірі 114 500,00 грн. 00 коп. Кінцевим строком подання тендерних пропозицій визначено 19.10.2017 до 17 год. 30 хв.
Крім того, відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, то учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Отже, електронна банківська гарантія, з накладеним електронно-цифровим підписом відповідальної особи банку у розмірі 114 500,00 грн. 00 коп. має бути подана учасником у складі тендерної пропозиції саме до 17 год. 30 хв. 19.10.2017 .
Відповідь на запитання 2. Виходячи зі змісту абзацу 2 ч. 1 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» першим днем дії забезпечення повинна бути дата 19.10.2017.
Відповідь на запитання 3. В зв'язку з вашим запитанням до тендерної документації внесено відповідні зміни. Дякуємо за співпрацю.
Дата відповіді:
06.10.2017 15:01