-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
92110000-5 Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги (послуги виготовлення відеофільмів з модуляцією прикладів небезпечної та безпечної поведінки при виявленні вибухонебезпечних предметів для різних вікових, гендерних та соціальних груп населення)
Завершена
1 657 980.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 289.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 289.90 UAH
Період уточнення:
05.10.2022 11:52 - 11.10.2022 00:00
Без відповіді
Уточнюючі запитання щодо оголошення
Номер:
b76e1624ff5a4c1298c32fca8c579059
Дата опублікування:
10.10.2022 17:54
Опис:
Доброго дня шановний замовнику!
1) Згідно п. 10.6 Проекту договору, який розміщений Вами разом з оголошенням «жодна із Сторін не має права передавати свої обов’язки за Договором третій стороні без письмової згоди другої сторони.». В той же час пунктом 10.9 передбачено, що «Замовник не заперечує проти залучення Виконавцем третіх осіб для участі в наданні Послуги за даним Договором. При цьому Виконавець несе повну відповідальність за якість наданих Послуг.» Враховуючи наведені норми, а також той факт, що я розглядаю можливість залучення третіх осіб прошу відповісти:
• чи слід тлумачити ці норми як безумовне надання Вами такої згоди на прохання учасника, чи Ви залишаєте за собою право її не надати;
• на якому етапі потрібно отримати Вашу письмову згоду для залучення таких осіб наприклад чи можна її отримати при підписанні договору з переможцем закупівлі;
• як має виглядати Ваша письмова згода, чи це відповідь на лист-повідомлення учасника про бажання залучити третю особу, чи це якийсь документ конкретної форми?
2) Також з метою коректного розуміння предмету закупівлі прошу надати інформацію щодо тем відеофільмів. Як вбачається з оголошення предметом закупівлі є «послуги виготовлення відеофільмів з модуляцією прикладів небезпечної та безпечної поведінки при виявленні вибухонебезпечних предметів для різних вікових, гендерних та соціальних груп населення». Проте цієї інформації недостатньо для правильного розуміння об’єму робіт, які необхідно буде виконати переможцю закупівлі. Враховуючи наведене прошу конкретизувати, які саме теми має бути розкрито при наданні кожної з шести послуг.
3) Як вбачається з оголошення та доданого до нього проекту договору, послуги учасником надаватимуться згідно з календарним планом запропонованим учасником, який затверджений додатком 3 до проекту договору про закупівлю послуг. Оплата наданих послуг буде проводитися після підписання актів наданих послуг після кожного виконаного етапу. Оскільки в проекті договору відповіді немає прошу надати інформацію чи може учасник не переходити до виконання наступного етапу згідно календарного плану у випадку відсутності оплати з боку замовника за проведену роботу виконану на попередньому етапі календарного плану?