-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Шафа з комплектацією
Завершена
1 070 537.01
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 353.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 353.00 UAH
Період уточнення:
05.10.2022 08:20 - 28.10.2022 01:00
Відповідь надана
Щодо Довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів
Номер:
59874e11a6af4bdc94624e4db436ad32
Дата опублікування:
07.10.2022 19:36
Опис:
Доброго дня! Шановний Замовник!
Щодо Довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів.
Отримана шляхом електронного запиту через Електронний кабінет платника податку Електронна форма Довідки за ідентифікатором форми J/F 1400305, при завантаженні не містить QR-код.
QR-код довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, підтверджує її достовірність.
Щоб отримати Довідку, яка містить QR-код для здійснення автентифікації інформації, платник податків самостійно повинен завантажити Довідку через Електронний кабінет, в підрозділі «Довідка про відсутність заборгованості» розділу «РЕЄСТРИ». На період дії воєнного стану обмежено доступ до публічних електронних реєстрів. Тобто в умовах сьогодення платник податків отримує довідку про відсутність заборгованості в Електронному кабінеті без QR-коду та електронного підпису. Таким чином оригінал довідки в електронному вигляді буде без дотримання вимог закону щодо електронного документообігу та електронного підпису.
На підставі вищезазначеного, просимо внести зміни в тендерну документацію щодо надання оригіналу паперового документа, а саме Додаток №1 Розділ ІІ «Документи, які подає (завантажує) учасник-переможець процедури закупівлі» п. 4 п.п. 4.1 викласти в наступній редакції:
«4. Для документального підтвердження відповідно до ч. 6 ст. 17 Закону № 922 відсутності підстав, передбачених пунктом 13 ч. 1 ст. 17 Закону № 922 переможець повинен надати:
4.1. Довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів. Спосіб отримання: шляхом електронного запиту на сайті Електронного кабінету платника податку АБО надати скановану копію з оригіналу паперового документа, надану відповідним органом виконавчої влади, чинного на дату його отримання замовником.
Дякуємо!
Відповідь:
Доброго дня! Зміни будуть внесені.
Дата відповіді:
11.10.2022 15:13
Відповідь надана
Декларація про відповідність
Номер:
fef688ba46654c7da92bc578ae2d906c
Дата опублікування:
07.10.2022 18:32
Опис:
Доброго дня! Шановний Замовник!
На сьогодні Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, втратив чинність.
Згідно ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII від 15 січня 2015р.: Документ про відповідність – це декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності»
Згідно вимог Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою КМУ від 16 грудня 2015р. № 1067, виробники складають технічну документацію, та проводять процедуру оцінки відповідності (виробник складає письмову декларацію про відповідність для моделі продукції).
У зв’язку з вищезазначеним, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме:
п.8 Тендерної пропозиції в частині абзацу 3 та п 5.13. Розділу 5 Проекту договору в частині абзацу 3 викласти в наступній редакції: « - декларація про відповідність або сертифікат відповідності або свідоцтво про виготовлення видане виробником (копія завірена печаткою Постачальника, на вимогу надати переклад українською мовою), який передбачений на даний вид Продукції».
Дякуємо!
Відповідь:
Доброго дня! Зміни будуть внесені.
Дата відповіді:
11.10.2022 15:13
Відповідь надана
Строк поставки предмета закупівлі
Номер:
afdd7a27b4cd4c869d9fb1c7f31fb38d
Дата опублікування:
07.10.2022 15:18
Опис:
Доброго дня! Шановний Замовник!
Оголошення про проведення даної конкурентної процедури закупівлі оприлюднене відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Товар, який ми хочемо запропонувати, знаходиться у виробництві та не є складським. Строк виробництва та поставки товару після укладення договору про закупівлю складе до 12-ти тижнів.
У зв’язку з вищезазначеним, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме: з урахуванням строків проведення процедури закупівлі збільшити строк поставки предмета закупівлі.
Дякуємо!
Відповідь:
На жаль, наразі відсутня можливість зміни терміну постачання та умов оплати.
Дата відповіді:
07.10.2022 15:43
Відповідь надана
Договір
Номер:
25de97e32cbf4cb19578af717939b197
Дата опублікування:
05.10.2022 13:17
Опис:
Доброго дня. Підкажіть будь лазка, чи розглядаеться умова збільшеня терміну постачання, т.я після проведеня тендеру і підписання договору на постачання залишається трохи більше місяця.
Також прошу повідомити чи розглядається можливість зміни умов оплати, наприклад передоплата 100% , або часткова передоплата?
Відповідь:
На жаль, наразі відсутня можливість зміни терміну постачання та умов оплати.
Дата відповіді:
07.10.2022 15:42