-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Екскаватор-навантажувач з додатковим навісним обладнанням
Завершена
8 714 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 174 290.00 UAH
мін. крок: 2% або 174 290.00 UAH
Період уточнення:
04.10.2022 14:40 - 26.10.2022 01:00
Відповідь надана
Щодо локалізації
Номер:
58040739b5a649a59102a68ad8645715
Дата опублікування:
06.10.2022 15:35
Опис:
Вельмашановна уповноважена особа , що не зрозуміло Вам , - у Вас в тендерной документації зі змінами написано: Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження ступені локалізації, а саме: - лист в довільній формі з посиланням на офіційний веб-сайт Уповноваженого органу з переліком товарів - із зазначенням найменування товару, назви виробника та ID товару, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва не менше 10% у поточному 2022 році. Закупівля товару з переліку з урахуванням міжнародних угод: Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку у довільній формі із зазначенням найменування товару, назви виробника та із посиланням (ID) про включення такого товару до Переліку, який присвоєно електронною системою закупівель або сертифікат походження товару, що підтверджує походження товару з країни, з якою Україна уклала міжнародну угоду та / або країни, яка є учасником Угоди СОТ про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі». ТО ЕСТЬ учасник повинен надати ЛИСТ -щодо локалізації та довідку щодо не локалізації (в єтой довідке товар может не локалізіроваться, его не вносят в перечень уповноваженого органа і відповідно не присваиваеться ID товару, що є предметом закупівлі). ПОДУМАЙТЕ КАК УЧАСНИК ВАМ ПРЕДОСТАВИТ ID товару, ящо он НЕ ЛОКАЛІЗІРОВАН. НАДАЙТЕ РОЗЬЯСНЕННЯ.
Відповідь:
Якщо товар є в переліку товарів, що підлягає локалізації - він повинен бути локалізованим через систему Прозоро.
Дата відповіді:
07.10.2022 11:29
Відповідь надана
Щодо умов оплати товару
Номер:
f9c11d05c3d64a3f90b82075753e12c5
Дата опублікування:
06.10.2022 15:21
Опис:
Шановний Замовник!
Просимо внести в тендерну документацію умови оплати за товар в розділ 4 "Інформація про предмет закупівлі" - що всі бачили, які у Вас умови за постачаємий товар, в тому числі і контролюючі органи!!!! Дякуємо
Відповідь:
Замовнику не зрозуміле поставлене запитання.
Дата відповіді:
07.10.2022 11:25
Відповідь надана
Щодо технічних параметрів
Номер:
ef8179f686304d44ab24a4847aed6fc1
Дата опублікування:
06.10.2022 15:11
Опис:
Шановний Замовник! Просимо внести зміни, щодо Технічних параметрів по двум екскаваторам, а саме: 1) Тип насоса гідравлічної системи - аксіально-поршневий (або еквівалент); 2) Обєм паливного баку -не більше 160 л.; 3) Транспортна /габаритна довжина не меньше 5750 мм; 4) Управління передньою та задньою лопатами джойстиками або ВАЖЕЛЯМИ. Звертаємо Вашу увагу на те, що Ви встановили : Тип насоса гідравлічної системи - аксіально-поршневий, що є дискримінаційні вимоги. Вимагаємо зазначити -або еквівалент. Также просимо надати розьяснення щодо встановленої вимоги "Об’єм паливного баку- не більше 131 л"? Якщо більше паливний бак то екскаватор більше працює!!!!! Обгрунтуйте обмеження не більше 131 л!!!!! Также для чого встановлено обмеження щодо транспортна/габаритна довжина не меньше 5790мм? Якщо меньше -то що буде? Надайте відповідь на ці питання
Відповідь:
В додатку №1 до Тендерної документації в п.4 вказано :У разі, якщо дане Технічне завдання містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічне завдання (технічні вимоги) містить(ять) вираз «або еквівалент». Запропоновані учасником характеристики мають відповідати вказаній в зазначеній вище інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Правом Замовника, яке не обмежено Законом України «Про публічні закупівлі», є бажання закупити екскаватор-навантажувач, який би володів необхідними йому технічними характеристиками та відповідав функціональним потребам Замовника, характеристики якого визначені виходячи з умов виробничих потреб підприємства
Дата відповіді:
07.10.2022 11:34
Відповідь надана
Щодо терміну якості
Номер:
7d5c0696b81a48f0b5aab87c9e5a38da
Дата опублікування:
06.10.2022 13:16
Опис:
Шановний Замовник! Ваша відповідь: "Це умови договору Замовника, Замовник вважає, що за 20 днів не можливо побачити якість, тому строк перевірки якості товару збільшено", но Ви посилаетесь на постанову Держарбітражу №П-7 від 25.04.1966р? НА якої підставі? Ви вносіте заранее недостовірну інформацію в проект договору!!!!!!!!!!!!!!
Відповідь:
Шановний Учаснику, Замовник ссилається на постанову Держарбітражу №П-7 від 25.04.1966р на порядок прийняття а не на терміни виконання
Дата відповіді:
06.10.2022 15:02
Відповідь надана
Щодо відповіді
Номер:
99e9e5b81dc44ac68b6832e8aaa557b4
Дата опублікування:
06.10.2022 13:12
Опис:
Шановний Замовник ! Ви зазначили "Довідка надається відповідно по всіх виконанних договірних зобов’язань, для розуміння чи варто співпрацювати з учасником та на скільки він є добросовісним". Просимо надати рохьяснення на підставі, якого нормативного документа Вами вимагаеться дана інформація? Також надайте відповідь Ви як Замовник є добросовісним, якщо у Вас договір сплошне стягнення штрафів, крім того умови оплати 365 днів????? Ми як потенційний учасник подумаємо приймати участь або ні!!!!!!!!!!! Дані умови є не ПРОЗОРІ!
Відповідь:
Учасник має повне право самостійно вирішувати приймати участь в закупівлі чи ні... Замовник не вбачає проблеми з надання такої довідки Учасниками. Щодо добросовісності Замовника, Ви можете перевірити інформацію в різних джерелах, зокрема https://youcontrol.com.ua/ та https://clarity-project.info/
Дата відповіді:
07.10.2022 11:23
Відповідь надана
ЩОДО локалізації
Номер:
97ae73ee14b9404fa273d3ea52844fb0
Дата опублікування:
06.10.2022 13:06
Опис:
Шановний Замовник ! Ви надали розьяснення , що ID товару присвоюється електронною системою закупівель при внесенні товару зі ступенем локалізації. Зайдіть по ссилці: https://prozorro.gov.ua/search/products?local_share=10 , но при чем тут товар , який постачаеться з урахуванням міжнародних угод? Товар, єтот не локалізірується!!!!!!!!!!!!! Відповідно не присвоюється ID товару. А підтверджується тільки сертифікатом походження товару. ВАША ВИМОГА :"Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку у довільній формі із зазначенням найменування товару, назви виробника та ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель або сертифікат походження товару, що підтверджує походження товару з країни, з якою Україна уклала міжнародну угоду та / або країни, яка є учасником Угоди СОТ про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі»"". Усуньте не відповідність!!!
Відповідь:
Вельмишановний Учаснику, товар по даній закупівлі відноситься до переліку товарів які підлягають локалізації, тому даний товар повинен мати ступінь локалізації не менше 10% , для підтвердження ступеню локалізаціії він повинен бути зареєстрованим в електронній системі закупівель з присвоєнням ID
Дата відповіді:
06.10.2022 15:10
Відповідь надана
Щодо технічних вимог
Номер:
7e530951d59849aab58a500357a28205
Дата опублікування:
05.10.2022 14:06
Опис:
Шановний Замовник!
Просимо внести зміни, щодо Технічних параметрів по двум екскаваторам, а саме: 1) Тип насоса гідравлічної системи - аксіально-поршневий (або еквівалент); 2) Обєм паливного баку -не більше 160 л.; 3) Транспортна /габаритна довжина не меньше 5750 мм; 4) Управління передньою та задньою лопатами джойстиками або ВАЖЕЛЯМИ. 5) Додаткове навісне обладання : Гідравличний молот потужність : НЕ МЕНЬШЕ 890 ДЖ та НЕ МЕНЬШЕ вага 320 кг; Гідравличний бур: крутний момент: НЕ БІЛЬШЕ 8250Нм, НЕ БІЛЬШЕ вага 112 кг; Асфальтна фреза: НЕ БІЛЬШЕ 600мм; Щітка прибиральна : НЕ БІЛЬШЕ робоча ширина 2600 мм, НЕ БІЛЬШЕ загальна ширина 2760 мм. Дякуємо.
Відповідь:
Шановний Учаснику, зміни в Тендерну документацію внесено.
Дата відповіді:
06.10.2022 14:45
Відповідь надана
Щодо терміну оплати
Номер:
839c7907794045e9ac7ad802bb379dcb
Дата опублікування:
05.10.2022 13:45
Опис:
Шановний Замовник! Вимагаємо переглянути умови оплати, які зазначені в проекті договору, а саме: "Оплата вартості Товару Покупцем здійснюється в національній валюті України – гривні, в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем по факту поставки Постачальником товару, на підставі накладних, протягом 365 календарних днів з моменту поставки". Надайте розьяснення , що це за термін оплати 365 календарних днів, тобто ПОСТАЧАЛЬНИК ПОВИНЕН ВАМ ПРИВЕЗТИ ТОВАР В ТЕРМІН ПРОТЯГОМ 5 РОБОЧИХ ДНІВ З МОМЕНТУ ЗАЯВКИ, А ВИ БУДЕТЕ КОРИСТУВАТИСЬ ТЕХНІКОЮ ТА ОПЛАЧИВАТЬ ПРОТЯГОМ 365 календарних ДНІВ? А де в тендерній документації перехунок ціни на дату оплати з урахуванням курсу валют???? ДЕ ГАРАНТІЇ ОПЛАТИ В 2023 році ПРОДУКЦІЇ? ВИМАГАЄМО ПРЕДОСТАВИТЬ ГРАФІК ОПЛАТИ ТОВАРУ К ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ!!!!
Відповідь:
термін оплати вказаний протягом 365 днів - означає, що оплата може бути здійснена і одразу після поставки товару але не більше ніж вказані терміни. Все залежить від фінансового стану підприємства. Підприємство буде намагатися якнайскоріше здійснити оплату. Поставка товару повинна відбутися у строки вказані Замовником, так як підприємство належить до критичної інфраструктури і вказаний товар необхідний для роботи підприємства.
Дата відповіді:
06.10.2022 12:16
Відповідь надана
Щодо відповідальності сторін
Номер:
a75de5204c644ec581e2a23bc21d8e62
Дата опублікування:
05.10.2022 13:23
Опис:
Шановний Замовник ! В проекте договора Вами встановлена відповідальність щодо постачальника , а саме: За порушення Постачальником строків виконання зобов’язання з своєчасної поставки Товару, Покупець має право стягнути з Постачальника пеню у розмірі 1 (одного) відсотка від вартості всього Товару за цим Договором, за кожний день прострочення, а за прострочення понад двадцять днів Покупець має право додатково стягнути з Постачальника штраф у розмірі 50 (п’ятдесяти) відсотків вказаної вартості Договору. За порушення Постачальником умов зобов’язання щодо якості та/або комплектності Товару Покупець має право стягнути з Постачальника штраф у розмірі 20 (двадцяти) відсотків від вартості неякісного та/або некомплектного Товару. Однак сплата штрафу не звільняє Постачальника від заміни неякісного та/або некомплектного Товару на якісний та/або комплектний власними силами та засобами за свій рахунок в строк визначений п.4.3 даного Договору.У випадку порушення Постачальником строку заміни неякісного Товару та/або допоставки Товару, Постачальник сплачує Покупцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від вартості неякісного та/або недопоставленого Товару за кожний календарний день прострочення, а за прострочення понад двадцять днів Покупець має право додатково стягнути з Постачальника штраф у розмірі 50 (п’ятдесяти) відсотків вказаної вартості Договору.
За відмову від поставки Товару Постачальник на вимогу Покупця сплачує штраф у розмірі 50% від вартості замовленого Товару.
У випадку неповідомлення або несвоєчасного повідомлення про дату поставки Товару і порушення термінів надання товаросупровідних документів, Постачальник на вимогу Покупця виплачує штраф у розмірі 5% від вартості Товару, про дату поставки якого не було своєчасно повідомлено або поставка відбулася з порушенням терміну надання товаросупровідних документів.
Вимагаємо зазначить зеркальну відповідальність щодо Замовника!!!!!!!!!!!! Надайте розьяснення почему не має такої відповідальності до Замовника!!!!!!!!!
Відповідь:
Це умови договору Замовника
Дата відповіді:
06.10.2022 12:10
Відповідь надана
Щодо проекту договору
Номер:
7c073ba6f204464eb8bbbe4cd0415225
Дата опублікування:
05.10.2022 13:17
Опис:
Шановний Замовник. Просимо надати розьяснення проекті договору Вам зазначено, що "Приймання Товару за кількістю здійснюється в момент підписання видаткової накладної на Товар, а за якістю – протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту підписання видаткової накладної на Товар" . Відповідно до постанови Держарбітражу №П-7 від 25.04.1966р - приймання за якістю встановлено - 20 днів. Просимо надати розьяснення на підставі чого Вами односторонньо встановлена вимога -90 днів?
Відповідь:
Це умови договору Замовника, Замовник вважає, що за 20 днів не можливо побачити якість, тому строк перевірки якості товару збільшено
Дата відповіді:
06.10.2022 12:10