-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Картопля столова, картопля столова рання, горох сушений розколотий
Завершена
566 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 830.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 830.00 UAH
Період уточнення:
23.11.2017 16:25 - 28.11.2017 17:24
Відповідь надана
Коливання ціни товару
Номер:
160c50305c3246aba06f072cf8ca27e5
Дата опублікування:
26.11.2017 18:54
Опис:
Шановний замовник .Пункт 4.4 Договора на закупівлю передбачає зміну ціни товару на 10 відсотків у разі коливання ціни на ринку.Яким документом підтверджується коливання ціни- довідкою з ТПП, чи довідкою про середній рівень споживчих цін Обл. управління статистики? Про це в проекті договора не зазначено.
Відповідь:
Відносно належного підтвердження фактів коливання ціни продукту на ринку, зазначаємо, що за своїм характером розгляд даного питання не належить до компетенції Замовника, оскільки його відповідь передбачає надання роз’яснень з приводу окремих положень чинного законодавства.
Зі свого боку можемо лише зазначити, що підняте Вами питання чітко не врегульоване чинним законодавством.
Дата відповіді:
29.11.2017 08:47
Відповідь надана
дискримінація учасника
Номер:
c3c2d76a96234351a085436e6e8d53b8
Дата опублікування:
26.11.2017 18:14
Опис:
Замовник в проекті Договора на закупівлю п,7,7,2 -7,7,3 -7,7,4 зобов*язує постачальника отримувати заявки уповноваженим працівником двічі на тіждень з 08,00 до 11,00 при наявності доручення, а в разі іх не отримання або несвоєчасного отримання стягує з постачальника пеню в розмірі 15 відсотків від вартості всього товару заявки, яка не була отримана постачальником. Ця вимога, як і багато інших вимог договора та т,д,( копіі аналогічних договорів - чому декілька, а не один, п,7,2-право замовника в односторонньому порядку як розірвати договір так і внести в нього зміни) є не тількі дискримінаційними, а й такими,що в порушення статей ЦК та АК , захищають права тільки однієі сторони- замовника.Краще відверто напишіть, що участь у торгах можуть приймати постачальники з м. Покров, бо учасники з інших міст Украііни не зможуть отримувати особисто заявки 2 рази на тиждень, Достатньо було б електронноі пошти.Внесіть зміни до змісту ТД та умов договора в частині не дискримінаціі учасників, в п,8.1 дію договора змініть з 2017 на 2018 рік та в п.4.4-строк поставки товарів з ..протягом 2017 р,. на 2018 р.
Відповідь:
По-перше, щодо порядку отримання заявок уповноваженим працівником контрагента.
Відповідно до ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно ст.3 ЦК України передбачено, що загальними засадами цивільного законодавства є свобода договору, справедливість, добросовісність та розумність (що продовжено у ст.627 ЦК України).
Пунктом 3.2. Проекту договору передбачається, щопоставка продукції здійснюється транспортом Постачальника, безпосередньо до кожного закладу освіти згідно дислокації (Додаток 2) відповідно заявок (поставка включає в себе також і розвантаження товару у приміщення/сховище закладу). Заявки подаються в порядку встановленому цим Договором.
Згідно ст.712 ЦК України до Договору поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін
Статтею 663 ЦК України передбачено, що продавець зобов’язаний передати товар покупцеві у строк, встановлений договором.
Статтею 669 ЦК України встановлено, що кількість товару, що продається, встановлюється у договорі купівлі-продажу у відповідних одиницях виміру. Умова щодо кількості товару може бути погоджена шляхом встановлення у договорі купівлі-продажу порядку визначення цієї кількості.
Заявки на поставку продукції є частинами Договору, кожна з яких визначає зміст (кількість, асортимент та строки поставок харчових продуктів) самого замовлення враховуючи потреби – визначають (конкретизують) істотні умови договору щодо обсягів поставок, кількості та термінів окремих поставок.
Необхідність введення у склад умов проекту Договору обумовлена неможливість передбачення Замовником конкретних потреб в конкретний період та неможливістю врахування певних об’єктивних обставин, які періодично можуть виникати під час дії Договору (наприклад, такі як зміна кількості дітей у різні періоди дії договору, а також необхідність заміни іншого товару у зв’язку із частими випадками невиконання договорів поставки та інші.).
За умовами ст.208 ЦК України встановлено, що у письмовій формі належить вчиняти правочини між юридичними особами.
Чинне законодавство та особливості укладання договору про публічні закупівлі не передбачають можливості його укладання в електронній формі, оскільки цей договір має бути підписано належними, уповноваженими особами, а також зважаючина необхідність перевірки правочину та його реєстрацію в органах державного казначейства.
При цьому зазначаємо, що сама по собі електронна форма є достатньо зручною формою для укладання договорів (або листування в рамках цих договорів), однак така форма несе в собі ряд ризиків та потенційних проблем. У даному випадку - це є неможливість належного підтвердження Замовником отримання заявки на поставку продуктів, що в минулому постійно, систематично призводило до порушень умов Договорів, а відтак і до зривіввиконання завдань із забезпеченням належного харчування дітей у закладах міста.
Згідно ст.3 ЦК України передбачено, що загальними засадами цивільного законодавства є свобода договору, справедливість, добросовісність та розумність.
Враховуючи проблеми, які носять системний характер, комітетом конкурсних торгів управління освіти виконавчого комітету Покровської ради було прийнято рішення щодо введення додаткових умов, які б посилювали гарантії управління освіти у відносинах із постачальниками продуктів харчування та надавали б реальну можливість захисту своїх прав у подальшому.
Якщо оцінювати вказані Вами положення з позиції дотримання принципу недискримінації, встановленому у ст. Закону України «Про публічні закупівлі» то варто зауважити про незгоду із Вашою позицією щодо наявності даного порушення в Проекті Договору з огляду на таке.
Єдиним і пріоритетним завданням постачання продуктів харчування є забезпечення виконання обов’язків управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради організації харчування дітей, які відвідують освітні заклади міста.
Тому, слід врахувати важливу об’єктивну потребу здійснення саме щоденного харчування.
Знову ж таки, при розробці положень Проекту договору було враховано проблемність та важливість питання підтвердження заявок на поставку продуктів.З огляду на це, було враховано дві обставини: перша – безперечну складність (неможливість) доведення в суді факту підтвердження електронної заявки, що призводило до безвідповідальності порушників та зростання фактів невиконання договорів (судова практика чітко говорить про те, що доказом відправлення є чек поштового відправлення а не електронного); по-друге, відсутність передбачених міським бюджетом коштів на відрядження працівників для постійного розвезення кожному контрагенту заявок (до речі, варіант відправлення листів не розглядається оскільки листи це достатньо довготривалий спосіб діалогу між контрагентами, які до того ж часто не бажають їх отримувати).
Саме з цих причин було прийнято рішення про ведення даної редакції порядку отримання заявок.
При цьому, звертаємо Вашу увагу на те, що управлінням освіти було враховано необхідність дотримання принципу недискримінації учасників (отримання заявок необхідно всього два рази на тиждень а не всі п’ять днів протягом яких здійснюється організація процесу харчування дітей).
До цього слід додати, що тендерним комітетом управлінням освіти не введено положення стосовно обмеження локації учасників, які б дійсно мали дискримінаційних характер.
Насамкінець, зазначимо про те, що відповідно ст.526 ЦК України вказано, що зобов’язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства.
Згідно ст.530 ЦК України передбачено, що у разі встановлення у зобов’язанні строку (терміну) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін). Зобов’язання, строк (термін) виконання якого визначений вказівкою на подію, яка неминуче має настати, підлягає виконанню з настанням цієї події.
Пропонуємо Вам оскаржити положення тендерної документації до уповноважених органів у разі незгоди із позицію управління освіти.
Щодо необхідності внесення зміни у п.8.1 Проекту договору, а саме зміни терміну дії Договору управління освіти погоджується із Вашою позиції стосовно наявності помилки у зазначенні року, протягом якого має діяти Договір.
Також буде внесено зміни до п.3 Додатку 3 до тендерної документації, щодо наявності одного аналогічного договору, з документами, що підтверджують його виконання.
Щодо питання відносно належного підтвердження фактів коливання ціни продукту на ринку, зазначаємо, що за своїм характером розгляд даного питання не належить до компетенції Замовника, оскільки його відповідь передбачає надання роз’яснень з приводу окремих положень чинного законодавства.
Зі свого боку можемо лише зазначити, що підняте Вами питання чітко не врегульоване чинним законодавством.
Дата відповіді:
29.11.2017 08:46