• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт захисної споруди Комунального закладу «Богодухівський ліцей №2»Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області, що знаходиться за адресою: 62103, Харківська область, Богодухівський район, м.Богодухів, вул.Шевченко,33

Поточний ремонт захисної споруди Комунального закладу «Богодухівський ліцей №2»Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області, що знаходиться за адресою: 62103, Харківська область, Богодухівський район, м.Богодухів, вул.Шевченко,33

Торги не відбулися

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період уточнення: 29.09.2022 11:10 - 05.10.2022 00:00
Відповідь надана

спосіб розміщення документів

Номер: 4d133d1618214946a493aa4b56b5b181
Дата опублікування: 03.10.2022 22:19
Опис: Просимо надати роз’яснення стосовно вимоги тендерної документації п.1 розділу 5 тендерної документації: «Після проведення електронного аукціону Учасники, які не прикріпили інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам, встановленим статтею 17 Закону, не мають право додатково завантажувати документи.». У який спосіб Замовник забезпечує дотримання вимог частини 16 статті 29 Закону щодо усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до частини п'ятої Розділу ІІІ Тендерної документації: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 04.10.2022 17:45
Відповідь надана

вид договорної ціни

Номер: 9e579f760a954ce8a0499b21cc82dbef
Дата опублікування: 03.10.2022 22:12
Опис: Шановний Замовнику, пунктом 4.2. проекту договору зазначено "4.2. Ціна (вартість) цього Договору є твердою." В той же час п.7 р.3 ТД вказується, що договірна ціна поточного ремонту Об'єкта (ціна тендерної пропозиції), встановлюється динамічною. Необхідно визначити вид договірної ціни в тендерній документації.
Відповідь: Доброго дня! Будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за запитання
Дата відповіді: 04.10.2022 17:47
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги

Номер: b13cf267cea44b3db1b1f008d9ddb39d
Дата опублікування: 03.10.2022 22:06
Опис: Шановний Замовник! Пунктом 3 Додатку 3 Тендерної документації передбачено, що вимагається Довідка у формі табл. 1.3, що містить інформацію про виконання аналогічних договорів на поточний ремонт. Учасники мають надати копії аналогічних договорів (кількість - за бажанням Учасника), указаних в довідці (з періодом виконання 2019 – 2021 роки). Вартість аналогічного договору не повинна бути меншою за очікувану вартість закупівлі. Крім цього, п.п. 1.1. п.1 розділу 1 Тендерної документації визначено "аналогічний договір - укладений та виконаний учасником належним чином, на день подання пропозиції договір, предметом якого є послуги з поточного ремонту, капітального ремонту, будівництва або реконструкції". Таким чином, умовами тендерної документації зазнаються різні вимоги щодо визначення аналогічного договору. Також слід зазначити, що умова тендерної документації - вартість аналогічного договору не повинна бути меншою за очікувану вартість закупівлі, є дискримінаційною по відношенню до учасників закупівлі. АМКУ в своєму Рішенні по закупівлі № UA-2019-07-29-001328-b вважає такі вимоги тендерної документації дискримінаційними. Внесіть зміни до тендерної документації!
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику у відповідь на ваше питання повідомляємо, що у зв’язку з важкою ситуацією в нашій країні, для нас дуже важливо заключити договір з одним із учасників, що зможуть надати послуги згідно цієї закупівлі в повному об’ємі та в строки вказані в тендерній документації. У разі якщо учасник, що не мав досвіду в подібних послугах з такими об’ємами не зможе виконати всі роботи якісно чи в строки, нам прийдеться розривати заключений договір та знову проводити процедуру закупівлі, що значно затягне час, що є не допустимим. Задля того, що уникнути дану ситуацію, нами була встановлена така вимога щодо аналогічного договору. Також, АМКУ під час розгляду скарги за закупівлею – UA-2020-07-08-000986-a, також, не встановив наявності дискримінаційної складової в схожій вимозі. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 04.10.2022 17:46
Відповідь надана

перелік документів

Номер: 220fbd3db95d4f3696627cfa89ef4bea
Дата опублікування: 02.10.2022 20:52
Опис: Шановний Замовник! Додаток 1 до тендерної документації форма «Тендерна пропозиція» містить таку умову: «Разом з цією пропозицією ми надаємо документи, передбачені Оголошенням на підтвердження заявлених вимог, а також надаємо власну ліцензію, видану державною архітектурно-будівельною інспекцією України.». Для підготовки тендерної пропозиції просимо надати перелік документів, що передбачені Оголошенням на підтвердження заявлених вимог, а саме Оголошення на яке посилається Замовник.
Відповідь: Доброго дня! Будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за запитання
Дата відповіді: 04.10.2022 17:38
Відповідь надана

привести вимоги тендерної документації у відповідність до чинного законодавства

Номер: fe7e0cac26c3457096afce9324761cc9
Дата опублікування: 02.10.2022 20:48
Опис: Шановний Замовник! Відповідно до п.4 р.5 ТД Замовник відмовляє в участі учасникам, до яких застосовано санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом України "Про санкції" від 14 серпня 2014 року (із змінами від 19.04.2020 р.), Указом Президента України № 133/2017 від 15 травня 2017 року та рішенням РНБО України від 28 квітня 2017 року. Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1147 "Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації" (із змінами від 12.11.2019 р.), Указом Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року "Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) замовник відхиляє тендерну пропозицію учасників, які у своїй пропозиції пропонують товар, що ввезений на митну територію України з 10 січня 2016 року та походить з Російської Федерації, згідно з Переліком товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації, який міститься у додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1147, постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації», постанови Кабінету Міністрів України від 09 квітня 2022 № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації», постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації». Надати у складі пропозиції лист-гарантію про дотримання у діяльності вищезазначеного законодавства. Із перелічених нормативно-правових актів поточна редакція Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1147 "Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації" містить зміни станом на 23.12.2021 року. Проте, Замовник відмовляє в участі учасникам, до яких застосовано санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1147 "Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації" (із змінами від 12.11.2019 р.). Просимо, привести вимоги тендерної документації у відповідність до чинного законодавства.
Відповідь: Доброго дня! Будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за запитання
Дата відповіді: 04.10.2022 17:37
Відповідь надана

умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору

Номер: eddbb4a308b342eeb4953fab1382aa0f
Дата опублікування: 02.10.2022 20:35
Опис: Шановний Замовнику! Згідно п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» – (далі – Закон), у тендерній документації зазначаються такі відомості: проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Замовник в п.3 р.6 Тендерної документації та в Проекті договору, який є додатком 7 ТД зазначив, що основні вимоги договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з Виконавцем в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору, в частині, що не суперечить чинному законодавству. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель. Згідно з ч.6 ст.33 Закону, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Згідно з ч.4 ст.41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам ч.6 ст.33 та ч.4 ст.41 Закону. Вказані порушення Закону Замовником підтверджуються висновком моніторингу Західного офісу Держаудитслужби за номером закупівлі UA-2020-04-29-001671-a.
Відповідь: Доброго дня! Будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за запитання
Дата відповіді: 04.10.2022 17:37
Відповідь надана

суперечливі умови

Номер: 4455579de60440de83c43b2950c5ff21
Дата опублікування: 02.10.2022 20:23
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до п.6 р.6 ТД та оголошення про проведення відкритих торгів UA-2022-09-29-002454-a забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Проте, розділом 16 проекту договору, який є додатком 7 ТД, зазначаються умови забезпечення виконання Договору. Таким чином, тендерна документація містить суперечливі умови, які не дозволяють правильно сформувати тендерну пропозицію.
Відповідь: Доброго дня! Будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за запитання
Дата відповіді: 04.10.2022 17:37