• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з монтажу та установки охоронної сигналізації для філій Рівненського ОЦЗ

Місцезнаходження замовника: 33013, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Кавказька, 9а; категорія замовника: передбачена п. 2 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, органи соціального страхування; закупівля передбачена Постановою КМУ від 28.02.2022 № 169 (із змінами)

Завершена

348 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 744.00 UAH
Період уточнення: 28.09.2022 16:14 - 04.10.2022 00:00
Відповідь надана

Аналогічні договори

Номер: c975fdf37c434d5e88af72cccc0b02f2
Дата опублікування: 03.10.2022 11:31
Опис: Чи можна вважати аналогічними договорами монтаж системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, передавання тривожних сповіщень, адже це також відноситься до електромонтажних робіт.
Відповідь: Надаємо інформацію щодо порушеного вами питання. Задля проведення закупівлі та задоволення потреби Замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію щодо предмету закупівлі, очікуваної вартості, умов Договору, порядку та умов проведення закупівель, строку подання пропозицій, вимог до Учасника тощо, а також іншу інформацію, яка, на думку Замовника, є необхідною для проведення закупівлі. Відповідно до ч. 1 та п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, а саме, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Враховуючи вище викладене, договори з монтажу системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, передавання тривожних сповіщень не є аналогічними. Принагідно наголошуємо для забезпечення закупівлі якісних послуг з монтажу та установки охоронної сигналізації для філій Рівненського ОЦЗ Замовник не обмежує коло учасників.
Дата відповіді: 03.10.2022 12:22
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги до учасників

Номер: 7de9c20ecc6c48b980d0aea23a818004
Дата опублікування: 30.09.2022 09:57
Опис: Шановний Замовник. Вами передбачена Вимога: «Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті, не беруться до уваги та не розглядаються. Замовник прагне отримати послуги належної (високої) якості та об’ємів за конкурентною ціною, тому вимагає провести огляд об’єкта.» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ та Державну аудиторську службу України.
Відповідь: Надаємо інформацію щодо порушеного вами питання. Задля проведення закупівлі та задоволення потреби Замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію щодо предмету закупівлі, очікуваної вартості, умов Договору, порядку та умов проведення закупівель, строку подання пропозицій, вимог до Учасника тощо, а також іншу інформацію, яка, на думку Замовника, є необхідною для проведення закупівлі. Для забезпечення закупівлі якісних послуг з монтажу та установки охоронної сигналізації для філій Рівненського ОЦЗ Замовник не обмежує коло учасників. Враховуючи вищевикладене, Замовник внесе уточнюючі зміни до оголошення про спрощену закупівлю відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1. В Додаток № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі). 2. В Додаток № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Форма «Вимоги до учасника»). 3. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі строк подання пропозицій буде продовжено на 2 (Два) робочих дні до 00:00 год 11.10.2022 року. Принагідно наголошуємо, що відповідно до ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Дата відповіді: 02.10.2022 14:32