-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Твердопаливні котли
Місце поставки: Згідно рознарядки Замовника, установи виконання покарань ДКВС України у Хмельницькій області.
Торги відмінено
3 668 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
Період уточнення:
08.11.2017 17:12 - 14.11.2017 19:00
Відповідь надана
питання
Номер:
0e86894173a54fe3b1eaf4ec57ec4a53
Дата опублікування:
09.11.2017 14:36
Опис:
Чи можливий варіант коли паспорт та інструкція з експлуатації будуть надані як один документ? Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" учасник повинен надати довідку про захист навколишнього середовища. Чи потрібно її надавати та чи потрібен гігієнічний сертифікат?
Відповідь:
Паспорт та інструкція це різні документи.
Пунктом 15 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання довідки у довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника, щодо зобов’язань дотримуватися учасником вимог чинного законодавства із захисту довкілля при постачанні товарів, що є предметом закупівлі з обов’язковим наданням документів, що підтверджують застосування Учасником заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля та вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону (сертифікат на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандартів ДСТУ ISO 14001:2006 або ДСТУ ISO 14001:2015, або інших).
Відповідно до «Завдання системи екологічного управління» впровадження системи екологічного управління (далі – система управління) повинно забезпечити, зокрема системний підхід до екологічного управління.
При цьому ці стандарти, як і інші стандарти, не призначені для збільшення чи зменшення правових вимог щодо організації. Таким чином, отримання зазначених сертифікатів не є обов’язковим при здійснення господарської діяльного суб’єктами господарювання.
Разом з цим Закон України «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» (далі – Закон) встановлено перелік документів, зокрема, щодо захисту довкілля отримання яких є обов’язковим при здійсненні господарської діяльності.
У пунктах 30 та 70 Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності передбаченого Законом, встановлений обов’язок отримання суб’єктами господарювання дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами та на спеціальне водокористування згідно із Законом України «Про охорону атмосферного повітря» та Водним кодексом України.
Крім того, пунктом 3 Порядку подання декларації про відходи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.2016 № 118, визначено, що суб’єкти господарювання у сфері поводження з відходами, діяльність яких призводить виключно до утворення відходів, для яких показник загального утворення відходів становить від 50 до 1000 умовних одиниць, щороку подають декларацію про відходи за формою згідно з додатком до цієї постанови.
Враховуючи вищевказане, у разі відсутності сертифікатів на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандартів ДСТУ ISO 14001:2006 або ДСТУ ISO 14001:2015, що відображають комплексний підхід до вжиття заходів із захисту довкілля, учасник процедури закупівлі відповідно до пункту 18.2 тендерної документації може подати документи дозвільного характеру необхідність наявності яких передбачена законодавством України при здійснення господарської діяльності.
Дата відповіді:
13.11.2017 14:26
Відповідь надана
запит
Номер:
badd1938ef094d6e96052c37dc17e932
Дата опублікування:
09.11.2017 14:30
Опис:
Можливо помилка в 2 абзаці Додатку №2 зазначено повинно бути: Гарантійний термін експлуатації котлів. Дайте пояснення.
Відповідь:
Помилка відсутня
Дата відповіді:
13.11.2017 17:48
Відповідь надана
запит
Номер:
e4853750fa344c94982fc278d33a44f8
Дата опублікування:
09.11.2017 14:27
Опис:
Сетифікат відповідності повинен бути зареєстрований яким саме органом - державним чи сертифікаційним центром?
Відповідь:
Згідно положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2004 № 459: Мінекономрозвитку є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері технічного регулювання, стандартизації, метрології та метрологічної діяльності. Згідно статті 14 Декрету КМУ від 10.05.1993 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання призначає органи із сертифікації, акредитовані національним органом України з акредитації, а у разі якщо національний орган України з акредитації не здійснює акредитацію стосовно відповідних видів діяльності із сертифікації – національним органом акредитації іншої держави. Таким чином сертифікат відповідності повинен бути виданий органом з сертифікації, призначеним Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.
Дата відповіді:
13.11.2017 14:25
Відповідь надана
запит
Номер:
45078f7e462349fc8a4a8de286fd94ad
Дата опублікування:
09.11.2017 14:24
Опис:
Чи достатньо на підтвердження п. 12.2 надати копії 3 трудових книжок?
На підтвердження п. 13.2 це документи: акти приймання-передачі, рахунки (оплата) та видаткові накладні? (реєстрація це видаткова накладна чи реєстрація податкової?)
Пункт 14.3 - це гігієнічний сертифікат на котел? Як підтвердити безпечність матеріалу?
Відповідь:
Щодо пункту 12.2 На підтвердження наявність трудових відносин з працівниками можуть бути надані документи, які передбачені законодавством України про працю, зокрема, витяг з трудової книжки працівника, наказ про призначення працівника, трудовий договір з працівником.
Щодо пункту 13.2 документи, що підтверджують приймання-передачу товару, оплату та реєстрації податкових зобов’язань по договору (якщо учасник є платником ПДВ) відповідно до вимог чинного Законодавства.
Щодо пункту 14.3 документи, що підтверджують якість та безпечність товару, та матеріалу, з якого він виготовлений, може бути: висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, протоколи періодичних випробувань або інші документи відповідно до діючого законодавства.
Дата відповіді:
13.11.2017 14:24
Відповідь надана
питання
Номер:
40c8f9e7627d412fa8ed4133812ab4bb
Дата опублікування:
09.11.2017 14:16
Опис:
Просимо надати розяснення, які саме юридичні підстави використання залучені до виконання договору необхідно представити. Наприклад, якщо орендовані, то які саме договори. Якщо власне - то як показувати їх наявність?
Відповідь:
На підтвердження інформації зазначеної у довідці надаються копії документів, що підтверджують указані юридичні підстави використання (залучення до виконання договору) вказаної матеріально-технічної бази, а саме договори оренди, документи що підтверджують право власності, тощо.
Дата відповіді:
13.11.2017 14:23
Відповідь надана
запит
Номер:
e2034c837160451baa38fcc230e3cf28
Дата опублікування:
09.11.2017 14:14
Опис:
Навіщо оригінал документу сканувати аби потім на ньому ставити підпис(завіряти учасником) це ж буде звичайна копія? Надайте будь ласка як саме надавати оригінал документів наприклад: оригінали сертифікатів, статут, паспорт. Чи потрібно підписувати (завіряти) кожну сторінку документу у вигляді сканованої копії з оригіналу?
Відповідь:
Документи учасника повинні бути завантажені у вигляді сканованих файлів PDF (PortableDocumentFormat) з накладанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) (на кожен документ), мають бути відкриті для загального доступу (за виключенням підстав визначених Законом) та не містити паролів, з урахуванням положень статті 27 Закону.
Всі визначені цією тендерною документацією документи, що подаються у складі тендерної пропозиції учасника та видані йому в оригіналі або у разі якщо цією тендерною документацією передбачається подання копії документу, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії з оригіналу документу завіреної учасником. Документи, видані учаснику у вигляді копії, надаються учасником у вигляді сканованої копії з копії такого документу, засвідченого підписом та печаткою (у разі наявності) учасника.
Документи, що складаються учасником (оригінали) на виконання вимог цієї документації, повинні бути оформлені належним чином на бланку учасника (за наявності) за підписом та печаткою учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки).
Допускається об’єднання документів учасника у вигляді сканованих файлів в архів (-ви) файлів із накладанням загального ЕЦП на кожний сканований файл архіву. Файли архіву (-ів) мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів (з урахуванням положень статті 27 Закону).
Дата відповіді:
13.11.2017 13:04