• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 33140000-3 – Медичні матеріали (НК 024:2019: 58234- Стрічка ватяна; НК 024:2019: 63095-Шприц / голка загального призначення; НК 024:2019:63095-Шприц / голка загального призначення; НК 024:2019: 63095-Шприц / голка загального призначення; НК 024:2019: 63095-Шприц / голка загального призначення; НК024:2019: 60643-Шприц для вакцинації з механізмом запобігання повторного використання/голка; НК024:2019: 47173-Рукавички оглядові / процедурні з латексу гевеї, опудрені; НК 024:2019: 47172-Рукавички оглядові / процедурні з латексу гевеї, непудровані, нестеильні; НК 024:2019: 16631-Набір з несорбівного матеріалу для внутрішньовенних вливань; НК 024:2019: 16649- Основний набір внуурішньовенного введеннѐ; НК 024:2019: 62004 -Набір для перев'язки ран, нестерильний).

Завершена

120 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 202.00 UAH
Період уточнення: 27.09.2022 15:22 - 03.10.2022 00:00
Відповідь надана

Вимоги

Номер: 5451936614504ec9b1b5a7b9e445e88b
Дата опублікування: 28.09.2022 22:13
Опис: Вимоги складені з порушенням Ст.5 Закону України про публічні закупівлі . Умови закупівлі були прописані під одного учасника , уповноважена особа не реагує на звернення потенційних учасників і штучно створює умови перемоги запланованого учасника з використанням блокуючих товарів. Головному лікарю необхідно звернути увагу на "турботу" про пацієнтів уповноваженої особи.
Відповідь: Комунальне некомерційне підприємство "Новоукраїнська міська лікарня" Новоукраїнської міської ради Кіровоградської області детально розглянуло Ваше запитання, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, повідомляє наступне. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII із змінами і доповненнями (далі – Закон). Абзацом 4 частини першої статті 5 Закону визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 №708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, а лікарські засоби – за показником третьої цифри із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН). Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» пункту 3 статті 22 розділ четвертий, Замовник при закупівлі товарів шляхом проведення процедури «відкриті торги» має чітко зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). В Тендерній документації публічної закупівлі вказується, що усі посилання в Документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент". Одночасно повідомляємо, що Ви можете надати еквівалент (аналог) — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний продукту або товару за своїми характеристиками, що відповідає зазначеним медико-технічним вимогам. Відповідність вимогам, а саме розмір і склад матеріалу є важливим у зв’язку із властивостями в галузі використання данного матеріалу. Таким чином Замовник надає можливість приймати участь в публічній закупівлі усім потенційним учасникам закупівлі без прив’язки до конкретного виробника чи торгової марки предмету закупівлі, а тому тендерна документація складена у повній відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі», інших підзаконних нормативних актів та у чіткому дотримані рекомендацій уповноважених органів. Відповідно до ст. 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Згідно п. 9 ст. 29 Закону зазначається, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Таким чином, тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Медико-технічні вимоги не містять посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника, та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників.
Дата відповіді: 03.10.2022 10:50