• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – 39830000-9 «Продукція для чищення»

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період уточнення: 27.09.2022 13:01 - 03.10.2022 13:30
Відповідь надана

УМОВИ ЗАКУПІВЛІ

Номер: 31750b495a2a44179d9a7cda7b63a0df
Дата опублікування: 29.09.2022 15:30
Опис: Порошок пральний «Gallus» на даний час в Україну не завозиться. Просимо дозволити пропонувати якісні аналоги: Gala, Tide, Ariel, але у іншому фасуванні зі збереженням загального об'єму. Теж саме стосується Засобу для чищення сухий «Mr. Lemon», 500 г та Мила господарського "Люкс" 75%, 200 г. Таким чином збільшиться потенційне коло учасників, а не лише один ФОП Бабій С.П. буде учасником вашої закупівлі. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками - Шевченко Олексій Васильович, просимо не розглядати дану закупівлю як можливість поділити між вами та учасником ФОП Бабій С.П. бюджетні кошти.
Відповідь: Щодо надання можливості запропонувати аналог/еквівалент товару. Відповідно до абзацу 2 ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Разом з тим, звертаємо увагу, що формулювання Закону передбачає визначення «може вказати», а не «повинен вказати». За таких умов, під час проведення спрощеної закупівлі до замовників не застосовується імперативний обов’язок передбачати в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі можливість надання аналогу/еквіваленту, як це, наприклад, передбачено під час проведення процедури закупівлі відкриті торги згідно ч. 4 ст. 23 Закону. З огляду на викладене, зокрема те, що самі норми Закону передбачають можливість не зазначення виразу «або аналог/еквівалент», заначивши чітко визначене посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника Замовником не порушуються принципи, передбачені ст. 5 Закону. Слід зазначити те, що будь-хто має можливість запропонувати товар конкретного виробника та торговельної марки, а замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях фінансування та з врахуванням позитивного досвіду використання вказаних торгових марок. Таким чином, визначивши в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чітко визначені торговельні марки, без можливості запропонувати товар інших торговельних марок/виробників – Замовник не порушив вимоги Закону в цій частині. Підсумовуючи викладене, вищенаведені дії та вимоги не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників в розумінні ч. 5 ст. 14 Закону. В той же час, згідно ч. 7 ст. 14 Закону, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Разом з тим, звертаємо увагу на те, чого Ваше звернення/вимога не стосується : 1) роз’яснень щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі; 2) порушень під час проведення прощеної закупівлі, оскільки, як було зазначено вище, відсутність можливості запропонувати аналог/еквівалент під час проведення спрощеної закупівлі, в разі, коли замовник чітко передбачений конкретну торговельну марку/виробника – не є порушенням під час проведення спрощеної закупівлі згідно абзацу 2 ч. 4 ст. 14 Закону. Враховуючи наведене, висуваючи такі звинувачення замовнику, в електронній системі закупівель, в порядку ч. 7 ст. 14 Закону – Ви зловживаєте своїми правами та порушуєте принцип, передбаченим абзацом 2 ч. 5 ст. 5 Закону, згідно якого забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. Щодо ознак змови з іншими учасниками закупівлі та корупційних діянь. Звертаємо увагу та наголошуємо, що звинувачуючи уповноважену особу або інших осіб у корупційних діяннях та інших змовах з певними учасниками – Ви здійснюєте образливий наклеп, оскільки зазначені Вами доводи не мають жодного підґрунтя, не відповідають дійсності і є нічим іншим, як припущенням, які жодним чином не підтвердженні, в тому числі документально. Відповідно до статті 28 Конституції України кожен має право на повагу до його гідності. Ніхто не може бути підданий катуванню, жорстокому, нелюдському або такому, що принижує його гідність, поводженню чи покаранню. Життя і здоров'я людини, її честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються найвищою соціальною цінністю. Враховуючи вищенаведену норму Основного Закону України наголошуємо, що у разі продовження Вами бездоказових образливих звинувачень та наклепів, які жодним чином документально не підтверджені, Замовник скористається своїм правом на звернення до правоохоронних органів. Такі органи в свою чергу мають можливість отримати від ДП «Прозорро», як адміністратора електронної системи закупівель, інформацію щодо автора запитань, які публікуються в період уточнень. В подальшому Замовник користуватиметься такою інформацією для захисту своєї честі, гідності та ділової репутації у порядку судового провадження. З огляду на вищевикладене, у разі продовження Вами надсилання вимог та запитань, які міститимуть у собі інформацію образливого характеру (в том числі, наклеп та звинувачення у корупційних правопорушеннях і змовах з іншими учасниками) Замовник залишає за собою право щодо звернення до правоохоронних органів і подальшого притягнення до відповідальності автора відповідних вимог та запитань. Враховуючи наведене, у Вашому питанні відмовлено в повному обсязі.
Дата відповіді: 02.10.2022 18:51
Відповідь надана

Щодо предмета закупівлі

Номер: 81986d7c18ad4c8785fe052cee9ee143
Дата опублікування: 27.09.2022 16:39
Опис: Шановний Замовник! Серед товарів, що входять до складу предмету закупівлі, яку Ви оголосили, входить порошок для чищення. Чи можна Вам запропонувати порошок для чищення посуду торгової марки BENE 500 гр (Болгарія)? Який представлений в системі Prozorro Market: https://zakupki.prom.ua/ecatalog/gov/view/6319f337498f5b7d836c2e93
Відповідь: Шановний Учасник, згідно абзацу 2 пункту 4 ст 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника , Замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників» Тобто, при проведені спрощеної закупівлі, Закон лише надає право , але не зобов’язує Замовника здійснювати закупівлю аналогів предмету закупівлі . Таким чином замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях фінансування та з врахуванням позитивного досвіду використання вказаних торгових марок . В оголошеній нами спрощеній закупівлі, надання аналогів не передбачається .
Дата відповіді: 27.09.2022 16:49