• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Електромонтажні роботи(Встановлення пожежної сигналізації)

Торги відмінено

1 452 203.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 261.02 UAH
Період уточнення: 26.09.2022 15:18 - 30.09.2022 15:17
Без відповіді

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013

Номер: 04d093655e1242809a5cfb92a5478951
Дата опублікування: 29.09.2022 13:34
Опис: Вимога: Для документального підтвердження відповідності послуг Оголошення та ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до чинних ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є неправомірною, так як розрахунок за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» є неможливим. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва - втратив свою чинність. На даний момент діє "Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва. З урахуванням Зміни № 1", затверджена Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Просимо внести відповідні зміни до вказаної вимоги щодо надання розрахунку цінової пропозиції та привести її у відповідність до норм чинного законодавства.
Без відповіді

Акт огляду

Номер: 8ded2241fd1840219ebae72b95cfc3d2
Дата опублікування: 26.09.2022 16:47
Опис: В оголошенні встановлена така вимога: "Акт огляду об’єкта (приміщення та робочого проекту) складений учасником в довільній формі, підписаний уповноваженою особою Учасника та уповноваженою особою Замовника. Учасник повинен оглянути об’єкт у період звернення за роз’ясненнями, який вказаний на майданчику (та /або веб-порталі уповноваженого органу). В даному акті обов’язково повинна бути зазначена дата та час підписання. Для повноцінної та всебічної оцінки спроможності виконання та підписання акту огляд повинен проводити кваліфікований співробітник Учасника, що підтверджується кваліфікаційним сертифікатом інженера-проектувальника у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків(відповідальності) не нижче СС-2. Копія кваліфікаційного сертифікату прикріплюється до Акту огляду об’єкту та є додатком до нього." Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з відміткою замовника. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте залишити обов'язкові відвідання об'єкта до вимог лише для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Враховуючи, що даний тип закупівлі не дає можливість подати скаргу в АМКУ, а вас банально належним чином не відреагувати на дану вимогу і написати неаргументовані відповіді, ми будемо максимально прикладати зусиль для привернення уваги моніторингу і компетентних органів. Так як ваші дискримінаційні вимоги значно обмежують конкуренцію на даному тендері що в свою чергу не дасть можливість прийняти участь в даному тендері для значної кількості підприємств та запропонувати нижчу ціну, тому дії Уповноваженої особи можна кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме: ч. 4 статті 191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ); статтею 210 (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням); А якщо під час слідства буде з’ясовано, що уповноважена особа встановила дані вимоги в інтересах певного Учасника, тому її дії додатково можна кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме статтею 364 (зловживання владою або службовим становищем); статтею 3652 (зловживання повноваженнями особами, які надають публічні послуги); статтею 369 (пропозиція, обіцянка або надання неправомірної вигоді службовій особі); статтею 3692 (зловживання впливом). статтею 368 (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірно вигоди службовою особою); Наголошуємо, що мета нашого звернення – превентивна. І ми за законну конкуренцію, яка призводить і до економії бютжетних коштів. Ми закликаємо Вас видалити дискримінаційну вимогу щодо огляду об'єкта та підтвердити Вашу неупередженість. Також хочемо наголосити, розтрата державних коштів під час ВОЄНОГО СТАНУ, підриває обороноздатність держави. Тому дії Уповновоженої особи можна трактувати як робота на ворога, та вважати державною зрадою. Думаємо, що даною закупівлею зацікавиться Служба безпеки України. Ми докладемо максимум зусиль, щоб довести вашу неправоту при проведенні закупівлі із незаконною конкуренцією до правоохоронних органів.