-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Продукти харчування та сушені продукти різні (Продуктові набори)
Закупівля здійснюється для забезпечення життєво необхідних потреб внутришньопереміщених та евакуйованих жителів м. Енергодара на період дії воєнного стану, за міською «Програмою соціальної допомоги у м. Енергодарі на 2021-2022 роки», затвердженою рішенням Енергодарської міської ради від 24.12.2020 №36
Завершена
1 177 950.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 889.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 889.75 UAH
Період уточнення:
26.09.2022 10:35 - 06.10.2022 00:00
Відповідь надана
щодо додатку 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Номер:
bd965df0fb7f4da28aa2f8f081e6f841
Дата опублікування:
03.10.2022 11:51
Опис:
Шановний замовник, надайте будь-ласка роз’яснення, за які конкретно місяці необхідно надати документи, що підтверджують проведення санітарної обробки складських приміщень та транспортного засобу, якщо вимогою встановлено строк протягом останніх двох місяців відносно дати подання пропозиції. Дата подання пропозиції з 04.10.2022р по 08.10.2022р., тобто документи необхідно надати за вересень-жовтень 2022 року або за серпень-вересень 2022року.
Також просимо надати роз’яснення чи правильно розуміє учасник, те що може надати у складі пропозиції один транспортний засіб, який буде задіяний для використання умов договору, так як одного транспортного засобу достатньо для належного виконання даних умов договору.
Також просимо надати роз’яснення, щодо сертифікатів на системи управління, які зазначені у пункті 11 Додатку 3, щодо складування, зберігання, транспортування, відвантаження, оптової торгівлі (реалізації) продуктами харчування, напоями та соками, чи може у зазначених вище сертифікатах буду відсутнє слово «відвантаження», так як у різних учасників сертифікати можуть бути виданими різними центрами сертифікації, а поняття відвантаження входить в поняття оптової торгівлі (реалізації) та транспортування товару (продуктів харчування).
Відповідь:
Добрий день! Документи, що підтверджують проведення санітарної обробки складських приміщень та транспортного засобу, необхідно надати за серпень-вересень 2022 року. У складі пропозиції можна надати один транспортний засіб, якій буде задіяний для виконання умов договору. Щодо сертифікатів на системи управління, необхідно надати саме такі сертифікати, які зазначені у пункті 11 Додатку 3 до Оголошення.
Дата відповіді:
03.10.2022 12:43
Відповідь надана
щодо аналогічних договорів
Номер:
efd0bbee89354d51a8de671b013cf89a
Дата опублікування:
28.09.2022 15:11
Опис:
Доброго дня.
Згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник вимагає надати аналогічні договори, які безпосередньо стосуються предмета закупівлі чи може на цю вимогу учасник надати аналогічні договори на поставку товару: ДК 021:2015 (CPV): 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні, в яких не зазначено конкретно словосполучення продуктові набори?
Відповідь:
Доброго дня, так, Учасник може надати аналогічні договори, в яких не зазначено конкретно словосполучення "продуктові набори"
Дата відповіді:
28.09.2022 15:23
Відповідь надана
Ціна закупівлі
Номер:
aeca56550c4e4ab3bc343ed6baa9d6ae
Дата опублікування:
28.09.2022 14:47
Опис:
Доброго дня! Прошу уточнити ціну закупівлі,
при вході на закупівлю ціна 1 177 950 грн без ПДВ,
в загруженому оголошенні - така сама ціна , але уже з ПДВ.
Відповідь:
Доброго дня, допущена технічна помилка, яка буде виправлена найближчим часом. Ціна на закупівлю 1 177 950 грн з ПДВ. Дякую
Дата відповіді:
28.09.2022 15:22
Відповідь надана
щодо аналог. договорів
Номер:
cd3280c519844fd0a327fffcefc262fa
Дата опублікування:
28.09.2022 12:52
Опис:
чи можливо учаснику надати як аналогічні договори, наприклад, договори на поставку згідно коду ДК 021:2015 – 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (Крупи в асортименті) чи тільки договори на постачання згідно коду ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні (за яким проводиться закупівля)???
Ведемо до того, що учасник, наприклад, має один АД з постачання саме сухпайків, та має значний досвід постачання продуктів харчування з іншим кодом ДК. Чи можливо виключити вимогу щодо подання саме двох аналогічних договорів та замінити на не менше одного аналогічного договору. Дякуємо
Відповідь:
Добрий день. В пункті 3 Додатка №3 до Оголошення зазначено, що необхідно надати копії аналогічних договорів, які безпосередньо стосуються предмета закупівлі, тобто тільки договори на постачання товару згідно коду ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні
Дата відповіді:
28.09.2022 15:20
Відповідь надана
щодо ТД
Номер:
9d9487806eb34eeb9eff1005a996fea7
Дата опублікування:
27.09.2022 14:38
Опис:
просимо надати пояснення, що саме замовник має на увазі під виконанням аналогічних договорів, які безпосередньо стосуються предмета закупівлі??
Відповідь:
Добрий день, мається на увазі виконання договорів щодо поставки товарів, які безпосередньо стосуються предмета закупівлі (продуктів харчування та сушених продуктів різних (продуктових наборів)
Дата відповіді:
27.09.2022 15:24