-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Формене взуття та спецвзуття
Наведений в додатку 1 тендерноъ документацыъ
Завершена
1 266 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 330.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 330.00 UAH
Період уточнення:
02.11.2017 16:56 - 28.11.2017 16:00
Відповідь надана
Вопросы по проекту договора
Номер:
0885b51cd1f4417d964eef03f8c52667
Дата опублікування:
24.11.2017 17:24
Опис:
Здравствуйте! Просьба разъяснить вопросы по проекту договора: 1. П. 2.5. какие требования к товару в части пожарной безопасности?
2. п. 5.1. почему не указано конкретное количество дней?
3. П. 5.3.12 - «Протокол випробувань» должен быть выдан исключительно ДП «Укрметртестстандарт»? В Украине есть много других лабораторий, которые акредитованы и имеют право проводить испытания товара. Просьба внести изменения в этот пункт.
4. П.6.1. не указан гарантийный строк.
5. П.6.6 не указано количество дней.
6. П.11.1. не указано срок действия Договора.
Спасибо!
Відповідь:
До пункту 2.5 проекту договору внесено зміни та це положення виключено. Тендерна документація викладена в новій редакції.
Дата відповіді:
29.11.2017 16:53
Відповідь надана
Щодо терміну дії договору
Номер:
1363cfd66b634fb293ba5158e16bfa5c
Дата опублікування:
24.11.2017 16:01
Опис:
Доброго дня! В проекті договору вказано: "Строк дії Договору: Договір набирає чинності з дати його укладення Сторонами та діє до ________ року". Просимо пояснити, до якої дати буде діяти договір? Дякуємо!
Відповідь:
Дата до якої буде діяти договір буде погоджена з переможцем процедури закупівлі при укладенні договору.
Дата відповіді:
29.11.2017 16:51
Відповідь надана
Щодо строків поставки
Номер:
b34240d6ab084db28ef2ca904f293ada
Дата опублікування:
24.11.2017 11:10
Опис:
Доброго дня! В ТД вказано строк поставки "30-ть календарних днів з дати отримання Постачальником письмової заявки від Замовника". Не зрозуміло, постачання потрібно зробити до кінця 2017 року чи можливе постачання у 2018 році? На електронному майданчику вказано, що строк поставки до 01.06.2018 р. Чи вірно зазначено строк поставки на майданчику? Дякуємо!
Відповідь:
Строк поставки Товару здійснюється на протязі 30-ти календарних днів після отримання Постачальником письмової заявки, тобто якщо заявку на Поставку буде направлено після укладення договору в 2017 році, то Постачальник на протязі 30-ти календарних днів повинен здійснити поставку, а отже може здійснити поставку в 2017 році
Строк поставки на майданчику зазначено до 01.06.2018
Дата відповіді:
29.11.2017 16:50
Відповідь надана
Щодо забезпечення виконання договору
Номер:
1a7b7ceb0739431fbf8d6a91de54bc30
Дата опублікування:
17.11.2017 18:20
Опис:
Просимо надати чіткі реквізити для оплати Учасником - переможцем забезпечення виконання договору та зазначити призначення платежу, яке потрібно вказати у платіжному дорученні. Чи потрібно платіжне доручення прикріплювати на майданчик або надсилати замовнику у паперовому варіанті? Дякуємо!
Відповідь:
Банківські реквізити Замовника для внесення Підрядником грошових коштів (забезпечення виконання договору):
одержувач – ДП МА «Бориспіль», код ЄДРПОУ 20572069, банк одержувача: філія АТ «Укрексімбанк» у м. Києві, код банку 322313, р/р 26006000025484
Перелік документів які повинні бути завантажені в Систему у вигляді сканованих копій до кінцевого строку подання тендерних пропозицій викладені в Додатку 2 тендерної документація від 01.11.2017 № 15-03-361.
Дата відповіді:
23.11.2017 11:22
Відповідь надана
Щодо проекту договору
Номер:
ab83c4ed6877457ab7e2794414222e3e
Дата опублікування:
17.11.2017 18:16
Опис:
Чи потрібно у складі пропозиції надавати проект договору? Якщо так, то чи потрібно його заповнювати чи тільки засвідчити підписом та печаткою Учасника? Дякуємо!
Відповідь:
Перелік документів, які Учасник надає (завантажує в Систему) викладений в Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» Тендерної документації від 01.11.2017 № 15-03-361.
Замовником не вимагається надання Учасником в складі пропозиції проекту договору. »
Дата відповіді:
23.11.2017 11:22
Відповідь надана
Щодо форми "КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ"
Номер:
66025361bad8436a998431520874eefb
Дата опублікування:
17.11.2017 18:04
Опис:
Просимо пояснити, чи потрібно заповнювати та подавати форму "КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ" всім Учасникам на етапі подачі пропозицій до кінцевого строку подання? Чи ця форма передбачена тільки для Учасника, ціна якого є найнижчою за результатами аукціону? Дякуємо!
Відповідь:
Вимоги щодо надання Комерційної пропозиції викладені в пункті 7 «Порядок подання Учасниками комерційної пропозиції (остаточної пропозиції за результатами аукціону)»
Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю Тендерної документації від 01.11.2017 № 15-03-361. »
Дата відповіді:
23.11.2017 11:26
Відповідь надана
Щодо форми технічна частина
Номер:
a596f27b672c4695835f42e4b5706ea0
Дата опублікування:
17.11.2017 17:59
Опис:
Просимо пояснити, чи потрібно у формі "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА)" надавати зображення (фото) взуття, які надано Замовником у Додатку 8 Тендерної документації? Дякуємо!
Відповідь:
В технічній частині тендерної пропозиції Учасником зазначається інформація відповідно до вимог Додатку 3 Тендерної документації від 01.11.2017 № 15-03-361
Дата відповіді:
23.11.2017 11:24
Відповідь надана
Щодо документів платника ПДВ
Номер:
cd54214be15c425cbf99f8340e48a3e7
Дата опублікування:
17.11.2017 17:45
Опис:
Доброго дня! Просимо пояснити, якщо учасник платник ПДВ надає "Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість" , чи потрібно йому надавати лист-пояснення, чому він не надає "Свідоцтво платника єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку)" ? Дякуємо!
Відповідь:
Перелік документів, які Учасник надає (завантажує в Систему) викладений в Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» Тендерної документації від 01.11.2017 № 15-03-361
В пункті 5 викладені вимоги для платників ПДВ. В пункті 6 викладені вимоги до платників єдиного податку.
Лист-пояснення не надається.
Дата відповіді:
23.11.2017 11:21
Відповідь надана
Щодо зображення товару
Номер:
374019ac19454f68a7f441293e163235
Дата опублікування:
17.11.2017 16:00
Опис:
Доброго дня! Просимо пояснити, в ТД вимагається надання:" Зображення товару (надається з метою загального уявлення про вид та форму Товару (без вимоги до відображення кольору), ракурс зображення – будь-який)". Мається на увазі, що Учасник повинен надати зображення (фото) взуття, яке він пропонує до постачання чи мається на увазі надати зображення, яке надано Вами у ТД? Якщо це повинно бути зображення взуття Учасника, чи повинно воно бути засвідчено підписом та печаткою Учасника? Дякуємо!
Відповідь:
Перелік документів, які Учасник надає (завантажує в Систему) викладений в Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» Тендерної документації від 01.11.2017 № 15-03-361
В складі пропозиції Учасником надається зображення товару (надається з метою загального уявлення про вид та форму Товару (який пропонується Учасником) (без вимоги до відображення кольору), ракурс зображення – будь-який)
Дата відповіді:
23.11.2017 11:20
Відповідь надана
Щодо засвідчення документів
Номер:
8bf9edae4d9447eaa9daad25bec668bf
Дата опублікування:
17.11.2017 15:55
Опис:
Доброго дня! Просимо пояснити, чи вірно ми зрозуміли вимогу до завірення документів: мається на увазі, що всі документи (Статут, наказ про призначення, протокол зборів, договори, накладні, дозволи, сертифікати, висновок ДСЕЕ, Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість та таке інше) повинні бути скопійовані, а потім засвідчені підписом та печаткою Учасника і зіскановані? Дякуємо!
Відповідь:
Вимоги щодо оформлення Учасником документів викладені в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації від 01.11.2017 № 15-03-361 »
Дата відповіді:
23.11.2017 11:18