• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги (Охорона об'єктів філій АТ "Укртрансгаз" (Дніпропетровська, Кіровоградська, Львівська, Полтавська, Харківська та Чернігівська області))

Завершена

24 492 060.40 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 244 920.60 UAH
Період уточнення: 22.09.2022 21:46 - 15.10.2022 00:00
Відповідь надана

Собаки

Номер: e0b31a9cd8d7482ab474a63d19270b2f
Дата опублікування: 14.10.2022 17:21
Опис: Шановний замовнику, яким нормативним документом передбачений пункт 10 «Правила тримання собак, котів і хижих тварин у населених пунктах УРСР»? Якщо Ви маєте на увазі пункт 10 «Правил тримання собак, котів і хижих тварин у населених пунктах Української РСР», затверджені заступником Міністра житлово-комунального господарства УРСР О.О. Пустоваровим від 17 червня 1980 року, заступником Міністра сільського господарства УРСР О.М. Окопним від 17 червня 1980 року, головним державним санітарним лікарем Української РСР, заступником Міністра охорони здоров’я УРСР О.В. Павловим від 18 червня 1980 року, то ці правила втратили чинність. Подивіться Наказ № 834 від 15.12.2021 Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України. Виключіть цю незаконну вимогу.
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику! Вами все вірно зазначено, але зауважуйте наступну інформацію, що собака, якого Ви будете використовувати при наданні послуг охорони та інформацію про якого будете подавати у складі тендерної пропозиції з відповідними дипломами про навчання, повинен бути раніше поставлений на облік відповідно до пункт 10 «Правила тримання собак, котів і хижих тварин у населених пунктах УРСР» (який втратив чинність лише з грудня 2021 року). Відповідно до частини 1 статті 17 Закону України «Про охоронну діяльність» «…Персонал охорони під час і в місцях виконання заходів охорони має право використовувати службових собак, які пройшли у встановленому порядку відповідний курс дресирування, визнані придатними для службового використання та мають ветеринарний паспорт, винятково для виявлення: 1) проникнень (спроб проникнень) на об'єкти, що охороняються; 2) осіб, які незаконно перебувають на об'єктах, що охороняються…». Пояснюємо: до здачі курсу ЗКС залучаються собаки у віці не менше 1,5-2 роки. Тому відповідно до зазначеного віку собаки, він повинен був бути зареєстрований згідно законодавства передбаченого пункту 10 «Правила тримання собак, котів і хижих тварин у населених пунктах УРСР». Якщо Ви не маєте даного документу, виходить Ваш собака народився пізніше грудня 2021 року, тобто зараз його вік не більше 10 місяців, а отже, такий собака є цуценям і не може бути залучений до надання послуг охорони. Тому дана вимога тендерної документації не є дискримінаційною та такою, що порушує Вашого права на прийнятті в участі у закупівлі.
Дата відповіді: 18.10.2022 15:12
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: 965c916e26514c44baf6b7e3dc587d0b
Дата опублікування: 14.10.2022 13:55
Опис: Шановний Замовнику! Поясність будь-ласка чому ви вимагаєте надання інформації про виконання аналогічного договору в кількості саме 36 цілодобових постів? Хоча, технічним завданням передбачено надання послуг з охорони об’єктів силами 34 цілодобових постів та 4 нічних. Ми хочемо прийняти участь у закупівлі і у нас є виконаний договір/-и з охорони об’єктів в кількості 34-х цілодобових і 4-х нічних постів, що є аналогічним вашому технічному завданню. Але ви становили таку дискримінаційну вимогу із наданням аналогічного договору в кількості 36 цілодобових постів саме для зменшення кола учасників. Поясніть будь-ласка якими математичними розрахунками ви керувались встановлюючи вимогу щодо 36 цілодобових постів по аналогічному договору? Чому не 34 цілодобових постів та 4 нічних? Виключіть будь-ласка цю дискримінаційну вимогу шляхом внесення відповідних змін до ТД.
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику! Ваш виконаний аналогічний договір з охорони об’єктів в кількості 34-х цілодобових і 4-х нічних постів не буде відповідати нашим вимогам тендерної документації, бо він не є аналогічним нашому технічному завданню, в технічному завданні зазначено 34 добових пости та 4 нічних з 17:00 до 08:00 – в робочі дні та добових – в вихідні та святкові дні, та не відповідає всім вимогам в п.2.1 додатку 2 тендерної документації. Для спрощення документації замовником проведено математичні розрахунки: 2 нічних пости = 1 цілодобовому посту; 4 нічних пости = 2 цілодобових пости, у зв’язку із тим, що нічний пост в вихідні та святкові дні є цілодобовим. Тому в нашій документації визначено надання інформації про виконання аналогічного договору в кількості саме 36 цілодобових постів. Також, повідомляємо ,що на виконання вимог підпункту 2.1.1. пункту 2. Додатку ІІ до тендерної документації учасник може надати більш ніж один договір, такі договори повинні відповідати вимогам зазначеного підпункту, а саме кожен має виконуватися одночасно протягом 12 місяців, сумарно силами 36 цілодобових постів охорони у різних областях України. Щонайменше у одному договорі, надання послуг повинно виконуватися із залученням службового собаки. Таким чином, на думку Замовника, при встановленні, як раз, кваліфікаційного критерію наявності досвіду виконання договору/-ів з охорони об’єктів в кількості 34-х цілодобових і 4-х нічних постів буде дискримінаційним у зв’язку із тим, що нічний пост в вихідні та святкові дні є цілодобовим.
Дата відповіді: 18.10.2022 15:11
Відповідь надана

Фото трекерів

Номер: 06e1e16baeae4a9d9d8cde4253bf88fd
Дата опублікування: 14.10.2022 13:02
Опис: Шановний Замовнику! Хочемо звернути Вашу увагу на наявність дискримінаційної вимоги, яка міститься в п. 2.2.3. Додатку ІІ до тендерної документації, а саме: надання учасником фото GPS трекерів із чіткою видимістю їх кодів IMEI. Ми, як потенційний учасник даної закупівлі придбали у 2018 році GPS трекери в кількості 38 одиниць (коди ІМЕІ яких внесені до узагальненої бази даних кодів ІМЕІ, що підтверджується листом ДП «Український державний центр радіочастот), але за час експлуатації коди ІМЕІ на декількох із них затерлись та чітко не видно самого номеру ІМЕІ. Хоча, підтвердженням їх наявності у нас є видаткова накладна про їх придбання із відображенням номеру ІМЕІ кожного трекера та лист з ДП «Український державний центр радіочастот» про внесення кодів ІМЕІ цих трекерів до узагальненої бази даних кодів. У відповіді на одне із питань Ви зазначили, що: «наявність коду ІМЕІ пристрою в базі даних означає, що пристрій законно ввезено до України (вироблено), що дозволить підключитися до мережі будь-якого мобільного оператора. Наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів, які учасник планує використовувати під час надання послуг в узагальненій базі даних УДЦР означає можливість їх законного використання». Ми готові надати лист з ДП «Український державний центр радіочастот», який підтвердить законність використання GPS трекерів та документи про їх придбання нами, але хочемо наголосити, що за період експлуатації у деяких із них затерлись коди ІМЕІ, що не дозволяє чітко його відобразити. Вважаємо, що вимога про надання фото GPS трекерів із чіткою видимістю їх кодів ІМЕІ є дискримінаційною та такою, що порушує право учасника на прийнятті участі у закупівлі. Просимо Вас виключити дану вимогу із тендерної документації та внести відповідні зміни. В іншому випадку, ми змушені будемо звернутись до Антимонопольного комітету України, який зобов’яже Вас все-таки внести відповідні зміни, оскільки є аналогічні рішення Антимонопольного комітету про дискримінацію такої вимоги.
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику! Пояснюємо Вам, що юридичне документальне підтвердження у Вас може бути в наявності, а фактично Gps-трекери можуть бути відсутні/зіпсовані, з невидимим кодом ІМЕІ/скопійоване фото з інтернет мережі (без коду ІМЕІ). Тому, щоб обмежити підробку документів від учасників, ми вимагаємо повний комплексний пакет документів щодо Gps-трекерів (підтвердж. документ наявності, фото з кодом ІМЕІ та підтвердження від ДП «Український державний центр радіочастот» про наявність даного коду ІМЕІ в базі даних). Тому надання фото трекерів з не чітким/затертим кодом ІМЕІ призведе до невідповідності тендерної пропозиції та подальшого її відхилення.
Дата відповіді: 17.10.2022 17:56
Відповідь надана

Щодо трекерів

Номер: 8bd20192a78a4694970629d53f072ad9
Дата опублікування: 14.10.2022 12:02
Опис: Шановний Замовнику ! Запитання до пункту 2.2.3.1 додатку 2 до тендерної документації: У продовження нашого попереднього запитання та враховуючи відповідь Замовника на нього, хочемо зазначити наступне: 1) наша компанія, як суб’єкт охоронної діяльності, має необхідну кількість персональних супутникових GPS трекерів з можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників для того щоб прийняти участь у закупівлі, яку оголосив Замовник, що зможе підтвердити в подальшому документально органу оскарження; 2) в попередньому своєму запитанні ми зазначали, що наш постачальник (імпортер) на наше прохання внести трекери до бази УДЦР відповів відмовою, посилаючись на те що вони це не зобов’язані робити згідно діючого законодавства; 3) після того як ми придбали у постачальника (імпортера) трекери – це вже наше майно (власність) і постачальник до них не має ніякого відношення і, відповідно, не може ними розпоряджатися з юридичних підстав, в тому числі і вносити в будь-які бази; 4) ще до того, як Замовник порадив нам «не зволікати і прийняти заходи для внесення кодів IMEI до бази ДП «УДЦР», ми не зволікали, а звернулися з офіційним запитом до ДП «УДЦР» та отримали на нього відповідь (лист) (яку, у разі необхідності, теж буде надано органу оскарження), текст якої приводимо Замовнику нижче: Цитата: « На Ваш запит від … (вх УДЦР від…) повідомляємо наступне: З 26.07.2014 набрав чинності Закон України N 1193-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення кількості документів дозвільного характеру», згідно якого видачу дозволів УДЦР на ввезення з-за кордону радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, що можуть застосовуватися на території України у смугах радіочастот загального користування, СКАСОВАНО. Водночас втратив чинність обов’язок імпортерів надавати до УДЦР (для внесення до узагальненої бази даних) коди IMEI термінального обладнання, яке було ввезено з-за кордону. На даний час обов’язковість внесення кодів IMEI будь-якого радіообладнання (у т.ч. кодів IMEI GPS трекерів), до узагальненої бази даних кодів IMEI чинним законодавством не визначено. До встановлення законодавством підстав та відповідної процедури ведення обліку міжнародних ідентифікаторів кінцевого обладнання внесення кодів IMEI радіообладнання до узагальненої бази даних кодів IMEI здійснюється УДЦР ВИКЛЮЧНО за заявами імпортерів (після їх митного оформлення) на добровілних договірних засадах.». Кінець цитати. Тобто, Замовник вимагає від потенційних учасників закупівлі те, що вже давно СКАСОВАНО діючим законодавством, а тим більше не залежить від волі суб’єкта охоронної діяльності, оскільки таке ПРАВО (внесення до узагальненої бази даних) має лише імпортер. Тому не зрозуміло, чому Замовник наскільки самовіддано і вперто відстоює зазначену вище незаконну вимогу, яка, тим більше, ніяким чином не може вплинути на якість надання послуг. Згадка у відповіді Замовника про те що « тендерна документація повинна містити інформацію щодо маркування, протоколи випробувань або сертифікати..» немає нічого спільного з примушуванням учасників вносити до узагальненої бази даних кодів IMEI GPS трекерів, оскільки під час внесення всерівно ніякі випробування не здійснюються і сертифікати не видаються, а маркування і серійні номери трекерів Замовник і так буде бачити, оскільки вимагає надати фото GPS трекерів. Тому, на наше глибоке переконання, вимоги Замовника, передбачені п. 2.2.3.1 Додатку 2 до ТД є явно незаконними та спрямованими на обмеження конкуренції, оскільки Замовник не має права вимагати від учасників те, що не передбачено законом. А законом не передбачено ОБОВЯЗКУ надавати до УДЦР для внесення до узагальненої бази даних коди IMEI GPS трекерів НІ ДЛЯ КОГО, що і підтвердив сам УДЦР у своєму листі. Просимо Вас все ж таки прибрати вказану вище вимогу з тендерної документації. В разі, якщо вказана вимога буде Замовником залишена, ми будемо ЗМУШЕНІ подати відповідну скаргу до органу оскарження, що в свою чергу призведе до затягування термінів проведення процедури закупівлі та додасть зайвої роботи Замовнику і АМКУ Сподіваємося на порозуміння !
Відповідь: Доброго дня! Вимога Замовника обумовлена необхідністю перевірки використання з боку Виконавця при наданні ним послуг, що є предметом закупівлі, сертифікованого обладнання, яке може працювати із дозволеними системами програмного забезпечення GPS моніторингу в Україні та надавати точні дані. Використання несертифікованих пристроїв може давати збої у роботі системи на відображенні даних застосування GPS трекерів, що не дасть можливості моніторингу Замовником обсягу наданих Виконавцем послуг з охорони. Частиною 4 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 затверджено Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних. Додатком до Положення затверджено Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, згідно якого Державне підприємство «Український державний центр радіочастот» оприлюднює у формі відкритих даних Реєстр присвоєнь радіочастот у смугах радіочастот загального користування та Дані про місця розташування веж рухомого (мобільного) зв’язку. Дані обліку ідентифікаторів на веб-сайті ДП «Український державний центр радіочастот» в мережі Інтернет не відносяться до даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних. Враховуючи викладене, вимога тендерної документації щодо надання листа ДП «Український державний центр радіочастот» про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів, які учасник планує використовувати під час надання послуг, в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ повністю відповідає вимогам чинного законодавства. Таким чином, якщо Ваш постачальник (імпортер) на ваше прохання внести трекери до бази УДЦР відповів відмовою, то постає питання, чи законно було ввезено дане обладнання на територію України взагалі і чи можливе його використання для надання послуг по договору, у разі визначення Вас переможцями. Щодо Вашого права власності – якщо це вже ваше майно (власність) і постачальник до них не має ніякого відношення і, відповідно, не може ним розпоряджатися з юридичних підстав, в тому числі і вносити в будь-які бази; то Ви можете подати заяву самостійно, попросивши у постачальника документи, які підтверджують законність ввезення (митні декларації), додати договір купівлі-продажу між Вами та постачальником і звернутися до УДЦР щодо реєстрації обладнання в узагальненій базі. Також нагадуємо, що у разі відсутності власного обладнання, у відповідності до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Ви маєте право на залучення субпідрядника\співвиконавця: Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Дата відповіді: 17.10.2022 17:53
Відповідь надана

Щодо трекерів

Номер: e57bb368a54c4af8a6bc442de72a8e5b
Дата опублікування: 11.10.2022 10:05
Опис: Шановний Замовнику ! Запитання до пункту 2.2.3.1 додатку 2 до тендерної документації: Наша компанія, як суб’єкт охоронної діяльності, придбала у вересні 2022 року для власних службових потреб персональні супутникові GPS трекери з можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників в кількості більше 40 одиниць, на що витратила майже 150 тисяч гривень. Маючи намір прийняти участь у закупівлі, ми звернулися до постачальника (суб’єкта господарювання, що здійснив ввезення з-за кордону), у якого ми придбали відповідні трекери, із запитанням чи вносив він їх до узагальненої бази даних кодів IMEI ДП «УДЦР». На це ми отримали відповідь, що трекери не внесені в базу, оскільки діюче законодавство не зобов’язує імпортера це робити, а лише надає йому таке право, тобто ця процедура не є обов’язковою, а тому наш постачальник нічого не порушив та не має наміру вносити їх в централізовану базу. В той же час, наскільки нам повідомили в ДП «УДЦР», ми, як суб’єкт охоронної діяльності, який придбав GPS трекери на території України, не маємо можливості направити їх до відповідної державної установи для внесення в узагальнену базу, оскільки це має робити імпортер. Поясніть будь-ласка, навіщо нам, як потенційному учаснику закупівлі, який має передбачену вимогами ТД необхідну кількість GPS трекерів, які перебувають в робочому стані та функціонують належним чином, витрачати значні для нас кошти, щоб придбати нові GPS трекери, які по суті будуть відрізнятися тільки тим, що їх коди IMEI будуть в узагальненій базі ДП «УДЦР» ? Вказана вище вимога, передбачена п. 2.2.3.1 додатку 2 ТД, на нашу думку, зовсім необґрунтована та направлена на штучне зменшення кількості учасників закупівлі, оскільки пунктом 2.2.3.2 цього ж додатку до ТД саме на Учасника (а не на Замовника чи ДП «УДЦР») покладається обов’язок надання не пізніше дати укладання договору по цій закупівлі прав віддаленого доступу Замовника до персональних супутникових GPS трекерів через мережу Інтернет для перегляду інформації стосовно часу та шляхів обходу території об’єктів охорони Замовника. Ми, як учасник, надамо відповідний лист-гарантію, а у разі перемоги у закупівлі і відповідний доступ Замовнику. А можливість (якість) доступу залежить виключно від характеристик GPS трекерів, незалежно від того вненсені вони до узагальненої бази чи ні. Щодо Вашої відповіді на попереднє запитання стосовно цієї ж вимоги, то хочемо зазначити, що Замовник не є суб’єктом (органом), який має контролювати та визначати чи належним чином ввезене (вироблене) обладнання. Крім цього, Замовник у своїй відповіді посилається на ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна документація може містити іншу інформацію, ВИМОГИ щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Просимо Вас не взагалі а конкретно вказати, якою нормою законодавства (пункт, стаття закону), передбачена обов’язкова ВИМОГА внесення кодів IMEI персональних супутникових GPS трекерів з можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників до узагальненої бази ДП «УДЦР» ? В разі, якщо Замовник не обґрунтує законність своєї вимоги (вказавши норму закону) або не внесе зміни в ТД, ми будемо вимушені звернутися до органу оскарження.
Відповідь: Доброго дня! Ви все вірно зазначаєте, що імпортер має право внести коди ІМЕІ трекерів в базу УДЦР. Вас не змушують купувати нове GPS-обладнання, але лише згідно поданої Вашої інформації у даному запитанні потрібно звернутись до вашого постачальника (імпортера) для внесення їх в базу УДЦР, в разі їх відсутності. УДЦР вносить коди ІМЕІ вашого обладнання до бази даних відповідно до «Типового порядку внесення кодів IMEI до узагальненої бази даних». Тому пропонуємо не зволікати і прийняти заходи для внесення кодів ІМЕІ до бази УДЦР. АТ «Укртрансгаз» (далі- Замовник) бажає впевнитися, що учасники використовують радіоелектронні засоби, які належним чином функціонують, є зареєстрованими та мають всі необхідні дозвільні документи. Також Ви вірно зазначаєте, що Замовник не є суб’єктом (органом), який має контролювати та визначати чи належним чином ввезене (вироблене) обладнання, саме тому ми вимагаємо дане підтвердження від Вас, як від користувача та власника обладнання. Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі-Закон). На виконання вимог ст. 16 Закону, було встановлено кваліфікаційні критерії, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, в тому числі й наявність GPS трекерів з ІМЕІ, які наявні в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ. Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону, тому тендерна документація повинна містити інформацію щодо маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Даною статтею Закону передбачено й наступне: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». На підставі Закону було включено вимогу, щодо надання листа ДП «Українській державний центр радіочастот» про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів, які учасник планує використовувати під час надання послуг, в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ. Таким чином, Замовник не встановлював інші кваліфікаційні критерії, ніж це передбачено Законом, та жодним іншим чином не порушував положення Закону. Наголошуємо, що дана вимога також не є дискримінаційною, оскільки будь-який учасник може отримати такий лист надіславши відповідне звернення в ДП «Українській державний центр радіочастот».».
Дата відповіді: 13.10.2022 18:03
Відповідь надана

Аналогічні договори

Номер: 6c47f077e1db43c18fa39da9eef44967
Дата опублікування: 03.10.2022 18:49
Опис: Питання стосовно вимог про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів: 1) Якщо Учасник має не менше 3-х загальних договорів по 12 цілодобових постів, один з яких із використанням службової собаки. Чи достатньо це буде для виконання вимог п. 2.1 щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору(договорів)? 2) В Учасника є три договори, які укладені не одночасно, а з різницею у два-три місяці, тобто виконувались не напротязі 12-ти місяців, а напротязі 10-ти, але із загальною кількістю цілодобових постів по цих договорах не менше 36-ти. Чи будуть виконані вимоги тендерної документації стосовно підтвердження досвіду аналогічного договору (договорів)? 3) Учасником надавались послуги охорони на одному об'єкті Замовника протягом двох-трьох років. Чи можливе підтвердження вимог щодо аналогічного договору викладених Замовником у тендерній документації поданням декількох договорів на одному і тому ж самому об'єкті, які укладені окремо, але час надання послуг на одному об'єкті не переривався?
Відповідь: Доброго дня! 1). У разі надання учасником на виконання вимог підпункту 2.1.1. пункту 2. Додатку ІІ до тендерної документації більш ніж одного договору, то дані договори повинні відповідати вимогам зазначеного підпункту, а саме кожен має виконуватися одночасно протягом 12 місяців, сумарно силами 36 цілодобових постів охорони у різних областях України. Щонайменше у одному договорі, надання послуг повинно виконуватися із залученням службового собаки. 2). На виконання вимог підпункту 2.1.1. пункту 2. Додатку ІІ до тендерної документації, у разі надання декількох договорів, по кожному із наданих договорів послуги повинні бути надано у повному обсязі станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій та виконувались одночасно щонайменше протягом 12 місяців сумарно силами 36 цілодобових постів. 3) Можливе підтвердження вимог щодо аналогічного договору викладених у тендерній документації поданням декількох договорів на одному і тому ж самому об'єкті, які укладені окремо Учасником, відповідно до п. 2.1. тендерної документації договір/-и щодо надання послуг з охорони об’єктів, послуги за яким/и надано у повному обсязі станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій та виконувались одночасно щонайменше протягом 12 місяців силами 36 цілодобових постів.
Дата відповіді: 06.10.2022 16:09
Відповідь надана

Щодо МТБ

Номер: 2fa2599307a649559cab4898111eefa5
Дата опублікування: 29.09.2022 17:41
Опис: Доброго дня! В п. 2.2.5 тендерної документації зазначено, що для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази необхідно надати скановану/-і копію/-ї видаткових накладних та/або актів приймання-передачі та/або інших документів, які підтверджують наявність в Учасника майна згідно інформації вказаної в п.п. 2.2.1.1. - 2.2.1.3. Чи може Учасник в якості підтвердження надати договора оренди обладнання та матеріально-технічної бази, визначених у п.п. 2.2.1-2.2.1.3 та Технічного завдання відповідно до Додатку 1 тендерної документації?
Відповідь: Доброго дня! Учасник при подачі тендерної пропозиції - в якості підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, визначених у п.п. 2.2.1.1-2.2.1.2. в тендерній документації може надати договори оренди обладнання та матеріально-технічної бази з актами приймання-передачі та/або інших документів, які підтверджують право їх використання Учасником. Учаснику в якості підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, визначених у п.п. 2.2.1.3. Тендерної документації необхідно надати скановану/-і копію/-ї видаткових накладних та/або актів приймання-передачі та/або інших документів, які підтверджують наявність в Учасника майна у відповідності до вимог ч. 1 ст. 1 та ч. 5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність».
Дата відповіді: 30.09.2022 18:05
Відповідь надана

Щодо транспорту реагування

Номер: 57cac70e728a4b31b45790345435122a
Дата опублікування: 29.09.2022 14:37
Опис: Шановний Замовнику ! Відповідно до додатку І до ТД «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі» послуги з охорони об’єктів Замовника повинні забезпечуватися силами 38 постів охорони, з яких 34 добових та 4 нічних. Вказані в додатку І до ТД об’єкти Замовника знаходяться в 6 регіонах (областях) України. При цьому, в п 2.2.1.3 додатку 2 до ТД Замовник вимагає від потенційних учасників підтвердити наявність автотранспорту (не менше 10 одиниць), в тому числі не менше 1-го автомобіля підвищеної прохідності. Скажіть будь-ласка, чим керувався Замовник встановлюючи таку вимогу ? (оскільки постів 38, а регіонів всього 6) В якому регіоні або біля яких об’єктів повинен знаходитися автомобіль з підвищеною прохідністю ? Враховуючи відповідь Замовника про те, що «суб’єкт охоронної діяльності повинен сам визначити можливість та своєчасність прибуття групи негайного реагування на об’єкт для проведення заходів посилення/підсилення стаціонарного поста охорони у разі такої необхідності», а також те що «персонал охорони на об’єкті охорони має можливість за допомогою мобільного зв’язку повідомити (викликати) групу негайного реагування у випадку протиправних дій» виникає ще декілька запитань: 1) Чому Замовник не передбачив в ТД можливість учасникам залучати на договірних засадах транспорт реагування інших суб’єктів охоронної діяльності, в тому числі поліції охорони ? Наприклад, в нашої компанії є власний транспорт реагування, однак він знаходиться тільки в деяких регіонах України, де найбільша кількість стаціонарних постів та об’єктів охорони. В той же, час ми маємо договір з поліцією охорони та декількома приватними суб’єктами охоронної діяльності, на підставі яких на виклик наших працівників прибувають їхні групи негайного реагування. Це забезпечує ефективну взаємодію і вчасне прибуття транспорту реагування, оскільки є можливість направити групу, яка знаходиться найближче до об’єкту охорони в момент виникнення необхідності. На нашу думку, наявність в учасника (переможця закупівлі) 10-ти одиниць транспорту реагування не може вирішити питання вчасного прибуття на 38 постів в різних районах 6-ти областей України. 2) Якщо основною метою є посилення/підсилення стаціонарного поста охорони, то чому суб’єкт охоронної діяльності (відповідно до ТД) не має можливості направити (забезпечити прибуття) своїх працівників звичайним транспортом – власними чи орендованими автомобілями, а повинен використовувати для цього лише транспорт реагування, який відповідає вимогам п. 2.2.2.1 ТД (обладнаний відповідно до «Порядку обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами, затвердженим наказом МВС України від 18.04.2013 № 375). На нашу думку, вимоги п 2.2.1.3 додатку 2 до ТД є необґрунтованими та такими що обмежують коло потенційних учасників, а тому просимо роз’яснити або внести відповідні зміни.
Відповідь: Доброго дня! п. 2.2.1.3. додатку ІІ до Тендерної документації передбачено наявність автотранспорту (не менше 10 одиниць), в тому числі не менше 1-го автомобіля підвищеної прохідності. Замовник, як вказано в п. 2.2.1.3. визначив критерій «не менше 1-го автомобіля підвищеної прохідності в тому числі не менше 1-го автомобіля підвищеної прохідності.» Критерій визначає головну умову не менше визначеної кількості. Учасник повинен самостійно визначитися з кількістю автотранспорту, враховуючи кількість об’єктів охорони, їх місцерозташування та можливість саме Учасника забезпечити негайне реагування у випадку настання такої необхідності. Таким чином, Замовник не звужує можливість визначення Учасником верхньої відмітки кількісного показника автотранспорту. Як приклад, з приводу кількості та розміщення транспорту орієнтовно мінімально можливий такий: Львів та Львівська область – 17 постів – 4 машини (в тому числі автомобіль підвищеної прохідності); Чернігівська область – 4 пости – 1 машини; Полтавська область – 2 пости – 1 машина; Харків та Харківська область – 8 постів – 2 машини; Дніпро та Дніпропетровська область – 5 постів – 1 машина; Кіровоградська область – 2 пости – 1 машина. Учасник повинен самостійно визначитися з кількістю автотранспорту з підвищеною проходимістю, необхідністю його залучення (в разі настання різкого погіршення погодніх умов та, в результаті, можливого погіршення автомобільних шляхів) враховуючи кількість об’єктів охорони, їх місцерозташування та можливість саме Учасника забезпечити негайне реагування у випадку настання такої необхідності. Таким чином, Замовник не звужує можливість визначення Учасником верхньої відмітки кількісного показника автотранспорту. Виходячи з характеристик об’єктів у Львівській області мінімально необхідно залучення відповідного автомобіля. Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про охоронну діяльність» законодавець визначив «транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони». Крім того, ч. 5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність» законодавець визначив «транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України». Кваліфікаційні критерії у тендерній документації викладені у відповідності до ч.1 ст. 1 та ч.5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність».
Дата відповіді: 30.09.2022 18:01
Відповідь надана

Щодо надання листа ДП "УДЦР"

Номер: 285f32252ee9456da6daaecc8c80be2e
Дата опублікування: 27.09.2022 17:58
Опис: У п. 2.2.3.1. Додатку ІІ до тендерної документації замовник вимагає від учасника надати скановану/-і копію/-ї листа ДП «Українській державний центр радіочастот» про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів, які учасник планує використовувати під час надання послуг, в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ, що зазначені п.п. 2.2.1.2. Водночас перевірити знаходження кодів ІМЕІ в узагальненій базі кодів ІМЕІ можливо на сайті УДЦР (www.ucrf.gov.ua), в розділі «Сервіси» в підрозділі «Перевірка коду ІМЕІ». Відповідно до ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Крім того, норми законодавства, якими вимагалось внесення кодів ІМЕІ GPS трекерів до узагальненої бази даних кодів ІМЕІ (Закон України «Про радіочастотний ресурс України» та Рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 13.02.2018 № 78) втратили свою чинність, і на даний час вказана вимога відсутня. З огляду на викладене, вимога тендерної документації щодо наявності кодів ІМЕІ GPS трекерів, які учасник планує використовувати під час надання послуг, в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ не відповідає вимогам законодавства України. Поясніть будь-ласка, чому Замовник вимагає від учасників документи та інформацію, яка не передбачена чинним законодавством? Яким чином інформація, яку вимагає Замовник впливає на можливість та якість перегляду часу та шляхів обходу територій об*єктів охорони Замовника (враховуючи те, що доступ надає не УДЦР)?
Відповідь: Доброго дня! Нормативно-правові акти про які зазначено у питанні дійсно втратили чинність, але їм на зміну було прийнято інші, які врегульовують дане питання, зокрема Закон України «Про електронні комунікації» та Положення про реєстр радіообладнання та випромінювальних пристроїв, затверджене Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку 29 червня 2022 року № 87. IMEI – це унікальний для кожного мобільного телефону та радіоелектронні засоби з GSM-модулями п’ятнадцятизначний код. Він записується в пам’ять пристрою заводом-виробником для ідентифікації телефону в мережах GSM та UMTS і включає інформацію щодо походження пристрою, його моделі та порядкового номера. УДЦР вносить коди ІМЕІ мобільних терміналів, які ввезені в Україну відповідно до вимог чинного законодавства, до узагальненої бази даних. Відповідно до інформації, що розміщена на офіційному веб-ресурсі Українського державного центру радіочастот, УДЦР вносить коди ІМЕІ пристроїв, які ввезені в Україну (або вироблені в Україні) відповідно до вимог чинного законодавства, до узагальненої бази даних. Перевірити можна телефони та радіоелектронні засоби з GSM-модулями – плати для ремонту мобільних телефонів, 3G-модеми у ноутбуках, USB-модеми, автомобільні сигналізації, охоронно-пожежні сигналізації тощо, які можуть обслуговуватись у мережах операторів стільникового зв’язку України. Ввезення з-за кордону радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв (а також вироблених в Україні), що можуть застосовуватися на території України у смугах радіочастот загального користування, здійснюється відповідно до вимог Митного кодексу України та Закону України «Про електронні комунікації» та обов’язкової наявності у суб’єкта господарювання, що здійснює їх ввезення з-за кордону (або вироблення в межах України), документа про підтвердження відповідності. Наявність коду ІМЕІ пристрою в базі даних означає, що пристрій законно ввезено до України (вироблено), що дозволить підключитися до мережі будь-якого мобільного оператора. В даному випадку наявність кодів IMEI GPS трекерів, які учасник планує використовувати під час надання послуг в узагальненій базі даних УДЦР означає можливість їх законного використання. Щодо зауваження про можливість перевірки кодів ІМЕІ в узагальненій базі кодів ІМЕІ можливо на сайті УДЦР (www.ucrf.gov.ua), звертаємо увагу, що через впровадження воєнного стану в Україні обмежено доступ до інформації, що містилася у відкритих реєстрах, саме тому зараз Замовник не має змоги самостійно перевірити наявність кодів ІМЕІ в узагальненій базі кодів ІМЕІ, тому це покладається на Учасника, оскільки він має достатній термін, щоб як власник даних пристроїв звернутися до УДЦР та отримати такий лист-підтвердження. Щодо зауваження про те, що доступ надається не УДЦР необхідно врахувати, що саме Учасник (в якості власника) має змогу використовувати це зареєстроване (і відповідно сертифіковане) обладнання саме через те, що воно належним чином ввезене (вироблене), зареєстроване в Україні і зафіксовано у базах УДЦР. Також згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник бажає впевнитися, що учасники використовують радіоелектронні засоби, які належним чином функціонують, є зареєстрованими та мають всі необхідні дозвільні документи. Тому встановлення даної вимоги є законним і жодним чином не порушує права потенційних учасників.
Дата відповіді: 29.09.2022 16:32
Відповідь надана

Щодо груп негайного реагування

Номер: 6a1643477df4494d88ba3aa8e25b1abf
Дата опублікування: 26.09.2022 16:17
Опис: Доброго дня, шановний замовнику. Ознайомившись з тендерною документацією, виникли запитання до п. 2.2.1.3, а саме: 1) Яким має бути час прибуття груп негайного реагування на об’єкт охорони? 2) Яким чином (способом) персонал охорони на об’єкті охорони має повідомити (викликати) групу негайного реагування у випадку протиправних дій?
Відповідь: Доброго дня! Законом України «Про охоронну діяльність», яким визначено поняття «транспорт реагування» та на яке міститься безпосереднє посилання у тендерній документації не встановлено конкретизацію щодо часу прибуття на об'єкт. Суб'єкт охоронної діяльності повинен сам визначити можливість та своєчасність прибуття групи негайного реагування на об'єкт для проведення заходів посилення/підсилення стаціонарного поста охорони у разі такої необхідності. Персонал охорони на об’єкті охорони має можливість за допомогою мобільного зв’язку повідомити (викликати) групу негайного реагування у випадку протиправних дій.
Дата відповіді: 29.09.2022 08:51