• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015- 24450000-3 «Агрохімічна продукція» (24455000-8 - Дезинфекційні засоби) Дезінфікуючі засоби різні: (НК 024:2019: 41550- Дезінфікуючі засоби для рук; 47631 - Засіб дезінфікуючий для медичних виробів)

Закупівля проводиться відповідно до абзацу 4 пункту 3ˡ Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі»: Установити, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів), робіт та послуг, пов’язаних з проектуванням та встановленням систем постачання медичних газів (у тому числі кисневих станцій, кріогенних ємностей, мереж централізованого киснепостачання та їх складових), а також інших послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель. Мова, якою повинна готуватися пропозиція - українська. Якщо в складі пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Місце знаходження замовника: 29008, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Депутатська, будинок 20. Категорія замовника - 3. Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про Публічні закупівлі.

Завершена

745 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 725.00 UAH
Період уточнення: 22.09.2022 19:01 - 28.09.2022 00:00
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 20ad10c022c34c9ca8259bd951587caa
Дата опублікування: 27.09.2022 11:00
Опис: Прописування дискримінаційних вимог неодмінно призведе до закупівлі продукції у певного учасника по завишених цінах і це робить медична установа під час війни і коронавірусної загрози, а потім пацієнтам не вистачає ліків.
Відповідь: Доброго дня. Хочемо звернути Вашу увагу, що згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель - Метод оцінки тендерних пропозицій учасників - Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією. Та згідно оголошення завантаженого в електронну систему закупівель Замовником - Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна» - 100%; Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Запрошуємо до закупівлі.
Дата відповіді: 28.09.2022 10:50
Відповідь надана

Неправда в попередній відповіді

Номер: 66db8808096a48348522ca5b405a35ab
Дата опублікування: 27.09.2022 09:44
Опис: В попередній відповіді на запитання ви написали неправдиву інформацію. У Вас є вимоги які вимагаєте підтвердити виключно висновком державної санітарно – епідеміологічної експертизи. Наприклад: Склад діючих речовин засобу: етиловий спирт не менше 70% та суміш ЧАС (не менше чотирьох) не більше 0,11 %, обов’язково наявність 5 діючих речовин, що має бути підтверджено висновком державної санітарно – епідеміологічної експертизи. Чому вказана крнкретна кількість діючих речовин, чому не більше 5 або менше 5. Тому що в засобі МДМ їх 5? Що Вам дає що їх буде 5, а не 6 або 4? Прикінцеві положення Закону не були прийняті для того, щоб прописувати дискримінаційні вимоги.
Відповідь: Доброго дня. Ознайомившись з Вашим зверненням на нашу закупівлю надаємо відповідь/роз’яснення по суті, а саме: Щодо вимоги підтвердження показників висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Після внесення змін в порядок реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів відповідно до Постанови КМУ №178 від 14.03.2018 року інструкцію щодо використання засобів розробляє виключно виробник. Замовник не є експертним органом, що б визначати за складом чи назвою які дезінфікуючі властивості можуть мати засоби, тому змушений покладатися на документи/висновки/протоколи, що видані уповноваженими державними органами. Нажаль, деякі недобросовісні виробники змінюють інструкції щодо використання під конкретні закупівлі. Такі випадки почастішали останнім часом. Як приклад наведемо одну з нещодавніх закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-11-005359-a, де два учасники запропонували засоби одного виробника з інструкціями щодо використання на одні й ті самі засоби в різній редакції. Разом з тим маємо повідомити наступне. Відповідно до ч.2 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі” у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. На жаль, у чинному законодавстві відсутні чіткі правила (алгоритми) як саме вибирати засоби для дезінфекції. У відповіді на запит 832/2021 Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України зазначило (https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=06d0f5a6-8ec5-4bbb-b9c4-f8ee51af714b&lang=uk-UA): “Отже, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованих ним товарів, послуг чи робіт таким характеристикам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.” У постанові Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду від 28.10.2020 по справі №640/4170/19 (https://reyestr.court.gov.ua/Review/92482697) зазначено: «140. З огляду на це Верховний Суд додатково звертає увагу, що невідповідність продукції виробника умовам конкурсної документації не є підставою для визнання таких вимог дискримінаційними. 141. Аналогічний висновок висловлено Верховним Судом у постанові від 05 березня 2020 року у справі №826/14444/16.” Щодо наявності кількості діючих речовин. Нажаль світові дослідження показують стійкість мікроорганізмів до популярних діючих речовин стає все більш очевидною. Тому ми змушені застосовувати антисептичні та дезінфікуючі засоби з високим вмістом активно діючих речовин та запобігати виникненню резистентності мікроорганізмів до резидентної мікрофлори. Отже, використання дезінфекційних засобів з великою кількість діючих речовин в дезінфікуючих засобах суттєво зменшує вірогідність виникнення стійкості до компонентів засобу (резистентність) https://labcenter.kh.ua/?p=10167, https://www.umj.com.ua/article/8544/rezistentnist-bakterij-do-antiseptikiv-ta-dezinfikuyuchix-zasobiv. Враховуючи специфіку нашого закладу така пересторога є необхідною, для не допущення розповсюдження ВЛІ як серед персоналу так і серед пацієнтів.
Дата відповіді: 28.09.2022 09:01
Відповідь надана

Порушення в документації

Номер: a6ff8bce13184375b3fbcfefaff6397a
Дата опублікування: 23.09.2022 17:26
Опис: Шановний Замовнику. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону. Розмір штрафу: 1700 гривень штрафу за перше порушення 3400 гривень якщо таке порушення уже мало місце цього року Штраф накладається на Уповноважену особу. Згідно частини 5 Статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: 5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ваша закупівля прописана під продукцію одного виробника і то з помилками які не дозволяють навіть її запропонувати. Також Ви в Оголошенні про проведення закупівлі вимагаєте підтверджувати деякі показники технічного завдання Висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Так от хочемо Вас попередити, що місяць назад ТОВ «ДЕЗ-ТАЙМ» була подана скарга UA-2022-08-16-000776-a.b1, в якій ТОВ «ДЕЗ-ТАЙМ» пропонує засоби ТОВ «МДМ», які як видно з оголошення ви плануєте закупити і згідно скарги Саме Вимога підтвердження висновками мішає ТОВ «ДЕЗ-ТАЙМ» взяти участь у тій закупівлі. Скарга була задоволена АМКУ. Виходить, що і ви прописали дискримінаційну вимогу, яка мішає ТОВ «ДЕЗ-ТАЙМ» взяти участь в закупівлі та запропонувати вашу улюблену продукцію ТОВ «МДМ». Вимагаємо - прибрати підтвердження деяких показників конкретно Висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі для розширення можливості брати участь у закупівлі з продукцією і інших виробників. Також є питання до вибору обрання уповноваженою особою проводити саме Спрощену закупівлю. Враховуючи роз’яснення Мінекономіки де зазначено, що для таких закупівель має бути використана процедура Відкриті торги. А це вже Підстава для накладання штрафу: ▪️ придбання товарів, робіт і послуг без проведення передбачених законом процедур Розмір штрафу: Від 25 500 до 51 000 гривень штрафу Від 51 000 до 85 000 гривень — якщо таке порушення уже мало місце цього року. Штраф накладається на Уповноважену особу.
Відповідь: Доброго дня. Ознайомившись з Вашим зверненням на нашу закупівлю надаємо відповідь/роз’яснення по суті, а саме: Дана закупівля здійснюється згідно положень, що встановлені пунктом 3-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922. Та, Закупівля проводиться відповідно до абзацу 4 пункту 3ˡ Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі»: Установити, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів), робіт та послуг, пов’язаних з проектуванням та встановленням систем постачання медичних газів (у тому числі кисневих станцій, кріогенних ємностей, мереж централізованого киснепостачання та їх складових), а також інших послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель. Посилення на вказаний порядок проведення закупівлі міститься в публікації оголошення. В частині посилання на роз'яснення Мінекономіки (номер якого не вказаний) повідомляємо, що листи Мінекономіки за своєю правовою природою не є нормативно-правовими актами. Вони мають лише роз’яснювальний, рекомендаційний, інформаційний характер, не містять нових правових норм та не підлягають державній реєстрації відповідно до підпункту «е» пункту 5 Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731. Правові норми мають бути викладені виключно у нормативно-правовому акті, затвердженому відповідним розпорядчим документом, погодженому із заінтересованими органами та зареєстрованому у органах юстиції у порядку, встановленому законодавством про державну реєстрацію нормативно-правових актів. Згідно викладеного оголошена Замовником спрощена закупівля здійснюється у відповідності до вимог Закону № 922. Також, Додаток 2 до оголошення спрощеної закупівлі не містить жодних посилань на будь-які торгові марки. У вашому звернені відсутнє будь-яке документальне підтвердження того, що встановленим вимогам відповідає продукція лише одного виробника. В частині технічних вимог до предмету закупівлі присутні коливання, які дозволяють запропонувати продукцію різних виробників. Також в частині вимоги – прибрати підтвердження деяких показників конкретно Висновком державної санітарної-епідеміологічної експертизи, для Замовника є необґрунтованим, так як Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі встановлює альтернативи (висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або витягом з державного реєстру дез. засобів або інструкцією виробника із застосування засобу). Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – це документ установленої форми, що засвідчує відповідність об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. Згідно Закону «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» : - державна санітарно-епідеміологічна експертиза - це вид професійної діяльності органів державної санітарно-епідеміологічної служби, що полягає у комплексному вивченні об'єктів експертизи з метою виявлення можливих небезпечних факторів у цих об'єктах, встановленні відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарного законодавства, а у разі відсутності відповідних санітарних норм - в обгрунтуванні медичних вимог щодо безпеки об'єкта для здоров'я та життя людини; - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи; - об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи; Відповідно до статті 11. Закону «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають: продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей; Замовник не вважає вимогу як дискріманійною, та з огляду на це, в цій частині звернення є безпідставним, а отже не може бути задоволено.
Дата відповіді: 26.09.2022 16:51