-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Мікроавтобус типу Ford Transit пас. Minibus R460 L4H3, або еквівалент.
Торги не відбулися
2 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 000.00 UAH
Період уточнення:
21.09.2022 20:05 - 28.09.2022 00:00
Відповідь надана
Ваша документація має ознаки порушення Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо внести зміни!
Номер:
c6bcaa04e07e4ab88efb8ab66edc3470
Дата опублікування:
22.09.2022 13:33
Опис:
Керуючись п. 6 1 прикінцевих та перехідних положень Розділ 10 Закону України «Про публічні
закупівлі» замовник здійснює закупівлю товару, що складає предмет закупівлі, ВИКЛЮЧНО якщо його
ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує 10 відсотків у 2022 році. Ступінь локалізації
виробництва визначається згідно положень Закону. Ваша тендерна документація повинна містити
вимогу надання учасником у складі тендерної пропозиції інформацію про ступінь локалізації
виробництва запропонованого ним згідно тендерної пропозиції товару та що підтверджують ступінь
локалізації виробництва такого товару.
Відповідно до ч.4 Ст .23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні
містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує
продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або
конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно
повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"..
В порушення зазначеної вимоги закону Вами, як Замовником, без будь якого обґрунтування
зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є ВИКЛЮЧНО характеристиками
конкретної марки автомобіля конкретного виробника Ford Transit пас. Minibus R460 L4H3, і
виключають наявність еквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо
більш вигідними пропозиціями, які привели б до економії та ефективному використанню бюджетних
коштів.
Учасники можуть запропонувати вам автобус іншої марки, який буде дешевший та більш
технологічний з характеристиками які є не гіршими.
Але ці всі кращі характеристики можуть бути формальним приводом для дискваліфікації будь якого
учасника, який запропонував більш вигідну пропозицію.
Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна
містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників.
Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою
здійснення закупівлі для державних потреб з максимальною економією та ефективністю повинен
допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників, для чого документація не
повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі.
В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до
Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення,
фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням
неупередженості і прозорості публічної закупівлі.
Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є
зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 5 Закону України
«Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія
та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель,
недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні
вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі та виключити дискримінаційну вимоги.
Потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і в разі задоволення скарги
буде поданий позов до суду з вимогою компенсації плати за юридичні послуги та судовий сбір з
відповідальних осіб тендерного комітету. Є судовий прецедент по подібним спорам
http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594
Згідно статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, зокрема передбачено
штраф у розмірі сто неоподатковуваних мінімумів доходів громадян накладається на службових
(посадових) та уповноважену особу замовника у разі невідповідності тендерної документації до
вимог законодавства.
Відповідь:
Доброго дня!
Шановний Учасник, ознайомившись з вашим листом "Вимагаємо внести зміни!". Були розкрито два питання, а саме:
1. Внесення пункту про локалізацію.
2. дискримінаційні вимоги щодо технічних характеристик.
Щодо першого питання.
Пункт про локалізацію буду внесений зі змінами.
Щодо другого питання.
Обґрунтування, Замовник навів марку Ford Transit пас. Minibus R460 L4H3 як візуальний ориентир для Учасників, що саме хоче Замовник з візуальної точки зору.
Також в ТД в ч.3 п. 6.2. є відповідь на Ваші сумніви щодо еквіваленту, а саме: "У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»»".
Далі, Шановний Учасник надайте конкретики, що саме / де саме які з технічних вимог до Мікроавтобуса є дискримінаційні та ви як Учасник не зможете надати еквівалент. Є текс, але немає від вас запропонованого до технічних вимог.
Для Замовник є основним в технічних вимогах, як це зрозуміло:
1. Двигун - Від 2.0 дизель; 2. Максимальна потужність двигуна - Від 130 к.с.,Витрата пального (комбінований цикл) - до 10 л/100 км; Стандарт токсичності - Євро-5/6; Рік випуску. 2021-2022 (НОВИЙ), Безпека, Комфорт та функціональність, Интерьер.
Щодо кількості місць Замовник внесе зміни та встановить кількість: від 15 до 18.
Виходячи з вище сказаного, надайте конкретний пункт/пункти де саме виключити дискримінаційну вимогу.
Дата відповіді:
23.09.2022 09:57