• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт по монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об’єкті: Деражнянський ліцей №2 Деражнянської міської ради Хмельницької області, що знаходиться за адресою: Хмельницька область, Хмельницький район м. Деражня, вул. Лесі Українки, 9

Закупівля здійснюється у відповідності до Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 28 лютого 2022 р. № 169, із врахуванням внесених змін від 24 червня 2022 р. ПОСТАНОВА № 723 та інших змін. «Замовники (крім тих, що визначені в абзацах першому (Замовники (крім тих, що визначені в абзацах першому та другому цього підпункту) здійснюють публічні закупівлі, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, із використанням електронного каталогу та/або порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі”.) та другому (Публічні закупівлі товарів, робіт і послуг для задоволення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 2 березня 2022 р. № 185 “Деякі питання здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для задоволення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 25, ст. 1267) здійснюють публічні закупівлі, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, із використанням електронного каталогу та/або порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі”.» Технічні характеристики відповідно до технічного завдання викладеного в Додатку 2 Оголошення; Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «ЦІНА»; Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається; Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається

Завершена

249 998.95 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період уточнення: 21.09.2022 16:51 - 27.09.2022 18:00
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: c646504a667a42868685f412bc3d58fa
Дата опублікування: 26.09.2022 18:18
Опис: Доброго дня Шановний Замовник! Звертаємо вашу увагу, що оголошення містить дискримінаційну вимогу щодо учасників, а саме: " ... Учасник надає в складі пропозиції лист, від ДСНС України або територіального органу щодо не зупинення часткової або повної дії ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення (лист повинен бути виданий після оголошення процедури закупівлі з вказанням номеру та найменування предмету закупівлі)" Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія на провадження здобувачем ліцензії визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, на даний час оформлюється органом ліцензування виключно в електронному вигляді (запис про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в ЄДР) та відображається у виписці з ЄДР, яка видається ліцензіату безоплатно, та підлягає обов’язковому оприлюдненню на порталі електронних сервісів. Відповідно до частини п’ятої статті 21 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 6 жовтня 2016 року «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державної реєстрації прав на нерухоме майно та захисту прав власності» до набрання чинності положення про внесення до ЄДР інформації про ліцензування ДСНС формує, веде власний ліцензійний реєстр та оприлюднює прийняті рішення про видачу ліцензій на офіційному веб-сайті. З огляду на вище викладене, вимога Замовника - Дискримінаційна, оскільки Замовник має сам перевіряти інформацію щодо ліцензії оскільки вона є у вільному доступі, а не вимагати від Учасників лист, від територіального органу ДСНС України щодо не зупинення часткової або повної дії ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення та ще й який має бути виданий не більше 20 денної давнини відносно дати подання пропозицій , оскільки даний реєстр є відкритим , та містить всю вичерпну інформацію щодо ДІЮЧИХ ліценцій. Просимо видалити вимогу щодо надання даного листа, та не створювати дискримінаційних умов навмисно звужуючи коло потенційних учасників закупівлі, оскільки є зрозумілим, що у якогось з потенційних Учасника даної закупівлі такий лист вже є. В умовах воєнного часу ДСНС України є чим займатись, окрім того що постійно видавати подібні листи на вимогу таких Замовників як Крупецька сільська рада, враховуючи те, що ДСНС потурбувалося, щоб Замовник міг самостійно отримати всю необхідну інформацію щодо виданих ними ліцензій. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! На Ваше звернення повідомляємо наступне. Умовами Оголошення передбачено, що Учасник закупівлі повинен надати в складі пропозиції лист від ДСНС України або територіального органу щодо не зупинення часткової або повної дії ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення (лист повинен бути виданий після оголошення процедури закупівлі з вказанням номеру та найменування предмету закупівлі). Вважаємо, що вказана вимога жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель та аргументовано включена до вимог Оголошення, адже будь який Учасник закупівлі не позбавлений права звернутися до територіального органу ДСНС з відповідним листом. Загальний ліцензійний реєстр ДСНС, що розміщений на сайті ДСНС https://www.dsns.gov.ua/ua/Licenzuvannya.html, не містить даних про анульовані або призупинені ліцензії. У зв’язку із зазначеним Замовник має право пересвідчитись у письмовій формі чи наявна ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення у Учасника закупівлі є чинною на момент проведення торгів. Отже, замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у оголошенні, оскільки вони для всіх однакові. Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників. Але, з метою допущення до участі у торгах якнайбільше учасників, Замовником буде внесено зміни в оголошення. Дякуємо за взаєморозуміння!
Дата відповіді: 27.09.2022 16:25
Відповідь надана

неправомірна вимога

Номер: 5caa6db7e6e34cb997aa92cc8be4e202
Дата опублікування: 26.09.2022 18:16
Опис: На підставі якого нормативно правового акту встановлена дана вимога "Учасник гарантує особисту присутність (прибуття) за адресою Замовника (у разі перемоги в спрощеній закупівлі) для укладення Договору про закупівлю."???? Директор може бути зайнятий, або у відпусці, то Замовник не буде підписувати договір з учасником??
Відповідь: Добрий день. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Відповідно до вимог Додатку 2 оголошення – Учасник надає в складі пропозиції гарантійний лист в довільний формі щодо особистої присутності (прибуття) за адресом Замовника (у разі перемоги в торгах) для укладення договору про закупівлю та погодження з істотними умовами договору). При цьому, не зазначено, що це саме директор. У випадку відсутності (зайнятості) директора, інтереси Учасника може представляти інша уповноважена особа Учасника. Згідно вимог оголошення Переможець закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) Відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) Копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі, якщо про це було зазначено у документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Тому, у випадку визначення Вас Переможцем процедури закупівлі, необхідно забезпечити особисту присутність (прибуття) для підписання договору про закупівлю у строки, визначені Законом та надати належні документи для підписання Договору, визначені Оголошенням. Дякуємо за взаєморозуміння.
Дата відповіді: 27.09.2022 17:39
Відповідь надана

дискримінація

Номер: 4c38998fc4574130a1ca74a585fcb97b
Дата опублікування: 26.09.2022 18:16
Опис: Шановний Замовнику! в оприлюдненому Оголошенні вказана вимога до учасників провести огляд обєкту в період уточнен. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд заздалегідь. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"!
Відповідь: Добрий день. На Ваше звернення повідомляємо наступне: Замовником встановлено дану вимогу з метою більш детального ознайомлення потенційного учасника з обсягом робіт, та з врахуванням того, які необхідно буде виконати за результатами проведених торгів їх якісного виконання, а також обумовлена специфікою закладу освіти. Замовник повинен бути впевнений в тому, що Учасник ознайомлений із специфікою виконання робіт та зможе їх виконати в обумовленні договором та оголошенням строки. Окрім того, повідомляємо Вас, що рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг, приймаються індивідуально, вони не містять якоїсь загальної позиції, якою Замовник зобов’язаний обов’язково керуватися. Замовник вказаною вимогою не порушує принципи проведення закупівель, передбачених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», так як в даному випадку при зазначені даної вимоги, кожен потенційний Учасник може звернутися за актом обстеження до замовника, а замовник зобов’язаний ознайомити з обсягом викоання робіт та підписати за результатом акт обстеження об’єкту. Дана вимога не дискримінує Вас, так як вона однакова для всіх, що в свою чергу не порушує принципи проведення публічних закупівель визначених статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Акт огляду формується в період уточнень у зв’язку з тим, що у випадку необхідності надання роз’яснень чи внесення змін в Оголошення – вони можливі лише в період уточнень. Тому, враховуючи викладене, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі з вказаного питання. Дякуємо за взаєморозуміння.
Дата відповіді: 27.09.2022 17:58