• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«ДК 021:2015 - 37420000-8 Гімнастичний інвентар (Облаштування споруд цивільного захисту (найпростіших укриттів) закладів освіти гімнастичними матами)»

Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169.

Торги не відбулися

2 548 369.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 741.84 UAH
Період уточнення: 21.09.2022 15:49 - 28.09.2022 00:00
Відповідь надана

Уточнення стосовно вимог

Номер: 980e82b0b1334aa6be092e0aee685406
Дата опублікування: 23.09.2022 17:43
Опис: Шановний замовнику! Просимо Вас внести уточнення стосовно: - в додатку 2 в пункті 2.2 від учасника вимається "копію чинного на дату розкриття пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що підтверджує виготовлення товару у відповідності із ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови» (ГОСТ 22046-2002, IDT); ДСТУ 4414:2005 «Меблі за індивідуальним замовленням. Загальні технічні умови», виданий на учасника закупівлі або виробника товару (у разі, якщо висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи видано на виробника товару, а не на учасника закупівлі – такий учасник у складі пропозиції повинен надати дозвіл від виробника товару на право використання означеного висновку в цих торгах з посиланням на ідентифікатор цієї закупівлі)". При цьому сама закупівля розміщена в системі Прозорро під кодом ДК 021:2015 - 37420000-8 Гімнастичний інвентар, з предметом закупілі - "Гімнастичні мати". Чи не доречніше було б вимагати надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи саме на мати, а не на меблі? В свою чергу гімнастичний інвентар може виготовлятися у відповідності до стандартів свого класу, наприклад ДСТУ EN 915:2017, ГОСТ Р 55789-2019, ДСТУ 2030-92, ГОСТ Р 59380-2021, ДСТУ EN 1176-1:2018 тощо, але ніяк не до стандартів які стосуються виготовлення меблів. Також хочемо зазначити, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи підтверджує саме БЕЗПЕЧНІСТЬ товарів, а не їх виготовлення у ВІДПОВІДНОСТІ до будь-яких ДСТУ чи ГОСТів. А Відповідність вимогам, в свою чергу, підтверджується сертифікатом відповідності який видається "Органом з Оцінки Відповідності", а не "Державною Службою України з питань Безпечності Харчових продуктів та захисту споживачів (раніше - Санітарно-епідеміологічною станцією). - Дотаток 1 ТД містить пункт 1.3 "Для учасників юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" з вимогою надати: "Інформаційна довідка про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) із зазначенням такої інформації". Сам пункт 9 частини другої статті 9 вище зазначеного закону звучить так: "інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, організацій водокористувачів, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності;" Чи правильно ми розуміємо, що дана вимога стосується ТІЛЬКИ Юридичних осіб, а фізичні-особи підприємці не повинні надавати дану довідку, так как вони не мають бенефіціарного власника? Просимо Вас відповісти на запитання та внести уточнення до вимог ТД. З повагою
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику, наразі готуються зміни. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 26.09.2022 15:02