-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з встановлення систем газового та порошкового пожежогасіння в приміщеннях місцевих загальних судів Київської області
Завершена
4 810 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 050.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 050.00 UAH
Період уточнення:
20.09.2022 17:20 - 26.09.2022 00:00
Відповідь надана
уточнення
Номер:
dd49f4c9a21849478f312f3d966087e2
Дата опублікування:
22.09.2022 15:15
Опис:
Вимога: З 24.02.2022 по теперішній час згідно Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» в частині отримання відомостей розміщених у державних реєстрах відомісті надаються не раніше ніж 2022 році. Підкажіть, дана вимога стосується і Витягу з реєстру платника податку?
Відповідь:
Ні, не стосується.
Дата відповіді:
26.09.2022 17:56
Відповідь надана
уточнення
Номер:
dbb68cb1915749dc992469cf1f2e7445
Дата опублікування:
22.09.2022 15:00
Опис:
В Тендерній документації вказано: Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна (питома вага критерію – 100%) без ПДВ. Далі вказано також: При розрахунку ціни, за яку Учасник згоден виконати роботи, враховується ціна предмету закупівлі та всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору, з усіма податками, зборами та обов’язковими платежами відповідно до законодавства України, про що надається гарантійний лист. Шановний Замовнику, підкажіть, будь ласка, якщо учасник є Платником ПДВ, в такому випадку свою цінову пропозицію він повинен подавати на майданчик без ПДВ, а потім, у разі перемоги, при підписанні договору буде додаватися ще ПДВ до його цінової пропозиції? Чи такий учасник повинен відразу подавати свою пропозицію з ПДВ?
Відповідь:
Учасники мають подавати свою цінову пропозицію без ПДВ.
Дата відповіді:
26.09.2022 17:55
Відповідь надана
огляди
Номер:
bf1f9676ff41436785f49da104c55544
Дата опублікування:
22.09.2022 14:50
Опис:
Встановлена вимога: Акти огляду 16 об'єктів, зазначених в Додатку 1, підписані Замовником та Учасником. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Детально розглянувши ваше питання повідомляємо, що згідно ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівля здійснюється за такими принципами добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісних Учасників. Також, звертаємо увагу, що жоден нормативний документ не містить виключного переліку документів, які Замовник має право вимагати для закупівлі даного виду послуг. Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом послуг є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути та визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг.
Дата відповіді:
26.09.2022 17:55