-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги харчування (на 2023 рік). ДК 021:2015: код 55510000-8 «Послуги їдалень».
Послуги харчування (на 2023 рік). ДК 021:2015: код 55510000-8 «Послуги їдалень».
Торги відмінено
10 772 850.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 53 864.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 53 864.25 UAH
Період уточнення:
19.09.2022 15:31 - 10.10.2022 00:00
Відповідь надана
Просимо виключити вимогу щодо потужностей за місцем знаходження Замовника
Номер:
71559536fa874bc786108ee474c93abf
Дата опублікування:
07.10.2022 14:40
Опис:
Добридень, шановний Замовнику. Згідно умов тендерної документації вимагається: «копія експлуатаційного дозволу оператора ринку,що проводить діяльність з виробництва та/або зберігання продуктів тваринного походження або копія рішення про державну реєстрацію потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу. Документи повинні бути видані на ім’я учасника уповноваженим органом, який знаходиться за місцем знаходження замовника».
Проте, ми вважаємо дані вимоги документації дискримінаційними з огляду на таке. Ми, як потенційний учасник, не маємо зареєстрованих потужностей у межах Луцької територіальної громади, проте маємо зареєстровані потужності в інших територіальних громадах. Разом з тим є обмеження конкуренції по відношенню до потенційних учасників, які мають орендовані приміщення та потужність яких зареєстрована на власника приміщення, а тому ми вбачаємо дискримінаційний підхід по формуванню даної вимоги.
Відповідь:
11. Дана вимога не являється дискримінаційною. Будь-який потенційний учасник не позбавлений можливості отримати копію експлуатаційного дозволу оператора ринку, що проводить діяльність з виробництва та/або зберігання продуктів тваринного походження або копію рішення про державну реєстрацію потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу на потужність у межах Луцької територіальної громади.
Замовник при оголошенні кожної закупівлі протягом останніх років вказує в тендерній документації вимогу про надання учасником копії експлуатаційного дозволу оператора ринку. Востаннє така умова була оприлюднена Замовником 09.08.2022 (закупівля UA-2022-08-09-003872-a). Ви слідкуєте за оголошеннями і не вперше берете участь у закупівлі послуг з харчування. Тобто були достатньо поінформовані щодо стандартних вимог Замовника. Відтак, мали можливість і достатньо часу для вжиття необхідних заходів і підготовки необхідного документу.
Твердження про відсутність зареєстрованих потужностей у межах Луцької територіальної громади і про наявність зареєстрованих потужностей в інших територіальних громадах, Замовник сприймає критично. Адже відсутність зареєстрованих потужностей у межах Луцької територіальної громади свідчить про неможливість учасником забезпечити дотримання інших вимог тендерної документації. Зокрема, про наявність харчоблоку у межах Луцької територіальної громади.
Звертаємо вашу увагу на окремі аспекти правового регулювання:
1) Нормою ч. 3 ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» визначено, що не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку роботи потужності оператор ринку зобов’язаний подати (надіслати) до територіального органу компетентного органу заяву про державну реєстрацію потужності, в якій зазначаються найменування, ідентифікаційний код згідно з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, місцезнаходження або прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків чи серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті), місце проживання оператора ринку, назва (опис) потужності, її адреса, заплановані види діяльності та перелік харчових продуктів, виробництво та/або обіг яких планується здійснювати, вид оператора ринку за класифікацією суб’єктів господарювання, визначеною Господарським кодексом України (суб’єкт мікро-, малого, середнього або великого підприємництва).
2) Згідно п. 2.5 розділу ІІ. «Подання заяви про державну реєстрацію потужності» Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам, заява подається оператором ринку не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку роботи потужності.
Таким чином:
- з моменту публікації оголошення про закупівлю UA-2022-09-19-007423-a (19.09.2022), учасники мали можливість і час подати необхідні заяви територіальному підрозділу уповноваженого органу і одержати необхідні реєстраційні документи;
- державна реєстрація потужності є процедурою, що ініціюється конкретною особою-оператором ринку і, відповідно, пов’язана з конкретною особою та її діяльністю. На підставі нормативних актів, Замовник вважає, що будь-який учасник не може використовувати експлуатаційні дозволи, що були видані іншим/третім особам. Це суперечить логіці Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Учасник не позбавлений можливості надати належні документи на підтвердження наявності орендованих ним приміщень і потужностей, але державна реєстрація потужностей має відбуватися з дотриманням означених вище нормативних актів.
За таких обставин, передчасно та необґрунтовано заявляти про дискримінаційний підхід по формуванню даної вимоги, оскільки вона прямо випливає з вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Дата відповіді:
12.10.2022 08:21
Відповідь надана
Просимо виключити вимогу документації щодо прання
Номер:
b03b5e54b6be48cd81bd31cd1f1f6c86
Дата опублікування:
07.10.2022 14:36
Опис:
Добридень, шановний Замовнику. Згідно додатку 5 до ТД вказується: «Керівник підприємства Учасника зобов’язаний забезпечити наявність санітарного і форменого одягу у відповідності з діючими нормами, а також його централізоване прання. Забороняється прання санітарного одягу в індивідуальному порядку в домашніх умовах. Дана вимога продиктована відповідно до п. 16.1 Санітарних правил 42-123-5777-91 від 19.03.1999 року. На підтвердження виконання цієї вимоги Учасник в складі тендерної документації повинен надати правовстановлюючі документи на нерухоме майно (пральню) або копії договорів оренди нерухомого майна та виробничих потужностей (пральні). У випадку наявності власної пральні Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати витяг штатного розпису, що підтверджує наявність відповідних посад (оператори з прання, прасувальники тощо). У випадку відстності власної або орендованої пральні Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору на виконання послуг сухого чищення (прання)».
Ми вважаємо дану вимогу тендерної документації дискримінаційною з огляду на те, що вимога про наявність в учасника пральні чи прання одягу на підставі договору виходить за межі предмету закупівлі, тому просимо виключити цю вимогу документації.
Відповідь:
10. Вимога щодо наявності пральні чи укладеного договору на виконання послуг сухого чищення не являється дискримінаційною, оскільки кожен потенційний учасник не позбавлений можливості обладнати пральню та/або укласти договір на надання послуг сухого чищення з профільним підприємством.
Замовник критично оцінює твердження, що «вимога про наявність в учасника пральні чи прання одягу на підставі договору виходить за межі предмету закупівлі», оскільки якість послуг з харчування прямо залежні від дотримання учасником санітарно-гігієнічних вимог. А одним з критеріїв дотримання санітарно-гігієнічних вимог є охайний і чистий зовнішній вигляд працівників харчоблоку. Вимога про наявність пральні чи укладеного договору якраз спрямована на дотримання санітарно-гігієнічних умов.
Також звертаємо вашу увагу, що закон дозволяє включати у тендерну документацію інші вимоги, які Замовник вважає за необхідне включити.
Ви не довели та документально не підтвердили необхідність внесення змін до документації в цій частині, а також не підтвердили об’єктивної неможливості виконання вказаної умови документації та не довели, яким чином наведена вище умова документації порушує ваші права та законні інтереси пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Дата відповіді:
12.10.2022 08:20
Відповідь надана
Щодо виключення вимоги документації про договір на постачання продуктів
Номер:
0e2e26bb19b44f218f8144da1eff781b
Дата опублікування:
07.10.2022 14:32
Опис:
Добридень, шановний Замовнику! Відповідно до додатку 5 до ТД встановлено, що «За наявності показань та відповідно до рекомендацій лікарів на всіх етапах лікування хворих можуть бути призначені дієтичні добавки, функціональні харчові продукти та продукти для спеціального дієтичного споживання. Дана вимога продиктована відповідно до п.1.3 Наказу МОЗ України №931. На підтвердження виконання цієї вимоги Учасник в складі тендерної документації повинен надати копію договору на постачання функціональних продуктів для дитячого харчування: для дітей від народження до 12 місяців».
Проте, учасник не має такого договору та не має можливості з об’єктивних причин його укласти до кінцевого строку подання пропозицій, відтак просимо задля розширення кола потенційних учасників закупівлі виключити вказану вимогу документації.
Відповідь:
1. Замовник ставить за мету забезпечити, на основі відкритої та чесної конкуренції, надання послуги з харчування кваліфікованим і відповідальним суб’єктом господарювання. На стадії кваліфікації така можливість має бути документально підтверджена.
Замовник при оголошенні кожної закупівлі протягом останніх років вказує в тендерній документації вимогу про надання учасником копії договору на постачання функціональних продуктів для дитячого харчування: для дітей від народження до 12 місяців. Востаннє така умова була оприлюднена Замовником 09.08.2022 (закупівля UA-2022-08-09-003872-a).
У вашому запитанні/зауваженні відсутні пропозиції як необхідно буде діяти Замовнику, якщо у 2023 році виникне потреба в призначені дієтичних добавок, функціональних харчових продуктів чи продуктів для спеціального дієтичного споживання, а учасник-надавач послуг не матиме можливості їх забезпечити через відсутність необхідного договору. Тим паче, при наявності в Замовника негативного досвіду у 2022 році, коли ні керівництво, ні інші представники надавача послуг не контактують/не відповідають на дзвінки представників Замовника при потребі врегулювати спірні та проблемні питання з надання послуг харчування.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Дата відповіді:
12.10.2022 08:20
Відповідь надана
Виключити вимогу документації щодо досвіду
Номер:
65b14150f5504fdbbe8e857965826c7d
Дата опублікування:
07.10.2022 14:29
Опис:
Добридень, шановний Замовнику. Згідно додатку 5 до ТД обумовлено таку вимогу: «Лікувальне харчування має включати дієтичний супровід при екстремальних клінічних станах (зондове харчування, нульові хірургічні та спеціальні дієти), враховуючи надання паліативної допомоги, допомоги онкохворим дітям, допомоги пацієнтам з COVID-19, допомоги важким травмованим реанімаційним пацієнтам, допомоги пацієнтам, які отримують високодозовану хімію. Дана вимога продиктована відповідно до п.1.3 Наказу МОЗ України №931. На підтвердження виконання цієї вимоги Учасник в складі тендерної документації повинен надати гарантійний лист в довільній формі, що підтверджує надання цього виду послуг та із зазначенням відомостей про контрагентів – замовників таких послуг».
Повідомляємо, що учасник не має саме вказаного досвіду, але учасник має схожий, релевантний досвід надання послуг з організації харчування. Таким чином, учасник може гарантувати безперебійне та якісне надання послуг в межах цієї закупівлі, тому просимо вас виключити зазначену вимогу з тендерної документації.
Відповідь:
8. Замовник, як заклад охорони здоров’я, має та може мати у подальшому пацієнтів, які перебуватимуть в екстремальних клінічних станах. Пацієнти мають право на належну медичну допомогу, а, відтак, і на належне харчування, в тому числі: зондове, нульові хірургічні та спеціальні дієти. Це гарантується ст. 49 Конституції України (кожен має право на охорону здоров’я, медичну допомогу) та ст. 6 Основ законодавства України про охорону здоров’я (кожний громадянин України має право на охорону здоров’я).
У застосованих вами понять «схожий, релевантний досвід надання послуг з організації харчування» відсутнє чітке визначення. Це не дозволяє Замовнику об’єктивно та повно оцінити, на який саме досвід планує опиратися учасник. А також не зрозуміло, які саме критерії має на увазі учасник, зазначаючи про релевантність досвіду. Зокрема, чим підтверджується, що запропонований учасником досвід/результат, відповідатиме/забезпечить бажаний для Замовника результат.
За таких умов, учасник повинен підтвердити наявність відповідного досвіду, який передбачений предметом закупівлі. Тим паче, що Замовник не має права прописувати умови тендерної документації, виходячи лише з побажань окремо взятого конкретного учасника.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Дата відповіді:
12.10.2022 08:17
Відповідь надана
Просимо виключити вимогу документації щодо протоколів досліджень
Номер:
685552dc3a40424b8576e08548bd2e4e
Дата опублікування:
07.10.2022 14:25
Опис:
Доброго дня, шановний Замовник. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації встановлено таку вимогу: «Учасник в складі тендерної документації повинен надати протоколи проведення досліджень (протокол проведення досліджень освітленості робочого місця, протокол проведення досліджень повітря робочої зони, протокол проведення досліджень шумового навантаження та інфразвуку, протокол проведення досліджень мікроклімату, протокол проведення досліджень важкості та напруженості праці) на робоче місце (професію), технологічний процес, що виконується: кухар, приготування їжі на гарячих плитах». Натомість учасник не має таких протоколів та не зможе провести дослідження робочого місця до кінцевого строку подання пропозицій. Відтак просимо вас виключити цю вимогу документації задля розширення кола потенційних учасників процедури закупівлі з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель.
Відповідь:
7. Дана вимога є необхідною, оскільки Замовник повинен переконатися, що робоче місце учасника пройшло перевірку та відповідає чинним нормам. Замовник ставить за мету забезпечити, на основі відкритої та чесної конкуренції, надання послуги з харчування кваліфікованим і відповідальним суб’єктом господарювання.
Замовник при оголошенні кожної закупівлі протягом останніх років вказує в тендерній документації вимогу про надання учасником протоколів проведення досліджень робочих місць. Востаннє такі умови були оприлюднені Замовником 09.08.2022 (закупівля UA-2022-08-09-003872-a). Ви слідкуєте за оголошеннями і не вперше берете участь у закупівлі послуг з харчування. Тобто були достатньо поінформовані щодо стандартних вимог Замовника. Відтак, мали можливість і достатньо часу для підготовки необхідних документів.
Неможливість учасника провести дослідження робочих місць та/або отримати необхідні документи стосується, виключно, господарської та управлінської діяльності останнього. Замовник не має права прописувати умови тендерної документації, з урахуванням особливостей та/або організаційно-виробничих проблем окремо взятого конкретного учасника. Тим більше, що в запитанні/зауваженні не наведено, які саме об’єктивні причини (які можуть бути рівними для інших учасників) унеможливили проведення дослідження робочих місць до кінцевого строку подання пропозицій.
Згідно ст. 42 Господарського кодексу України підприємництво – це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність. Отже часник самостійно несе всі ризики щодо підготовки до участі в публічній закупівлі.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Дата відповіді:
12.10.2022 08:16
Відповідь надана
Щодо окремих працівників
Номер:
32329cc8a3cb4e84928c56c39e1d2e0c
Дата опублікування:
07.10.2022 11:04
Опис:
Згідно п. 4 розділу ІІІ ТД вами встановлено вимогу надання у складі пропозиції наступного документу: «Довідка, що містить інформацію про працівників, які безпосередньо будуть залучені до надання послуг, з зазначенням їх кількості, рівня освіти, досвіду, кваліфікації (технолог, шеф-кухар, кухар тощо) (Додаток 3)». Крім цього, ви зазначаєте, що «Обов’язково наявність в штаті Учасника технолога, або особи, яка виконує такі функції згідно посадової інструкції. (Зразок № 2)».
Однак, учасник не має у штаті технолога та шеф-кухаря, проте має безліч інших працівників, таких як кухарі, кухонні працівники, водії, завідувачі кухонь і т.д. Наших працівників (та їх кількості) цілком достатньо для надання послуг в межах цієї закупівлі. Відтак просимо вас виключити з тендерної документації вимогу щодо наявності в учасника технолога та шеф-кухаря.
Відповідь:
6. Вимога щодо наявності, серед працівників учасника, технолога або особи, яка виконує такі функції згідно посадової інструкції не являється дискримінаційною. Включення в тендерну документацію вимоги щодо наявності технолога продиктована розумінням, що даний фахівець буде здійснювати професійний контроль за дотриманням послідовності операцій під час приготування продуктів/страв і здійснювати контроль за ефективністю організації праці задіяного персоналу. Дотримання технології приготування є важливою складовою в наданні послуг харчування, а особливо, коли йдеться про спеціальне харчування, зокрема, але не виключно, про: зондове, нульові хірургічні та спеціальні дієти.
Згідно ст. 3 Основ законодавства України про охорону здоров’я поняття «охорона здоров’я» включає систему заходів, спрямованих на збереження та відновлення фізіологічних і психологічних функцій, оптимальної працездатності та соціальної активності людини при максимальній біологічно можливій індивідуальній тривалості її життя. Тобто охорона здоров’я, як система, включає в себе такий елемент як належне харчування. А належне харчування вимагає дотримання послідовності операцій під час приготування.
Замовник виходив з розуміння того, що будь-який суб’єкт господарювання спроможний/не позбавлений можливості прийняти працівника на роботу з відповідною освітою та кваліфікацією чи залучити фахівці на інших умовах, з дотриманням чинного законодавства.
Якщо в учасника відсутній технолог або особа, яка виконує такі функції – такий учасник не відповідає вимогам тендерної документації/відсутня кваліфікація для участі у даній закупівлі.
Вкотре звертаємо увагу, що закон дозволяє включати у тендерну документацію інші вимоги, які Замовник вважає за необхідне включити.
Зі змісту вашого запитання/зауваження не вбачається необхідності внесення змін до тендерної документації в цій частині. Також не вбачається:
- об’єктивної неможливості виконання вказаної умови тендерної документації;
- що наведена вище умова тендерної документації порушує ваші права та законні інтереси щодо участі в оголошеній процедурі публічної закупівлі.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Дата відповіді:
12.10.2022 08:15
Відповідь надана
Щодо окремих вимог
Номер:
cc2031f412954308be6802005153953d
Дата опублікування:
07.10.2022 11:03
Опис:
Відповідно до додатку 5 до ТД: «Лікувальне харчування має включати дієтичний супровід при екстремальних клінічних станах (зондове харчування, нульові хірургічні та спеціальні дієти), враховуючи надання паліативної допомоги, допомоги онкохворим дітям, допомоги пацієнтам з COVID-19, допомоги важким травмованим реанімаційним пацієнтам, допомоги пацієнтам, які отримують високодозовану хімію. Дана вимога продиктована відповідно до п.1.3 Наказу МОЗ України №931. На підтвердження виконання цієї вимоги Учасник в складі тендерної документації повинен надати гарантійний лист в довільній формі, що підтверджує надання цього виду послуг та із зазначенням відомостей про контрагентів – замовників таких послуг».
На нашу думку, вказана вимога спрямована на штучне обмеження конкуренції серед потенційних учасників даних торгів. Адже ми, як потенційний учасник закупівлі, володіємо усім необхідним технічним та технологічним забезпеченням для надання послуг згідно предмету закупівлі та маємо численний досвід у наданні послуг харчування (кейтерингових послуг). Натомість не можемо підтвердити досвід у наданні послуг окремих станах пацієнтів, в тому числі тому, що надання певних послуг у межах відповідних договорів ще продовжується. Відтак, просимо вас виключити дискримінаційну вимогу тендерної документації щодо підтвердження надання цього виду послуг та із зазначенням відомостей про контрагентів – замовників таких послуг.
Відповідь:
5. Замовник, як заклад охорони здоров’я, має та може мати у подальшому пацієнтів, які перебуватимуть в екстремальних клінічних станах. Пацієнти мають право на належну медичну допомогу, а, відтак, і на належне харчування, в тому числі: зондове, нульові хірургічні та спеціальні дієти. Саме тому учасник повинен підтвердити наявність відповідного досвіду, який передбачений предметом закупівлі. Якщо учасник не може цього зробити – такий учасник не відповідає вимогам тендерної документації. Якщо за наслідком вивчення поданих учасниками заяв, Замовником буде констатовано факт невідповідності учасників певним вимогам тендерної документації – це не можна розцінювати як акт дискримінації. Йтиметься, виключно, про створення умов чесної, здорової та якісної конкуренції між учасниками, які мають відповідний досвід і здатні його підтвердити.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Дата відповіді:
12.10.2022 08:14
Відповідь надана
Щодо сертифікатів
Номер:
1b1885af582f485da8faeca9295d4524
Дата опублікування:
07.10.2022 11:01
Опис:
Згідно п. 4 додатку 2 до ТД: «Учасник надає: копію чинного сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018), дійсного на дату подання тендерної пропозиції, виданого учаснику; копію чинного сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»; копію чинного сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT)». Наша організація планує взяти участь у закупівлі, але в силу цієї вимоги позбавлена такої можливості. Компанія володіє усім необхідним технічним та технологічним забезпеченням для надання послуг згідно предмету закупівлі. Зважаючи на викладене, вважаємо, що вимога Замовника у тендерній документації про надання сертифікатів ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018), ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) є дискримінаційною та такою, що обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників. На підставі вищевказаного, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, якими виключити вказану дискримінаційну вимогу, оскільки замовником не дотримано принципів здійснення публічних закупівель, зокрема принципів добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Також додаємо, що згідно чинного законодавства для всіх операторів ринку не встановлено вимоги щодо отримання будь-яких сертифікатів цього типу, а є тільки вимога щодо запровадження постійно діючих процедур, які базуються на принципах НАССР. Тому вимагати надати у складі пропозиції вказані сертифікати є дискримінацію. Просимо вас виключити вище вказані дискримінаційні вимоги.
Відповідь:
4. Вимога щодо надання сертифікатів ISO та ДСТУ ISO не являється дискримінаційною, оскільки кожен потенційний учасник не позбавлений права чи можливості отримати їх, пройшовши певну процедуру, передбачену законом.
Закон дозволяє включати у тендерну документацію інші вимоги, які Замовник вважає за необхідне включити.
Ви не довели і документально не підтвердили необхідність внесення змін до документації в цій частині, а також не підтвердили об’єктивної неможливості виконання вказаної умови тендерної документації. З вашого зауваження не вбачається, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує ваші права та законні інтереси щодо участі в оголошеній процедурі публічної закупівлі.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Дата відповіді:
12.10.2022 08:14
Відповідь надана
Щодо аналогічних договорів
Номер:
a9ec978b472543e78375fd8d0b9e2021
Дата опублікування:
07.10.2022 10:55
Опис:
Відповідно до п. 3 додатку 2 до ТД: «Копія позитивного листа-відгуку, оформленого на бланку від замовника, з яким укладено/було укладено договір, копію якого подає учасник на виконання пункту, із зазначенням службових номерів телефонів посадових осіб замовника. У листі має міститися інформація щодо надання учасником послуг з харчування для дітей до одного року, підтверджувати відсутність зауважень щодо надання послуг учасником та відсутність зауважень щодо виконання учасником своїх зобов’язаннь згідно договору.Примітка: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір. Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам:
- укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування) за кодом 55510000-8 «Послуги їдалень» ;
- сторонами визначена ціна договору;
- сторонами встановлений строк дії договору».
Ми вважаємо дану вимогу документації дискримінаційною з огляду на таке. Ми, як потенційний учасник цієї закупівлі, маємо численний досвід у наданні послуг харчування. Натомість, ми не маємо повністю виконаних аналогічних договорів щодо надання учасником послуг з харчування для дітей до одного року. Також дискримінаційною є вимога документації щодо надання у складі пропозиції договору за конкретним кодом ДК .Таким чином, просимо виключити вимогу тендерної документації щодо того, що у листі має міститися інформація щодо надання учасником послуг з харчування для дітей до одного року та про надання аналогічних договорів за конкретним кодом ДК, оскільки дана вимога суттєво обмежує конкуренцію та прямо впливає на нашу можливість взяти участь в цьому аукціоні та запропонувати найкращу пропозицію.
Відповідь:
3. Включення даної вимоги не мало на меті дискримінації будь-якого учасника. Навпаки, це управлінське рішенням, яке опирається на об’єктивні та виважено оцінені чинники. А саме:
1) На існуючий досвід співпраці з суб’єктами, які надавали і надають послуги з харчування; в тому числі на зафіксовані факти неналежного виконання договірних обов’язків.
2) На обов’язки Замовника, як медичного закладу, в тому числі з огляду на особливість окремих категорій пацієнтів: породіль, новонароджених дітей, дітей з різними патологіями тощо.
Замовник здійснює діяльність у сфері високої відповідальності, адже є закладом охорони здоров’я, що забезпечує медичне обслуговування населення на основі відповідної ліцензії та професійної діяльності медичних працівників і фахівців з реабілітації. Означений статус і згаданий досвід співпраці в сфері отримання послуг з харчування та, відповідно, напрацьовані управлінські рішення продиктували необхідність включення до тендерної документації даної умови.
Така вимога не являється дискримінаційною. Адже не може бути дискримінацією позитивна репутація та відповідний досвід. Натомість, виключення Замовником цієї вимоги може призвести до дискримінації пацієнтів медичного закладу, в тому числі новонароджених дітей і дітей з різними патологіями, у вигляді не забезпечення належного харчування. Це неприпустимо.
Слід звернути увагу, що профільне законодавство дозволяє включати у тендерну документацію інші вимоги, які Замовник вважає за необхідне включити.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Дата відповіді:
12.10.2022 08:13
Відповідь надана
Щодо строку дії договорів
Номер:
d687a8f508a94c3b8649b141f4149b14
Дата опублікування:
07.10.2022 10:42
Опис:
Відповідно до п. 1 додатку 2 до ТД до тендерної документації Вами встановлено наступну вимогу: «копія документу на складські приміщення (технічний паспорт, тощо), які зазначені у довідці, або копія чинного договору оренди складського приміщення та/або акту приймання-передачі, якщо складські приміщення орендовані; копії договорів суборенди, або договори на надання складських послуг. Договори мають бути зі строком дії не менше ніж до 31.12.2023 року». Крім цього вказуєте, що «Харчоблок та/або інші виробничі потужності повинні знаходитися в учасників у межах Луцької територіальної громади з метою забезпечення щоденного контролю медичним директором відповідальним за організацію лікувального харчування Замовника та сестрами медичними з дієтичного харчування Замовника, не відриваючись від основної роботи, для здійснення бракеражу, перевірки працівників, за технологією та умовами приготування їжі. На підтвердження виконання цієї вимоги Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати правовстановлюючі документи на нерухоме майно або копії (копію) договорів (договору) оренди нерухомого майна та/або виробничих потужностей (харчоблоку). Дана вимога продиктована відповідно до п.1.5 Наказу МОЗ України №931».
Зауважуємо, що ми, як потенційний учасник даної закупівлі, маємо складські приміщення на території Волинської області та на територіях сусідніх областей. Вказане, в тому числі, підтверджується договорами оренди, які чинні до липня 2023 року. Натомість, ми маємо намір продовжити вказані договори таким чином, щоб вони були чинними на весь період надання послуги у межах вказаної закупівлі, а саме до 31.12.2023 року включно. Відтак просимо Вас виключити вимогу щодо строку дії договорів.
Відповідь:
2. Дана вимога не являється дискримінаційною. Вона необхідна, оскільки Замовник повинен переконатися, що право користування учасника матеріально-технічною базою буде діяти протягом усього терміну дії договору, який буде укладений за результатами даної процедури закупівлі.
Також варто зазначити, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Дата відповіді:
12.10.2022 08:12