• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Інформаційні послуги з розміщення графічного відображення до виставки "Україна-Розп'яття" (мурал)

Завершена

136 937.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 369.37 UAH
Період уточнення: 19.09.2022 10:04 - 23.09.2022 00:00
Без відповіді

Щодо поставлених вимог учасником закупівлі.

Номер: 577c08e56b8c45d1bde66706ba0bead3
Дата опублікування: 22.09.2022 21:08
Опис: Відповідно ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме "Спрощені закупівлі: вимоги під час періоду уточнень" Замовник, має можливість відповісти на подані в період уточнень вимоги протягом 1-го робочого дня з моменту розміщення її в електронній системі. Не надання відповіді не блокуватиме перебіг спрощеної/допорогової закупівлі, однак це є порушенням законодавства та може мати наслідком накладання штрафу на відповідальних за оприлюднення закупівель осіб. Окрім самого тексту відповіді на вимогу замовник зобов’язаний визначити задоволена, не задоволена чи відхилена вимога. Якщо вимога подана в період уточнень задоволена, то очевидно що наслідком такої відповіді є внесення змін в умови тендерної документації.
Без відповіді

Вимога прибрати наступні дискримінаційні кваліфікаційні вимоги до даної закупівлі!

Номер: 0cb5480bba0d4f8fa89cb2c08b905f9a
Дата опублікування: 22.09.2022 20:47
Опис: Ознайомившись з кваліфікаційними вимогами щодо учасників закупівлі у нас, як у потенційного учасника, виникло кілька питань. 1. Досвід роботи зі створення графічних відображень (мурал) на стратегічних об'єктах. Вимагаємо прибрати цю дискримінаційну кваліфікаційну вимогу до даної закупівлі! Пояснення. Згідно ПЕРЕЛІКу підприємств, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави затердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2004 р. № 1734, юридична особа Замовника, а саме Національний музей історії України у Другій світовій війні. Меморіальний комплекс не входить до цього переліку. Тож нам не зрозуміла дана вимога, і яким чином вона має відношення до особи конкретного Замовника! Вважаємо, що вона значно знижує коло учасників, які можуть прийняти участь у цій закупівлі. Точніше кажучи мінімізує коло учасників. Тож ця умова є аболютно дисткримінаційною! 2. Робота ФОП не менше 5 років. Вимагаємо прибрати цю дискримінаційну кваліфікаційну вимогу до даної закупівлі! Пояснення. Нам не зрозуміло яким чином ця умова впливає на досвід створення саме графічних відображень (муралів) учасниками. Будь-який ФОП має право працювати за кількома КВЕДами на протязі періоду своєї діяльності (наприклад 10 років продавати картоплю). Згідно цієї вимоги подібний ФОП наче підходить за кваліфікаційними критеріями для участі у закупівлі. В той час як інші професіонали-муралісти, які задовольняють всім іншим критеріям-вимогам закупівлі, проте їх ФОПи створені 4, 3, 2, 1 рік тому, залишаються поза участю у закупівлі. Хоча приймаючи участь у закупівлі вони можуть запропонувати кращі умови для замовника. Тож ця умова є абсолютно дискримінаційною, і вже давно не використовується більшістю інших замовникав у державних закупівлях. 3. Гарантія на графічні відображення (мурал) не менше 5 років. Вимагаємо змінити цю кваліфікаційну вимогу до даної закупівлі! А саме, вимагаємо зменшити строк гарантії на графічні забраження (мурал) з 5 років до 1 (одного) року, максимум 2 (двох) років. Пояснення. Зазвичай замовники аналогічних послуг (державні структури) не вимагають від учасників гарантії на графічні забраження (мурал) терміном саме не менше 5 років. Це дуже великий строк. На практиці, якщо ця вимога прописана у закупівлях, то вона становить 1 (один), максимум 2 (два) роки. За період 5 років мурал може, наприклад, вигоріти та потьмяніти на сонці, що є суто технічно-якісними характристиками фарби якою він нанесений, а відтак ніяким чином не стосується особи виконавця та якості наданих ним послуг. В такому випадку виконавець/учасник закупівлі повинен підтвердити якість фарби довідкою, щодо якості фарби з додатками від виробника обраної фарби (або еквіваленту) у вигляді Технічного-паспорту фарби та Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо, врахувати наші вищезазначені вимоги, та прибрати дискримінаційні кваліфікаційні критерії до таких, що не будуть обмежувати конкуренцію учасників даної закупівлі. Дякуємо.