-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт електромереж в с. Кобелецьке Вінницького району Вінницької області
Торги відмінено
362 676.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 10 880.28 UAH
мін. крок: 3% або 10 880.28 UAH
Період уточнення:
16.09.2022 15:20 - 22.09.2022 15:25
Відповідь надана
Вимагання підтвердження ст.17
Номер:
5cec9497271240f8838a141c461f3796
Дата опублікування:
21.09.2022 10:55
Опис:
Доброго дня. Переглянувши Вашу попередню відповідь, не дуже зрозуміло, де інформація щодо обгрунтування Вашої вимоги надання від переможця процедури закупівлі, у строк, що не перевищує 10 днів інформацію по 17 статті, яка повинна бути завантажена в електронну систему. Поясніть, будь ласка, якими статтями Ви керуєтесь і яким чином завантажити документи в електронну систему по спрощеній процедурі, коли вже учасника визначено переможцем? Звертаємо увагу, що процедура закупівлі – СПРОЩЕНА.
Відповідь:
Відповідно до ст. 14 Закону України визначено перелік обов’язкових відомостей, що зазначаються в оголошенні Замовником при проведенні спрощеної закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу на те, що такий перелік не є вичерпним, та не позбавляє замовника права зазначати інші (додаткові) відомості крім визначених вищевказаною статтею. Стаття 17 Закону не встановлює обв’язку зазначення Замовником відповідних відомостей, однак в той же час не позбавляє його такого права.
Відповідно до наданих функціональних можливостей закупівельних майданчиків, учасники не позбавлені права завантажувати документи, в тому числі на відповідність ст. 17 Закону після проведення аукціону, за наявності відповідної вимоги в оголошенні.
Таким чином Замовник в не обмежений в праві вимагати від учасників інформацію в тому числі про відповідність їх критеріям визначених статтею 17 Закону. Однак враховуючи Ваше прохання, до вимог оголошення будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
21.09.2022 20:28
Відповідь надана
Дискримінаційні умови Оголошення
Номер:
97a73907e59d41c6ad2bf1100772bee8
Дата опублікування:
19.09.2022 13:07
Опис:
Доброго дня. Просимо надати обґрунтування наступним вимогам та внести зміни до Оголошення:
1. Умовами ТД вказано під аналогічним предметом закупівлі слід розуміти договір із предметом закупівлі: ремонт електромережі із монтажем вуличних ліхтарів. Просимо звернути увагу, на обмеження кола потенційних учасників, адже, аналогічні роботи можуть виконуватись так само із предметом закупівлі реконструкція/ капітальний ремонт електромережі, до цього всього в предметі закупівлі не завжди прописується саме із монтажем вуличних ліхтарів, хоча це передбачено Актами виконаних робіт та технічному завданні. Просимо внести зміни у визначення, що слід розуміти під аналогічним договором, оскільки, зазначена Вами вимога порушує ЗУ «Про публічні закупівлі» згідно ст. 5.
2. Згідно розділу Інша інформація, п. Інші вимоги Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі, у строк, що не перевищує 10 днів завантажити в електронну систему інформацію по 17 статті. Звертаємо увагу, що процедура закупівлі – СПРОЩЕНА. Просимо привести документацію у відповідність до вимог саме спрощеної закупівлі.
3. Обґрунтуйте вимогу, щодо надання копії висновку експертизи обстеження крана автомобільного та НОТАРІАЛЬНО завірену копію паспорту на кран автомобільний. Враховуючи, те що Учасник відповідає за охорону праці, та надає документи про наявність власного або взятого в оренду автомобільного крану, яка є необхідність надання додаткових документів? Даними вимогами Ви обмежуєте коло потенційних учасників та можливість запропонувати Вам економічно вигідну пропозицію. Поясніть, будь ласка, вимогу надання нотаріально завіреної копії паспорта. Для якісного виконання робіт не потрібно, завіряти нотаріально документи, достатньо надати завірену копію уповноваженою особою.
Внесіть, будь ласка, зміни до Оголошення згідно вищевикладеного та приведіть у відповідність Оголошення для СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ. Це не процедура відкритих торгів, тому відповідно вимоги до Учасників мають бути інші.
Відповідь:
Добрий день.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
З метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення високопрофесійного конкурентного середовища у сфері публічних закупівель Замовником було розміщення оголошення UA-2022-09-16-008173-a.
Ураховуючи вимоги Закону України про публічні закупівлі, оголошення повинно містити перелік складових, визначених частиною третьою статті 14 Закону, зокрема перелік критеріїв та методику оцінки пропозицій.
Також замовник має право встановити один або декілька з таких критеріїв як наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Із змісту неодноразово наданих роз’яснень Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України випливає, що зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у документації оголошення, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням вимог Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5.
Відповідно до пп.1.3. Оголошення учасники підтверджують позитивний досвід виконання аналогічних робіт способом безпосереднього завантаження відповідних договорів з додатками, актів виконаних робіт та позитивних відгуків.
Під аналогічним предметом закупівлі слід розуміти договір із предметом закупівлі «ремонт електромережі із монтажем вуличних ліхтарів». При цьому Замовник розуміє, що назва аналогічного договору може частково відрізнятись від визначеного замовником (наприклад містити додаткові уточнення, чи довільнішу за предметом закупівлі назву), та жодним чином не позбавляє учасників підтвердити досвід виконання робіт із ремонту електромереж що передбачають монтаж вуличних ліхтарів шляхом подання відповідних актів виконаних робіт та відповідних відгуків від замовників по таких договорах.
Підпунктом 1.1 Оголошення визначено вимогу з подання Учасниками документів, що підтверджують наявність у належному стані крана автомобільного, зокрема шляхом подання в складі пропозиції копії висновку експертизи обстеження крана та нотаріально завіреної копії паспорта на кран автомобільний. Не є порушенням, що призведе до відхилення пропозиції учасника подання в складі пропозиції сканованої копії безпосередньо з оригіналу такого документу. Однак з метою недопущення на об’єкті виконання робіт використання несправної техніки Замовником встановлено обов’язкову вимогу з подання в складі пропозиції відповідного висновку експертизи та відповідного паспорту на кран автомобільний. При цьому такий паспорт повинен містити відомості про проведення експертного обстеження та чинного на період виконання робіт відповідного технічного огляду проведеного уповноваженим органом.
Окремо звертаємо Вашу увагу на те, що подання документів які підтверджують наявність техніки в справному стані жодним чином не обмежує конкуренцію, а надає можливість участі в закупівлі суб’єктів господарювання які виконують роботи визначені як аналогічні з відповідним наявними механізмами на постійній та системній основі, що прямо впливає на якість виконання робіт.
Дата відповіді:
21.09.2022 09:57