-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
М’ясо (яловичина, свинина, телятина, баранина, курятина, потрухи, качатина, індичатина, кролятина) лот №1 (курятина) лот №2 ( індичатина, качатина ) лот №3 (свинина) лот №4 (яловичина, телятина, баранина, потрухи)
Торги не відбулися
2 805 263.52
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 5 063.95 UAH
мін. крок: 0.2% або 5 063.95 UAH
Період уточнення:
29.11.2017 13:02 - 21.12.2017 12:45
Відповідь надана
Шаблон договору
Номер:
280c05289a3c4b5c8c892fc7ef1ddff8
Дата опублікування:
19.12.2017 17:20
Опис:
Саме так, у шаблоні цього проміжку немає. Тому ми і просимо внести. Тому, що без конкретного проміжку Ви можете сплатити за товар на 2 день, а можете і на 758 день. Дякуємо за розуміння!
Відповідь:
Шановний Учасник! Розяснюємо повторно про те, що проектом договору передбачено порядок розрахунків. в проекті договору передбачено, що розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника Замовником після здійснення поставки Товару та надання Постачальником видаткової накладної. 4.2.Розрахунки здійснюються в безготівковій формі. 4.3. Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після поставки Товару згідно з видатковими накладними. Таким чином, підстав для задоволення Вашого звернення щодо встановлення в договорі відстрочки платежу за даним договором у календарних днях (цифрами та прописом) немає.
Дата відповіді:
19.12.2017 17:29
Відповідь надана
Шаблон договору
Номер:
2f37fabd879242d898997d21ea9a103f
Дата опублікування:
19.12.2017 16:45
Опис:
Шановний замовнику! Просимо конкретно відповісти, яка відстрочка платежу за даним договором у календарних днях (цифрами та прописом)? Дякую
Відповідь:
Шановний Учасник! Повторно просимо звернути Вашу увагу на те, що проектом договору передбачено порядок розрахунків. в проекті договору передбачено, що розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника Замовником після здійснення поставки Товару та надання Постачальником видаткової накладної. 4.2.Розрахунки здійснюються в безготівковій формі. 4.3. Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після поставки Товару згідно з видатковими накладними. Таким чином, підстав для задоволення Вашого звернення щодо встановлення в договорі відстрочки платежу за даним договором у календарних днях (цифрами та прописом) немає.
Дата відповіді:
19.12.2017 17:07
Відповідь надана
Шаблон договору
Номер:
b56a92d7333140a6800ef77bcde4ac60
Дата опублікування:
19.12.2017 16:01
Опис:
Шановний замовнику! У проекті договору не вказано у який термін проводиться оплата за поставлений товар. Відстрочка платежу впливає на формування ціни пропозиції. Просимо внести виправлення у шаблон договору та внести строк оплати за відвантажений товар. Дякуємо!
Відповідь:
Шановний замовнику! У проекті договору не вказано у який термін проводиться оплата за поставлений товар. Відстрочка платежу впливає на формування ціни пропозиції. Просимо внести виправлення у шаблон договору та внести строк оплати або внести виправлення у тендерну документацію, та вказати, що узгодження істотних умов договору, до яких входить і відстрочка, можлива на етапі підписання договору. Дякуємо 4.ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника Замовником після здійснення поставки Товару та надання Постачальником видаткової накладної. 4.2.Розрахунки здійснюються в безготівковій формі. 4.3. Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після поставки Товару згідно з видатковими накладними.
Дата відповіді:
19.12.2017 16:25
Відповідь надана
Шаблон договору
Номер:
187b4d4bd20d49bab58411516f3424ff
Дата опублікування:
19.12.2017 10:11
Опис:
Шановний замовнику!
У проекті договору не вказано у який термін проводиться оплата за поставлений товар. Відстрочка платежу впливає на формування ціни пропозиції. Просимо внести виправлення у шаблон договору та внести строк оплати або внести виправлення у тендерну документацію, та вказати, що узгодження істотних умов договору, до яких входить і відстрочка, можлива на етапі підписання договору.
Дякуємо
4.ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ
4.1. Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника Замовником після здійснення поставки Товару та надання Постачальником видаткової накладної.
4.2.Розрахунки здійснюються в безготівковій формі.
4.3. Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після поставки Товару згідно з видатковими накладними.
Відповідь:
Шановний Учасник! Звертаємо Вашу увагу на те, що проектом договору передбачено порядок розрахунків. Так, в проекті договору передбачено, що розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника Замовником після здійснення поставки Товару та надання Постачальником видаткової накладної. 4.2.Розрахунки здійснюються в безготівковій формі. 4.3. Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після поставки Товару згідно з видатковими накладними. Таким чином, підстав для задоволення Вашого звернення не має.
Дата відповіді:
19.12.2017 15:52