• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації гарячого харчування ДК 021:2015: код 55523100-3 «Послуги з організації шкільного харчування»)

1. Найменування замовника: Ліцей 2 Івано-Франківської міської ради. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 25802373. 4. Місцезнаходження замовника: 76026, Україна, Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана П.Дорошенка, 29. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Ярема Оксана Тарасівна, завідувач господарством, уповноважений з публічних закупівель Ліцею 2 Івано-Франківської міської ради; 76026, Україна, Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана П.Дорошенка, 29, телефон +380958763298, e-mail: matsapula@i.ua. 6. Вид предмета закупівлі: Послуги. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з організації гарячого харчування ДК 021:2015: код 55523100-3 «Послуги з організації шкільного харчування». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 55520000-1 «Кейтерингові послуги». 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: ДК 021:2015: код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації гарячого харчування ДК 021:2015: код 55523100-3 «Послуги з організації шкільного харчування»). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) послуга. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76026, Україна, Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана П.Дорошенка, 29. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Плата за надані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту подання Замовнику Акту про надання послуг. Допускається відтермінування платежу протягом 30 календарних днів. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 180 000,00 грн. (сто вісімдесят тисяч гривень 00 копійок) без ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %) .Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 19. Період уточнення інформації про закупівлю: «20» вересня 2022 року час 0000 год. 20. Кінцевий строк подання пропозицій: «23» вересня 2022 року час 0000 год. 21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.

Завершена

180 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 800.00 UAH
Період уточнення: 14.09.2022 16:10 - 20.09.2022 00:00
Звернень немає. Звернення не може бути заданим