• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги зі встановлення автоматичної пожежної сигналізації в приміщенні Чорноглазівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Полтавської міської ради за адресою: Полтавська область, Полтавський район, с. Чорноглазівка , вул. Миру, буд.1А, за кодом ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи

Торги відмінено

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Період уточнення: 14.09.2022 10:53 - 21.10.2022 01:00
Відповідь надана

дискримінація

Номер: 445a38e37d7844aeaf8174841d017078
Дата опублікування: 21.09.2022 13:52
Опис: Згідно ТД замовник вимагає сертифікат, який підтверджує проходження керівником учасника навчання згідно у відповідності з вимогами міжнародних стандартів ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018, ISO 19011:2018; та підтвердження кваліфікації «Внутрішній аудитор системи менеджменту якості» з свідоцтвом про нотифікацію підтверджуючий, що система менеджменту якості Учасника перевірена і відповідає вимогам міжнародного стандарту ІSО 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги», сертифікату ISO 9001: 2015 ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» зі сферою сертифікації Електромонтажні роботи (основний) Інші спеціалізовані будівельні роботи, Штукатурні роботи, Інші будівельно-монтажні роботи. Що це взагалі за вимога до учасників?? Яке відношення вона має до робіт протипожежного призначення і як це впливає на якість виконання робіт? Яким нормативно-првовим актом передбачена дана вимога? Для чого директору (керівнику) ставати якимось аудитором? Якщо учасник проходить оцінку якості роботи свого підприємства залучаються відповідні оргазації, які мають повноваження на проведення такої оцінки якості, і в них є дані аудитори! До чого тут директор чи взагалі працівники учасника? У цьому стандарті надано настанови щодо проведення аудитів систем управління, зокрема принципів проведення аудитів, керування програмою аудиту та проведення аудитів систем управління, а також настанови щодо оцінювання компетентності осіб, залучених до процесу аудиту. Ці заходи стосуються особи (осіб), яка (-і) керує (-ють) програмою аудиту, аудиторів і груп аудиту. Цей стандарт застосовний до всіх організацій, у яких є потреба у плануванні та проведенні внутрішніх або зовнішніх аудитів систем управління чи керуванні програмою аудиту. Внесіть зміни, видаліть дану вимогу, не прописуйте абсурдні вимоги до учасників, та не свторюйте дискримінаційних умов для участі. Якщо ви не видалите дану вимогу ми будемо оскаржувати в АМКУ, та захищати свої інтереси в інших інстанціях, аудит процедур закупівель (моніторниг) ще ніхто не відміняв.
Відповідь: Шановний учаснику! Детально вивчивши умови Вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вказаної вимоги. Повідомляємо Вам, що тендерну документацію по даній закупівлі, складено з урахуванням всіх вимог, зазначених у статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”(в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі - Закон). Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому замовник самостійно встановлює вимоги до учасника та предмета закупівлі, а також спосіб їх документального підтвердження, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Зазначаємо, що система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції.Зазначаємо, що відповідність підприємства вимогам стандарту підтверджує відповідний рівень професійної кваліфікації учасника закупівлі, що має безпосереднє значенні при наданні послуг у навчальному закладі. Щодо сертифікату, який підтверджує проходження керівником учасника навчання згідно ISO 9001: 2015 та підтвердження кваліфікації «Внутрішній аудитор системи менеджменту якості»– не є дискримінаційною, ISO — це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. З огляду на специфіку робіт на об'єкті з підвищеною небезпекою (школа), де високе накопичування людей, замовник вважає,що керівник виконавця повинен гарантувати якість наданих послуг та відповідно повинен мати знання необхідні знання (у сфері менеджменту якості) та відповідно належним чином організовувати належну якісну та безпечну роботу працівників (з використанням сучасних методик та методів організації діяльності). Наявність базових навичок з організації менеджменту є необхідним для якісного проведення робіт (надання послуг) та правильних і швидких дій у разі виникнення небезпеки. Відповідно вимога надати сертифікати ISO не є дискримінаційною умовою, а є бажанням Замовника отримати переможцем торгів компанію, яка дійсно має можливість надати послуги якісно, безпечно та на належному рівні. У своєму зверненні Ви не доводите, та документально не підтверджуєте неможливість отримання Вами потрібних документів у встановлені строки. Відповідно, Замовником дотримано законодавство в сфері публічних закупівель, оскільки правом замовника закупівель встановлювати критерії на власний розсуд враховуючи предмет закупівлі.
Дата відповіді: 22.09.2022 13:26
Відповідь надана

обгрунтування

Номер: 23689e2b1a3e4414a31eb0029488059c
Дата опублікування: 21.09.2022 13:51
Опис: Просимо Замовника детально обгрунтувати необхідність встановлення даної вимоги в ТД "Надати документ підтвердження володіння або оренди Електротехнічної лабораторії для вимірювання на території об’єктів Замовника. Підтвердити документально сферу процесу вимірювання: Випробуванняпiдвищеною напругою, Повний опiр петлi фаза-нуль, Опiр iзоляцii, Опiр обмоток трансформатора постiйному струмові, Випробування пiдвищеною змiнною напругою промисловоi частоти, окремою довідкою зазначити діапазон вимірювань й похибку вимірювань.", а саме просимо чітко зазначити з посиланням на технічне завдання закупівлі та вказати де саме та коли будуть використовуватися Випробування пiдвищеною напругою, Повний опiр петлi фаза-нуль, Опiр iзоляцii, Опiр обмоток трансформатора постiйному струмові, Випробування пiдвищеною змiнною напругою промисловоi частоти???? Оприлюднене технічне завдання НЕ містить даного переліку послуг!!! І є не зрозумілим чому Замовник встановлює таку вимогу до учасників!!!
Відповідь: Шановний учасник, електротехнічна лабораторія проводить дослідження параметрів електромережі з метою виявлення відхилень від норми, які є індикаторами існуючих і майбутніх несправностей, перевіряє якість виконання електромонтажних робіт і виявляє приховані неполадки, проводить випробування електроінструменту що буде використовуватись для надання послуг, здійснює виявлення несправного електрообладнання або такого, що не відповідає нормам і правилам улаштування електроустановок, проводить профілактичні електровимірювання. Звертаємо увагу, що своєчасне проведення діагностики системи електропостачання, електроінструменту дозволить запобігти: виходу з ладу техніки і обладнання, виникнення електротравм. Питання належної організації охорони праці та безпеки життєдіяльності у навчальному закладі є вкрай важливим. Саме тому одна з головних вимог для оцінки ефективності діяльності начального закладу — це дотримання у ньому встановлених правил і норм з охорони праці, попередження випадків травматизму та збереження життя і здоров’я персоналу. Звертаємо увагу, що замовник є установою в підпорядкуванні якої перебувають навчальні заклади, у яких навчаються діти та буде одночасно перебувати велика кількість людей, відповідно учасником має бути прикладено максимально зусиль для безпечного та своєчасного, швидкого надання послуг. Заклад є таким, що експлуатується та не буде зупиняти свою роботу на час надання послуг, що є предметом закупівлі, що так само необхідно врахувати при наданні послуг. Наявність електротехнічної лабораторії дасть змогу надати послуги, що є предметом закупівлі, якісно та у строки, вказані в тендерній документації. Вимога встановлена, для виконання усього обсягу монтажних робіт по предмету закупівлі вчасно, при роботі щоденно, без виникнення ускладнюючих факторів та умов надання послуг. Звертаємо увагу, що електротехнічна лабораторія може бути у власності учасника або орендована, будь яким учасником закупівлі. Замовник не обмежує учасника у виборі електротехнічної лабораторії. Дякуємо за питання.
Дата відповіді: 22.09.2022 13:25
Відповідь надана

незрозуміла вимога

Номер: 0bb3dcccf66442e7a60c761e4651efe8
Дата опублікування: 21.09.2022 13:51
Опис: В ТД встановлена незрозуміла вимога "Учасник повинен підтвердити наявність вантажного автотранспорту для перевезення матеріалів та обладнання до об’єкту, шляхом надання у складі пропозиції довідки у довільній формі, з обов’язковим наданням оригіналу технічного транспорту та документів підтверджуючих право користування (оригінал або копію договору оренди, позички тощо), у випадку залучення орендованого транспорту. У складі пропозиції учасник повинен надати лист згоду власника, орендодавця на використання вантажного автотранспорту в даній закупівлі на весь строк поставки товару, з зазначенням ідентифікатора даної закупівлі."!! Про який вантажний автотранспорт йде мова?? Яке відношення вантажний автотранспорт має до предмету даної закупівлі??? Замовник встановив дану вимогу тому що саме вантажний автотранспорт має уже обраний замовником переможець даної закупівлі??? Ні нірмативно правовими актами законодавства, ні Ліцензійними умовами дана вимога не передбачена, ТОМУ вимагаємо видалити її з ТД!!
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про автомобільний транспорт» автомобіль вантажний - автомобіль, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений для перевезення вантажів. Вимога Замовника в Тендерній документації стосовно наявності в Учасника власних або орендованих вантажних автотранспортних засобів обумовлена тим, що Предметом закупівлі та Договором про закупівлю (як результатом проведення закупівлі) передбачається, що Учасник/Підрядник зобов’язується самостійно закупити все необхідне обладнання та матеріали, доставити на об’єкт працівників та обладнання, змонтувати систему та вивезти все сміття, що лишилося після виконання робіт. В свою чергу Замовник має впевнитися в тому, що наслуги будуть виконані вчасно та в повному обсязі, а наявність саме такого автотранспорту є додатковою гарантією та необхідністю вчасного виконання робіт за даною процедурою закупівлі. Також, вимушені зазначити, що виконання договору не є тільки справою потенційного Переможця, на Замовника покладено велику відповідальність за використання бюджетних коштів за призначенням (обрання добросовісного Постачальника) та за організацію протипожежної безпеки на об’єкті (навчальний заклад). Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником не вимагається щоб такий автотранспорт був лише на праві власності в учасника, або таких одиниць транспорту була певна кількість (задля дотримання принципу недискримінації учасників). Разом з тим, вважаємо за необхідне зазначити, що відповідно до положень статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій…». Таким чином, дана вимога в Тендерній документації є правомірною та обумовленою специфікою предмету закупівлі.
Дата відповіді: 22.09.2022 13:24
Відповідь надана

неправомірна вимога Замовника

Номер: 8c83f558406f4978b3f4574124a6ca7b
Дата опублікування: 21.09.2022 13:51
Опис: Доброго ранку! Шановний замовнику, у тендерній документації наявна вимога - Обов’язково надається документ, що свідчить про наявність в учасника приміщення нежитлового призначення, яке використовується в якості бази для зберігання матеріалів (складу, технічного приміщення або т.ін.), яка за своїм місцем розташування знаходиться на території населеного пункту Замовника. Як потенційний учасник з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності такого приміщення на території населеного пункту Замовника, не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників. Крім цього, вказане тягне за собою численні порушення у сфері публічних закупівель, зокрема суттєве зменшення компаній учасників. Послуги по даній закупівлі здійснюються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулюються Ліцензійний умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтверджувальних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі "Послуги " на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія вищезазначениї ліценції поширюється на всю територію України, а одже, компанії, які отримали вказуну ліцензую, мають право виконувати роботи, що становлять предмет вказаного договору, у тому числі на території населеного пункту Замовника. Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас виключити з тендерної документації вказану дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Шановний учаснику! Детально вивчивши умови Вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вказаної вимоги. Повідомляємо Вам, що тендерну документацію по даній закупівлі, складено з урахуванням всіх вимог, зазначених у статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”(в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі - Закон). Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому замовник самостійно встановлює вимоги до учасника та предмета закупівлі, а також спосіб їх документального підтвердження, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Беручи до уваги вказані норми законодавства про закупівлі, Замовником було вирішено включити до тендерної документації дану вимогу щодо наявності приміщення нежитлового призначення, яке використовується в якості бази для зберігання матеріалів (складу, технічного приміщення або т.ін.), яка за своїм місцем розташування знаходиться на території населеного пункту Замовника Звертаємо увагу, що для виконання робіт, які є предметом закупівлі необхідна наявність чималої кількості матеріалів та обладнання на чималу суму коштів. Надання послуг, що є предметом закупівлі будуть здійснюватися у робочий час навчального закладу. Навчальний заклад не має наміру та можливості брати на себе зобов`язання із забезпечення охорони та збереження матеріальних цінностей виконавця, які будуть знаходитись у навчальному закладу. Зберігати та охороняти майно Виконавець має власними силами. Окрім того, не вбачаємо жодних перешкод в укладенні договору на оренду приміщення. За своїм визначенням Дискримінація – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Звертаємо увагу, що вказані вимоги, що наявності приміщення нежитлового призначення, яке використовується в якості бази для зберігання матеріалів (складу, технічного приміщення або т.ін.), встановлені для усіх учасників, відповідно всі учасники знаходяться у рівних умовах, відповідно дискримінація відсутня. Дякуємо за ваше питання.
Дата відповіді: 22.09.2022 13:23
Відповідь надана

ДИСКРИМІНАЦІЯ

Номер: bf030ee0d8594675b1531be177c8bfc4
Дата опублікування: 21.09.2022 13:50
Опис: В ТД встановлена вимога "Довідка з банку про стан коштів на рахунку, відповідно до довідки на рахунку повинно бути не менше очікуваної вартості предмета закупівлі, оскільки Замовник здійснює оплату за виконанні роботи після підписання актів виконаних робіт, аванс не передбачено. (документ повинен бути не більше десятиденної давнини відносно дати подання документа)." яка є дискриміаційною по відношенню до учасників, так як не передбачена законодавством!!!!! Встановивши дану вимогу Замовник навмисно обмежує коло потенційних учасників!!! Учасники можуть мати необхідне обладнання у себе на складі уже купленим!!! До того ж всі державні замовники не передбачають авансових платежів, але на відміну від Вас НЕ порушують законодавство та НЕ встановлюють незрозумілі дискримінаційні вимоги!! Тому, в разі не видалення даної вимоги з ТД ми будемо звертатися в контролюючі органи та в ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ для проведення моніторингу та перевірки даного тендеру на корупцію!
Відповідь: Шановний учаснику! Детально вивчивши умови Вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вказаної вимоги. Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Звертаємо увагу, що учасник на виконання умов договору повинен закупити відповідне обладнання, власними силами доставити обладнання до місця монтажу, здійснити оплату праці працівникам, що безпосередньо будуть надавати послуги. Враховуючи те, що оголошенням не передбачений аванс, учасник має бути фінансово спроможний на якісне та вчасне надання послуг. Звертаємо увагу, що Довідка з банку про стан коштів на рахунку видається у кожній банківській установі та не є особливою вимогою. Вами не доведено наявність складнощів (неможливість) отримання відповідної довідки з в банківської установи у якій відкрито ваш розрахунковий рахунок. Дякуємо за ваше питання.
Дата відповіді: 22.09.2022 13:23
Відповідь надана

дискримінація

Номер: 145f28eae1d942448b84bc8926df5777
Дата опублікування: 21.09.2022 13:50
Опис: Згідно якого нормативно правового акту встановлена дана вимога "З метою забезпечення вивезення сміття з територій замовника учасник повинен у складі пропозиції надати договір або копію договору надання послуг з вивозу сміття з території Полтавської міської територіальної громади."??? сим вона передбачена та регламентована?? Встановлюючи дану вимогу Замовник навмисно обмежує коло потенційних учасників, та лобіює інтереси конкретного учасника! Вимагаємо видалити дану вимогу, або ми будемо змушені звернутися в АМКУ!
Відповідь: Шановний учаснику! Детально вивчивши умови Вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вказаної вимоги. Згідно з чинним законодавством України, а саме: відповідно до ч. 2. ст. 35-1 Закону України «Про відходи» усі власники або наймачі, користувачі, у тому числі орендарі, джерел утворення побутових відходів, земельних ділянок укладають договори з юридичною особою, яка визначена виконавцем послуг на вивезення побутових відходів та здійснюють оплату таких послуг. До джерел утворення побутових відходів стаття 1 даного Закону відносить об’єкти, на яких утворюються побутові відходи (житлові будинки, підприємства, установи, організації та земельні ділянки). Згідно ст. 25 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» , споживачі зобов’язані укласти договір про поводження з побутовими відходами з особою, визначеною у встановленому законодавством порядку. До категорії споживачів вищевказаний Закон відносить фізичних і юридичних осіб, які отримують послуги з поводження з відходами.. Згідно із Заком України «Про благоустрій населених пунктів» Правила благоустрою території населеного пункту – нормативно-правовий акт, яким установлюється порядок благоустрою та утримання територій об’єктів благоустрою та включає вимоги до санітарного очищення територій та інші вимоги, передбачені цим та іншими законами, в тому числі і вимоги щодо необхідності заключати договори на послуги з вивезення побутових відходів. Повідомляємо, що навчальний заклад, де безпосередньо будуть надаватись послуги не має наміру, фінансування та можливості брати на себе зобов`язання із вивозу сміття, що утвориться в результаті надання послуг учасником.
Дата відповіді: 22.09.2022 13:22
Відповідь надана

дискримінація

Номер: 2e9c4a612558423197d22feecc7f330a
Дата опублікування: 21.09.2022 13:50
Опис: Шановний замовнику, ви вимагаєте у своїй Тендерній документації Копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого провідного інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки завірена печаткою та підписом інженера-проектувальника, інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки. Хочу Вас проінформувати, що провідний інженер-проектувальник відноситься до об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3. Ящо ви вимагаєте, даного проектувальника із копією сертифікату, то у вас повинен бути відповідний розрахунок, щодо належності «Гожулівського навчально-виховного комплексу Полтавської міської ради » до класу СС3 (значні наслідки). Вимагаючи провідного інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки, ми вимагаємо надати у тендерній документації Розрахунок щодо визначення класу наслідків. Тому що ставити дану вимогу можна тільки тоді коли проведений розрахунок класу наслідків, який проведений фахівцями! У вас є в наявності Фахівці для прорахунку класу наслідків??? Провідний інженер проектувальник відноситься до наведених нижче об’єктів і ніяк «Гожулівського навчально-виховного комплексу Полтавської міської ради » не відноситься до даного переліку. СС3 - для об'єктів підвищеної небезпеки, ідентифікованих згідно з «Про об’єкти підвищеної небезпеки»; СС3 - для сховищ цивільного захисту (цивільної оборони) незалежно від місця розташування, місткості та класу захисту; СС3 – для об’єктів, що містять державну таємницю; СС3 – для будівель невиробничого призначення умовною висотою понад 100 метрів; СС3 – для житлових будинків умовною висотою від 73,5 м до 100 м; СС3 – для пам’яток культурної спадщини, визначених відповідно до «Про охорону культурної спадщини»; СС3 – для об'єктів першої категорії, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля, визначених у ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля»; Тому, наша вимога щодо прибрання провідного інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки є аргуметованою. Уникнути дискримінацію з вашої сторони можливо тільки заміною провідного інженера-проектувальника на інженера проектувальна в частині дотримання вимог пожежної безпеки що за класом наслідків відноситься до СС2, що допустимо для даної закупівлі і відповідно цьому надається відповідний сертифікат інженера проектувальна в частині дотримання вимог пожежної безпеки що за класом наслідків відноситься до СС2. Виходячи з вищенаведеного, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості:2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник встановлює кваліфікаційні вимоги у тому числі наявність працівників відповідної кваліфікації та інші вимоги, передбачені законодавством. Під час формування вимог тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України, в тому числі Законом України «Про публічні закупівлі». Слід зазначити, що Закон України "Про публічні закупівлі" не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмета закупівлі. Замовник бажає бути впевненим в тому, що переможець торгів спроможній надати послугу з предмету закупівлі у повному обсязі, належної якості та у відповідності з вимогами. Вимоги встановлені в розділі «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» обумовлені й вимагаються для підтвердження фактичної наявності у компанії-учасника кваліфікованих спеціалістів, необхідних для якісного проведення робіт та правильних і швидких дій у разі виникнення небезпеки. Замовником було зазначено вимоги до необхідної кількості та рівня кваліфікації працівників Учасника, наявність яких дасть змогу виконати роботи, що є предметом закупівлі, якісно та у строки, вказані в тендерній документації. Звертаємо увагу учасника, що учасник має право самостійно надати додаткові документи, а саме проведений розрахунок класу наслідків закладу, що підпорядковується замовнику, у якому будуть надаватись послуги у складі пропозиції, який проведений відповідними фахівцями та спеціалізованою установою та обґрунтувати не виконання відповідної вимоги тендерної документації.
Дата відповіді: 22.09.2022 13:22
Відповідь надана

незрозуміла вимога

Номер: 71fb2df63a504894b1d28323b879ffa0
Дата опублікування: 21.09.2022 13:49
Опис: В ТД міститься вимога "Копії протоколів та посвідчень працівників, що підтверджують атестацію працівників з пожежної безпеки, проходження навчання безпечним методам і прийомам роботи на висоті, проходження навчання законам і нормативним актам охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарно-гігієнічного забезпечення, надання першої медичної допомоги.", яка є незрозумілою, оскільки Відповідно до ст. 1 Закону України «Про професійний розвиток працівників», атестація працівників – це процедура оцінки відповідності професійного рівня працівників кваліфікаційним вимогам і посадовим обов'язкам, проведення оцінки їх професійного рівня роботодавцем. Но Роботодавець не проводить навчання з пожежної безпеки, проходження навчання безпечним методам і прийомам роботи на висоті, проходження навчання законам і нормативним актам охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарно-гігієнічного забезпечення, надання першої медичної допомоги. цим займаються відповідні навчальні центри! Тож просимо пояснити що саме хоче замовник, атестацію працівників роботодавцем чи навчання працівників в спеціалізованих центрах????
Відповідь: Шановний учаснику! Детально вивчивши ваше питання зазначаємо, що навчання працівників повинно здійснюватись саме спеціалізованими центрами з надання відповідних підтверджувальних документів (протоколів та посвідчень).
Дата відповіді: 22.09.2022 13:21
Відповідь надана

неправомірна вимога

Номер: 7e0c6f1b0e0e4a77a49519ce47d4a8bd
Дата опублікування: 21.09.2022 13:49
Опис: У ТД зазначена вимога: "електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 5-го розряду;налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 5-го розряду.", яка є НЕПРАВОМІРНОЮ! Відповідно до п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Таким чином, вимога про посади та розряди є незаконною та не відповідає вимогам чинного законодавства. Вимагаємо НЕ порушувати законодавство, змінити вимогу та вказати: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування - не нижче 4-го розряду. В Іншому випадку ми будемо звертатися в АМКУ!
Відповідь: Шановний учаснику! Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду на викладене, щодо встановлених вимог, які передбачені в тендерній документації до даної закупівлі, повідомляємо, що будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів, та прийняти участь у закупівлі. В Постанові КМУ від 23.11.2016 № 852 зазначені мінімальні вимоги, не нижче, але не вичерпні. Під час формування вимог тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України, в тому числі Законом України «Про публічні закупівлі». Слід зазначити, що Закон України "Про публічні закупівлі" не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмета закупівлі. Замовник бажає бути впевненим в тому, що переможець торгів спроможній надати послугу з предмету закупівлі у повному обсязі, належної якості та у відповідності з вимогами. Вимоги встановлені в розділі «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» обумовлені й вимагаються для підтвердження фактичної наявності у компанії-учасника кваліфікованих спеціалістів, необхідних для якісного проведення робіт та правильних і швидких дій у разі виникнення небезпеки. Замовником було зазначено вимоги до необхідної кількості та рівня кваліфікації працівників Учасника, наявність яких дасть змогу виконати роботи, що є предметом закупівлі, якісно та у строки, вказані в тендерній документації. Зокрема, для виконання усього обсягу монтажних робіт по предмету закупівлі вчасно, при роботі щоденно, без виникнення ускладнюючих факторів та умов виконання робіт, підвищення працюючими інтенсивності праці та застосування ними високої професійної майстерності. Звертаємо вашу увагу на те, що дана вимога не може бути дискримінаційною, оскільки кожен учасник може мати ту кількість та рівень кваліфікації працівників, які він сам забажає і це є рішенням самого учасника. Також звертаємо вашу увагу, що ліцензійні умови визначають лише умови для отримання ліцензії та провадження ліцензійної діяльності протипожежного призначення. Наявність у учасника певної кількості працівників, певного рівня їх кваліфікації, свідчить лише про відповідність учасника ліцензійним умовам та не означає відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі.Тендерна документація складена у відповідності до законодавства й не містить жодної дискримінуючої Вимоги ,або яка обмежує коло осіб, що бажають прийняти участь у закупівлі. Замовник діє виключно відповідно до вимог чинного законодавства та керуючись принципами здійснення публічних закупівель та вбачає, що наведені вище обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення Вимоги. Дякуємо за питання!
Дата відповіді: 22.09.2022 13:20
Відповідь надана

ДИСКРИМІНАЦІЯ

Номер: a000a264a3b84aa09f29e764a4950777
Дата опублікування: 21.09.2022 13:49
Опис: Замовник в ТД встановив вимогу "Вимагається банківська гарантія, видана банком з кредитним рейтингом не нижче uaAA+), Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) Департаменту освіти Полтавської міської ради Полтавської міської ради (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. копія ліцензії банку або завірений банком витяг з Державного реєстру банків де зазначена інформація, що банк має чинну ліцензію(не раніше 2021 року);", яка є дискримінаційною!! На якій підставі та згідно якого нормативно правового акту Учасники мають брати гарантію саме у банківській установі Департаменту освіти Полтавської міської ради Полтавської міської ради???????? Чим це передбачено та регламентовано??? копія ліцензії банку або завірений банком витяг з Державного реєстру банків де зазначена інформація, що банк має чинну ліцензію(не раніше 2021 року) - що це за вимога взагалі??? Тобто ліцензія видана раніше 2021 року Замовнику не підходит??? Шановний Замовнику, ви відкрито дискримінуєте учасників закупівлі встановлюючи безглузді вимоги! В разі не видалення даних вимог ми будемо звертатися в АМКУ та в контролюючі органи для перевірки Вашої компетентності, та перевірки даного тендеру на корупційну змову!!
Відповідь: Шановний учасник!. Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції — надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції / пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Забезпечення тендерної пропозиції — це один із інструментів, який може застосувати на власний розсуд замовник для боротьби із недобросовісними учасниками. Це гарантія виконання учасником взятих на себе зобов’язань учасником закупівлі. Звертаємо увагу потенційного учасника, що замовник не конкретизує певної банківської установи, учасник має право самостійно обирати банківську установу, що відповідає критеріям встановленим у тендерній документації. Звертаємо увагу що Департамент освіти Полтавської міської ради Полтавської міської ради не є банківською установою.
Дата відповіді: 22.09.2022 13:20