• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Картки безконтактні - ДК 021:2015 - 30160000-8 Магнітні картки

Спрощена закупівля, здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» зі змінами.

Завершена

3 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 500.00 UAH
Період уточнення: 13.09.2022 16:19 - 22.09.2022 09:00
Відповідь надана

Додаток 3 до Оголошення

Номер: 1265f32e014d4d3c8d868441daf844fe
Дата опублікування: 21.09.2022 14:32
Опис: В Додатку № 3 до Оголошення (форма "Комерційна пропозиція) вказано: Загальна вартість нашої пропозиції за 120000 одиниць Систем автоматичного підрахунку пасажирів  __________(Вказується марка системи автоматичного підрахунку пасажирів запропонована Учасником) становить ______ грн. Просимо привести даний пункт у відповідність до назви предмету закупівлі згідно з Оголошенням - Картки безконтактні - ДК 021:2015 - 30160000-8 Магнітні картки
Відповідь: Добрий день! Відповідь на питання від 19.09.2022_18:50 Шановний учаснику! Дякуємо за звернення! В тендерну документацію будуть внесені зміни та приведено до відповідності.
Дата відповіді: 21.09.2022 16:01
Відповідь надана

Вимоги до кваліфікації учасника

Номер: 0c1b368838a54dac86cc8654b3273b93
Дата опублікування: 20.09.2022 09:36
Опис: Тендерна документація містить вимогу про надання довіреності на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у частині 1 статті 17 Закону. Просимо пояснити: - на яку з двох, вказаних в оголошенні, осіб надавати довіреність? - яким обсягом прав має бути наділена вказана особа? - на який строк має бути видана довіреність? - чи потрібно забезпечити   представника Замовника оригіналом довіреності в паперовому вигляді для виконання представницьких функцій?  Якщо так, то просимо розяснити яким чином і в які строки учасник має передати довіреність.
Відповідь: Відповідь на питання від 20.09.2022_09:36 Шановний учаснику! Дякуємо за звернення! Надаємо наступне роз’яснення на Ваше питання: В Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі "Вимоги до кваліфікації учасника" зазначається, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компитенції . Від Участника вимагається надати лист-згоду, в якій підтверджується згода щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником та оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у частині 1 статті 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації.
Дата відповіді: 21.09.2022 18:17
Відповідь надана

Щодо системи АСОП

Номер: 8c8bc15df286411c99acb62f6d22e74a
Дата опублікування: 19.09.2022 19:09
Опис: Доброго дня! Просимо надати відповідь на наведені нижче запитання щодо системи АСОП в м.Чернівці: 1) В тендерній документації зазначено: "2.5. Постачальник має надати документальне підтвердження можливості запису транспортного додатку який сумісний з існуючою системою АСОП в місті Чернівці. Для отримання інформації про систему Постачальник має звернутись до Замовника в період уточнення." У відповіді на запитання про спосіб підключення до системи АСОП та формату передачі даних, Замовник відповідає, що "замовник не являється розробником системи АСОП а є лише власником на правах користувача тому надати вичерпну технічну інформацію стосовно підключення, формату передачі данних для запису транспортного додатку та кодів ініціалізації не має технічної можливості." З наведеного можна зробити висновок, що Замовник не має алгоритму  ініціалізації, без якого неможливо здійснити ініціалізацію кому-небудь, крім розробника системи АСОП. Тоді для чого Замовник вніс в ТД "Для отримання інформації про систему Постачальник має звернутись до Замовника в період уточнення"? 2) Чи не проводиться даний тендер під розробника системи АСОП оскільки на даний момент виключно він знає всю технічну інформацію і навіть Замовник нею не володіє. То яким чином інший учасник може виконати вимогу ТД "2.5. Постачальник має надати документальне підтвердження можливості запису транспортного додатку який сумісний з існуючою системою АСОП в місті Чернівці. "? 3) Хто є розробником системи АСОП в м. Чернівці? 4) Чи отримано від розробника згода (підтвердження) про те, що він надасть всю необхідну інформацію іншій не повязаній з ним компанії для можливості ініціалізації транспортним додатком карток для системи АСОП м. Чернівці? Чи передбачає договір Замовника з розробником АСОП в м. Чернівці можливість ініціалізації транспортним додатком третьою стороною (незалежною від розробника) і те, що розробник АСОП буде цьому максимально сприяти? Дякуємо.
Відповідь: Відповідь на питання від 19.09.2022_19:09 Шановний учаснику! Дякуємо за звернення! Надаємо наступне роз’яснення на Ваші питання: 1) Замовником було внесено в Технічну документацію "Для отримання інформації про систему Постачальник має звернутись до Замовника в період уточнення" з метою отримання інформації про систему. 2) Всі учасники можуть виконати вимогу ТД "2.5. Постачальник має надати документальне підтвердження можливості запису транспортного додатку який сумісний з існуючою системою АСОП в місті Чернівці." шляхом надання документального підтверження. 3) Розробником системи являється Товариство з обмеженою відповідальністю «АЙКЮ ДИРЕКТ УКРАЇНА» 4) Отримання згоди згідно тендерної документації покладається на Виконавця, результатом являється надання документального підтвердження. В складі програмного забезпечення АСОП, яке є власністю Замовника на правах використання присутній модуль для ініціалізації карток за допомогою якого транспортний додаток та проходить ініціалізація. Додаткового дозволу на його використання не передбачається.
Дата відповіді: 21.09.2022 18:25
Відповідь надана

Щодо змін, внесених в тендерну документацію

Номер: 78ee8c39af1a44e49a91810a2c3dbd95
Дата опублікування: 19.09.2022 18:50
Опис: Доброго дня! Просимо надати роз'яснення по нижченаведеним питанням: 1. В п. 2.4. Тендерної документації зазначено: «Постачальник має забезпечити ініціалізацію транспортного додатку карток на своїх виробничих потужностях, паралельно з виробництвом карток, у термін, що не перевищує 20 (двадцять) календарних днів з дати отримання Постачальником від Покупця заявки на поставку товару.» А п. в 3.3. проекту договору: «Постачальник має забезпечити виготовлення карток, у термін, що не перевищує 20 календарних днів з дати отримання Постачальником від Покупця заявки на поставку. Система графічної персоналізації та ініціалізації транспортного додатку  карток має відбуватись в межах виробничих приміщень Змовника на автоматичній персоналізаційній системі Постачальника, для виключення дублювання кодів транспортного додатку та забезпечення тестування на працездатність карток. Замовник надає Виконавцю доступ до модулю запису карток програмного забезпечення АСОП.»   Просимо внести роз’яснення на чиїх виробничих потужностях має відбуватись графічна персоналізація та ініціалізація транспортного додатку  карток.   2. Чи передбачає надання Замовником Виконавцю доступу до модулю запису карток програмного забезпечення АСОП надання алгоритму запису транспортного додатку та кодів ініціалізації, зокрема порядок розміщення інформації в секторах чипу та якими ключами має бути здійснено захист. Дякуємо.
Відповідь: Добрий день! Відповідь на питання від 19.09.2022_18:50 Шановний учаснику! Дякуємо за звернення! Надаємо наступне роз’яснення на Ваші питання: 1) В тендерну документацію будуть внесені зміни та приведено до відповідності. 2) Замовником буде надано доступ до модулю запису карток програмного забеспечення АСОП. Щодо надання алгоритму запису транспортного додатку та кодів ініціалізації, зокрема порядок розміщення інформації в секторах чипу та якими ключами має бути здійснено захист Замовник не володіє бо не є розробником.
Дата відповіді: 21.09.2022 15:28
Відповідь надана

Спосіб підключення до системи АСОП та алгоритм запису транспортного додатку та кодів ініціалізації

Номер: 266f6dff51e74df58e380f75b5be7944
Дата опублікування: 16.09.2022 18:59
Опис: Доброго дня! Просимо повідомити про: - спосіб підключення до системи АСОП; -формат передачі даних для запису транспортного додатку та кодів ініціалізації; - алгоритм запису транспортного додатку та кодів ініціалізації, зокрема порядок розміщення інформації в секторах чипу та якими ключами має бути здійснено захист. Оскільки вказана інформація носить ключовий характер - пропонуємо додатково зазначити відповіді на ці запитання у тендерній документації."
Відповідь: Добрий день! На ваш запити про надання інформацію стосовно системи АСОП повідомляємо, що замовник не являється розробником системи АСОП а є лише власником на правах користувача тому надати вичерпну технічну інформацію стосовно підключення, формату передачі данних для запису транспортного додатку та кодів ініціалізації не має технічної можливості. Разом з тим повідомляємо що до складу системи АСОП входить програмниль модуль для запису та ініціалізації карток що може використовуватись виконавцем.
Дата відповіді: 19.09.2022 12:06
Відповідь надана

Додаток 3 до Оголошення

Номер: 303abbd47b53441ea9b4ef29293b202e
Дата опублікування: 14.09.2022 10:32
Опис: В Додатку № 3 до Оголошення (форма "Комерційна пропозиція) зазначається: 1. Предмет закупівлі: Автоматична система підрахунку пасажирів (ДК 021:2015 - 48610000-7 - Системи баз даних) 2. Загальна вартість нашої пропозиції за 13 одиниць Систем автоматичного підрахунку пасажирів __________(Вказується марка системи автоматичного підрахунку пасажирів запропонована Учасником) становить ______ грн. Просимо виправити зазначені неточності в даному додатку, так як Оголошенням передбачена закупівля за кодом Картки безконтактні - ДК 021:2015 - 30160000-8 Магнітні картки
Відповідь: Добрий день! дякую за питання, зміни будут внесені найближчим часом.
Дата відповіді: 14.09.2022 12:18
Відповідь надана

Щодо надання алгоритму ініціалізації карток

Номер: 8802d61531d046038a64d19675ee7464
Дата опублікування: 14.09.2022 10:20
Опис: Добрий день! Цікавить наступне питання - чи надасть замовник переможцю алгоритм ініціалізації карток, оскільки ініціалізацію можна здійснити лише маючи цей алгоритм ?
Відповідь: Доброго дня! Замовник володіє програмним забезпеченням для ініціалізації карток. З метою надання компетентної відповіді просимо надати роз'яснення, що саме мається на увазі під "Алгоритмом ініціалізації карток".
Дата відповіді: 16.09.2022 12:27