Електрична енергія. Під час проведення закупівель усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. В іншому випадку у разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Закупівля проводиться у відповідності до переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг необхідних для безперебійного функціонування підприємства під час дії режиму воєнного стену визначених рішеннями замовника затвердженим наказом КП «МАД-1» НМР №65 від 05.03.2022р. (зі змінами), Закону України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні»» №2102-ІХ від 24.02.2022р., зі змінами, ПКМУ від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану», зі змінами порядку закупівель в умовах воєнного стану, враховуючи запровадження обов’язковості використання електронної системи закупівель шляхом застосування порядку проведення спрощених закупівель, визначеного Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та/або електронного каталогу, визначеного постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», для закупівель, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тис. грн. без граничних обмежень щодо очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обсяги закупівлі визначені в кількості достатній на термін дії воєнного стану.
Розпорядженням Нікопольської районної військової адміністрації №150 від 22.07.2022р. Замовника визнано підприємством, яке задіяне у ліквідації надзвичайних ситуацій спричинених ворожими обстрілами та надання допомоги постраждалим м. Нікополь та Нікопольської громади.
Мінекономіки в листі № 3304-04/16796-06 від 22.04.2022 зокрема, зауважило:
з огляду на положення постанови № 169, вартість закупівлі визначається в момент її здійснення, виходячи з наявної поточної потреби. Предмет закупівлі визначається замовником відповідно до порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708. Так, предмет закупівлі, визначений для потреб воєнного стану згідно з постановою № 169, виступатиме новим предметом окремого договору про закупівлю і новим предметом закупівель.
Отже, з огляду на вищенаведений лист, предмет закупівлі по кожному договору, укладеному навіть під час війни, можна вважати новим предметом договору і новим предметом закупівлі.
Відповідно до Переліку, оновленого Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій від 27.07.2022 року № 169, Нікопольська міська територіальна громада визнана такою, що розташована в районі проведення воєнних (бойових) дій.
Згідно роз'яснень Міністерства економіки України (Лист № 3323-04_50213-06 від 19.07.2022) при проведення спрощеної закупівлі згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 р. No 169 (зі змінами) розміщувати річний план в електронній системі закупівель не потрібно
Завершена
1 221 500.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 107.50 UAH
Період уточнення:09.09.2022 15:17 - 15.09.2022 00:00
Відповідь надана
Вимоги ТД
Номер:5a12e6b4926a4c10bb56eb1ae4fc2e9f
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:13.09.2022 17:40
Опис:Шановний Замовник, просимо надати роз’яснення стосовно вимог тендерної докуме6нтації: 1) Технічні вимоги (стор.3) вимагає «Надати підписаний перелік об’єктів/точок комерційного обліку споживача». Проект договору та Тендерна документація не містить перелік об’єктів/точок комерційного обліку споживача. Роз’ясніть будь ласка, де можна знайти цей перелік? 2) Якщо на підтвердження досвіду виконання Учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) буде надано повністю виконаний договір, з актами виконаних робіт – вимога буде виконана в повному обсязі? В такому випадку лист-відгук не є обов’язковим? Лист-відгук є обов’язковим, якщо надається договір який виконується Учасником на момент проведення цієї закупівлі? 3) Вимога надати довідку пункту ж): «довідку-гарантію про повну відповідність предмету закупівлі технічним вимогам (характеристикам) документації з додаванням копій сертифікатів та/або паспотрів якості/відповідності тощо;». Предмет закупівлі не передбачає наявність сертифікатів та/або паспотрів якості/відповідності згідно чинного законодавства. Що саме повинен надати Учасник на виконання цієї вимоги?
Відповідь:Перелік об’єктів точок комерційного обліку Замовника можна отримати звернувшись із відповідним запитом до замовника. Додатково, для зручності постачальника Перелік додано до документації закупівлі.
Якщо на підтвердження досвіду виконання Учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) буде надано повністю виконаний договір, з актами виконаних робіт – вимога буде виконана в повному обсязі. В такому випадку лист-відгук не є обов’язковим.
Стосовно вимоги надати довідку пункту ж) Учасникам достатньо надати довідку у довільній формі,про повну відповідність предмету закупівлі технічним вимогам (характеристикам) документації та зазначити в ній, що предмет закупівлі не підпадає під обов’язкову сертифікацію та не передбачає наявність сертифікатів та/або паспотрів якості/відповідності згідно чинного законодавства.
Дата відповіді:13.09.2022 18:37
Відповідь надана
Вимоги ТД
Номер:7c10e0ab19a34298a2d48f144f859db2
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:13.09.2022 16:33
Опис:Доброго дня, шановний Замовник! Просимо перевірити вимоги тендерної документації на відповідність предмету закупівлі. А саме сторінка 4: Учасник повинен надати в технічній частині: п. 1,2,4,5,6,7,10,12 та наступні абзаци, сторінка 6, пункт е) *Примітки. У зазначених місцях тендерної докуме6нтації вимагаються документи, які не можуть бути надані враховуючи природу предмету закупівлі.
Звертаємо увагу Замовника на той факт, що електрична енергія не входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні (відповідно до затверджених Правил сертифікації однорідних видів продукції (послуг). Також додатково повідомляємо, що чинним законодавством не передбачено такого документу, як “паспорт якості/сертифікат відповідності електричної енергії”. Відповідно до Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 "Про затвердження Кодексу систем розподілу", п. 11.4.1, Правил роздрібного ринку електричної енергії (далі – ПРРЕЕ), та інформації, яка розміщена на офіційному веб-сайті НКРЕКП, відповідальним за якість електричної енергії – є Оператор системи розподілу. Враховуючи вищевикладене, в учасника відсутня можливість надати в складі тендерної пропозиції завірені копії документів, які посвідчують якість товару (сертифікатів відповідності та/або паспортів якості та/або посвідчень на товар тощо), довідку про виробника товару, документи які підтверджують стосунки з виробником, и т.п., оскільки такі документи не існують. Просимо внести зміни до документації та видалити зазначені вимоги.
Додатково звертаємо на вимогу: «Лист — згоду (за підписом уповноваженої особи) на відтермінування строку оплати до 30 (Дев’яносто) робочих днів.». По-перше не зрозуміло 30 або 90 робочих днів, по-друге в електронній системі закупівель зазначено відстрочку платежу – 60 днів.
Відповідь:Доброго дня. Дякуємо Вам за Ваше питання. У відповідь повідомляємо наступне.
Частина «сторінка 4: Учасник повинен надати в технічній частині далі по тексту» не є частиною документації частина не є умовами проведення закупівлі UA-2022-09-09-008466-a. Вищезазначена частина документації є технічною помилкою. Вона помилково не була видалена при складанні документації про проведення закупівлі UA-2022-09-09-008466-a, а являється частиною документації по іншій закупівлі Замовника UA-2022-08-19-008615-a.
В документацію про проведення закупівлі внесені відповідні зміни.