• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

22Т-028_44310000-6 Вироби з дроту (Канати сталеві в асортименті)

Торги не відбулися

3 963 033.33 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 30 000.00 UAH
Період уточнення: 08.09.2022 11:18 - 30.09.2022 00:00
Відповідь надана

Умови оплати

Номер: 343bd20bad9c4a8fa0f9ed8caddee3d2
Дата опублікування: 21.09.2022 09:50
Опис: Оплата Товару згідно Договору у сумі 100% вартості відвантаженого Товару по Специфікації здійснюється Покупцем впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту поставки Товару. В цьому випадку, з метою забезпечення платіжних зобов’язань Покупця згідно Договору при надані відстрочення платежу Постачальником, Покупець ініціює видачу безвідкличної банківської гарантії (надалі – «Гарантія») банком Покупця___________________ на суму 3 963 033,33 грн у тому числі ПДВ, строком до «05» июня 2023 р.
Відповідь: Шановний учасник. Умови оплати, які наведені в тендерній документації не підлягають зміні. Дякую.
Дата відповіді: 23.09.2022 13:41
Відповідь надана

Питання умов оплати!

Номер: 330bdbac344441c896c051780b1f1cb9
Дата опублікування: 19.09.2022 12:55
Опис: Ми є вітчизняними виробниками метизної продукції (канатів). На теперішній день, сировину, для виготовлення канатів, наше підприємство купує на умовах 100%.передплати.У зв'язку з цим прошу розглянути пропоновані умови розрахунків : - попередньої оплати Покупцем 50% вартості партії Товару визначену до поставки, яка здійснюється на підставі рахунку, наданого Постачальником. Решта 50% вартості партії Товару сплачується Покупцем по факту готовності до відвантаження відповідного обсягу Товару та пред’явлення Постачальником рахунку на оплату Товару, шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника, на умовах, зазначених у Специфікації. Попередня оплата забезпечена банківською(-ими) гарантією(-ями) повернення авансового платежу.
Відповідь: Шановний учасник. Умови оплати, які наведені в тендерній документації не підлягають зміні. Дякую.
Дата відповіді: 20.09.2022 09:27
Відповідь надана

Проект договору

Номер: 115a0618667342c390057e23ec55339c
Дата опублікування: 12.09.2022 13:44
Опис: Добрий день. Просимо Вас розглянути можливість внесення наступних змін в проект договору: 2.2. Постачальник гарантує якість і надійність Товару, що постачається, протягом гарантійного строку. Гарантійний строк Товару не може бути меншим від гарантійного строку заводу-виробника. Гарантійний строк на Товар встановлюється згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) Постачальника та починає рахуватись з дати поставки продукції. 2.3. За вимогою Покупця, Постачальник зобов'язаний забезпечити вільний доступ уповноваженим представникам Покупця до виробничих потужностей, на яких відбувається процес виготовлення Товару, що є предметом даного Договору, для інспекції якості Товару, що виробляється на всіх етапах його виробництва. Уповноважені представники Покупця мають право використовувати власні вимірювальні інструменти та спеціальне обладнання для дослідження якісних характеристик Товару, що виробляється. Персональний склад Уповноважених представників Покупця направляється Постачальнику офіційним листом на електронну / -і адресу / -си вказані у розділі XIV цього Договору. 2.4. Покупець має право відправити своїх уповноважених представників на завод Постачальника для присутності при проведенні випробувань Товару та /або інспекції готовності Товару до відвантаження у відповідності до пакувального листа / відвантажувального листа. 5.2. Датою прийняття Товару є дата підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Право власності на Товар, ризик випадкового знищення/пошкодження переходить від Постачальника до Покупця з моменту переходу ризиків згідно з умовами поставки, визначеними відповідно до ІНКОТЕРМС-2010. 5.9. Приймання Товару по кількості проводиться відповідно до Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання по кількості, затвердженої постановою Держарбітражу № П-6 від 15.06.1965р., по якості - Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за якістю, затвердженої постановою Держарбітражу № П-7 від 25.04.1966р., та сертифікату якості заводу-виробника. У разі виявлення невідповідності в якості або нестачі Товару, виклик представників Постачальника - обов'язковий. Виклик Покупцем здійснюється в письмовій формі та/або в електронному вигляді на електронну адресу Постачальника, вказану в Розділі XIV даного Договору. У випадку неявки представника Постачальника впродовж 5-ти робочих днів з моменту отримання відповідного виклику Покупця, підписанням даного Договору Постачальник надає згоду, про те, що Постачальник погоджується з оглядом Товару на предмет відповідності кількісті/якості Покупцем та з актом, складеним Покупцем з залученням незалежного експерта. 5.18. Виключити. 6.2.1. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання чи неналежного виконання зобов'язань Постачальником, повідомивши про це його за 30 днів до дати розірвання Договору. При цьому, факт розірвання Договору не звільняє Покупця від обов'язку прийняти та оплатити Товар, виготовлений на підставі замовлення, погодженого до моменту отримання Постачальником такого повідомлення. 6.4.3. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання чи неналежного виконання зобов'язань Покупцем, повідомивши про це його за 30 днів до дати розірвання Договору. 6.5. Якщо протягом гарантійного строку Покупцем будуть виявлені дефекти або невідповідність якості Товару, обумовленої Договором, Постачальник зобов'язаний (на вибір Покупця): - або за свій рахунок усунути дефекти Товару за його місцезнаходженням у строк, погоджений Сторонами, а якщо такий строк не буде погоджено –протягом 20 календарних днів з дня підписання уповноваженими представниками сторін двостороннього рекламаційного акту та отримання відповідної вимоги Покупця; - або у разі неможливості усунення дефектів - замінити неякісний Товар на Товар належної якості протягом 20 календарних днів з дня підписання уповноваженими представниками сторін двостороннього рекламаційного акту та отримання відповідної вимоги Покупця, якщо інший строк письмово не узгоджений Сторонами; - або у разі неможливості усунення дефектів та заміни неякісного Товару - повернути Покупцю сплачені за Товар неналежної якості кошти при частковій відмові Покупця від Договору (в частині відмови від неякісного Товару) протягом семи днів з дати отримання від Покупця повідомлення про часткову відмову від Договору. В такому разі Постачальник також зобов’язаний вивезти неякісний Товар з його місцезнаходженням. Вивезення неякісного товару Сторони оформлюють актом повернення Товару, який підписується уповноваженими представниками Сторін. Покупець має право самостійно або з залученням інших осіб усунути виявлені недоліки/доукомплектувати Товар, а Постачальник зобов’язаний сплатити суму, що дорівнює документально підтвердженим витратам Покупця. 7.3. За поставку Товару неналежної якості або некомплектного Товару, Постачальник виплачує Покупцю штраф у розмірі 20% від вартості Товару неналежної якості або некомплектного Товару. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку усуне виявлені недоліки або замінить за свій рахунок неякісний або некомплектний Товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується. 7.4. Виключити. 7.5. Якщо Постачальник не зареєстрував, неправильно або несвоєчасно зареєстрував податкову/і накладну/і в системі електронного адміністрування податку на додану вартість чи вчинив інші дії/бездіяльність, в результаті чого Покупець остаточно втратив права на податковий кредит, Постачальник зобов’язаний відшкодувати Покупцю всі завдані збитки. 7.10. За порушення строків оплати Покупець сплачує на користь Постачальника пеню в розмірі 0,1% від суми простроченого платежу, за кожний день прострочення платежу, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, що діяла в період, за який сплачується пеня. На вимогу Постачальника, Покупець зобов’язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми. 7.11. При нарахуванні будь-яких штрафних санкцій та/або збитків, передбачених даним Договором Покупець має право направити Постачальнику письмову вимогу про нарахування штрафних санкцій (із розрахунком нарахування штрафних санкцій) та збитків (із наданням документально підтверджуючих документів або копій таких документів про нанесені збитки). 7.15. Постачальник має право зупинити або відмовитися від поставки кожної наступної партії Товару в разі наявності простроченої заборгованості Покупця за даним Договором із звільненням Постачальника від відповідальності за це. В такому випадку термін поставки відсувається на відповідну кількість днів до моменту погашення простроченої заборгованості. 11.3. Покупець має право відмовитися від Договору в односторонньому порядку в наступних випадках: - якщо Постачальник передав Товар, який не відповідає комплекту/комплектності; - якщо Постачальник передав Товар неналежної якості та сторони дійшли висновку про неможливість усунення недоліків або заміни такого Товару; - в інших випадках, передбачених чинним законодавством України. 11.4. У випадку прийняття Покупцем рішення про відмову від Договору, з підстав, вказаних у п. 11.3 даного Договору, Покупець має право: - письмово повідомити Постачальника про відмову від Договору в односторонньому порядку з зазначенням підстав прийняття такого рішення. - письмово повідомити Постачальника про необхідність усунути недоліки, які призвели до прийняття рішення про відмову від Договору в односторонньому порядку. В такому випадку Покупець направляє Постачальнику письмове повідомлення з зазначенням недоліків, документи, які підтверджують їх наявність відповідно до умов цього Договору. Якщо недоліки не будуть усунуті в установлений цим Договором строк, Договір припиняє дію зі спливом такого строку. 11.18.Сторони домовилися, що у випадку направлення документів та/або листів та/або повідомлень однією Стороною іншій через підприємства зв’язку, такі документи та/або листи та/або повідомлення направляються листом з оголошеною цінністю з описом вкладення. Датою направлення документів та/або листів та/або повідомлень є дата відправлення, яка зазначена в документах (фіскальний чек, накладна, опис вкладення в цінний лист) підприємства зв’язку, через яке надсилається таке повідомлення. (для резидентів України). Також Сторони домовилися, що документи та/або листи та/або повідомлення можуть бути передані однією Стороною іншій Стороні нарочно. У такому випадку підтвердженням надання документації та/або листів/повідомлень є особистий підпис уповноваженого представника Сторони про отримання документів та/або листів та/або повідомлень від іншої Сторони.
Відповідь: Шановний учасник, проект договору є типовим, який затверджений наказом по Товариству. Внесення змін до типового проєкту договору не є можливим.
Дата відповіді: 12.09.2022 14:11
Відповідь надана

Умови оплати

Номер: f6a72c27a8b442df8fdce5068e868507
Дата опублікування: 08.09.2022 16:00
Опис: Добрий день. Наше підприємство має намір прийняти участь у тендері на поставку канатів сталевих. У зв'язку з чим просимо Вас розглянути можливість зміни умов оплати з відтермінування платежу вродовж 30 календарних днів на умови оплати 100% попередня оплата згідно наданого рахунку.
Відповідь: Шановний учасник. Умови оплати, які наведені в тендерній документації не підлягають зміні. Дякую.
Дата відповіді: 08.09.2022 16:33