-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (кондиціонери інверторні)
Керуючись Постановою 169 від 28.02.2022 р. (зі змінами)
Завершена
180 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
Період уточнення:
06.09.2022 16:30 - 10.09.2022 16:24
Без відповіді
Щодо потужностей кондиціонерів
Номер:
9bff2c0eea5846608f80623bd44ac1f0
Дата опублікування:
10.09.2022 10:30
Опис:
Шановний Замовник, за результатами огляду місць монтажу була виявлена невідповідність площ приміщень та потужностей кондиціонерів, заявлених в оголошенні. Оскільки це порушення правил експлуатації, яке призведе до втрати Замовником гарантійних прав, прошу додати до тендерної документації обгрунтування вибору кліматичного обладнання саме з такими потужностями.
Відповідь надана
Попередній огляд
Номер:
0bf796478db748eb9f6e916c36f97b50
Дата опублікування:
09.09.2022 08:50
Опис:
Шановний Замовник, надайте контакт відповідальної особи, яка уповноважена узгодити дату та час попереднього огляду місця монтажу у період уточнень.
Відповідь:
Відповідальна особа: Заступник генерального директора з технічних питань Левченко Ганна Юр'ївна
тел. 098 132-10-14
Дата відповіді:
09.09.2022 09:04
Відповідь надана
Роз’яснення п.10.1
Номер:
d878b815b5c843e99f65edd16905baef
Дата опублікування:
09.09.2022 08:49
Опис:
Шановний Замовник, роз’ясніть п10.1 Проєкту договору.
В Україні строк дії правового режиму воєнного стану встановлено до 21.11.2022 року. Згідно з п.5 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, строк поставки товарів та надання послуг встановлено до 25.09.2022 р. Навіщо Ви визначаєте такий стислий (дискримінаційний) термін виконання договірних обов’язків, якщо передбачаєте можливість продовження строк дії договору на 2023 рік?
Відповідь:
Строк дії цього договору може бути продовжений за згодою Сторін у разі продовження строку дії правового режиму воєнного стану в Україні, але не пізніше ніж до 31.12.2022 року..
Дата відповіді:
09.09.2022 10:42
Відповідь надана
Визначення
Номер:
e2599366d21d49f3bef7a0f7108b9586
Дата опублікування:
09.09.2022 08:48
Опис:
Шановний Замовник, внесіть зміни у Додаток 1 до Проєкту договору, визначивши у специфікації значення позначки 2 (верхній символ) в назвах стовбців та строк.
Відповідь:
Шановний Учасник! До проєкту договору будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді:
09.09.2022 10:43
Відповідь надана
Третій абзац п. 2.3
Номер:
22066cc1812f45f1859fbaa0cd4b9e7f
Дата опублікування:
09.09.2022 08:47
Опис:
Відповідно до п. 5.1 Проєкту договору для оплати послуг необхідне пред’явлення «документів передбачених абзацом третім п 2.3. Розділу 2 цього договору та акту приймання-передачі товару Замовником». Шановний Замовник, вкажіть КОНКРЕТНО, які саме документи передбачені абзацом третім п 2.3 (адже в Проєкті договору цієї інформації немає) та внесіть відповідні зміни до Додатку 4.
Відповідь:
При передачі Товару Постачальник повинен передати Замовнику наступні документи:
- видаткову накладну (оформлена згідно з умовами діючого законодавства);
- акт приймання-передачі товару(оформлені згідно з умовами діючого законодавства).
Зміни будуть внесені.
Дата відповіді:
09.09.2022 10:29
Відповідь надана
Щодо предмету договору
Номер:
e3ffeaca6a6941b2999b40aafb956b20
Дата опублікування:
09.09.2022 08:46
Опис:
Шановний Замовник, внесіть зміни у Додаток 4 до Тендерної документації додавши у розд.1 Проєкту договору інформацію про необхідність монтажу.
Відповідь:
Шановний Учасник! До проєкту договору будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді:
09.09.2022 10:00
Відповідь надана
Який термін виконання робіт
Номер:
0abc05547f004ddaa501dd99c4fcd245
Дата опублікування:
09.09.2022 08:45
Опис:
Шановний Замовник, у Проєкті договору визначено лише термін поставки товару. Вкажіть який термін виконання робіт? Згідно з абз.3 п.7 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» внесіть цю інформацію до Проєкту договору.
Відповідь:
Дякуємо, внесли інформацію до Проєкту договору, щодо монтажу.
Дата відповіді:
09.09.2022 09:38
Відповідь надана
Щодо опису предмету закупівлі
Номер:
663b8d67de974827bde922c58bb9c4c5
Дата опублікування:
09.09.2022 08:44
Опис:
Шановний Замовник, згідно з абз.3 п.7 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» внесіть відповідні зміни у Додаток 3 до Оголошення з роз’ясненням, яку саме інформацію має зазначити Учасник у стовбці «Опис предмету закупівлі» в таблиці «Технічні вимоги».
Відповідь:
Найменування товару:
Кондиціонер інверторний для приміщень площею до ___ м2
Дата відповіді:
09.09.2022 09:34
Відповідь надана
Дублюючий пункт
Номер:
deea9f24921b4512889b0df70b99d918
Дата опублікування:
09.09.2022 08:43
Опис:
Відповідно до пунктів 5 та 7 Загальних вимог у Додатку 1 до Тендерної документації необхідно надати два гарантійних листа у довільній формі про надання документів, що засвідчують якість товару, інструкцію про використання та оригінал Гарантійного талону на поставлений товар. Шановний Замовник, внесіть зміни до Тендерної документації, видаливши дублюючий пункт.
Відповідь:
Дякуємо, дублюючий пункт видалімо.
Дата відповіді:
09.09.2022 09:18
Відповідь надана
Визначення технічних характеристик
Номер:
72ae1282f7a44e1bad37574c1a9b95b2
Дата опублікування:
09.09.2022 07:29
Опис:
Шановний Замовник, відповідно до абз.3 п.7 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» внесіть зміни до додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вказавши в Технічному завданні потужності кондиціонерів
1. Кондиціонер інверторний (Потужність?)
2. Кондиціонер інверторний (Потужність?)
3. Кондиціонер інверторний (Потужність?)
Відповідь:
Потужність кондиціонерів прописана в технічному завданні в БТО (BTU) – Британська Теплова Одиниця (British Thermal Unit).
Дата відповіді:
09.09.2022 09:17